Некоректна фирма за климатици АНТ КЛИМА

  • 2 013
  • 4
  •   1
Отговори
  • Мнения: 772
Здравейте дами,
не съм сигурна дали се намирам в правилния раздел, ако трябва моля да ме пренасочите Simple Smile
Имам следния проблем - Преди около година и няколко месеца си купих климатик от фирма АНТ КЛИМА в Пловдив.
Както се досещате имам проблем с климатика, който все още има 3 месеца гаранция.
За съжаление от въпросната фирма решиха, че трябва да се укриват.
Ходих да вися няколко пъти пред офиса им, в който никога няма никой, нищо, че живеят над него.
Също така звънях на всички номера от табелки и интернет, които намерих - домашният не се вдига, мобилният не е валиден.
Успях да се свържа с един от работниците, който само вдига рамене и казва, че ще говори с шефа, резултат за 5 дни - 0. Също така отказва да ми даде номерът на шефа, за да говоря аз с него.
Някак си не ми е гот на душата да дам 2 бона за климатик и само след година пак да стоя на студено, а те да се услушват.
Моля ако някой по някакъв повод има техния номер да ми го напише в темата.
Приемам и всякакъв друг акъл.

Тъй като нашето законодателство рядко решава подобни битови проблеми, предлагам също така да направим един бял и един черен списък на фирмите за климатици (а и за всичко друго, което се сетите), за да няма други прецакани след година.
След като няма кой да регулира дейността на подобни фантомни фирми, нека ние като потребители я регулираме.

Засега в моя черен списък е АНТ КЛИМА    #2gunfire
Определено знам, че когато дойде време да си купя следващият климатик няма да е от тях.
А вашият черен списък? Кой бихте добавили?

# 1
  • Plovdiv City
  • Мнения: 250
gotemperor,
За съжаление трябва да Ви кажа, че търсената от Вас фирма вече не съществува като такава. Двамата собственици се разделиха и фирмата си е чисто фалирала. В момента, този от собствениците който казвате че живее над "офиса" им се занимава епизодично с тази дейност. Така че, ще Ви посъветвам да си потърсите друга фирма която да Ви помогне и да Ви обслужва климатизатора за в бъдеще.

# 2
  • Мнения: 772
Здравей,  Aleksandars
благодаря ти за отговора.
Наистина съм много разочарована от въпросната фирма.
В крайна сметка с 300 зора и много късмет успях да се свържа с тях.
Буквално се опитаха да ме изнудят - или да ми подменят климатика с някакъв 2 пъти по-малък, много, много стар и жълт (външното тяло имаше 3 вида пластмаса - жълта, по жълта и най-жълта ) или да ги чакам 3 месеца да ми го поправят.
Казахме си остри думи, в гаранцията ми пише че поправките при авария се извършват до месец.
В крайна сметка мисля, че сбърках като въобще им разреших да го свалят. Чудя се дали този климатик въобще ще го видя обратно, с или без авария.
Мисля на 30ия ден да мина през комисия за защита на потребителите.
Когато изрових документите не открих фактура, вероятно не са издали на половинката ми когато го купуваше, а аз съм недогледала.
На вратата на тъй нареченият офис няма изписан МОЛ.
Някой има ли идея към коя друга институция мога да се обърна, за да си търся правата?

Също така горещо съветвам никой да не купува от въпросната фирма.
И един човек да успея да предпазя от тези измамници - пак ще съм доволна.
Благодаря все пак, че дори и един човек е прочел историята ми Simple Smile

# 3
  • Plovdiv City
  • Мнения: 250
Има голяма вероятност да си видите климатизатора отново, но определено не се знае какво ще бъде неговото състояние. За в бъдеще, както Ви посъветвах - имате ли проблем, потърсете друг. Колкото до комисията - от сега Ви казвам, че може да хвърлите напразни надежди - като всичко в тази държава и там нещата са плачевни и на друго ниво. Предполагам се сещате за какво говоря?!

# 4
  • Мнения: 772
За съжаление се досещам, да Simple Smile
Ще поживеем и ще видим. Никак не ми се иска да вися по институции, които и без това нищо не правят и се надявам да не се стига до там.
Благодаря Ви за информацията за статуса на фирмата Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт