Явлението "Бг-продавачка"

  • 98 593
  • 1 465
  •   1
Отговори
# 90
  • София
  • Мнения: 12 374
За лачената мома тип Син сити съм съгласна  Mr. Green И на мен ми идва в повече.

# 91
  • Мнения: 22 036
Влизам в попътно салонче за красота и се моля днес-утре едно бързо оправяне на маникюра,ръцете и оформяне.
 Леле, колко възмутено ме изгледаха - има свободни часове след три дни, но се занимавам само с  шилак.
 Shocked

  Crossing Arms

Стига де,
Бях в БГ преди година и навсякъде се държаха много професионално. Има си салони, които са заети, но има и такива, в които можеш да се наместиш. Има и такива, в които и да можеш, не ти се ще Simple Smile.



  Не е проблемът в момичетата и в салончето, явно съм изглеждала много невзрачно, толкова незначително, че това шилакът ... не им се е е видял подходящ за мен.  Joy

 Парфюм най-хубаво се купува в самолета.

Някак не те разбирам?
В БГ в салоните съм имала може би най професионалното обслужване. Предпочитам го пред тукашното, това в Лондон, Париж, Бали и Тайланд (Там някъде е по-гот).

Явно летиш само с бизнес класа, защото в туристическата парфюмите не струват.

# 92
  • Варна
  • Мнения: 6 964
Удобна тема да поплюем върху нечия професия, низша, мислейки, че ние, с нашата професия, сме повече.  Grinning
Бърдсфлу пък ме закопа с призива да пазаруваме при мъже.

# 93
  • Тра-ла-ла
  • Мнения: 21 222
Като заговорихте за Хепи...скоро се потресох от фешън обслужването им в Младост. За незапознатите - от централния вход се влиза в малко помещение/предверие за пушачи и от него в същинската част (за непушачи).

Следобедно време. Влизам аз с един приятел през централния вход. Там ме спира руса гърла с радиостанция в ръка и се започва:
Тя: "За пушачи или непушачи?"
Аз: "За непушачи"
Тя: "Колко човека сте?"
Аз: "Двама"
Тя: "Изчакайте колегата да дойде да ви вземе!"
Аз:  Shocked Аз и приятелят само се спогледахме ухилени и сами влязохме в заведението. Човекът след нас обаче чинно закова на място и зачака Mr. Green

В това време вече сме пресрещнати от "вътрешния" управител, който ни кара да пресечем цялото заведение, за да ни настани на най-скапаните места. А заведението беше почти празно. Максимум 10 маси заети. Питам управителя може ли ние да си изберем къде да седнем при толкова свободни маси. А той отговори троснато "Аз го правя за ваше удобство".

И за чий са им тези фасони на Хепито?!

# 94
  • София
  • Мнения: 12 374
Защо да е низша, Стейси? Изобщо не деля професиите на висши и низши. Всяка е необходима, ако всички бяхме преводачи или банкери, нямаше да има откъде един хляб да си купим. Тук говорим за некомпетентност и липса на елементарен такт. Ако/когато има тема за некомпетентността на преводачите и преподавателите, с радост ще се включа. Няма да се издразня, че хората са недоволни от конкретни мои колеги  Peace

Btw, работила съм навремето като продавачка в магазин за дрехи в един софийски базар. Работила съм и в две видеотеки, там си пак нещо като продавач. Старала съм се да се държа адекватно с клиентите.

# 95
  • Мнения: X
Аз съм продавачка в една от големите вериги магазини за техника в страната. Стоя права по 8 часа на ден и въпреки болката в краката се усмихвам на всички. Задължена съм да Ви питам " имате ли нужда от помощ" и да вървя след вас докато сте в магазина. Ако не го направя ще бъда наказана и може и да не получа заветните 380 лева...Не ми е разрешено да ви оставя да купите това което вие искате, защото са ми спуснати "опорни точки" за това кое съм длъжна аз да ви пробутам. Просто фирмата Х плаща повече от фирмата У на моят шеф и за това трябва нейните продукти да се продават. Когато няма клиенти мия коридорите в магазина, бърша прах и тоалетни.
Не ви се оплаквам, искам просто да знаете, че не винаги консултанта е виновен за поведението си, понякога шефа му е просто един голям глупак!

# 96
  • Варна
  • Мнения: 6 964
Защо да е низша, Стейси? Изобщо не деля професиите на висши и низши. Всяка е необходима...
Личното ми мнение не е такова, Таис. Нарочно го написах.
Та аз от всичките ми дейности по бизнеса най-много обичам да съм продавачка.  Grinning Веднага се представям за такава, когато ме попитат какво работя.
И постоянно обучавам новите ми работници в професията.

Миналият месец бяхме за ден с моя мъж в София. Навигацията ни отведе в МОЛ София-дано не бъркам мола. Изключително добро впечатление ни направи отношението на продавачите в магазините-нали сме в бранша. По-добро от моловете във Варна.

# 97
  • Мнения: X
Пепеляшки, няма ли сред вас тук такива, които са започнали кариерата си като продавачки в Макдоналдс през студентските години?
 Че за да се стигне до касата доста тоалетни ,май, трябва да се изчисстят.
 Laughing

Сякаш всички са забравили за първото си работно място ( през студентските си и не до там студентски годинки).
  bouquet

# 98
  • София
  • Мнения: 12 374
Защо да е низша, Стейси? Изобщо не деля професиите на висши и низши. Всяка е необходима...
Личното ми мнение не е такова, Таис. Нарочно го написах.
Та аз от всичките ми дейности по бизнеса най-много обичам да съм продавачка.  Grinning Веднага се представям за такава, когато ме попитат какво работя.
И постоянно обучавам новите ми работници в професията.

Миналият месец бяхме за ден с моя мъж в София. Навигацията ни отведе в МОЛ София-дано не бъркам мола. Изключително добро впечатление ни направи отношението на продавачите в магазините-нали сме в бранша. По-добро от моловете във Варна.

Ами за другите не отговарям, изразявам лично мнение. Иначе за моловете тук в София, доколкото ги посещавам, нямам съществени оплаквания. Случките, които разказах - за мацките със сутиените и настоятелната продавачка в парфюмерията, не бяха в молове, а в обикновени магазини.
Съгласи се, че да чакаш гола в съблекалнята за едикакъвси размер сутиен, а в това време три броя персонал да си лафи и пуши навън, не е особено професионално  Wink

# 99
  • Мнения: 1 788
Това с настаняването от персонала никак не е лоша идея, особено в пикови часове по заведенията.
Не е нужно да висиш на нечия глава, докато хората стават след ядене.
Винаги ми е харесвало като практика в някои държави, но подозирам, че тук ще се изроди чисто по нашенски.
И аз не харесвам Хепи, винаги се чудя дали не съм объркала някакво друго, по-специално място със заведение за хранене...

# 100
  • Tам през Атлантическия океан
  • Мнения: 7 120
Аз съм продавачка в една от големите вериги магазини за техника в страната. Стоя права по 8 часа на ден и въпреки болката в краката се усмихвам на всички. Задължена съм да Ви питам " имате ли нужда от помощ" и да вървя след вас докато сте в магазина. Ако не го направя ще бъда наказана и може и да не получа заветните 380 лева...Не ми е разрешено да ви оставя да купите това което вие искате, защото са ми спуснати "опорни точки" за това кое съм длъжна аз да ви пробутам. Просто фирмата Х плаща повече от фирмата У на моят шеф и за това трябва нейните продукти да се продават. Когато няма клиенти мия коридорите в магазина, бърша прах и тоалетни.
Не ви се оплаквам, искам просто да знаете, че не винаги консултанта е виновен за поведението си, понякога шефа му е просто един голям глупак!



Това със следването на клиента е неприятно.  Crazy
Виж за израза "С какво мога да Ви помогна" си е Ок , просто го възприемам като етикет за продавачите  Peace
За пробутването е Ок  Mr. Green ако има някакъв минимален процент/възнаграждение и за продавача  Wink


Политиката като цяло куца продавач-клиент и да  , това не винаги зависи от продавача а и от менджмънта на фирмата/магазина.








# 101
  • Мнения: X
Като заговорихте за заведения..Миналия месец в Хисаря, влизаме в пицария, в която 3 поредни вечери няма абсолютно никой, но много ни се хапва пица и затова. Тъкмо ще сядаме на едно сепаре и сервитьорката се провиква (без да каже "Добър вечер") "Тази маса е за 4-ма, ей там има за 2-ма."
Заведението беше празно, еми заминахме си, на мен не ми е удобно да стоя на стол и на най - гадната масичка, при положение, че никой друг няма да дойде там.
Ставаме ние и отиваме на друго заведение, посрещат ни учтиво, сядаме и си избираме от менюто. Идва сервитьорката и ни казва, "Да знаете, че 30 минути още ще се приемат поръчки" и аз казвам "Добре, кухнята ли затваря тогава, но бара работи, нали?" и тя ми изцепва "Не, заведението затваря."
Нямаше и 20.30 часа..

# 102
  • Тра-ла-ла
  • Мнения: 21 222
Това с настаняването от персонала никак не е лоша идея, особено в пикови часове по заведенията.
В доста заведения те посреща я управител, я хостеса, я сервитьор или са достатъчно малки , за да метнеш един поглед дали има свободни места. Но не ти забраняват да влизаш и не те заставят да чакаш на опашка за екскурзия из заведението  Mr. Green В моя случай беше паднала бомба вътре. Много мразя някой да ми определя къде да седна. Особено, ако клиентите са двойка - все е някоя забутана тясна маса.

# 103
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Аз също много мразя да ми ходят по петите и постоянно да ме подпитват нещо....Просто искам на спокойствие да разгледам!
И определено съм забелязала, че преценяват според това как си облечен. Върха на сладоледа в това отношение при мен беше преди няколко години в един магазин на Графа /но вече не помня за дрехи ли беше или за обувки  newsm78/. Аз в обедна почивка и съм си взела една баничка, която ям. Иначе съм облечена прилично - панталон, токчета и кожено манто. Въпреки това бях изгонена още на вратата на магазина, защото съм била с цитирам ".....с тази баничка за 1 лев!!!" Изглежда им паднах в очите щом ям баничка за 1 лев.  ooooh! Също така в моловете съм забелязала, че те оглеждат. Ако си с дънки, кецове и спортна чанта /а по едно време носех една доста стара/ въобще не те отразяват като потенциален клиент, а като натрапник, който само ще гледа. А ако съм с токчета и по-така облечена са по-внимателни.

# 104
  • Мнения: 10 575
Това с пробутване на стока е постоянна практика в Технополис.
Влизаш за нещо конкретно и искаш да разгледаш параметрите на спокойствие и сякаш изневиделица буквално те прихлупва някое момче(консултант) и започва да те убеждава да си купиш марка, която не те интересува и видиш ли, примерно, "-Аз дори ползвам такъв телефон" вади го от джоба си и " -А, и колегата и той същия е предпочел", той пък в момента говори по него.
Съгласна съм, че е политика на фирмата и  не им завиждам на тези млади хора, но и никак не е завидно положението на клиента.
 ooooh!

Общи условия

Активация на акаунт