Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 6
Здравейте. Извинявам се, ако има такава тема-то със сигурност има, но аз съм от хората, които се притесняват от всичко. Искам да попитам дали на някого му се е случвало да има цикъл два пъти в месеца в следствие на употребата на Витамин Ц. След употребата му Цикълът ми траеше 8 дни след това имаше 5 дни в които не бях в цикъл и сега от 3 дни отново съм. Дали е от Витамин Ц, защото вече за втори месец си го спирам. Първия път ми тече доста, но сега е в нормата. Много съм глупава, знам. Благодаря предварително за отговорите.

# 1
  • Пловдив
  • Мнения: 2 113
Няма как да е от витамина.

# 2
  • Мнения: 6
Питам понеже знам, че много обърква цикъла.

# 3
  • Пловдив
  • Мнения: 2 113
Това са градски легенди. Все пак е витамин, а не хормон.

# 4
  • Мнения: 6
От него ми закъсня с 1 седмица като го пих.

# 5
  • Мнения: 103
Витамин Ц спира кървене, а именно ако цикъла беше твърде слаб или закъсняващ щеше да е от него. Задължително посетете АГ, от продължително кървене се получава анемия.

# 6
  • Мнения: 6
Ох много ме е страх вече. А дали не съм бременна понеже този месец приятелят ми свърши в мен и аз не взех хапче.

# 7
  • Мнения: 38 626
Отивай на доктор. Това не е цикъл, а извънменструално кървене. Много неща могат да го причинят, не отлагай.

# 8
  • Мнения: 6
Според мен си е точно цикъл, защото си имам симтомите на цикъла и си е точно си кръв. Може и от времето да ми е нещо объркване, не знам

А да питам дали, ако отида на лекар и ми предпише противозачатъчни или някакъв друг вид хапчета ще надебелея ли? :Д

Последна редакция: ср, 12 юни 2019, 23:30 от Не се сърди, човече

# 9
  • Мнения: 38 626
Не казвам, че не е кръв, а че не е менструална кръв. Менструацията ти е спряла. Пак щеше да е меструация, ако беше започнала след най-малко 21 дни. Второто кървене е започнало на 13-ти ден от цикъла (8+5), т.е. не трябва да имаш менструация, затова се нарича извънменструално кървене.

Отивай преди да е станал някой кръвоизлив, килограмите са най-малкото ти притеснение в момента. Ще ти изпишат хапчета за спиране, не са противозачатъчни и няма да дебелееш. Ще те видят на ехограф, за да изключат бременност, киста, миома, полип. Ще ти пуснат и хормони.

И спокойно! Случва се на почти всяка жена, просто не трябва да чакаш.

# 10
  • Мнения: 2 201
На мен ми идваше по два пъти в месеца и причината се оказа гинекологична. Няма как да е от безвредното витамин Ц.

# 11
  • Мнения: 7 695
Витамин С приемат жените с дълъг и обилен цикъл за да го съкратят. Така че предположението е абсурдно. Два пъти е месеца имате заради хормонални проблеми, така че бързичко при гинеколог.

# 12
  • Мнения: 1 215
На мен ми се случва поне веднъж-два пъти в годината да имам МЦ два пъти в месеца -- един път в началото и втори път след 21-22 дни в края на месеца. По принцип това се счита за нормално, тъй като цикълът не знае кой месец е, все пак тялото се променя постоянно, хормоните също и не е винаги на една и съща дата.

# 13
  • Мнения: 6
Днес ходих на гинеколог и ми каза, че всичко ми е наред и просто съм направила малък гаф с тези хапчета, понеже съм пила на края на цикъла ми, за да ми спре по-бързо и организма ми не се е изчистил напълно и затова пак си карам цикъла. Нищо сериозно не е. Благодаря за отговорште все пак. Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт