Не харресвам учителката и методите и

  • 15 864
  • 68
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 400
Всъщност методите и, не ми се обяснява сега защо, но доводите ми са сериозни.  Щерката, обаче я харесва, чак неестествено, само повтаря "страхотна е , обичам я".  Искам да я преместя, но не знам как ще и се отрази, 2 клас е, дайте акъл, моля.

# 1
  • Мнения: 51 096
И какъв съвет искаш без да даваш подробности? Може да си поредната претенциозна фръцла, дето си мисли, че не обръщат достатъчно внимание на генийчето и и не му осигуряват "индивидуален подход", а може и наистина да има проблем и учителката да го дава лежерно и децата затова да я харесват. Нали се сещаш, че съветите ще са различни?

Но общо взето във втори клас няма какво толкова да се изпусне и да не може да се навакса вкъщи, а детето да учи с желание и без стрес май е по-важно. Но пак си зависи.

# 2
  • Мнения: 2 400
И какъв съвет искаш без да даваш подробности? Може да си поредната претенциозна фръцла, дето си мисли, че не обръщат достатъчно внимание на генийчето и и не му осигуряват "индивидуален подход", а може и наистина да има проблем и учителката да го дава лежерно и децата затова да я харесват. Нали се сещаш, че съветите ще са различни?

Но общо взето във втори клас няма какво толкова да се изпусне и да не може да се навакса вкъщи, а детето да учи с желание и без стрес май е по-важно. Но пак си зависи.

Определено не съм от претенциозните фръцли, ако дам подробности, знам какво ще получа като съвети. Въпроса е моята преценка или тази на детето?

# 3
  • Мнения: 12 722
Може да си поредната претенциозна фръцла,

Като те познавам, клоня към това.  Иначе може да я местиш, докато ти хареса учителката.

# 4
  • Мнения: 2 400
Може да си поредната претенциозна фръцла,

Като те познавам, клоня към това.  Иначе може да я местиш, докато ти хареса учителката.

Познаваш некой друг,  Laughing  /без негативни чувства  Peace/

# 5
  • Мнения: 55
Ако сте толкова уверена в това, че методите на учителката са скандални, защо изобщо се замисляте? Ако наистина сте сигурна, че това би било най-доброто за детете Ви, не бива да отлагате подобна стъпка.

Ако обаче има и малка вероятност да не сте права и имате сериозни угризения спрямо себе си, предвид предишни Ваши "грешни" ходове, спрямо детето, не очаквайте да постигнете нещо хубаво.

Съжалявам, че не мога да Ви дам по-точни насоки, но при такава оскъдна информация, можете да вярвате само на себе си. Това са важни решения, желая Ви успех!  Confused

# 6
  • Мнения: 2 400
.Ако обаче има и малка вероятност да не сте права и имате сериозни угризения спрямо себе си, предвид предишни Ваши "грешни" ходове, спрямо детето, не очаквайте да постигнете нещо хубаво.

Това е полезен съвет, благодаря.

# 7
  • Мнения: 55
За нищо. Все пак, проблемът остава неразрешен за Вас. Имайте предвид, че едно дете се печели колкото лесно, толкова и трудно. Майка ми е учителка и си позволявам да говоря, през нейния опит и през това, което тя ми е споделяла в годините.

Ако тази учителка (по каквото и да е тя), кара детето да я обича и тази обич носи развитие, любов към предмета и сремеж към резултати, няма какво повече да искате.  Peace

# 8
  • Мнения: 2 400
За нищо. Все пак, проблемът остава неразрешен за Вас. Имайте предвид, че едно дете се печели колкото лесно, толкова и трудно. Майка ми е учителка и си позволявам да говоря, през нейния опит и през това, което тя ми е споделяла в годините.

Ако тази учителка (по каквото и да е тя), кара детето да я обича и тази обич носи развитие, любов към предмета и сремеж към резултати, няма какво повече да искате.  Peace

Май ще пусна друга тема за това, което днес ми дойде в повече.

Разбирам какво ми казваш. Основния проблем всъщност е, че намирам детето за сериозно демотивирано в учебен аспект (сериозна промяна в сравнение с предишните нива с други учителки), и същевременно ...харесващо я в емоционален.

# 9
  • Мнения: 2 732
Трудно решение ,но аз бих оставила детето ,ако съответно не куца усвояването на материала по предмета

# 10
  • Мнения: 5 940
Аз бих оставила детето, ако с допълнителна подготовка може да се навакса. Иначе съм от претенциозните фръцли Laughing

# 11
  • Мнения: 4 841
Основния проблем всъщност е, че намирам детето за сериозно демотивирано в учебен аспект

Не бих оставила детето. Децата са емоционално незрели и са склонни да се привързват към подобни. Любими на децата са вятърничави, артистични и отвеяни хора, с които са "на една вълна". За в детската градина това си е съвсем ОК. Но не и в училище.
Ролята на учителя не е да е приятел и другарче в игрите. Той трябва да е зрелият във връзката, да мотивира, да увлича, да води детето напред, но в учебния процес.

Зная, че мнението ми е твърде консервативно за съвременните виждания, че ако се къпем в любов, усмихваме се един на друг и ходим върху розови облаци, това е напълно достатъчно за пълноценното ни съществуване. Но не е.
А ако мотивацията за учене се загуби в начален етап, наваксването от пети клас нататък е ... твърде трудно, да не кажа невъзможно. Повтарям - говоря за загуба на мотивация, а не за пропуск на знания. Да не бъда разбрана погрешно, защото разликата е съществена.

# 12
  • София
  • Мнения: 17 652
Местенето, смяната на клас, училище, учители, среда, е сериозен стрес - особено на тази възраст. Доста лесно е да се постигне отчаяние, отвращение, депресия, отдръпване. Тези неща не се дължат само на свръхпроизводството на хормони в по-късна възраст - чувството за отхвърленост и неразбиране може да бъде предизвикано - "зорлян", както казваше дядо ми - и по-рано. Ако ти не си в състояние да помогнеш на детето да навакса каквото и да изпуска, евентуално, в училище като обективно сдобиване на познания, по-добре е да се замислиш за частна занималня, отколкото за радикална смяна на клас / училище.

# 13
  • Мнения: 151
Разбирам Ви напълно. Аз съм в 10 клас и целия клас обожаваме класната си. Тя е страхотен човек, мила, състрадателна, готова да направи каквото може за нас и освен това много печена. А и е млада и хубава, момчетата точат лиги по нея. Тя обаче ни преподава по език, който е ключов в образованието ни. Но на нищо не ни учи. Откакто сме с нея, на всички ни спадна успеха, тя просто не може да ни мотивира да учим. Винаги прави компромиси, с което ние се отпускаме все повече и повече. Не може да задържи вниманието ни по никакъв начин. В час не обяснява нищо като хората, и после дава трудни контролни. Накрая разбира се, целия клас с ниски оценки, и накрая ние сме виновни, че не учим. Е, как да стане... Щяхме да се организираме и да говорим с нея за това, но тя е много чувствителна и ще го приеме за обида. Така че, нямаме друг избор, каквото научим за тези две години това ще е, колкото и да е малко.

# 14
  • Мнения: 24 467
Става въпрос за основна учителка?
Цитат
Основния проблем всъщност е, че намирам детето за сериозно демотивирано в учебен аспект (сериозна промяна в сравнение с предишните нива с други учителки), и същевременно ...харесващо я в емоционален.
Има ли някакъв шанс ситуацията да се промени и детето да си остане там, където е било до момента?
Ако ли не и е много радикално разминаването във възгледите ви, на тази възраст на детето родителят определя.
Но все пак зависи какво става въпрос и в какво се изразява тази демотивация.

Общи условия

Активация на акаунт