Лидл ::60::

  • 88 459
  • 761
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 140
Здравейте!
Някой знае ли докога може да се връщат стоки в Лидл,понеже ми изгоря ми сешоара Бритни Спиъс ,купен по Коледа ?Пазя си касовата бележка.

# 61
  • София
  • Мнения: 11 017
Здравейте!
Някой знае ли докога може да се връщат стоки в Лидл,понеже ми изгоря ми сешоара Бритни Спиъс ,купен по Коледа ?Пазя си касовата бележка.

Връщане на стока до един месец, но сешоара би трябвало да е с поне 2г. гаранция. Със сигурност можеш да го върнеш.

# 62
  • Щастлива мама на 3 слънца
  • Мнения: 2 179
Не толерирам луди скандали  / макар са към избухлив човек/ ,ама това което си написала е ,меко казано  глупаво.
 Всеки греши ,ако пък е имало и суматоха с деца хептен.
 И какво точно постигна като се развихри в магазина ?
 За мен това си е чиста комплексарщина и признак на недобро възпитание.
 Няма проблем ,който да не може да се реши по мирен и дипломатичен начин.
 Всичко друго е .......
  Че мен са ми маркирали 5кг картофи за киви и те бяха намалени на 0,22 някъде и представи си колко бях платила и ги носих и връщах в един летен жарък ден.
 Отидох и ги върнах и скандали не съм вдигала - момчето мило ми се извини .
 Как ви прави удоволствие да карате хората да се чувстват зле и това ви радва.
Извинявам се на всички ,но се надявам да не ставам свидетел на скандали и изблици от този род никога . Бих се почувствала засрамена.
 / На мен ми намириса на селяния тук ./

мисля ,че доста грубо си се изказала и не ти дава право това . Тук съм се начела на такива случки , От тук знам как правят такива измами .В същия магазин работи и мой роднини и от него знам за тези далавери . Буквално ме правят на хамава и ме лъжат .Да кажеш да се случва 1 път океи , Но аз видях ,че си е измама момчето толкова се издаваше ,че иска да направи някой лев . Вся пак пътувам 1 час натам и 1 час насам ,Достатъчно ми е ценно времето .Избрала съм именно тази верига магазини и мисля ,че е тяхно задължение да не правят грешки ,. Все пак взимат заплата за тази работа. И всеки път гледат какво маркират . А знаеш ли колко е глобата им ако не отчетат намаление . Достатъчно за да внимават .Това ,че съм с деца и взимам доста неща не значи ,че трябва да ме лъжат . Преди месец имах работа в банка ,трябваше някаква вноска да платя еми на касата ми върнаха доста по малко ресто ??????????? неволно да бе да ....
Може да ти се вижда селско ,но не съм глупава и знам кога лъжат и е адски грозно ,
никъде не пише ,че трябва да си мълчим нали така ,аз съм в правото си да се ядосам и да им направя забележка.

# 63
  • София
  • Мнения: 11 017
Как мен никога никой не ме измами или излъга  ooooh!

Хора сме, стават грешки, недей да търсиш под вола, теле!

# 64
  • Мнения: X
Току -що се върнах от нашият магазин.
Аз пък забележки съм персонала нямам ,ама клиентите -особено днес - навсякъде запречили колички и си говорят по телефона - магазина не беше кой знае колко пълен - но да препречиш количка и да говориш на друг край по телефона ,или да се съберете на куп като на седянка .  Проходимостта беше направо..
  Една жена говори по телефона и я моля да си премести количката - сложена на диагонал между щанда за плодове и зеленучуци и хладилната витрина - а тя милата  говори - ще ти го донеса да го помиришеш ,че то кой знае от кога стои Grinning / явно за пилешкото идеше реч./
  Една мила дама с мъжа си -той премества щайги с круши тя рови неистово .
 Дрехите и стоките от намаленият щанд осукани ,оровени .
   Отвратена съм ,а нашият магазин до миналата година беше тих и спокоен. Сякаш диви хуни са влетели сега.
Не мога да си представя какви нерви и търпение е нужен на персонала за да търпи това.
  Пакет с нещо от топлата витрина заминат върху смесите брашно .
  Купих топчета / на първо опитване -не приличат на едновремешните Пролетен цвят ,не са лоши ,но не и нещо прекрасно./
 От любимият ми зелен чай сварих 1 кутия - кашона празен - дано не го спрат и него .
 Да похваля меденките ,които са на промо 0,99 - мекички и приятни.
 Крушите са зимни и са вкусни като омекнат . Тези при нас имах вид все едно са ходили на война/ и както каза мъжа ,който вдигаше щайгите - Утре ще ги пренаредят/. Този сорт круши не ми е любим -обичам сочни и хрупкави. / Вкусът на плодовете от детството ми няма как да се върне ./
 Имаше количка с бракуван -плод и зеленчук -даже изглеждаха добре .
 Купих си от късите краставици ,ябълки /една червена за проба/ .Розов донат . Гарнираните ядки / те са някакъв микс -покритието - и те не са лоши ,но другите от постоянен асортимент пикантни фъстъци ми харесват повече/.
Млякото ,което е на промо нямаше и кашони даже - купуват го директно с кашона.
 Домашен бахур си взех и ми хареса.
 Да попитам от разтворимите кафета -малките буркани ,кое е по -добро .
Видях ,че има и нова разновидност от 200г RED.
Взех си кутия 2в1 . /него и децата го харесват /.
 Любимият ни балсам е със сменена опаковка ,дано и качеството да не е сменено.
  Може и да си права Адреналинка ,но с луд скандал нищо не се постига .  Дипломацията като подход не е за всеки .
  Но пробавай веднъж и ще имаш по-голям успех . Просто си навличаш омраза и настървяш някой ,ако случайно не е виновен да си ти го върне .
 С добра дума и диалог се постигат решения -не с викане и агресия.
И относно и на мен ми е ценно времето и клиенти тип "свободни електрони " са ми страшно досадни ,но просто ги моля да се отместят ,а не настъпвам в атака.

# 65
  • Щастлива мама на 3 слънца
  • Мнения: 2 179
Току -що се върнах от нашият магазин.
Аз пък забележки съм персонала нямам ,ама клиентите -особено днес - навсякъде запречили колички и си говорят по телефона - магазина не беше кой знае колко пълен - но да препречиш количка и да говориш на друг край по телефона ,или да се съберете на куп като на седянка .  Проходимостта беше направо..
  Една жена говори по телефона и я моля да си премести количката - сложена на диагонал между щанда за плодове и зеленучуци и хладилната витрина - а тя милата  говори - ще ти го донеса да го помиришеш ,че то кой знае от кога стои Grinning / явно за пилешкото идеше реч./
  Една мила дама с мъжа си -той премества щайги с круши тя рови неистово .
 Дрехите и стоките от намаленият щанд осукани ,оровени .
   Отвратена съм ,а нашият магазин до миналата година беше тих и спокоен. Сякаш диви хуни са влетели сега.
Не мога да си представя какви нерви и търпение е нужен на персонала за да търпи това.
  Пакет с нещо от топлата витрина заминат върху смесите брашно .
  Купих топчета / на първо опитване -не приличат на едновремешните Пролетен цвят ,не са лоши ,но не и нещо прекрасно./
 От любимият ми зелен чай сварих 1 кутия - кашона празен - дано не го спрат и него .
 Да похваля меденките ,които са на промо 0,99 - мекички и приятни.
 Крушите са зимни и са вкусни като омекнат . Тези при нас имах вид все едно са ходили на война/ и както каза мъжа ,който вдигаше щайгите - Утре ще ги пренаредят/. Този сорт круши не ми е любим -обичам сочни и хрупкави. / Вкусът на плодовете от детството ми няма как да се върне ./
 Имаше количка с бракуван -плод и зеленчук -даже изглеждаха добре .
 Купих си от късите краставици ,ябълки /една червена за проба/ .Розов донат . Гарнираните ядки / те са някакъв микс -покритието - и те не са лоши ,но другите от постоянен асортимент пикантни фъстъци ми харесват повече/.
Млякото ,което е на промо нямаше и кашони даже - купуват го директно с кашона.
 Домашен бахур си взех и ми хареса.
 Да попитам от разтворимите кафета -малките буркани ,кое е по -добро .
Видях ,че има и нова разновидност от 200г RED.
Взех си кутия 2в1 . /него и децата го харесват /.
 Любимият ни балсам е със сменена опаковка ,дано и качеството да не е сменено.
  Може и да си права Адреналинка ,но с луд скандал нищо не се постига .  Дипломацията като подход не е за всеки .
  Но пробавай веднъж и ще имаш по-голям успех . Просто си навличаш омраза и настървяш някой ,ако случайно не е виновен да си ти го върне .
 С добра дума и диалог се постигат решения -не с викане и агресия.
И относно и на мен ми е ценно времето и клиенти тип "свободни електрони " са ми страшно досадни ,но просто ги моля да се отместят ,а не настъпвам в атака.

права си един път два пъти ама ми стана много криво ,в нашия магазин кварталния чукнали ми 4 води за уста детски за каката ,аз взех една , Цената на брой е около 4.5 лева ..прибирам се в нас гледам бележката отивам да се разправям дипломатично ама не ...да съм казала на момента .да сме нормално държава разбирам ,но да се чудят къде да ни излъжат ми идва в повече и не 1 грешка а 2 . И само като ме видя му беше ясно за какво идвам ,поне хората след мен си погледнаха точно сметките  . То добро добро ама на човек му писва .Ако господина не е за тази длъжност да търси друга работа .

# 66
  • София
  • Мнения: 9 368
Естествено, че трябва да си търсим правата и да не мълчим. Но културният човек винаги първо подхожда спокойно и възпитано. Представи си, че си изнервена и си се навила, че те мамят, а той наистина да се е объркал. Стават такива неща, особено като работиш с пари. Работя във фирма с магазини и няколко пъти не е имало кой да замести продавачите и съм ходила аз.Аз не умея да работя с пари, не съм свикнала. Ми обърках рестото, даже и себе си ощетих...ако беше дошъл и някой да ми вдигне скандал, както бях стресирана, не знам как щях да се почувствам.   
В нашия Лидл има едно момче на касите, по принцип съм свикнала на жени и ми прави впечатление колко е възпитано и винаги много услужливо говори.

# 67
  • на последния етаж
  • Мнения: 9 876
Сиренето Ливади, което в момента е на промоция, хубаво ли е? 

# 68
  • Мнения: X
Ливади си е хубаво сирене по принцип ,но зависи от партида.
 На мен тези сирена са ми малко мазни .
   Да похваля ябълките от 1,19 -не знам какъв сорт се водят .
Взех само 1 бр за проба и съжалявам . Много са сочни и вкусни . За крушите не мога да кажа същото.

# 69
  • ту тук, ту там
  • Мнения: 8 146
Аз отдавна не съм ходила в Лидл, последните седмици нищо не ме грабва! Последния път си купих от формичките за мъфини с дупка, от много време исках такива! Обаче нямаше отворена опаковка, а не исках аз да отварям да ги проверя, направо взех! Да, но не ми харесват, твърде малки са, очаквах други да са. И съм ги приготвила да ги връщам, обаче чак ми е неудобно за такава дреболия... Ама и само да ми се моткат из шкафовете... И не съм решила окончателно, но и не ми е удобен магазинът за ходене, та ако ида за нещо друго скоро, може и да пробвам са ги върна!

# 70
  • Мнения: 8 403
Много ни харесаха крушите (дори и на малката), сочни, не много сладки.
Харесахме и ябълките - сорт Крипс пинк/Пинк лейди, в картонена подложка по 6 бр. ябълки (1 кг). И мандарините (насипни, не в мрежа) бяха хубави.  Peace

# 71
  • Мнения: 55
Леле, честита 60-та тема, аз още дочитам предната.  #Crazy Laughing

Мисля утре да забърша пъстърва и пармезан. За 4ти път ще взимам пъстърва и много ми е харесвала винаги.

Да споделя за сирене Железница, след 1 седмица престой във вода (така съхранявам сиренето - да си се обезсолява и си става саламурка един вид) придоби много странна консистенция. Като го дъвчеш някак лепи по зъбите и стана брашняно/тебеширено. За първи път ми се случва, а и преди взимах от него като марка?  newsm78 Някой знае ли да не би да е от мая-та и да е презряло във водата или нещо такова?

От американската май не ме грабва нищо конкретно. Някой питаше за кленовия сироп, нека не очаква чудеса. Мислех си преди, че е като карамел, но е като гъст захарен сироп със специфичен аромат/дъх. Хубав е, но ми се струва прехвален по филмите. И въпрос на вкус все пак.
Определено не е "шоколадови топчета".  Laughing Laughing

Още чета предната тема но вече бишкото-бисквитите и шоколадовите топчета са планирани за пробата.  Joy
Стелките също ще погледна.

# 72
  • Бургас
  • Мнения: 5 795
Стана ми интересно, как би се облагодетелствал един касиер от грешно маркирани продукти... нали са маркирани на касата и после тези пари се отчитат Rolling Eyes Магазинът ОК, ще е на плюс, но лично касиерът каква изгода има от това? Когато работех като касиер в Шел, се е случвало да се маркира грешно нещо и да разберем впоследствие, но всеки касиер започваше с точно определена сума пари и после трябваше да отчете същата тази сума плюс сумата от всичко маркирано. Дали грешно маркирано или не, тези пари се отчитат и няма как касиерът да си ги прибере, ако това му е била идеята Rolling Eyes

Да не е спам само, да споделя нещо по темата. Да се оплача,че се развали моторчето на автобусчето от дървената магистрала, дето взехме за Коледа Tired Няма как да се подмени, нито да се върне, а ме е яд, че вече толкова немощно върви и детето се нерви постоянно (батериите са сменени с нови, не е от тях). Жалко за лошия късмет, дето сме изкарали Confused

# 73
  • Мнения: 20 887
Мерси за новата тема.
Да похваля чаршафите с ластик от промоцията тази седмица. От хубаво и стегнато трико са,100% памук, мисля, че няма да се развлекат по нстатък. Яд ме е, че не взех повече.

# 74
  • ту тук, ту там
  • Мнения: 8 146
bradata, и аз точно това се чудя всеки път, когато някой сподели, че нарочно му маркирали повече, за да се облагодетелстват сами... Без да съм работила като касиер ми се струва нереално това...  newsm78

Ние имаме влакче с релси, влакчето от самото начало си е доста немощно и детето е тъжно, но не ми беше минавало през ум, че може да е дефектно!
Аз мисля да му купя едно влакче на Брио, съвместими са по принцип, ама по-натам, че то само влакчето струва колкото целия лидълски комплект!  Confused

Общи условия

Активация на акаунт