СЕДМИ КЛАС - 61

  • 40 506
  • 765
  •   1
Отговори
# 570
  • Sumen, Shumen, Bulgaria
  • Мнения: 838
При нас никога не са спирали по другите предмети да ги натискат. В понеделник правиха тест по изобразително изкуство върху целия ренесанс. Побърка се да учи термини, коя картина от кой художник е. От известно време всеки час по история им дава тест върху целия материал, да се подготвели за матурите. По география свършиха с материала и там правят тестове. По музика, щяла да ги подготвя за изходно ниво, т.е. и там тест. Единствено по физика и биология малко по- нормално го дават, правят си тестовете както са по план. Сега в четвъртък имат и тест по химия върху периодичня закон. На мен лично ми писна и изобщо не го закачам да учи , предсатавете си щом на мен ми писна ,какво остава за детето. Като прочетох ,колко пъти съм употребила думата "тест" свят ми се зави Joy

# 571
  • Пловдив
  • Мнения: 10 546
Това със заплахите, че няма да имат 6 за срока и с говоренето колко са тъпи децата го има в доста училища и то такива, в които се влиза в 8 клас с доста нисък бал. Гледат да си запазят учениците, за да имат работа. Жалко е такова отношение.

vivianka, като знам колко деца от Асеновград се изсипват всяка сутрин на гарата в Пловдив, не ми се вярва децата да са чак толкова неспособни да влязат в училище в Пловдив.

При нас е обратното, нахъсват ги. Говори им се за ЕГ /понеже са паралелка БЕЛ/. Не съм чула да ги агитират да си останат в тяхното училище в 8 клас /там се влиза с доста нисък бал/.
Довечера имаме родителска среща, щяло да се говори за изпитите.  Grinning

Вече не знам в кой ден какъв тест имат. Все ми е едно. Презентацията по физика беше миналата седмица, за утре - по биология. Помоли ме да й сваля картинки, за да сглобява довечера ... ектопаразити, всичко ме сърби, то са бълхи, въшки, кърлежи.  Mr. Green

# 572
  • Варна
  • Мнения: 2 098
ra2,
хлорна вода+ калиев бромид -->получава се калиев хлорид, отделя се бром и р-ра се оцветява в жълто
хлорна вода +калиев йодид -->  получава се калиев хлорид, отделя се йод и се оцветява в кафяво.

# 573
  • Асеновград-Стара Загора-Шумен
  • Мнения: 512

vivianka, като знам колко деца от Асеновград се изсипват всяка сутрин на гарата в Пловдив, не ми се вярва децата да са чак толкова неспособни да влязат в училище в Пловдив.


Именно. При положение, че я следя какво и как учи, по колко време отделя, и че не се налага да дудна постоянно: учи, научи ли, по мое мнение детето ще се справи. Нито я натискам за някое определено училище. Тя сама си реши какво иска, къде иска, прави си сметката и следи всичко относно изпитите.
При нас относно ЕГ са им казали хич да не се заблуждават че ще ги приемат там. Казах и на мойта щерка хич да не им обръща внимание. Да си следва целта и дето има една поговорка: Който учи, той ще сполучи. Но покрай всичкото това напрежение и очакване, и тези приказки много напрягат и нажежават обстановката.

Значи РС ще е за изпитите. Tired

# 574
  • Мнения: 99
biborana, мерси, ще покажа на детето.

# 575
  • Мнения: 4 530
Благодаря за отговора.

# 576
  • София
  • Мнения: 1 112
По интересно ми е учителите им във училище надъхват ли ги, окуражават ли ги? Какво е отношението им към децата?

Какво надъхване, какви 5 лв.? Единствено класната ни, която е по БЕЛ, показва някаква загриженост като ги занимава допълнително с фокус върху матурите. Математичката още не си е предала материала – в момента са на неравенства и то още не са взели параметричните,  а има по програма да се вземат успоредник, ромб, правоъгълник, квадрат и трапец. Кога ще го направи, като останаха още 4 седмици точно. Пък това годишен преговор, ПИЗА задачи или просто да хванат да проиграят един два пробни изпита – на кой му пука изобщо? Ако не бяхме похванали нещата на време от 6 клас, ако не е добрата преподавателка в курса, мама да помага у дома, многобройните помагала дето ги накупих и БГ-мама като ресурс  на инфо и взаимопомощ, просто забрави да се случи нещо. А си представете, че има деца, които не ходят на уроци и курсове – няма кой да им каже съвсем елементарни неща, че изпитът се състои от 2 модула, колко време продължава всеки, че се попълва бланка и т.н.

А по другите предмети – само нон-стоп безумни изисквания и заплахи без изобщо да им влезнат в положението.

И на мен днес ми е ден за писане Simple Smile

# 577
  • Асеновград-Стара Загора-Шумен
  • Мнения: 512
И понеже днеска явно ми е ден за писане, да споделя и друго. На РС, когато попитаме за оценки и се почва едно обяснение от страна на учителите, че видиш ли ние излишно се притесняваме. Как да не бъдем бележкари, как нямало значение оценката, как те нарочно понякога пишели по-ниски оценки та да стимулирали децата и разни ей такива. ама как да няма значение, като всичко си има значение. Айде, ЗИПовете няма значение да кажем. Ама госпожата по БЕЛ вика при всяка ниска оценка родителя идва при мен, сякаш че аз съм виновна. Ама детето ако не е учило и претенции за оценка няма. Ама като знаеш че е учило детето и на уроци ходи и накрая една тройка да изпляска. А във нашия клас има случай 2,3 и 4 в клас по олимпиади и състезания 6. Другото тройка на контролна, връща я, следващия час изпитва на същия материал и има 6. Това са примери не от моето дете, а споделено от родители в класа като си говорим.
При вас подобни случаи има ли? Става въпрос за деца, които учат, стараят се, родителя следи нещата. Тези които по принцип не учат те нямат и претенции.

# 578
  • Асеновград-Стара Загора-Шумен
  • Мнения: 512
По интересно ми е учителите им във училище надъхват ли ги, окуражават ли ги? Какво е отношението им към децата?

Какво надъхване, какви 5 лв.? Единствено класната ни, която е по БЕЛ, показва някаква загриженост като ги занимава допълнително с фокус върху матурите. Математичката още не си е предала материала – в момента са на неравенства и то още не са взели параметричните,  а има по програма да се вземат успоредник, ромб, правоъгълник, квадрат и трапец. Кога ще го направи, като останаха още 4 седмици точно. Пък това годишен преговор, ПИЗА задачи или просто да хванат да проиграят един два пробни изпита – на кой му пука изобщо? Ако не бяхме похванали нещата на време от 6 клас, ако не е добрата преподавателка в курса, мама да помага у дома, многобройните помагала дето ги накупих и БГ-мама като ресурс  на инфо и взаимопомощ, просто забрави да се случи нещо. А си представете, че има деца, които не ходят на уроци и курсове – няма кой да им каже съвсем елементарни неща, че изпитът се състои от 2 модула, колко време продължава всеки, че се попълва бланка и т.н.

А по другите предмети – само нон-стоп безумни изисквания и заплахи без изобщо да им влезнат в положението.

И на мен днес ми е ден за писане Simple Smile

Хм! И при вас същото.  При нас също са цял раздел назад от програмата. Ако не са уроците не виждам как детето ще се организира и да научи задачите.  Със уроците и ние сме от 6 клас, а тази година даже два пъти седмично. Съответно и там немогат да вървят много напред от уроците в клас, но се старае там госпожата да обясняват и решават и даже казва, че от всичките и ученици моята най-съвестно си решава даденото от нея у дома. Другите забравяли.

# 579
  • София
  • Мнения: 3 824
На мен ми е леко притеснено за годишната оценка по БЕЛ. Все нещо не му достига за 6, а има твърде малко оценки и много плюсчета. Чудя се дали има вероятност учителя при почти само петици да му пише 6 за годината?

# 580
  • Варна
  • Мнения: 7 062
И при нас се активизираха пак по постаналите предмети - има да прави презентация по физика, в петък е  в отбора на училището на някакво междуучилищно състезание по география и всеки ден след часовете се подготвят за това.
Предполагам, за същото състезание по география бях споменала, че щеше да ходи и моята девойка. Но, щеше-по същото време в училище се организира ПИ по математика. Учителката по география им е казала с неудоволствие, че отборът се разпуска-предполагам са я отказали от ръководството. Пък на моята ѝ се искаше да отиде на състезанието.

# 581
  • Асеновград-Стара Загора-Шумен
  • Мнения: 512
На мен ми е леко притеснено за годишната оценка по БЕЛ. Все нещо не му достига за 6, а има твърде малко оценки и много плюсчета. Чудя се дали има вероятност учителя при почти само петици да му пише 6 за годината?
Ние сме така по математика. Със госпожата по БЕЛ миналата година имахме проблеми, но след няколко мои разговора със нея и уверението ми че имаме амбиция за повече, че детето учи и т.н. си поправи отношението дори чисто лично като към личност. Иначе е много рязка.
А по ЗИП математика съвсем целенасочено се заяжда почти със всички.
Пак взех да се ядосвам. Хем говорихме вече два пъти със нея на РС.

# 582
  • Варна
  • Мнения: 7 120
При нас не е точно така. От началото на годината ги подлудиха на тема НВО. Постоянно им повтарят, едно и също, кошмари имат вече. "60 минути, 20 задачи, по 3 минути на задача - да прочетеш, осмислиш, решиш и пренесеш верния отговор на правилното място!' тая мантра е до втръсване. Поне при моето дете де. Само хубави неща мога да кажа за учителката им по математика, направи и прави всичко което зависи от нея за да ги подготви. Доста математика имат, и СИП и ЗИП. По БЕЛ също не съм чула оплаквания от учителката. Притеснения за годишните оценки нямам/по БЕЛ и математика/. Дъщеря ми има за някои други предмети, като омразната и химия например. А държи да има 6ци по всичко.
Снощи мина родителската среща на випуска за НВО и кандидатстването. Бавно и като за малоумни обясниха всичко. Или пък на мен така ми се стори защото нищо ново не чух. И пак накрая се оказа от въпросите, че има хора които все едно не са били там последния 1 час. Та имаше и смях в залата.
Според мен няма възможност децата да отидат на НВО и да не знаят какво да правят там. Всичко на място ще им бъде отново обяснено и показано/и за картоните и за двата плика. Не се притеснявайте.

# 583
  • Мнения: X
Това НВО да минава и заминава, че ми писна и на мен. И нашите са ги юрнали, хем половината вече са приети в АК. По биология госпожата е казала, че оценката от НВО ще я пише за годишна, та вчера щерката сериозно беше залегнала да преговаря.

Последна редакция: вт, 21 апр 2015, 15:32 от Анонимен

# 584
  • Мнения: 99
Ох, и при нас е тежко. Тест след тест. Само госпожата по музика ги съжалява. Казала им:"Деца, много ми е жал за вас. Ако мога да ви подскажа по другите НВО-та /без бел и мат/, щях да го направя, но май не мога.
Има и други трепети. Момиче от класа  имало среща с "младеж" от съседния клас, и той на 14 години.  Вълнуват се всички. За прощалното тържество също - момичетата щели да са с рокли. Та ще търсим рокля, щото нямаме.

Общи условия

Активация на акаунт