Трябва една майка да е много тъпа, изостанала в развитието си и т.н., за да не може да се грижи за децата си. Майката не е учител, макар че тя може да научи детето си на 90 процента от това, което се учи в ДГ. Искам да обърна внимание, че децата имат по два часа на ден занятия по учебна програма, предучилищната най-големите, я ми се събират 3 астрономически часа, я не на ден. Останалото са свободни игри, платени външни занимания и... дори не мога да кажа битови дейности, защото децата пикаят и ядат. Сори, ама това, което се прави по два часа на ден по учебна програма, могат да го разкажат и покажат и майките/бабите. Това, което никой учител не може да даде на детето е отношението на майката към детето й. Не виждам нищо адекватно в това малки деца да прекарват по поне 8 часа на ден в детско заведение, ако ще да е с най-най-най педагози, ако ще да са със сто квалификации и звания "заслужил учител". Дори една съвсем обикновена баба може да даде повече от най-добрия учител. От моето поколение не всички деца ходеха на ясли и градини, а бяха отгледани от бабите и дядовците си, и при нормално такива се научават и на битови дейности, и на битови навици, и на "домашна математика", на това що е то природа, обичаи (на битово ниво, а не разказано от учителката), сигурно не едно и две деца са научени от дядовците си да четат по заглавието на Работническо дело, да играят Не се сърди човече, домино и т.н., че и на разни игри и стихчета. То е ясно, че ако една майка и баба/дядо са на ниво под нулата като родителски способности, детето ще изостане и е по-добре да прекарва време в ясла и градина, поне малко от малко да научи български език.