Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво представляват „складовите“ стоки на Amazon - Warehouse Deals?
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon?
Как мога да откажа поръчка?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво представляват „складовите“ стоки на Amazon - Warehouse Deals?
Складовите стоки на Amazon, известни като Warehouse Deals, представляват нови продукти с транспортни щети, върнати от клиенти (пробвани само, не носени), с фабричен дефект или върнати поради промяна в желанието на клиента в рамките на 30-дневния гратисен период на Amazon. Те имат описание за състоянието им, като например „като нов“, „много добро“ или „добро“. При повреда те могат да бъдат върнати обратно към Amazon и да получите възстановяване, но трябва да закупите отново уреда. За разлика от новите уреди, продавани от Amazon, тези от склада не могат да бъдат заменени до една година след покупката.
-
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon?
За да върнете артикул, закупен от Amazon, първо влезте в акаунта си и намерете съответната поръчка. След това изберете опцията за връщане и следвайте предоставените инструкции. Ако продуктът е дефектен и е закупен от Warhouse Deals, уверете се, че сте направили снимка на разписката от пощата и я изпратете по имейл до тях заедно с връщането. За да върнете продукт, първо направете онлайн заявка за връщане. След това ще получите етикет за доставка за обратната пратка. Важно е да запазите етикета и да го прикрепите към опаковката. Можете да върнете артикул и след определен период, стига да имате етикета. Системата на Amazon обикновено не ограничава конкретен срок за изпращане обратно на артикули, след като заявката е направена.
-
Как мога да откажа поръчка?
За да откажете поръчка от Amazon, можете да следвате няколко стъпки. Първо, влезте в акаунта си на Amazon и намерете поръчката. След това изберете опцията за отказ или промяна. Като алтернатива можете да се свържете с тях чрез чат и да поискате отмяна на поръчката, но това не винаги е гарантирано. Сумата ще бъде блокирана за около 45 дни, в зависимост от вашата банка. Можете също да се свържете с банката си и те могат да разблокират сумата по-рано.
-
Как да спра преобразуването на плащането, ако вече съм отбелязал, че ще платя в евро или в лева?
-
Кога се очаква намалението на Converse? И за детските размери, кой размер отговаря на 34 и 35?