Пазаруване от Amazon - тема №44

  • 80 590
  • 742
  •   1
Отговори
# 45
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Оооо, на продавача трябва да пишеш директно... Обаче на английски не знам дали ще ти отговори. Виж там някъде дали нямаше опция да се свържеш с продавача.

С Гугъл преводач намерих опция за връзка с продавача от самата поръчка. Ще пробвам оттам. Дано отговори.  Praynig

# 46
  • Варна
  • Мнения: 11 340
Чоколина, благодаря за отговора за двд-то. Simple Smile Изнамерих някакви по около 50 Е от тази марка, намалени. Ще ги поднеса на семейния съвет за одобрение  Mr. Green
Гледам тука пък в една брошура на един магазин два броя от някаква неизвестна марка, за 100 Е. Че пък ако е едно, как ще се сбият на задната седалка за него...  ooooh!

Нашето, към което ти пуснах линк, е едно, но с два екрана - слагат се на двете седалки отзад. Гледат едно филмче децата, но всеки със своя си екран. Simple Smile

Деси, аз продължавам да следя другите комплекти четки, така че ще те имам предвид и ще свиркам, ако намалят още някой.  Peace Вчера ми пристигнаха поръчаните, страхотни са! Party

# 47
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Отговориха ми много бързо - късно снощи пуснах мейла, днес по обяд имам отговор, но на немски. Доколкото разбирам, мога да върна чантата безплатно.  newsm78

Sehr geehrte Frau Ilieva,

schade, dass Ihnen die Tasche nicht zusagt, aber Sie können sie natürlich gerne zurücksenden. (Bitte nicht unfrei versenden)

Für Sie zur Info:
Seit dem 13. Juni 2014 wurde das Verbraucherrecht neu geregelt, welches besagt, dass künftig der Verbraucher generell die Rücksendekosten zu tragen hat.
Gerne bieten wir unseren Kunden weiterhin eine kostenlose Rücksendung ab einem Warenwert von 40,00 EUR an. Der Betrag von 40,00 EUR bezieht sich auf den einzelnen zurückzusendenden Artikel und nicht auf den Gesamtwert der Rücksendung.

Doch steht in jedem Falle die Zufriedenheit unserer Kunden im Zentrum unserer Arbeit! Aus diesem Grund haben wir für einen schnellen, unkomplizierten und aus Kulanz für Sie kostenlosen Rückversand diesen Leitfaden erstellt.

Und so funktioniert es:

•   Rufen Sie unter folgendem Link unser DHL Retourenportal auf:

https://amsel.dpwn.net/abholportal/gw/lp/portal/est79/customer/R … y=RetourenLager01

•   Füllen Sie die Formularfelder bitte vollständig aus
•   Im Anschluss erhalten Sie ein *Retourenlabel per E-Mail, welches Sie auf das Paket kleben können
•   Geben Sie Ihre Rücksendung in einer Post Filiale ab

*Das Retourenlabel wird Ihnen per E-Mail im PDF. Format zugesendet.

Bewahren Sie bitte die Sendungsnummer Ihrer Retoursendung für eventuelle Nachforschungen auf.

Bitte legen Sie der Rücksendung den ursprünglichen Lieferschein oder eine Kopie davon bei und notieren Sie den Rückgabegrund auf der Rückseite. Sollte Ihnen der Lieferschein nicht mehr vorliegen, geben Sie bitte Ihren vollständigen Namen, die E-Mail-Adresse, unter der Sie bestellt haben, die Bestellnummer sowie den Rückgabegrund auf einem Blatt an, damit unsere Warenrücknahme Ihre Rücksendung eindeutig zuordnen kann.

Nach Eingang und Prüfung der zurückgesandten Produkte bei uns erhalten Sie den Wert Ihrer Rücksendung innerhalb von fünf Werktagen über Amazon zurückerstattet.
Sämtliche Rückzahlungen seitens Amazon.de erfolgen auf das bei Ihrer Bestellung verwendete Bank- oder Kreditkartenkonto.

Herzliche Grüße

ESTABLISHED SEVENTY9
Jevsimani Tetzlaff

Правилно ли съм разбрала?

# 48
  • София
  • Мнения: 597
От немския са ми изпратили на мейла код за 10 евро за поръчка над 50. Не знам дали е персонален, аз няма да го ползвам. Ако някой го иска да ми пише  Peace

П.П.Вече е подарен  Peace

Последна редакция: чт, 04 юни 2015, 14:27 от Bobolina

# 49
  • Мнения: X
Кога се очаква намалението на Converse? А за детската номерация, кой номер отговаря на 34 и 35? Hug

# 50
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
Миналата година явно съм проспала това намаление на конвърс. Децата имат гуменки, но аз искам да си взема от ниските. Ако има номер 36 намалени добре моля споделете.

Аз да похваля няколко неща. Сори че не споделям навреме ама все по нощите ги правя поръчките и то често от телефона и не мога да слагам линкове тук. Та, снощи пуснах тази лятна пижама http://www.amazon.de/dp/B00K72ZXBM и всички размери бяха 8.26€, но сега гледам че само 122см е останало на такава цена. Тази http://www.amazon.de/dp/B00K7305BO  я има намалена в размер 116,122 и 140. Цената е 9-10€. Отделно този гащеризон http://www.amazon.de/dp/B00PK04DRQ  беше 20€,пробвали сме го в магазина, много е хубав и си отговаря на номерацията. Тази пижама я получихме и е много хубава http://www.amazon.de/dp/B00K72ZD08 . Аз я взех за 10€ преди 2 седмици. Получих и този панталон http://www.amazon.de/dp/B00PK022H4, точно като на снимакта е. Това яке се чудих, но нещо не ми допадна на гърба надписа http://www.amazon.de/dp/B00NV87EA2 . Иначе съм го виждала на живо и е много хубаво. Ще му се почудя още малко. Сега е за 18-20€

# 51
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Бихте ли ми помогнали да върна пратката описана по-горе? Как трябва да я изпратя обратно - по DHL или по пощите? Как ще разбера, че са я получили? Аз лично я получих чрез превозвач.  И пак да попитам правилно ли съм разбрала, че мога да я върна безплатно?

# 52
  • Мнения: 902
Leila, можеш да върнеш пратката безплатно само от адреса, на който си я получила (в случая това е адресът на превозвача). От България биха ти поели разходите, в случай че имаш основателна причина за връщането (дефект или разминаване в описанието на продукта). В другите случаи си поемаш пощенските разходи.

# 53
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Leila, можеш да върнеш пратката безплатно само от адреса, на който си я получила (в случая това е адресът на превозвача). От България биха ти поели разходите, в случай че имаш основателна причина за връщането (дефект или разминаване в описанието на продукта). В другите случаи си поемаш пощенските разходи.

Оооо, аз как да я върна до адреса на превозвача в Германия? По самия превозвач става ли?  newsm78

# 54
  • София
  • Мнения: 2 462

Оооо, аз как да я върна до адреса на превозвача в Германия? По самия превозвач става ли?  newsm78

Не, превозвачите не предлагат такава услуга. По пощата, продавачът да ти прати адрес за връщане  Peace

# 55
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Плащаш си пощенските и връщаш.

# 56
# 57
  • София
  • Мнения: 177
В миналата тема мисля, че се обсъждаха пратки, получени при превозвача, без да са поръчвани реално. Какво получихте в пакетите? Току що ме известиха с СМС, а последната ми поръчка я взех преди месец, всичко от ордера ми беше в пакета. Ако известя превозвача, че нямам намерение да взема пакета, дали е възможно да откаже да ми получава пратките в бъдеще?

# 58
  • гр. София
  • Мнения: 4 990

Оооо, аз как да я върна до адреса на превозвача в Германия? По самия превозвач става ли?  newsm78

Не, превозвачите не предлагат такава услуга. По пощата, продавачът да ти прати адрес за връщане  Peace

 Rolling Eyes Колко би излязло едно подобно връщане София - Германия? Но така ще се получи, че съм си платила разходите по доставка до БГ, ще платя и разходите за връщане до Германия, така ли? А поне разходите от техен адрес до адреса на превозвача в Германия ще ми възстановят ли? Бяха 2,95 евро.

# 59
  • Мнения: 659

Оооо, аз как да я върна до адреса на превозвача в Германия? По самия превозвач става ли?  newsm78

Не, превозвачите не предлагат такава услуга. По пощата, продавачът да ти прати адрес за връщане  Peace

 Rolling Eyes Колко би излязло едно подобно връщане София - Германия? Но така ще се получи, че съм си платила разходите по доставка до БГ, ще платя и разходите за връщане до Германия, така ли? А поне разходите от техен адрес до адреса на превозвача в Германия ще ми възстановят ли? Бяха 2,95 евро.

Ние откъде да знаем,питай продавача.

Общи условия

Активация на акаунт