Явлението "Бг-продавачка"

  • 98 564
  • 1 465
  •   1
Отговори
# 330
  • Мнения: 2 658
Скрит текст:
Джеронимо, Анонимния по-горе беше писал/а, че всеки клиент има право и трябва да го накараш да се почувства специален. Това няма как да се случи на всички клиенти, тъй като както ти се дразниш на тросната продавачка, така и аз имам пълното право да се дразня на троснат клиент и да не му целувам ръка на влизане в магазина. От нас се изисква да сме отлично продуктово подготвени, да поздравим и изпратим с усмивка. Под специален имах предвид съвсем друго, но не ми се навлиза в примери и подробности, само пояснявам, че имам клиенти с които ми е такъв кеф да си общувам, че едвам ги пускам да си тръгнат. Разбира се, получават най-доброто отношение, защото са си го заслужили. Може би съм прозвучала, сякаш селяндурите и темерутите ги гледам лошо и сигурно ги бия, но не, просто се държа по-стегнато и резервирано, точно в техен тон.
Знаете ли кога ще се оправят нещата? Когато хората разберат, че не са сами на този свят и никой с нищо не им е длъжен.
Клиента е винаги прав що се отнася до качеството на предлаганата стока, която е закупил. Ако не е доволен има пълното право да я върне в законов срок, да предяви рекламация и т.н.
Но някой да ми обяснява, че нашата стока е еди каква си и не била истинска, при положение, че сме монополисти, ще ме извинявате...

Хм, това май не трябваше да го пишеш. Чувала ли си за КЗКSimple Smile

# 331
  • Мнения: X
Може би не се изразих правилно, по-скоро само ние сме вносители на определен вид стока за България.

# 332
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Разбира се, че има начин и е задължително продавачът да се отнася еднакво любезно с клиентите си, независимо какви са те, колко са им възможностите, дали са компетентни или се правят на такива и т.н. Дори и аз, която смятам, че не съм за тази професия, точно защото много ме товарят претенциозните клиенти и едва ги изтърпявам, си налагам да лицемернича и да не ми личи колко са ми неприятни. Обслужвам всички еднакво, отговарям и консултирам всеки, за каквото ме е попитал. Има такива, които ми казват - този хляб е вчерашен и ти ме лъжеш, че е от днес - с усмивка обяснявам, че можем да погледнем датата и да проверим кога са го произвели.
Често в магазина влизат работници от улицата, чистачи и метачи. На тях също има поздрав и приятен ден или лека работа.

# 333
  • Мнения: X
Лиляна, едно е да ти казва, че хляба е вчерашен, а съвсем друго да каже, че хляба не е произведен от пшеница (например), а от пясък. Не знам дали ме разбираш правилно. Относно облеклото, мога с чиста съвест да кажа, че никога не съм преценявала и обслужвала хората по начина, по който са облечени, не защото знам, че може да бъдат с тениска за 300 лв. или с костюм за 50 лв., а защото не е важно и определящо.
Корделия,
Скрит текст:
пропуснах да напиша по-горе, че смятам, че като ексклузивен пердставител, имащ права и над ценообразуването пак си е вид монопол, па макар и законен. Може и да бъркам понятията, ако си по-наясно обясни ми.

# 334
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Лиляна, едно е да ти казва, че хляба е вчерашен, а съвсем друго да каже, че хляба не е произведен от пшеница (например), а от пясък. Не знам дали ме разбираш правилно. ...
Разбирам те. И така да е, пак ще му обясня търпеливо, че греши. Може и дори да му се извиня, че допускам и аз да греша и ще съм му благодарна, ако намери начин да се аргументира, ако е прав. Ако все пак упорства, ще се съглася с него и ще му предложа друг хляб.

# 335
  • Мнения: 1 788
Като казахте внос, се сетих нещо, което адски много ме дразни на българския пазар.
Прекалява се с надценката на цените, когато става дума за единствен вносител на дадена стока.
Последен пример с едни пластмасови изделия.
Гледам оригиналния сайт - няколко долара, поглеждам нашия сайт - гръмки слова и повече от 100% надценка за някои продукти.
Няма как да ме убедят да пазарувам от родния сайт...
Да не говорим, че много често "оригиналният" бранд е сделано в Китае, но се води "директно от завода в Италия".

# 336
  • Мнения: X
Лилянa, аз доста убедително се аргументирам, все пак съм специалист продажби, но има случаи в които просто млъквам и им казвам, че всеки има право на гледна точка.
VerdammtesMädchen, нашите цени са съобразени с европейските, досега само българи са се оплаквали, че им е скъпо, но те просто са свикнали да употребяват друг клас стокова продукция.

# 337
  • Мнения: 4 740
Лилянa, аз доста убедително се аргументирам, все пак съм специалист продажби, но има случаи в които просто млъквам и им казвам, че всеки има право на гледна точка.
VerdammtesMädchen, нашите цени са съобразени с европейските, досега само българи са се оплаквали, че им е скъпо, но те просто са свикнали да употребяват друг клас стокова продукция.
Съобразени нали не означава, че ако нещо в Западна Европа е 2евро, то тук е 2лв? Защото има и такива случай.

# 338
  • Мнения: 1 788
... VerdammtesMädchen, нашите цени са съобразени с европейските, досега само българи са се оплаквали, че им е скъпо, но те просто са свикнали да употребяват друг клас стокова продукция.
Аз имах предвид, че цените са многократно завишени, дори и в сравнение с европейските или презокеанските.
Например:
Няма как продукт на Мучи в Италия да е 100 евро, а в България да е 200 евро.
Или още по-бруталното - "оригинално" Мучи, произведено в Китай, но с цена от 200 евро.
Бележка: Цените и марките са само ориентировъчни за примерите.
Иначе няма как да не се сърдят хората, след като заплатите им явно не са съобразени с европейските и европейските цени не могат да бъдат приети като нормални цени в една такава държава. Но тази, както и темата за класа на продуктите не ми се започва.

# 339
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
"Гледна точка"? Когато продаваш? Единствената гледна точка е тази на клиента. Той ако иска и камъни да яде/купува и да си мисли, че е торта. Ти си там за да го насочиш но не и да си даваш твоята гледна точка, особено, ако не ти я искат.

# 340
  • Мнения: 12 722
Друго си е да ти обясни колко си тъп и не си дорасъл до техния клас продукция.

# 341
  • Мнения: X
Лилянa, ако имаше само една гледна точка, клиента не би влязъл изобщо, още по-малко би провел разговор с мен.
VerdammtesMädchen , клиентите имат и други алтернативи, просто ние предлагаме оптимално и напълно оригинално качество. Няма значение къде по света, почти всяка ръчно произведена стока от качествен материал притежава по-висока стойност и тук няма място за недоволство.
Трещерица, има хора недостойни за класове продукция, да. Аз бих се отвратила от човек, който би се напил като свиня с някой 50 годишен дистилър едишън на Макалън, например. Има стоки произведени за истински ценители.

# 342
  • Мнения: X
Аз бих се отвратила от човек, който би се напил като свиня с някой 50 годишен дистилър едишън на Макалън, например. Има стоки произведени за истински ценители.
И аз бих се отвратила. Ти също имаш право да се отвращаваш, но можеш да показваш отвращението си само в извънработно време. Когато си на работа, задължението ти е да обслужваш клиентите. Обслужващият персонал е за това- да обслужва.

# 343
  • Мнения: X
thewishmaster , образно казано, нали не мислиш, че ги гледам с отвращение?!

# 344
  • Мнения: 1 788
Всъщност агресивната реклама може само да ме отблъсне като клиент.
Както и непрекъснатото изтъкване на невероятните и множество неповторими качества на един продукт.
Въобще аз съм от хората, на които трудно може да продадат един камион с месо Wink

Общи условия

Активация на акаунт