Измама от Bazar.bg

  • 8 119
  • 17
  •   1
Отговори
  • Мнения: 12
Здравейте, понеже съм нова и не зная, къде да пусна темата се извинявам ако съм сгрешила. Та преди месец си поръчах рокля от този потребител в BAZAR.BG. Поиска ми капаро и до 20 работни дни трябваше да дойде. Вече след повече от 40 дни няма нито рокля, нито пари. Grinning Писах на потребителя поне да ми върне парите, но за жалост не отговаря. Звънях и по телефона, отговор пак няма. Парите не са много, но искам да не правят грешки и други хора. Името на което изпратих парите е Стелиана Иванова от гр. Бургас.

# 1
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 077
Сигнализирайте администарторите на bazar.bg  Peace

# 2
  • София
  • Мнения: 4 244
А кой е потребителя в Базар.бг?

# 3
# 4
  • Мнения: 9 992
Плащане с наложен платеж, след отваряне, иначе винаги има риск.

# 5
  • Мнения: 12
Сигнализирайте администарторите на bazar.bg  Peace
За съжаление ми отговориха,че не могат нищо да направят Grinning

# 6
  • Мнения: 14 934
Неприятна случка, но ще знаеш вече, капаро не пращаш.

# 7
  • Мнения: 27
Аз пък редовно си пазарувам от Ефи в базар.бг. Два пъти с капаро, а единия път с налична рокля беше. Втората ми поръчка с капаро много се забави, но самата тя ми звънеше, за да се извини за закъснението и накрая всичко беше точно.

# 8
  • Мнения: 14 934
Аз пък редовно си пазарувам от Ефи в базар.бг. Два пъти с капаро, а единия път с налична рокля беше. Втората ми поръчка с капаро много се забави, но самата тя ми звънеше, за да се извини за закъснението и накрая всичко беше точно.

Коя е Ефи?

# 9
  • Мнения: 27
Аз пък редовно си пазарувам от Ефи в базар.бг. Два пъти с капаро, а единия път с налична рокля беше. Втората ми поръчка с капаро много се забави, но самата тя ми звънеше, за да се извини за закъснението и накрая всичко беше точно.

Коя е Ефи?

 Така се пише в Базар.бг.

# 10
  • Мнения: 14 934
какво е общото с темата?
може би това, че пращаш капаро? Но вероятно имаш вече доверия, а случая на авторката е коренно различен.

# 11
  • Мнения: 27
Ааа, да, да разбира се. аз да си кажа че има и други случаи. иначе авторката определено трябва да сигнализира. откакто промениха продавалник, пазарувам само от базар и не трябва да има псевдо търговци там! #2gunfire

# 12
  • София
  • Мнения: 3 764
Аз пък съм възмутена от OLX. След промените в сайта им няма обратна връзка с продавачите. Т.е. след продажба обявата става неактивна и дори не можеш да пишеш лично съобщение на продавача. Не можеш да го откриеш по потребителско име, нищо. Нито можеш да пишеш отрицателен коментар, поне за ориентация на другите потребители. Даже се чудих дали да не пиша на КЗП. Писах на администраторите - сори, е отговора, гледайте при получаването. Ама има стоки, които не може да се преценят на място дали са ОК. Примерно електроника. А в моя случай ставаше въпрос за чанта, продавана като от естествена кожа, усъмних се, че не е, занесох я при обущар - ами изкуствена кожа е. И така, нищо не може да се направи.

# 13
  • Мнения: 27
Аз пък съм възмутена от OLX. След промените в сайта им няма обратна връзка с продавачите. Т.е. след продажба обявата става неактивна и дори не можеш да пишеш лично съобщение на продавача. Не можеш да го откриеш по потребителско име, нищо. Нито можеш да пишеш отрицателен коментар, поне за ориентация на другите потребители. Даже се чудих дали да не пиша на КЗП. Писах на администраторите - сори, е отговора, гледайте при получаването. Ама има стоки, които не може да се преценят на място дали са ОК. Примерно електроника. А в моя случай ставаше въпрос за чанта, продавана като от естествена кожа, усъмних се, че не е, занесох я при обущар - ами изкуствена кожа е. И така, нищо не може да се направи.
Да, OLX  е ужасен! То и рекламата им е такава "Продай ненужните си вещи!" пфф..

# 14
  • Мнения: 14 934
Аз пък съм възмутена от OLX. След промените в сайта им няма обратна връзка с продавачите. Т.е. след продажба обявата става неактивна и дори не можеш да пишеш лично съобщение на продавача. Не можеш да го откриеш по потребителско име, нищо. Нито можеш да пишеш отрицателен коментар, поне за ориентация на другите потребители. Даже се чудих дали да не пиша на КЗП. Писах на администраторите - сори, е отговора, гледайте при получаването. Ама има стоки, които не може да се преценят на място дали са ОК. Примерно електроника. А в моя случай ставаше въпрос за чанта, продавана като от естествена кожа, усъмних се, че не е, занесох я при обущар - ами изкуствена кожа е. И така, нищо не може да се направи.
ОЛХ след новата версия го зарязах. Никой няма гаранция, че няма да попадне на измамник без значение в кой сайт.
Сега от  Базар имам получена днес пратка, още е в офиса, пиша на продавача, настоявам няколко пъти да ми приеме офертата, но се прави на ударена. Никога не съм имала случай да не си взема пратка, но, ако продължава така, ще си кажа директно, че без възможност за оставяне на коментар няма да я взема.

Общи условия

Активация на акаунт