Има ли подвеждаща информация в Booking.com?

  • 17 438
  • 103
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 352
Никога не ползвам само информацията от резервационната система на Букинг, въпреки че винаги е била достатъчна и обективна. И размер на стаите има, и снимки има, и коментари има, и обяснения за анулирането има. Ако липсва в достатъчно количество едно от тези неща - и други оферти има.

# 16
  • Мнения: 247
Да бе хора, ама явно и вие не сте прочели внимателно постинга ми.

Аз съм си написала, че в последствие съм открила грешката си от нечетенето на ситния шрифт, но къде тук са правата ми на потребител и правото ми да върна продукта/услугата, която вече не искам?

Защитава ли букинг.ком потребителските ми права?

Ами НЕ!

А сайта на самия хотел видях преди да резервирам. Там пък вобще няма информация за анулиране на резервация.

# 17
  • Мнения: 6 031
Заглавието на темата е силно заблуждаващо!

Резервирала съм десетки хотели през Букинг и досега не съм срещнала нито един, за който да е описано нещо различно от това, което съм получила в последствие!

# 18
  • Мнения: 47
Истината за Букинг според мен е с две страни.Аз ползвам сайта от 2004г. и до последната ми резервация за Сардиния не съм имал никакви разминавания и действително трябва да се чете от горе до долу.Но от друга страна явно и при тях има някакъв момент в борбата за оцеляване и не могат да отделят ресурс да проверяват детайлно всички предложения на сайта си,откъдето се получават и разминаванията.

# 19
  • Мнения: 889
Съжалявам за неприятната ситуация, но не мисля, че проблема е в booking. Те са просто платформа, която предлага резервации. Самите хотели поставят условията си и снимките. Резервирала съм доста хотели през booking и не съм имала проблеми, но чета винаги условията по няколко пъти. Коментарите са ми много важни при избора на хотел, а освен това винаги търся мнение от втори, трети и т.н. сайт. Естествено, че хотелът ще сложи най-хубавите си снимки, дори да не отговарят съвсем на истината, това се прави навсякъде! Ако резервираш през сайта им, ти дефакто се съгласяваш с условията на хотела, а не на booking.

# 20
  • Мнения: 3 031
Не съм имала проблеми с Booking до момента. Резервирала съм стаи и с възможност за анулиране и без такава, обикновено тези със са по-скъпи. Даже съм анулирала и съответно губила парите си, но грешката си е била моя. С Expedia е по същия начин.

# 21
  • Всеки ден трябва да се инжектираме с малко фантазия, за да не умрем от реалност: Рей Бредбъри
  • Мнения: 4 327
luchia, погледни си пак последния пост:
Цитат
Аз съм си написала, че в последствие съм открила грешката си от нечетенето на ситния шрифт, но къде тук са правата ми на потребител и правото ми да върна продукта/услугата, която вече не искам?

Предполага се, че си прочела условията на хотела преди да направиш резервацията ... Това не е станало ... Направила си резервация съгласявайки се с условията, а после си решила, че не ти харесва и искаш да я отмениш - става, но с условията, които се предполага, че си запозната ... В случая грешката е твоя, а не на Букинг.

Просто в момента си ядосана и не разсъждаваш логично ... Не се опитваш да вникнеш в това, което ти пишат вече 2 страници много хора ...

# 22
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 863
Да бе хора, ама явно и вие не сте прочели внимателно постинга ми.

Аз съм си написала, че в последствие съм открила грешката си от нечетенето на ситния шрифт, но къде тук са правата ми на потребител и правото ми да върна продукта/услугата, която вече не искам?

Защитава ли букинг.ком потребителските ми права?

Ами НЕ!

А сайта на самия хотел видях преди да резервирам. Там пък вобще няма информация за анулиране на резервация.


Вие сте се съгласили с условията т.е. с липсата на безплатна анулация, в момента , в който сте резервирали. Неприятна ситуция, но защитата на правата на потребителя не включва недоглеждане, недовиждане, недопрочитане.  Peace

# 23
  • Мнения: 2 241
Често се случва изгодните оферти за даден хотел да вървят ръка за ръка с невъзможност за анулиране на резервацията. При това без дребен шрифт. За всяка стая с големи букви пише, какви са условията за анулиране.

Luchia, дай линк към хотела.

# 24
  • Мнения: 4 841
Хотелските резервации не са точно тип услуга, от която можеш да се откажеш и да "върнеш" по всяко време. Щом законодателите в световен мащаб са разрешили да има различни възможности (да не може да се анулира изобщо, да се анулира срещу някаква такса, да се анулира без такса и т.н.), не виждам какъв е проблемът, освен в нашия собствен избор.

Хубавото на сайтовете за резервации (освен с букинг, имам опит и с няколко други) е че клиентът има възможност да остави мнение. Като не сте доволни - гласувайте, напишете, аргументирайте. Не мисля, че се трият или крият негативните мнения. Просто не сте си направили труда да ги прочетете.

Ако искате, кажете името на хотела да ги видим.
Но заглавието на темата ви съветвам да помолите да сменят, защото не отговаря на истината и създава грешни впечатления за сайта.

# 25
  • Мнения: 2 265
Аз съм от доволните. Авторката сигурна ли е, че не е пишело "Стойността не се възстановява" ? Ако смята, че са я измамили нека да напише един мейл с оплакване и предполагам, че от букинг ще проверят дали има някаква нередност.

# 26
  • Мнения: 6 031
...
Но заглавието на темата ви съветвам да помолите да сменят, защото не отговаря на истината и създава грешни впечатления за сайта.
+1  Peace

# 27
  • София
  • Мнения: 6 010
Ами и аз не съм имала оплаквания от букинг.ком, ама понеже чета всичко, и никога, ама никога не се връзвам на оферти, които не можеш да откажеш, без такса, или с разумна такса, да речем за първата нощувка. Ако няма опция за отказване, това е лош сигнал за мястото. Щото всичко се случва. Може да не успееш да заминеш или друго.  

Но девойката е права за едно, има си закон за защита  на потребителя ( няма как да няма европейски еквивалент ) , който е точно за такива он лайн продажби, че ако си краен юзер, и получиш нещо кофти, можеш в 14 дневен срок да го върнеш. Ама ще кажете, това не е стока, може да не е, ама няма как там да липсва регулация. Аз се боря в момента с подобен казус с връщане на стока и се консултирах с адвокат. Та и ти питай.  Thinking

Аз на твое място нямаше да откажа резервацията , а щях да ида , ще изтърпя грешката си, и ще ги съсипя с коментари във всяка букинг система, че са кофти и не стават ( ако са кофти де), и да не се обявяват за хотел, а за килери под наем  Grinning. Ама хората са различни, аз съм спала в хотел за 1 долар на вечер в Индия ( просто нямаше къде в това селце). Е да, ама ще помня цял живот това, други луксозни хотели изобщо и не ги помня. Пък и генерално смятам, че като отиваш на пътешествие трябва да си готов на приключение.  Simple Smile Нямаше да си съсипя Барселоната, няма да дремя все в стаята, я ! Grinning

# 28
  • Мнения: 642
Я дай един линк, да видим дали не се вижда и не си пише  newsm78
И аз не виждам снимка или линк. За какъв хотел става дума и на каква цена?

# 29
  • Мнения: X
И аз не ползвам вече букинг, не са коректни. Резервирала съм много с тях, до момента в който направих резервация за хотел и после видях на сайта на хотела, доста по-ниска цена от предлаганата. След безсмислена размяна на имейли с букинга, естествено не ми върнаха разликата. А уж гарантират най-ниска цена - да, да, друг път. Вече ги ползвам само за инфо и справка.

Общи условия

Активация на акаунт