Re: AVON само за представители - КАМПАНИИ 4 и 5 - Тема 134

  • 35 413
  • 492
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 361

Ох, това е най-лошия вариант.
Както тук се смеем на един бисер сътворен от една прекрасна дама от темата -  аритметиката му е майката при ейвън не козметиката !

 Joy
Точно. Следващият път да смятам по добре

# 166
  • Мнения: 631
Да споделя нещо, клиентка не хареса чантата Тили , при все , че показах светло-синият цвят от сайта, и понеже с моята координаторка не комуникираме от има-няма 4-5 години и в момента  нямаме зонална вчера звънях в кол-центъра, дадоха ми телефон на дивизионната и от там имаше страхотно разбиране, похвално направо, след няколко телефонни разговора и съдействие от нейна страна се свързах с друг координатор, при когото да върна продукта. Сега ще търся отново съдействие за смяна на координатора, преди известно време не успях.   bouquet

# 167
  • Мнения: 129
Да споделя нещо, клиентка не хареса чантата Тили , при все , че показах светло-синият цвят от сайта, и понеже с моята координаторка не комуникираме от има-няма 4-5 години и в момента  нямаме зонална вчера звънях в кол-центъра, дадоха ми телефон на дивизионната и от там имаше страхотно разбиране, похвално направо, след няколко телефонни разговора и съдействие от нейна страна се свързах с друг координатор, при когото да върна продукта. Сега ще търся отново съдействие за смяна на координатора, преди известно време не успях.   bouquet
Браво,че си се оправила!Дивизионните мениджъри винаги са разбрани,ама защо трябва да се стига до тях като по веригата трябва да си вършат работата.Щях да те взема в моя отбор,само,че сме от различни градове и създава неудобства с връщането на продукти и ако пропуснеш няколко кампании трябва да ти пращам брошури.А зонален трябва да ви сложат бързо.Какво не се разбрахте с твоята координаторка.И аз имам колежки,които много ме дразнят,незнам как успяват да си направят групи с такова държание,явно са мили само докато те регистрират,а предсавителите имат нужда от поне 2 пъти на кампания да му обърнеш внимание и няма да има толкова отказали се представители.

# 168
  • Мнения: 631
Да споделя нещо, клиентка не хареса чантата Тили , при все , че показах светло-синият цвят от сайта, и понеже с моята координаторка не комуникираме от има-няма 4-5 години и в момента  нямаме зонална вчера звънях в кол-центъра, дадоха ми телефон на дивизионната и от там имаше страхотно разбиране, похвално направо, след няколко телефонни разговора и съдействие от нейна страна се свързах с друг координатор, при когото да върна продукта. Сега ще търся отново съдействие за смяна на координатора, преди известно време не успях.   bouquet
Браво,че си се оправила!Дивизионните мениджъри винаги са разбрани,ама защо трябва да се стига до тях като по веригата трябва да си вършат работата.Щях да те взема в моя отбор,само,че сме от различни градове и създава неудобства с връщането на продукти и ако пропуснеш няколко кампании трябва да ти пращам брошури.А зонален трябва да ви сложат бързо.Какво не се разбрахте с твоята координаторка.И аз имам колежки,които много ме дразнят,незнам как успяват да си направят групи с такова държание,явно са мили само докато те регистрират,а предсавителите имат нужда от поне 2 пъти на кампания да му обърнеш внимание и няма да има толкова отказали се представители.
Какво не се разбрахме...ами просто това са такива хора, които си чакат процента от представителите и не си мърдат пръста за абсолютно нищо. Аз съм представител от 11 години, не е от ден-два... и в началото наистина имаше внимание /и то от страна на майката на сегашната ми координаторка/ всъщност тогава тя ми беше координатор и после как така стана , че дъщерята стана координатор на всички представители и на майката , но ... никаква заинтересованост... години вече, и днес написах писмо до дивизионната по нейна препоръка за смяна... такова преди 3 години бях писала, но нищо не стана, да видим сега... имам надежда, все пак не съм съгласна някой, който не прави абсолютно нищо, да взема на мой гръб облаги...  bouquet

# 169
  • Русе
  • Мнения: 23
Аз покрай тази кампания за набиране на нови представители направо се изнервих. От всякъде някой иска да те вземе в своя "екип"? Направо ми се виждат като ято оси, и то за пари естествено. А като трябваше да връщам една гривна 20 пъти звъних на моята координаторка и отговор няма. Почна кампанията и тя ми цъфна, да убедя сестра ми да стане представител, и ми се извинява че нямало как да ми звънне ( да бе при 20 пъти от моя страна веднъж не се обади, че на зоналната звъних). Нямам думи, много взех да се дразня от нахалството на някои, че и мениджър ще става. Явно всичко става с нахалство!

# 170
  • Мнения: 150
Здравейте на всички включвам се да попитам нещо тъй като една клиентка иска да си поръча от К5 от листовката с допълнителните оферти на стр. 2 два броя гланца за устни но пак се обърках клиентката пита дали ако поръча 2 броя общо и двата ще и струват 7,90 или 1-вия ще е 13 ,а 2-рия 7.90 простете че задавам този въпрос но не съм убедена вече за нищо в този ейвън

# 171
  • Мнения: 185
Здравейте на всички включвам се да попитам нещо тъй като една клиентка иска да си поръча от К5 от листовката с допълнителните оферти на стр. 2 два броя гланца за устни но пак се обърках клиентката пита дали ако поръча 2 броя общо и двата ще и струват 7,90 или 1-вия ще е 13 ,а 2-рия 7.90 простете че задавам този въпрос но не съм убедена вече за нищо в този ейвън

Здравейте, общо двата броя струват 7,90лв

  bouquet

# 172
  • Мнения: 150
Много благодаря   bouquet  bouquet  bouquet нещо не ми изглеждаше реално едното да е 13 но нали знаете трябва да се застраховам  Laughing ,виждам че по назад сте писали за парфюма и гланца за представители това нали не е само за новите а могат да се включат всички представители ако достигнат определената сума

# 173
  • София
  • Мнения: 1 157
Разбира се, че могат. Офертата е за всички представители   bouquet

# 174
  • Мнения: 150
благодаря  newsm51

# 175
  • Мнения: 5 412
 Confused Аз подведох за гланца, обърках листовките... всъщност парфюм Бътърфлай е само за новите , а за нас,  при покриване на условие за оборот,  ТВ Селебре и гланц.

# 176
  • София
  • Мнения: 1 731
Момичета, някой получи ли чанта Abilene (бежово) от стр. 22? Колко е дълга дръжката? Може ли да се метне на рамо?

# 177
  • Мнения: 161
Узи, получих я сутринта - може да се метне на рамо, но е къса, чантата ще започва много близо до мишницата. Аз лично очаквах да е една идея по-дълга.

# 178
  • Мнения: 361
Да се отчета
Първа поръчка- ок
Получих всичко.
За себе си бях поръчала мостри на червила и фдт, терапията за нокти и аню терапия за очи

# 179
  • Мнения: 15
Разбира се, че могат. Офертата е за всички представители   bouquet
  мога ли да попитам каква е тази допълнителна листовка към К5 и всички представители ли я имат или само определени

Общи условия

Активация на акаунт