Re: AVON само за представители - Кампании 7 и 8- Тема 133

  • 32 901
  • 405
  •   1
Отговори
# 360
  • София
  • Мнения: 4 212
Да ви кажа аз какви ги свърших току-що.
Получавам си мижавото кашонче и във фактурата 3бр. мостри подарък на бъдещия нов Персийв "не са в наличност ,не поръчвай". По този повод се обаждам в колцентъра и им обяснявам, че не държа на картонената опаковка на мострата, а на самата мостра и си я искам, след като съм изпълнила условието им. Ако си я поръчам и платя-свети в зелено. В интерес на истината, момчето беше много любезно и каза, че ще подаде сигнала по-нагоре и че аз съм била първата подала сигнала и с подобно предложение!!!
Въх, идва ми да се възгордея, откъде толкоз акъл  Joy.

# 361
  • Мнения: 168
Една клиентка си поръча 2 бр. Rare Gold (много държала на него), спец. заради нея пуснах поръчка, защото ми вдигна такъв скандал, че не съм й пуснала парфюм "№3 от каталога"първия път и накрая се оказа, че не искала Rare Gold (№3), а с "бялата капачка" (№4) и сега не ги иска и аз се чудя какво да ги правя.
Рекламация, защото някой не може да различи два продукта не знам да има.

П.С Ако някой има нужда от този парфюм да каже.

# 362
  • Мнения: 15 822
Ако не са отворени по закон на защита на потребителя могат да бъдат върнати с мотив отказ на клиент в струва ми се 7 или 14 дневен срок от датата на получаването на кашона.Чудя се за сетен път освен да пполучават пари за представителите си какво правят координаторите!!!

# 363
  • София
  • Мнения: 1 157
Можеш да ги върнеш до 7дни, с аргумент "отказ от клиента". Доколкото знам, ако са отворени и дори ползвани/пръснати по веднъж, също може да се върнат с този мотив.  Единствено трябва да ги върнеш възможно най-скоро за да не изпуснеш срока, но дори да се забавиш няколко дни повече не смятам, че е проблем. Връщай ги спокойно  Peace

# 364
  • Мнения: 15 822
Доколкото знам, ако са отворени и дори ползвани/пръснати по веднъж, също може да се върнат с този мотив.  


Това няма как да стане за продукти разполагащи с мостри. Логиката е проста- ако има мостра а парфюма е отворен за мотив не може да се смятат неоправданите очаквания на клиента.обикновено мотив за отказ в такъвуслучай е дефекти или алергия. Ако обаче продукта има мостри и се връща с запазена опаковка мотив е Отказ на клиента.

В случая нито дефект нито алергии са уместни мотиви.И въобще с наличието на мостри ейвън се подсигуряват срещу хаотични връщания. Но съм наясно че ако съм гъста с координаторката си може винаги да се измисли нещо.

# 365
  • Мнения: 168
За късмет парфюмите ги взе една друга жена.
Иначе аз и моята координаторка въобще не си говорим. Беше ми се разлял един спрей в кашона и я карах да го върне тя: "Ама то, сега ТИ трябва да отидеш до централния офис..." преди време само ми звънеше да карам хората да поръчват на сила едва ли не и като я отрязах и спря да ми звъни.
 Май много малко попадат на свестни координаторки.

# 366
  • Мнения: 1 584
Аз съм доволна от координатора си, до сега никога вече близо 10 г. никакви проблеми, но явно в момента е възпрепятствана и ме насочи към офиса-зоналната явно не и се занимава и понеже изпратих нещата по друг човек, щото трябва се съобразяваш и кога е там, ми каза да отида с попълнена бланка, която няма от къде да се вземе.??? освен от нея. Но след позвъняване в София, са и звъннали явно-защото вече беше много любезна и дори ми предложи съдействие тя да попълни бланките когато човека е там!

# 367
  • Мнения: 1 584
Може да върнете в 14 дневен срок от получаването продукти-записано е в полето отстрани преди да изпратите поръчка. По закон покупки онлайн могат да се върнат без причина в 14 дневен срок, съответно в ново състояние

# 368
  • Мнения: 194
Много съм досадна тази кампания, съжалявам  Blush Имам едно последно, надявам се, въпросче. Ако координаторката ми плати фактурата с кредитната си карта на Ейвън, ще ми се изчисти ли още същия ден баланса, че да пусна поръчка? Защото докато чакам три дни да минат и кампанията пак ще я изпусна  Tired

# 369
  • София
  • Мнения: 103
Много съм досадна тази кампания, съжалявам  Blush Имам едно последно, надявам се, въпросче. Ако координаторката ми плати фактурата с кредитната си карта на Ейвън, ще ми се изчисти ли още същия ден баланса, че да пусна поръчка? Защото докато чакам три дни да минат и кампанията пак ще я изпусна  Tired
Да, ще можеш да пуснеш поръчката. Все пак гледай да не е последния ден да имаш един ден резерв за всеки случай. При плащане с карта ейвънци би трябвало веднага да видят плащането, но ти ще си видиш баланса оправен пак след 3 дни. Важното е ейвънци какво виждат.

# 370
  • Мнения: 194
Благодаря!   bouquet

# 371
  • Мнения: 5 414
Може и още в сряда да се изчисти напълно балансът/при положение, че днес до ранен следобед си платила с кредитната карта/. Предвид,че си стар представител и се вижда в системата "минус еди колко си лева", трябва да пуснат новата поръчка, но не са длъжни и не го правят винаги. На мен са ми бавили фактуриране заради трудно схващане и виждане, че съм платила, макар в системата да е видно това. Налагало ми се е да звъня и да обяснявам очевидни неща.
  Да попитам...има ли интерес от страна на клиентите ви към новите аромати по принцип....ейвън вадят все някой нов, но  моите все си стоят на едни и същи аромати като цяло и трудно поискват да тестват нещо ново, камо ли да го поръчат. Мострите си остават за мен и так съм се затрупала, че обмислям да почна да се поливам с тях , докато свършат.

# 372
  • Мнения: 15 822
КамеЯ
При мен има интерес който се ръководи основно от дъмпинга на цената,който си позволявам да  правя заради мотивациите.Иначе на тези въвеждащи високи цени в каталозите и аз ако бях клиент не бих посягала.

# 373
  • Мнения: 889
Момичета, знаете ли дали продуктите с благотворителна цел, тези срещу домашното насилие имат някаква гаранция? Имам клиентка, на която камъчетата на гривната са започнали да падат. Гривната е поръчана преди няколко кампании.

# 374
  • Мнения: 34
Момичета, знаете ли дали продуктите с благотворителна цел, тези срещу домашното насилие имат някаква гаранция? Имам клиентка, на която камъчетата на гривната са започнали да падат. Гривната е поръчана преди няколко кампании.

До колкото ми е известно. Няма гаранция. Но можеш да говориш с координаторката си дали не може да се направи нещо.

Общи условия

Активация на акаунт