Но на родителски срещи съм изяснявала някои недоразумения или неясноти за мен или в случаите, в които нещо не ми е ясно.И съм стигнала до извода, че има полза.Най-малко, получава се информация " от извора"
Две оценки на едно изпитване ми изглежда несериозно.Затова, ако е имало контролно и изпитване, бих изяснила това, бих искала да видя контролното.Тук е моментът да попитам- до кой клас има изискване родителите да подписват контролните?Защото до момента сме подписвали всичко и след това в повечето случаи учителите си искат обратно работите, т.е. двустранна връзка се осъществява.
Ако има едно изпитване, а две оценки за него- не ми се струва в реда на нещата и пак бих си го изяснила.
Двойка за отсъствие ми се струва абсурд.
Като е било неподготвено в друг час детето, да му е писала тогава двойката, не да го съжалява,а после като го няма "да му натрива носа"