за ТРЕТИ КЛАС - 3

  • 63 292
  • 738
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 2 134
Много лоша услуга ще направите, ако позволите на детето да е със смартфон в училище, особено заради игрите. Това са най-ранните години на социализация, децата трябва да общуват помежду си.  На последната родителска среща нашата класна каза, че няколко деца с добри резултати миналата година драстично са дали назад, защото през часа погледът им блуждае, чакат звънеца да включат телефона и не се откъсват от него. За мен това е много тревожно. Не знам защо е нужно учителите да са принудени да взимат мерки, когато това е задача на родителя. Не набутвайте в ръцете на децата си нещо, което ще ги разконцетрира и погълне вниманието и интереса им. Отделно разбрах от майки, че едно от децата е пускало в междучасието видео с неподходящо за възрастта съдържание!
Не съм против тези устройства, намирам ги за полезни, но определено време, определени приложения и родителски контрол. Моите имат отдавна, знаят че това се използва само в къщи и това, какво носят другите не ги впечатлява, засега поне. По-добра работа ще свърши някоя интересна енцикопедия или книжка в чантата. В училище се ходи за друго - да се учи.

Последна редакция: сб, 28 фев 2015, 07:08 от Cygnus

# 226
  • Мнения: 24 467
Моят си прочете "Без дом" с удоволствие. Избра си снощи "Том Сойер" от домашната библиотека и ще си продължи с нея. Той обича приключенски и, ако може, едновременно с това- и хумористични. Ако има по нещо криминално в тях- най- добре.
Той е записан в градската библиотека, но вкъщи имаме толкова много книжки, че първо тях ако прочете, са му запълнени поне 3-4 години, без да му се налага да ходи до там. Иначе обича да се ровичка, когато ходим в библиотеката през ваканциите.
...............
В почивните дни посетихме Жеравна, Котел /Природонаучния музей- този тип са му любими/, Сливен /Музея на текстилната индустрия, който, между впрочем, му беше най- интересен, защото уредничката се оказа изключителна жена- много интересно разказва, показва и дори позволи на него и на още едно дете да си направят печати за басма, задочно я поздравявам/, както и разкопките на древния град Кабиле край Ямбол. Той обича и археологията. Много му хареса екскурзията. Обожава да пътуваме където и да било.
...................
Не бих дала на детето си скъпа електроника в училище. Няма никакъв смисъл, а вредата е повече от сигурна. За училище има телефон, за да ми позвъни при нужда или аз да го потърся- също при такава.

# 227
  • Мнения: 520
Преди време ви попитах дали някъде могат да се открият тестовете от състезаниято Аз и числата...вече го има като иконка, но при мен не е активна, най-вероятно скоро ще могат да се отворят....
Ние ходихме вчера до Копривщица, разгледахме и Каравеловата къща, определено му хареса....ние не искаме да четем, минала година искаше и четеше много от Малкия Никола, но сега не иска... не знам как да му върна интереса  newsm78

# 228
  • Мнения: 4 370
Кога ще е състезанието Кенгуру?

# 229
  • у дома
  • Мнения: 7 968
Кога ще е състезанието Кенгуру?

На 22 март.

Ние си направихме пък екскурзия до пещерата Леденика,но две от залите бяха затворени заради прилепите и разгледахме много малка част от пещерата...

# 230
  • Мнения: 24 467
Тя, Леденика, и не е много голяма, та ако частично се ограничи...  Thinking

Иначе в района много ни хареса почивната станция на АЕЦ-а. Страхотна гледка от ресторанта има!
....Но да не почвам, че моето слабо място също са пътуванията, та мога да не съумея да се запра!

# 231
  • у дома
  • Мнения: 7 968
Тя, Леденика, и не е много голяма, та ако частично се ограничи...  Thinking



Екскурзоводката каза,че всяка година до средата на май са затворени тези две зали-на нас уж ни е в районо-на около 40 минути път с кола,но децата не бяха ходили...А аз съм ходила преди години,но явно е  било през лятото,защото си я обиколихме цялата.понеже сме посещавали и Магурата и Съевата дупка и Ягодинската пещера и Дяволското гърло,та тази най-не ми направи впечатление ,а и беседата беше една никаква...

# 232
  • Мнения: 24 467
Преди две- три години екскурзовод в Леденика беше един пълничък младеж, студент във Велико Търново. Такъв сладкодумник беше, такава разходка ни направи, че пак бих отишла, макар и да съм наясно, че няма да е пак той.  Grinning
Голямо значение има кой те води, направо решаващо. Като в нашия музей в Сливен- ако не беше тази чудесна жена, едва ли малкият би бил толкова впечатлен.

# 233
  • у дома
  • Мнения: 7 968
Преди две- три години екскурзовод в Леденика беше един пълничък младеж, студент във Велико Търново. Такъв сладкодумник беше, такава разходка ни направи, че пак бих отишла, макар и да съм наясно, че няма да е пак той.  Grinning

Да,жена беше...
Подкрепям за беседите-в Магурата и Съевата дупка бяха много хубави,а от тази в Леденика нито се впечатлих,нито запомних нещо,за децата да не говорим...А пък не искам и да коментирам факта,че влязохме група от около 70 човека Twisted Evil

# 234
  • Мнения: 24 467
Това е доста солидна група.

# 235
  • Мнения: 116
Да попитам как се справят вашите деца с  агресията в училище? То вярно, че има друга тема, но по-конкретно за възрастта им....Класните им реагират ли адекватно на грубостите? Нашата напр.,  като й казахме за един случай пита "аз къде съм била".Ами в стаята... къде!И ни прати на психолог....Само че таткото записа детето на карате. Та, очаквам догодина още един агресор в класа- нашия....Чудя се  дали има модел за неутрализиране на агресията, без ответна такава?Споделете!

# 236
  • Мнения: 50 732
Нашата класна, пу пу , се справя много добре, и с родители, и с деца
Златна женица! Шапка й свалям! Няма да навлизам в подробности, но то си личи кога класната се справя, и кога- не.
Но си е до човек, ако класната  не може...се почва обикалянето по психолози и прочие,и нищо...изтормозват се децата и им се лепват етикети...гледала съм го веднъж тоя филм, много е страшен

# 237
  • Мнения: 24 467
При малкия няма проблеми, не се е оплаквал до сега, освен от няколко по- големи момчета, които се се правили на интересни. Класната вероятно си работи както трябва по въпроса. Личи си по резултатите.
С големия не съм имала също никакви проблеми в такава насока до края на ІV клас, дори и с големи ученици /а беше в СОУ и то кварталско, минаващо за не особено добро/. Класната му и там беше чудесна- много добра и работлива жена. И как за никого не каза лоша дума, все намираше да ги похвали- всяко дете. И, въпреки това, проблеми между децата нямаше.
В периода V-VІІ при големия стана, обаче, пълна анархия и безхаберие, за което вината бе изцяло на класния и училищното ръководство.
След това, в VІІІ и сега, в ІХ клас, отново не е имал каквито и да било проблеми с агресия в училище. Класната им тази година е разкошна жена. Как пък ни по телефони при нея говорят, нито намери да се оплаче от нещо, във връзка с дисциплината!

За мен проблемът е решим с добрата воля и работа на онези, от които това зависи- класен и училищно ръководство. Те създават средата и климата в класа/ училището.

...
Но си е до човек, ако класната  не може...се почва обикалянето по психолози и прочие,и нищо...изтормозват се децата и им се лепват етикети...гледала съм го веднъж тоя филм, много е страшен

Напълно споделям!
Модели има и то- работещи. Желание и професионализъм са нужни! Peace

# 238
  • Мнения: 50 732
О, да Crazy
Имам чувството че 5-7 клас е някакъв ад навсякъде, дори и в уж хубавите училища. Много ми е странно това нещо...като че качествени учители в прогимназия почти няма и е луд късмет да уцелиш читав класен, а няма и как да го избереш...не е като записването в 1 или 7 клас  Thinking
Но пък ако и преди това попадне човек на кофти учител, вече е много лошо.

# 239
  • София
  • Мнения: 7 247
Да чукам на дърво голямата не е имала проблем с агресия хем е била в 4 училища. Но тя е кротка и разбрана, не е конфликтна, което също е от значение. Малката също не е имала проблеми, нищо че е с по-чепат характер. В училището й много държат на липсата на агресия и приемане на различните. Всъщност това е основното на което наблягат като ЧУ (и на мен това повече ми допада, отколкото да наблягат на състезателна математика например, защото това бих могла и сама или с помощта на учител да наваксам при желание). Много често имат разни инициативи в тази насока и им се получава. Явно може и не е проблемът в децата.

И моята се сдоби днес с таблет (първият в семейството). 8 часа трябва да се зарежда, а мен започна да ме гложди (моля не се смейте) дали ще работи пълноценно без сим карта или карта за мобилен интернет. Asus fonepad 7 е, има 3 G. Не искам никакви карти да му слагам (и респективно да плащам сметки)Преди време бях попаднала на много хубаво приложение за таблети (и не само) за обучение по математика на деца. Помня само, че беше българско. някой дали се сеща за какво става въпрос?


А, намерих го, споделям Simple Smile : http://www.jumpido.com/bg/demo

Общи условия

Активация на акаунт