Днес Теленор обра българския народ

  • 52 947
  • 325
  •   1
Отговори
  • Мнения: 28
Здравейте. Искам да се оплача и да предупредя хората за актуална телефонна кражба на Теленор  Close. Днес спамнаха със смс-оферта за покупка на песничка на Джъстин Бийбър мъжа ми и детето ми. И не просто ни спамват с рекламни съобщения, въпреки, че имаме договор за ползване не телефонни услуги, не покупка на песнички, а изпращат съобщението, което директно излиза активирано на екрана и само с натискане на един бутон вместо да го изтрием, каквото беше нашето желание си купихме песничката и хвръкнаха 2лв. И така днес от 20000 деца и 20000 възрастни хора, които не умеят да боравят с телефона си като пианисти, по 2лв, смятайте Теленор е припечели не лошо! Ама това си е нагла кражба! И съм сигурна, че трябва да има начин да се защитим, ако има някой юрист, нека ме посъветва какво мога да направя

# 1
  • Мнения: X
Ей, убивате ме с тия заглавия...

# 2
  • Мнения: 25 745
Айде без пък 40 000 българи да са с телефон чиито функции не познават... Mr. Green
Аз съм абонат на Глобул, на мен защо не пратиха Джъстин Бийбър.Сърдита съм пък. Crossing Arms

# 3
  • Мнения: 28
Аз пиша редовно смси и доста добре си познавам функциите на телефона, но този смс работи на друг принцип, не като нормален смс и дори аз успях да закупя песничката, а какво остава за децата и възрастните хора. Не е въпроса за 2та лева, а за принципа. И съм сигурна че доста хора са с песничка на телефона от днес

# 4
  • Мнения: 25 617
Ама целия народ ли?  Crazy
Аз не съм клиент на "Теленор", в какво се състои обирането ми? В това, че не са ми пратили песничката?
Има логика... някаква. Thinking

Скрит текст:
ПП Оправи си заглавието - вместо "българския народ" по-добре напиши "клиентите си". Иначе всеки ще се концентрира върху твоята изцепка, а не върху тази на "Теленор", които явно наистина подвеждат клиентите си и заслужават да се разчуе за това.  Peace

# 5
  • Мнения: 1 196
Сменяй оператора...

# 6
  • Мнения: 9 697
Преди време докато телефонът ми се е премятал в чантата, бях успяла да закупя една мазна чалга, която звучеше, когато ме търсят на служебния телефон.
Леле какъв скандал направих на 123.
Казах им, да си отбележат повече никакви рекламни съобщения да не ми изпращат, оттогава ми звъни оператор. Simple Smile

# 7
  • Мнения: 25 745
Ето, че не толкова зле.Джъстин Бийбър е къде къде по добре от ...ОП СА, ОП СА,ръцете горЕ оп са... Joy Joy Joy

# 8
  • Мнения: 306
И преди като си бяха Глобул,пак минаваха с тия номера

# 9
  • Мнения: 28
е добре, да не обръщам внимание, че ме "таковат", а дали го правят елегантно с Джъстийн Бийбър или просташки с някоя чалга Shocked

# 10
  • София
  • Мнения: 4 878
Аз пиша редовно смси и доста добре си познавам функциите на телефона, но този смс работи на друг принцип, не като нормален смс и дори аз успях да закупя песничката, а какво остава за децата и възрастните хора. Не е въпроса за 2та лева, а за принципа. И съм сигурна че доста хора са с песничка на телефона от днес

Майка ми я обраха не с 2, а с 40 лв. Абонирала се била за някаква информация, която се включвала всеки ден в определен час. Тя изобщо не знае какво е правила и натискала.

# 11
  • Мнения: 28
За такива абсолютно "легални" злоупотреби става въпрос, защото има сигурно около 300 000 абоната теленор и от тях сигурно поне 30% са възрастни хора и деца, така че явно редовно обират народа и това изявление изобщо не е преувеличено, пенетрацията на мобилни телефони е доста висока.
И ако не се борим като потребители, особено срещу глобалните комапнии и монополисти каквито са трите комапнии в телекомуникационните услуги, ще продължават да ни "доят" . Така, че ако някой по-компетентно може да посъветва какво да направим и при коя институция да се ожалим ще съм благодарна

# 12
  • Мнения: 72
при гърците не беше толкова зле фирмата, откак станаха Теленор само мошеничества и мизерии правят, МТел в момента изглежда са по-добър избор

# 13
  • Мнения: X
Не знам какъв тип се водят тези съобщения, аз ги наричам системни. Каквото и да натиснете, различно от червена слушалка, приемате предложението от системния смс.
Относно Теленор, отначало се зарадвах, че от гръцки, стават норвежки, но номерата им си остават чисто български.
Баба ми я обраха с такива смс-и в края на лятото - от стандартна предплатена тарифа без такси, изведнъж се оказа с тарифа, която й прибира 2.50 при зареждане. И се опитват да ме убедят, че не са я оставили на стандартната тарифа, понеже сегашната стандартна не била като предишната.
Понякога се чудя служителите им ли са тъпи, или не са добре подготвени да лъжат, или не познават въобще продуктите. Най-вероятно и трите.

Пуснете жалба до КЗП.

# 14
  • Мнения: 1 213
Аз пък се бях сдобила със застраховка имущество,но на вивакомския телефон.Добре ,че попитах,защо ми е по голяма сметката,че да ме ''отпишат''от тази услуга през следващите месеци.

Общи условия

Активация на акаунт