AVON само за представители - Кампании 10, 11 .....- Тема 134

  • 47 774
  • 610
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 13 996
Тази камп. За пръв път успявам да направя врътката с подаръците. 4 комплекта без проблем. Раздадох ги на клиентки и приятелки- всички са доволни.

# 586
  • Мнения: 327
Много си ги харесвам и чантата и портмонето. Simple SmileНякак си се чувствам горда от себе си,че се справих,за да си ги получа.И подаръците много ме амбицираха,изобщо останах приятно изненадана от AVON .

# 587
  • Мнения: 114
Здравейте, момичета! Отдавна не съм писала, но то все едно и също. В последните 3 кампании имам все нещо в недостиг. Гланцове, моливи, лошото е, че като дойдат започва една чуденка - това пък за кого беше? newsm78 Много съм разсеяна, явно от времето / всеки ден, си търся поне веднъж къде  съм спряла колата. Първият път си помислих, да не е открадната, добре,че не се обадих в районното, макар че те имаха наскоро точно такъв случай - една мацка се обадила, че и е открадната колата, а те я намерили в съседната пресечка... Joy/. Чантата и портмонето ги харесвам и ги нося. Не бях свикнала с такъв тип чанта, но сега ми е много удобна. Получих и аз подаръци душ гелове и сега крем за лице, доволна съм. Клиентите вече мислят за подаръци за празниците, така че ще има и поръчки. Успех на всички и усмихнат, ползотворен ден!

# 588
  • Мнения: 493
Т.к. за пръв път ми се налага да върна продукт, се допитвам към вас.
Вчера получих поръчката, обаче една от клиентките не е сметнала за необходимо да ме информира, че се отказва от продуктите, а на мен те не са ми необходими. Как става връщането? Нещо трябва ли да плащам и в какъв размер?

# 589
  • Мнения: 5 037
Можеш да ги върнеш,заради "отказ на клиента"до мисля беше 7 дни от получаването.Ще ти ги приспаднат от фактурата и общата ти сума.

# 590
  • Мнения: 493
А нещо трябва ли да попълня, ако да - откъде?
(Извинявам се за въпросите, но не ми се беше случвало досега подобно нещо Embarassed )

# 591
  • Мнения: 5 037
Обаждаш се на координаторката си или директно в офиса ще ти дадат да попълниш бланка.Както на теб ти е по-удобно.

# 592
  • Мнения: 493
Обаждаш се на координаторката си или директно в офиса ще ти дадат да попълниш бланка.Както на теб ти е по-удобно.
Ясно! Много ти благодаря!  bouquet

# 593
  • София
  • Мнения: 1 731
Как става връщането? Нещо трябва ли да плащам и в какъв размер?
Освен това се случва от офиса да се забавят с връщането на продуктите и сторнирането им от твоята сметка, така че имай готовност да платиш фактурата си в пълен размер. В този случай сторнирането ще бъде в следващата ти фактура.
Съветът ми е да изчакаш доколкото е възможно преди да направиш плащането (преди да те санкционират) и да следиш баланса си в профила си на сайта на Ейвън.

# 594
  • Мнения: 233
Т.к. за пръв път ми се налага да върна продукт, се допитвам към вас.
Вчера получих поръчката, обаче една от клиентките не е сметнала за необходимо да ме информира, че се отказва от продуктите, а на мен те не са ми необходими. Как става връщането? Нещо трябва ли да плащам и в какъв размер?


Според правила за връщане имаш 14-дневен срок от вземането на кашона да върнеш продуктите без да посочваш каквато и да е причина за това. Така е по закон за онлайн доставка, така е написано и в сайта на Ейвън. Имай обаче едно на ум, защото аз точно този месец имах грандиозни скандали със зоналния мениджър и координаторът ми.
Една клиентка се отказа от продуктите и аз отидох да ги върна (дори бяха неотворени). Отговорът на зоналния мениджър беше, че нямам право да връщам толкова продукти. Опитите ми да обясня, че законът ми дава това право, разписано ясно и от ейвънци, бяха неуспешни. Ако ви се случи такова нещо, търсете съдействие от централния офис. Единствено там реагират адекватно.
В моя случай все пак успях да върна продуктите, въпреки че координаторът ми го изкара като компромис от тяхна страна.

# 595
  • Мнения: 5 397
Какво е централен офис? За тези от градовете извън София има ли опция/офис, съответно връщане/ , различна от единствения офис в града.

# 596
  • Мнения: 233
Централен офис се води и кол центърът.

# 597
  • Мнения: 13 996
Мерси, беше миневероятно полезна. значи срокът от 7 дена е вече 14. и както винаги кол-центъра оправя бакиите на останалите, докато зонални и координатори си правят каквото искат.

# 598
  • София
  • Мнения: 4 179
Взех си поръчката и пак изненада-едно червило липсва в кашона, но си е фактурирано. Утре пак ще трябва да ходя до офиса. Чантата е налична, много добре изглежда, но няма да е за мен.

# 599
  • Мнения: 493
Благодаря на всички отзовали се!  bouquet

Общи условия

Активация на акаунт