От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни - 14

  • 101 850
  • 732
  •   1
Отговори
# 600
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Дали, clarks.co.uk приемат български карти? Някой поръчвал ли е?

Да, приемат.  Peace
Поръчвам от години с Виртуална Виза на ДСК.

# 601
  • Мнения: 1 525
Дали, clarks.co.uk приемат български карти? Някой поръчвал ли е?

Да, приемат.  Peace
Поръчвам от години с Виртуална Виза на ДСК.
Ами на мен току-що ми отказаха (картата ми е на експресбанк). Какво попълваш на адрес на картата? На мен автоматично ми излезе адреса на доставка (габко) и страна България. Промених на Англия, но явно данните не съвпаднаха с тези на картата.

# 602
  • Мнения: 2 391
И аз съм пазарувала няколко пъти от Кларкс. Не помня дали не плащах с пейпал обаче.

# 603
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
И адреса за доставка, и адреса за фактуриране са ми английски (на превозвача).  Peace

# 604
  • Мнения: 1 525
И адреса за доставка, и адреса за фактуриране са ми английски (на превозвача).  Peace
И аз така ги написах. Но данните ми на картата са различни и те ги виждат при проверката. Може би при виртуалната карта и пей пал тези данни са скрити.

# 605
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Забравих да напиша, че плащам с ПейПал.

# 606
  • Мнения: 1 525
Забравих да напиша, че плащам с ПейПал.
Явно това е начина. Ще трябва да си направя акаунт. Благодаря ви!

# 607
  • Sofia
  • Мнения: 16 390
   Мислих да пиша много по-отдавна, но все забравях или не намирах време. Причината от началото на тази година да започна да ползвам услугите само на GGBG, макар офисът им в София да е доста по-далеч от мен, отколкото този на GabCo, е, че много се разочаровах от Гъбите, чиито услуги ползвах спорадично в продължение на няколко поредни години.

   В началото на разказа ми е добре да споделя, че аз лично сравнително редовно правя поръчки, идващи от страни извън ЕС – най-често, САЩ – които пренасочвам към адрес на превозвач в UK, по ред причини – евентуална възможност за избягване на ДДС; относително по-голяма сигурност, че пратката ми ще пристигне, а няма да изчезне някъде по пътя (както често се случва с български пощи); а също в случай че сайтът, от който пазарувам, не доставя директно до Б-я, но пък не е рестриктирал доставките до UK. Та..., искам да кажа, че когото не го вълнува този въпрос, няма смисъл да чете по-надолу, не искам да отегчавам и да ви "пълня" с излишно инфо. Peace Това е и причината да сложа информацията в "скрит текст", че инак, много разтегливо ще стане.

Скрит текст:
   Та, значи, до момента винаги получавах безпроблемно всичките си поръчки от САЩ на адреса на GabCo. Тъй като е малко по-трудно да се определи на какъв принцип работи английското ДДС, на някои от поръчките ми, макар с по-ниска стойност, беше начислявано ДДС, а други, въпреки че бяха близо или дори над $100, се разминаваха, без каквито и да било допълнителни такси. Всички мои интерконтинентални пратки до момента са били превозвани само от DHL (и един-единствен път, по изключение – TNT) – при тях ДДС-то принципно се обработва с няколко седмично закъснение и понякога се получава така, че пращат уведомлението за висящи задължения на адреса на GabCo в UK, 2-3 (или дори повече) седмици, след като аз съм взела пратката си от превозвача в София. В такъв случай, след като от GabCo са ме информирали за ситуацията, аз в рамките на ден-два съм им превеждала необходимата сума, с която да покрият задълженията. Дотук всичко точно – аз съм коректна с тях, те с мен – също.

   Да, обаче, началото на декември месец правя една поръчка, която, естествено, е предназначена за подарък за предстоящите празници и когато идва моментът да получа уведомителен мейл от GabCo, че има пратка на мое име в английския им склад, това не се случва. Казвам си – "Нищо, може да е станала някаква грешка, ще изчакам раздаването, за да видя дали всичко ще е ок.". Идва денят на раздаването, обаче, а от моята пратка все още няма и следа, нито някой се е свързал с мен (което отчитам като първата им Черна Точка). Писах им съобщение, да проверя какво се случва, на което получих доста бърз, лаконичен и леко неадекватно написан отговор, че пратката ми е задържана в склада им в UK и ще остане там, докато не си платя ДДС-то. "Каквооо?", оставам леко втрещена, Shocked – 1-во, защото ще остана капо с подарък за Коледа; и 2-ро (и по-важно) – в случая, аз нямам никакво реално начислено ДДС, GabCo не разполагат с документ, с който да докажат, че има висящи задължения на мое име и евентуално да са в правото си да изискват от мен първо да заплатя ДДС-то си и после да си получа пратката. Естествено, доста подразнена и леко отегчена от поредните безумни изпълнения на БГ фирмичките, им връщам гневен отговор, че нямат право да ме изнудват така, особено при положение че съм дългогодишен техен клиент, който се е доказал като изключително коректен към тях във времето, писах им нещо и за "Комисията за защита на потребителите" и т.н. В рамките на 3-4 мин., след като им писах, получавам още по-странен отговор, че всъщност, те се били объркали и в действителност, поради предстоящите Коледни празници, "главният им мениджър" бил разпоредил всички пратки да се изпратят към България и моята поръчка пътувала насам, като ще имам възможност да си я взема на следващото раздаване. Е, взех си я и драмата приключи... Естествено, за тази конкретна пратка в последствие така и не се начисли ДДС, точно както предполагах!

   Няколко седмици по-късно реших, хем от чисто любопитство, хем защото ми се налагаше да направя друга поръчка от САЩ, да проуча по-подробно на какво се дължи това фиктивно задържане на пратки. Писах пак да GabCo, като включих всички детайли, които съм споменала и тук – че съм се доказала като редовен клиент, който винаги е плащал ДДС-то си навреме, ако изобщо има такова, защото в повечето случаи – няма; че те нямат право да задържат пратките на клиенти безпричинно, защото на това му се вика изнудване и т.н. Разбира се, получих същия леко дебилизиран отговор, сякаш бот го беше писал (не знам дали си комуникирах всеки път с един и същ служител), като не получих абсолютно никакво логично обяснение и най-вече отговор на най-важния си въпрос – "Какво ще се случи с пратки, на които DHL така и не начислят ДДС? Колко време ще престоят в склада на GabCo в UK? Адекватно ли би било клиентите да получават пратките си 3 или 4 месеца по-късно, в евентуално чакане на имагинерно ДДС, което трябва да се плати?

   Естествено, след първото съобщение, което получих от GabCo, те просто спряха да ми отговарят. Whistling Тотално и безвъзвратно ме изгубиха като клиент, точка!!! Peace

   Само за сравнение ще кажа, че служителите на GGBG са платили ДДС-то за поръчката, която им възложих, още в момента на приемането ѝ на английския им адрес и аз им възстанових заплатената сума, чак когато получих пратката си, при раздаването на курса в София! Ами, останах очарована от отношението и политиката им, какво повече да кажа. Heart Eyes

   Съжалявам, че резюмето ми стана толкова дълго... На който е имал нервите да го изчете цялото – надявам се да съм била полезна. Peace

# 608
  • Мнения: 15
Здравейте!напоследък поръчвам с leron.bg .много съм доволна бързи,коректни и точни.
колата тръгва всяка неделя и в сряда е в софия тези който са от провинцията го получават в четвъртък.

# 609
  • Мнения: 1 656
Има ли някой информация за Бритс Варна ? Сайта ,където публикуват информация не зарежда.Телефона, с който разполагам не отговаря(невалиден номер) Моля за актуални координати.
Обсъждахме го по-назад в темата - фирмата се е покрила. Неоткриваема е. Дори една от коментиращите сподели, че не е успяла да вземе последните си пратки.

и аз не успях да взема последната си пратка ....Какво ще ме посъветвате-да пиша на сайта,че не съм получила поръчката си, или.....

да пиеш една студена вода

# 610
  • София
  • Мнения: 910
Момичета моля спешно за помощ. Регистрирах се в ггбг. Ще ползвам превозвач за първи път от Амазон УК. Иска да въведа телефон след адреса. Какъв телефон да въведа, на превозвача или моят? И какъв номер на превозвача (ако е той) в акаунта не пише...  newsm78  Praynig

# 611
  • София
  • Мнения: 9 850
Навсякъде съм въвела моя телефон. В този вид +35988xxxxxxx

# 612
  • Мнения: 1 171
Пиши си твоя телефон.

# 613
  • Sofia
  • Мнения: 16 390
Момичета моля спешно за помощ. Регистрирах се в ггбг. Ще ползвам превозвач за първи път от Амазон УК. Иска да въведа телефон след адреса. Какъв телефон да въведа, на превозвача или моят? И какъв номер на превозвача (ако е той) в акаунта не пише...  newsm78  Praynig

   Номерът на GGBG в UK е: +44 7466 795 655 – пише го на сайта им. Иначе, аз винаги въвеждам моя български номер – владея отлично английски език и в случай че има някакъв проблем с доставката или пратката ми, предпочитам аз лично да си се оправям. Peace

# 614
  • София
  • Мнения: 910
Благодаря Ви  bouquet
Промених си акаунта с номера и адреса в Амазон и там добавих моят номер Simple Smile Нали така трябваше?  Embarassed
Четох назад и отзивите за ГГБГ са положителни. Досега само до БГ поръчвах, но Кларкс в Амазон УК  не искат до БГ да доставят  #Cussing out, а цената е много добра на едни мъжки обувки и моят много ги иска...

Общи условия

Активация на акаунт