Има ли подвеждаща информация в Booking.com?

  • 17 437
  • 103
  •   1
Отговори
  • Мнения: 247
Искам, да помогна на хора като мен, да не попадат в схемите на компании като Букинг.ком.

Вижте снимката!
Изглежда добре за къща за гости, тип малък хотел, на 1км. от центъра на Барселона.
И затова я резервирах.

Когато след плащането получих вече подробните данни за моята резервация по мейла, в описанието на стаята липсваше  терасата Shocked, която виждате!
Поразровхих се много надолу в коментарите на бившите вече госи на хотела (естествено, най-добрите коментари са подбрани и се показват най-отгоре за да те зарибят) и разбрах, че този тип стаи са и без прозорец smile3511, клаустрофобични и дори няма къде да си сложиш багажа. Sad

Втората Изненада/Измама е, че едва в същия този мейл, се упоменава изрично, че ако искам да анулирам резервацията си, ще ми вземат цялата сума!!!  #2gunfire #Crazy

Писах им веднага и те видиш ли, нищо не можели да направят!
Всичко си било пишело още в пъвоначалната оферта на сайта.
НИЩО такова!
Върнах се на сайта и ми костваше канско усилие да намеря дребния текст, в който се казва, че няма да ти върнат парите.
Този текст е скрит в линка "Специални Условия", ако изобщо стигнеш до него, защото не е на заглавната страница с офертата, а забит някъде навътре в сайта.

Защо и докога ще злоупотребяват с обикновните хора като нас?
Къде са моите права на потребител?
Като си купя телефон, мога да го върна в рамките на 2 седмици.
Това важи и за онлайн търговците, но явно не и за Букинг.ком, които нагло си измиха ръцете, че това била политиката на хотела.
Значи, дами и господа, когато си купувате сирене от магазина, питайте за политиката на краваря, който е издоил кравата, а може и за нейната лична политика (на кравата де) и за тази на превозвача на млякото до магазина и за тази на баба му, която му е направила закуската сутринта, че да може да си върши добре работата момчето!

Не мога да върна закупената услуга.
Букинг.ком не спазва законите и не защитава правата на клиентите си. Отговорността им на търговец се свежда само в събиране на колкото може повече хора, които да оберат #Cussing out

Последна редакция: вт, 21 юли 2015, 22:24 от Адри́

# 1
  • Мнения: 2 241
Ползвам Букинг от години и имам десетки резервации от там. Никога не съм имала абсолютно никакви проблеми. В описанията на хотелите винаги пише абсолютно всичко - какво включва цената за съответната резервация, условия за анулиране и пр. Просто трябва да се чете.
Отзивите от хотелите са подредени по дата на публикуването им.

# 2
  • София
  • Мнения: 1 849
 luchia Simple Smile, съжалявам, че Ви се е случила тази неприятна ситуация, но мисля, че вината не е букинг.ком, а повече в самите нас.
И за да не се чувстваме подведени, измамени, и жертви на някакви схеми е нужно едно единствено нещо: ДА ЧЕТЕМ. Но не след като резервираме, а преди това.
Да прочетем всички мнения, и то не само в букинг, а и в трипадвайзър, в триваго, в гугъл, в руските сайтове.
Поне това е толкова лесно Simple Smile
След това внимателно да прочетем условията на резервацията.
 Имаме ли право да анулираме, ако да, докога безплатно и въобще безплатно ли, да прочетем политиките на хотела, и то не само от букинг, а и от сайта на хотела /ако има такъв/, да прочетем специалните условия, да ги сравним с тези посочени в другите сайтове предлагащи същия хотел, да намерим най-добрата цена за избрания хотел и чак тогава да резервираме.
Иначе ще изпадаме във Вашата ситуация, когато ще трябва да се жалваме във форумите.
Още веднъж повтарям, съжалявам, че Ви се е случило това, но не е вината само в букинг, а и .....

# 3
  • Мнения: 380
Я дай един линк, да видим дали не се вижда и не си пише  newsm78

# 4
  • Мнения: 3 962
На всяка възможна резервация си пише дали стойността може да бъде върната при отказ или не. Няма такова чудо като "ситен шрифт".

# 5
  • София
  • Мнения: 1 178
И аз се излъгах, но мисля че вината е в хотела, а не точно на сайта.
Ние резервирахме в Комитите, с. Чучулигово - басейна пълен с риба, футболно игрище нямаше и т.н. Даже взех една напечатана от хотела брошура- уж имало...

# 6
  • Мнения: 642
Само тази година съм резервирала 4 хотела в booking и всички изглеждаха точно по начина, по който ги бяха дали в сайта, преди това прочетох коментарите за тях в TripAdvisor. Може би при теб става върпос за некоректен хотел, който е пратил подвеждащи снимки, но на всяка оферта си пише с големи зелени букви дали се възстановяват пари и до кога...

# 7
  • Мнения: 431
Искам да призова хора като теб да четат Grinning Всичко си пише! Ако даденото място има отзиви, още по-добре Simple Smile

Ако няма, използвайте гугъл, докато намерите!!! Често има реални отзиви и снимки по други платформи, например tripadvisor.

"Измамите на Booking.com" -- падам  Laughing Сигурно техните служители ЛИЧНО, целенасочено и умишлено ъпдейтват снимките на всяко едно от милионите!!! места за спане, които можеш да резервираш там Simple Smile Тераси слагат, мале-мале.

Относно правото на анулиране: ето оттук резервира, нали? Следващият път пробвай да смениш езика на български и да задържиш с мишката върху въпросителната под всеки тип оферта -- пише всичко -- произволен пример:
 

# 8
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 863
Ползвам Букинг от години и имам десетки резервации от там. Никога не съм имала абсолютно никакви проблеми. В описанията на хотелите винаги пише абсолютно всичко - какво включва цената за съответната резервация, условия за анулиране и пр. Просто трябва да се чете.
Отзивите от хотелите са подредени по дата на публикуването им.



+1

Почти винаги резервирам през booking - никога не съм имала проблеми. Всички условия по резервацията са посочени, тъй като се определят от хотела - за един можеш да анулираш без проблем и с възстановяване на сума, за друг - не.
Както за казали - просто се чете всичко  Peace

# 9
  • Мнения: 4 418
Аз също до сега не съм имала проблеми с booking.com. Най-често разминаването между снимки, условия и реалност е по вина на самите хотели, а не на сайта. Сайтът представлява медиатор, а не собственик на хотелите.
Разбира се, че като визитка на хотела ще се сложат красивите снимки с балкони и гледки, но при описанието на всяка стая вече пише  with sea view/ with garden view и т.н. Ако в някои стаи има изрично упоменато, че стаята разполага с еди-какво си, а на друга стая това не е записано, то логично е втората да не разполага с екстрите на първата.
Коментари чета поне в 3-4 платформи преди да резервирам!

# 10
  • Мнения: 1 308
Ние също от години ползваме Booking и досега не сме имали проблеми или разочарования. Но предварително сме търсили информация от други източници Peace

# 11
  • Мнения: 740
Ползвам само и единствено booking.com. Резервирала съм хотели и хостели в около 10 държави и никога (да чукна на дърво) не съм имала никакви проблеми с тях. В заглавната страница на хотела няма как да пише всичко, но резервацията не се прави през нея, а през страницата, която са показали като скрийншот по-горе. А там вече си пише всичко, стига да има кой да чете. И няма дребен шрифт.
Разбирам, че се чувствате прецакана и трябва да намерите виновен, но както забелязвате, дори и в змийчарник като този сайт, отзивите за Буукинга са само положителни.  Peace

# 12
  • София
  • Мнения: 11 492
Здравейте, ползвал съм букинг за десетки резервации предимно в чужбина, най-вече защото интерфейсът на сайта ми е много познат и интуитивен, а също защото и има много мнения и много опции - местоположение мога да видя на картата, удобства, транспорти и пр.
Първо, което правя като харесам някой хотел е, да се съсредоточа, за да съм сигурен, че избраната от мен цена включва удобствата, които бюджетът ми разрешава да има: балкон, закуска, паркинг, анулация, ако държа и пр. Най-евтината цена излиза най-отгоре и обикновено не включва тези опции, След като съм се уверил, че цената ми пасва на условията, разглеждам всички мнения - подреждам първо такива на роден език, ако има, после подреждам по "най-актуални" и гледам особено тези, които са били месец-два преди мен с какви оплаквания са, ако имат. Честно казано не рядко оплакванията са били полезни и са ме карали да се пренасоча към друг хотел.
Все едно, да приемем, че и отзивите са Ок, следващото което правя е да издиря, прескачайки всички реклами в гугъл, сайта на самия хотел, най-малкото, за да сравня цените! Конкретно за Барселона, през април тази година, когато бяхме 4 нощувки, ми излезе през сайта на хотела по-евтино с 9,90 евро (почти 40 евро общо), при същите условия (едно от тях беше с анулиране). Ако имам време и желание разглеждам и другите тур сайтове (триваго и пр.), за да видя как се котира хотела (и ценово, и като оплаквания, и като условия).
Не мога да кажа как е във вашия случай, но онзи ден обърнах внимание на една колежка, която се радваше, че за Поморие си е намерил добър хотел през букинг с безплатно анулиране, че опцията която гледа всъщност е без право на анулиране. Та така. Специално за България и морето ни, най-добрите оферти получавам на рецепцията на самия хотел. Да, отнема време понякога да издириш сайта на хотела, през морето от реклами в нета, но си струва.

Хелле пък за Барселона! Значи, планирането в чужбина дори и на хотел, в който ще прекарате малко време, никак не е без значение!!

# 13
  • NE
  • Мнения: 10 999
Винаги чета коментарите за определен хотел - всички. Досега в booking сме резервирали само хубави места, но се чете всичко.

# 14
  • Мнения: 642
Преди две години точно по това време бяхме на екскурзия в Барселона. Резервацията за нощувките ни беше през booking.com.  И ние се разочаровахме от стаята, защото не изглеждаше като на снимките. Беше на приземен  тъмен етаж в кооперация, а рецепцията беше на 5-6 мин. в друга сграда. Решихме да приемем нещата каквито са и да се забавляваме.  Така или иначе се прибирахме късно и излизахме рано- трябваха ни само душ и легло. В интерес на истината това беше едно от най-евтините места, които намерихме в разгара на сезона.  Споделих с други познати ситуацията и те казаха, че спането наистина ни е излязло изгодно за този град и за този сезон. Така,че сме ползвали такъв хотел, какъвто сме могли да си позволим.

Последна редакция: вт, 21 юли 2015, 13:03 от Trol4eto

# 15
  • Мнения: 2 352
Никога не ползвам само информацията от резервационната система на Букинг, въпреки че винаги е била достатъчна и обективна. И размер на стаите има, и снимки има, и коментари има, и обяснения за анулирането има. Ако липсва в достатъчно количество едно от тези неща - и други оферти има.

# 16
  • Мнения: 247
Да бе хора, ама явно и вие не сте прочели внимателно постинга ми.

Аз съм си написала, че в последствие съм открила грешката си от нечетенето на ситния шрифт, но къде тук са правата ми на потребител и правото ми да върна продукта/услугата, която вече не искам?

Защитава ли букинг.ком потребителските ми права?

Ами НЕ!

А сайта на самия хотел видях преди да резервирам. Там пък вобще няма информация за анулиране на резервация.

# 17
  • Мнения: 6 031
Заглавието на темата е силно заблуждаващо!

Резервирала съм десетки хотели през Букинг и досега не съм срещнала нито един, за който да е описано нещо различно от това, което съм получила в последствие!

# 18
  • Мнения: 47
Истината за Букинг според мен е с две страни.Аз ползвам сайта от 2004г. и до последната ми резервация за Сардиния не съм имал никакви разминавания и действително трябва да се чете от горе до долу.Но от друга страна явно и при тях има някакъв момент в борбата за оцеляване и не могат да отделят ресурс да проверяват детайлно всички предложения на сайта си,откъдето се получават и разминаванията.

# 19
  • Мнения: 889
Съжалявам за неприятната ситуация, но не мисля, че проблема е в booking. Те са просто платформа, която предлага резервации. Самите хотели поставят условията си и снимките. Резервирала съм доста хотели през booking и не съм имала проблеми, но чета винаги условията по няколко пъти. Коментарите са ми много важни при избора на хотел, а освен това винаги търся мнение от втори, трети и т.н. сайт. Естествено, че хотелът ще сложи най-хубавите си снимки, дори да не отговарят съвсем на истината, това се прави навсякъде! Ако резервираш през сайта им, ти дефакто се съгласяваш с условията на хотела, а не на booking.

# 20
  • Мнения: 3 031
Не съм имала проблеми с Booking до момента. Резервирала съм стаи и с възможност за анулиране и без такава, обикновено тези със са по-скъпи. Даже съм анулирала и съответно губила парите си, но грешката си е била моя. С Expedia е по същия начин.

# 21
  • Всеки ден трябва да се инжектираме с малко фантазия, за да не умрем от реалност: Рей Бредбъри
  • Мнения: 4 327
luchia, погледни си пак последния пост:
Цитат
Аз съм си написала, че в последствие съм открила грешката си от нечетенето на ситния шрифт, но къде тук са правата ми на потребител и правото ми да върна продукта/услугата, която вече не искам?

Предполага се, че си прочела условията на хотела преди да направиш резервацията ... Това не е станало ... Направила си резервация съгласявайки се с условията, а после си решила, че не ти харесва и искаш да я отмениш - става, но с условията, които се предполага, че си запозната ... В случая грешката е твоя, а не на Букинг.

Просто в момента си ядосана и не разсъждаваш логично ... Не се опитваш да вникнеш в това, което ти пишат вече 2 страници много хора ...

# 22
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 863
Да бе хора, ама явно и вие не сте прочели внимателно постинга ми.

Аз съм си написала, че в последствие съм открила грешката си от нечетенето на ситния шрифт, но къде тук са правата ми на потребител и правото ми да върна продукта/услугата, която вече не искам?

Защитава ли букинг.ком потребителските ми права?

Ами НЕ!

А сайта на самия хотел видях преди да резервирам. Там пък вобще няма информация за анулиране на резервация.


Вие сте се съгласили с условията т.е. с липсата на безплатна анулация, в момента , в който сте резервирали. Неприятна ситуция, но защитата на правата на потребителя не включва недоглеждане, недовиждане, недопрочитане.  Peace

# 23
  • Мнения: 2 241
Често се случва изгодните оферти за даден хотел да вървят ръка за ръка с невъзможност за анулиране на резервацията. При това без дребен шрифт. За всяка стая с големи букви пише, какви са условията за анулиране.

Luchia, дай линк към хотела.

# 24
  • Мнения: 4 841
Хотелските резервации не са точно тип услуга, от която можеш да се откажеш и да "върнеш" по всяко време. Щом законодателите в световен мащаб са разрешили да има различни възможности (да не може да се анулира изобщо, да се анулира срещу някаква такса, да се анулира без такса и т.н.), не виждам какъв е проблемът, освен в нашия собствен избор.

Хубавото на сайтовете за резервации (освен с букинг, имам опит и с няколко други) е че клиентът има възможност да остави мнение. Като не сте доволни - гласувайте, напишете, аргументирайте. Не мисля, че се трият или крият негативните мнения. Просто не сте си направили труда да ги прочетете.

Ако искате, кажете името на хотела да ги видим.
Но заглавието на темата ви съветвам да помолите да сменят, защото не отговаря на истината и създава грешни впечатления за сайта.

# 25
  • Мнения: 2 265
Аз съм от доволните. Авторката сигурна ли е, че не е пишело "Стойността не се възстановява" ? Ако смята, че са я измамили нека да напише един мейл с оплакване и предполагам, че от букинг ще проверят дали има някаква нередност.

# 26
  • Мнения: 6 031
...
Но заглавието на темата ви съветвам да помолите да сменят, защото не отговаря на истината и създава грешни впечатления за сайта.
+1  Peace

# 27
  • София
  • Мнения: 6 005
Ами и аз не съм имала оплаквания от букинг.ком, ама понеже чета всичко, и никога, ама никога не се връзвам на оферти, които не можеш да откажеш, без такса, или с разумна такса, да речем за първата нощувка. Ако няма опция за отказване, това е лош сигнал за мястото. Щото всичко се случва. Може да не успееш да заминеш или друго.  

Но девойката е права за едно, има си закон за защита  на потребителя ( няма как да няма европейски еквивалент ) , който е точно за такива он лайн продажби, че ако си краен юзер, и получиш нещо кофти, можеш в 14 дневен срок да го върнеш. Ама ще кажете, това не е стока, може да не е, ама няма как там да липсва регулация. Аз се боря в момента с подобен казус с връщане на стока и се консултирах с адвокат. Та и ти питай.  Thinking

Аз на твое място нямаше да откажа резервацията , а щях да ида , ще изтърпя грешката си, и ще ги съсипя с коментари във всяка букинг система, че са кофти и не стават ( ако са кофти де), и да не се обявяват за хотел, а за килери под наем  Grinning. Ама хората са различни, аз съм спала в хотел за 1 долар на вечер в Индия ( просто нямаше къде в това селце). Е да, ама ще помня цял живот това, други луксозни хотели изобщо и не ги помня. Пък и генерално смятам, че като отиваш на пътешествие трябва да си готов на приключение.  Simple Smile Нямаше да си съсипя Барселоната, няма да дремя все в стаята, я ! Grinning

# 28
  • Мнения: 642
Я дай един линк, да видим дали не се вижда и не си пише  newsm78
И аз не виждам снимка или линк. За какъв хотел става дума и на каква цена?

# 29
  • Мнения: X
И аз не ползвам вече букинг, не са коректни. Резервирала съм много с тях, до момента в който направих резервация за хотел и после видях на сайта на хотела, доста по-ниска цена от предлаганата. След безсмислена размяна на имейли с букинга, естествено не ми върнаха разликата. А уж гарантират най-ниска цена - да, да, друг път. Вече ги ползвам само за инфо и справка.

# 30
  • София
  • Мнения: 11 492
И аз не ползвам вече букинг, не са коректни. Резервирала съм много с тях, до момента в който направих резервация за хотел и после видях на сайта на хотела, доста по-ниска цена от предлаганата. След безсмислена размяна на имейли с букинга, естествено не ми върнаха разликата. А уж гарантират най-ниска цена - да, да, друг път. Вече ги ползвам само за инфо и справка.
Е, не, не , никъде не казват, че предлагат най-най-най-ниската цена за всеки,всеки, всеки един хотел, а само за някои. И да, разбира се, повече пъти цените са им 5-10 лв. разлика, защо се връзвате и вярвате, че някой е написал „най-ниска цена“. Вие какво, да не би като кауфланд напише „най-ниска цена за еди-кой си продукт“ и „възстановяваме разликата“, да не би, ако видите същите пуканки в Билла с 3 ст. по-евтини да идете да си вземете разликата от Кауфланд!??!
Вижте, въобще не съм изследвал въпроса с „най-ниската цена“ на бнукинг – на какво основания я пишат (вероятно е уточнено някъде какво се има предвид), просто поглеждам и други оферти, и както писах по-горе звъня или пиша на сайта на самия хотел, където обикновено е най-изгодна. Особено за хостели по чужбина.

# 31
  • Мнения: 3 962
Така, подозирам, че авторката под "снимката" има предвид тази, която е сложила за корица на темата. Кратка справка в гугъл и ми излиза този хотел:

http://www.booking.com/hotel/es/hostal-argo.en-gb.html

Ами, повече от ясно са си го написали хората, че стойността не се възстановява, какво повече?

# 32
  • Мнения: 3 955
Букинг предлагат най - ниската цена за момента. Като им остане една стая, няколко дни преди датата, може да я пуснат на по - ниска цена. Скоро си говорихме с един познат - резервирал хотел на Сл. бряг (с безплатно анулиране). След известно време вижда, че същата стая е на по - ниска цена. Анулирал си старата резервация и си направил нова  Laughing
Аз също съм резервирала повечето си почивки през Букинг. Обикновено гледам избрания хотел и в други сайтове, чета коментари и тогава резервирам. Случвало се е да харесам хотел в Букинг, но да резервирам чрез рецепцията на хотела, защото ми излиза по - изгодно.
Досега не е имало нещо, което силно ме е възмутило.
Само не ми хареса за една от почивките, които запазих за Гърция, без кредитна карта и с възможност за безплатно анулиране 1 месец преди датата. Аз резервирах март месец за септември, с идеята, че ако имам проблем, август месец ще мога да анулирам. Да, но след два дни от хотела ми писаха мейл, че ако не им пратя 30% капаро до 1 седмица, ще ми анулират резервацията  ooooh!
Както и да е, пратих и се надявам до септември всичко да е наред и да не съм разочарована от хотела.

# 33
  • Мнения: X
И аз не ползвам вече букинг, не са коректни. Резервирала съм много с тях, до момента в който направих резервация за хотел и после видях на сайта на хотела, доста по-ниска цена от предлаганата. След безсмислена размяна на имейли с букинга, естествено не ми върнаха разликата. А уж гарантират най-ниска цена - да, да, друг път. Вече ги ползвам само за инфо и справка.
Е, не, не , никъде не казват, че предлагат най-най-най-ниската цена за всеки,всеки, всеки един хотел, а само за някои. И да, разбира се, повече пъти цените са им 5-10 лв. разлика, защо се връзвате и вярвате, че някой е написал „най-ниска цена“. Вие какво, да не би като кауфланд напише „най-ниска цена за еди-кой си продукт“ и „възстановяваме разликата“, да не би, ако видите същите пуканки в Билла с 3 ст. по-евтини да идете да си вземете разликата от Кауфланд!??!
Вижте, въобще не съм изследвал въпроса с „най-ниската цена“ на бнукинг – на какво основания я пишат (вероятно е уточнено някъде какво се има предвид), просто поглеждам и други оферти, и както писах по-горе звъня или пиша на сайта на самия хотел, където обикновено е най-изгодна. Особено за хостели по чужбина.

И аз ВЕЧЕ така правя, но това се случи преди 4-5 години, бях млада и неопитна. И не говоря за 5 лв., така че не иронизирай. Тогава на сайта пишеше точно това - гарантираха най-ниската цена. Ако искаш да си изровя мейлите и да ги пльосна тук. Те твърдяха, че цената им е най-ниската, а не че не я гарантират. Нощувките бяха в скъпа дестинация и можех да си спестя едни пари, но нейсе. Всъщност проблема може би е бил в хотела, едва ли букинта набиват цени и снимки, но мен това не ме интересува, аз резервирам със сайта, те можеха да проверят и после от хотела да ми върнат парите (примерно).

# 34
  • Мнения: 3 031
Ами, повече от ясно са си го написали хората, че стойността не се възстановява, какво повече?
Да, и аз сложих произволни дати, на някои варианти пише, че парите не се възстановяват, при това си го пише на главната страница с нормален шрифт. Никъде не пише, че стаите имат балкони.

Последна редакция: вт, 21 юли 2015, 17:29 от Moin

# 35
  • Мнения: 2 885
Чета всичко от-до, преглеждам за мнения и задължително преглеждам и сайта на хотела.
Бяхме по Великден в Барселона в апартамент, резервиран от booking.com
Изключително сме доволни, точно както беше написано.
И предоволна съм от инфо гайдът, която пускат в сайта за Барселона - кое/какво/къде да посетим.
И от това, че има информация за сумата за щети, която ни бе върната 2 дни, след като се прибрахме.

# 36
  • Мнения: 9 784
Добре де, ако наистина има несъответствие м/у предлаганото в хотела и боокинг, не пишете ли оплакване до сайта? Например, резервирали сте с балкон, балкон няма - пишете им, за да си поправят текста.
Аз пък последният път не само, че взех по-добра цена, но получихме и две стаи за сумата.

# 37
  • Мнения: 380
Ако наистина става въпрос за хотела от линка на Pagane, не виждам изобщо къде е проблемът. Рейтингът е добър, хората са масово доволни, в трипадвайзър също има добър рейтинг. А политиката за канселиране на стаята е от ясно по-ясно написана. В описанията на стаите (3 вида таман) пък никъде не се обещават балкони.
А цената е повече от приемлива (поне според мен)  Peace

# 38
  • Мнения: 4 418
И аз не мисля, че букинг претендират за най-ниска цена. Просто е една от най-големите платформи за резервация на хотели и има много изгодни оферти, тайни оферти и т.н.

За най-ниски цени може да се ползва trivago, там се сравняват цените от няколко платформи.  Peace

# 39
  • Мнения: 559
Имам доста резервации през сайта, само една от които проблемна- супер евтина нощувка в Белград. В интерес на истината- не се бях постарала да я проучвам. Оказа се, че на посочения адрес хотел няма! Разпитвах, обиколих цялата сграда - нищо! Наблизо имаше хотел с подобно име (1 буква разлика!), и явно някакъв собственик даваше като хотел собствения си апартамент. Издири ни по телефона, за да уточни кога пристигаме часове след като се бяхме настанили в истинския хотел Имаше нахалството да претендира, че не сме уточнили точен час на пристигане в отговор на негов (непрочетен от нас) мейл! Това при обявена 24-часова работа на рецепцията. Ами, писах веднага на bookin.com. Отговориха ми, че разчитат на коректността на хотелиерите. Пари, обаче,  НЕ взеха.

# 40
  • Мнения: 5 215
Проблемът не е в booking.com , а в теб, че не си чела какво избираш.  Laughing
На себе си трябва да се сърдиш, защото всичко е написано пределно ясно.
Букинг мисля, че е на първо място по хотелски резервации в Европа, така че говорим за най-големия.
Никакъв интерес нямат да мамят който и да било Wink

По-нагоре видях мнения, че нямало гаранции за най-ниска цена.
Ами не е вярно - имат си и ако намерите някъде по-ниска цена ще ви я уважат.
Имам може би над 100 нощувки, резервирани с booking.com и всичко е било перфектно винаги.

Дано модератор смени заглавието, защото е много некоректно в този вариант! Naughty

# 41
  • Мнения: 1 681
Да споделя и моя скромен опит- имахме резервации в Будапеща,, Прага, Виена,Бърно през април. Във Виена и Бърно всичко беше както трябва, даже във Виена вместо апартамент с 1 спалня ни дадоха с 2(бяхме 3 възр. и 2 деца). В Будапеща чичката не говореше почти никакъв английски, настани ни в 1 стая с 3 разпънати дивана(при резервация за апартамент с 1 спалня и отделно хол). След лека разправия и заплашване, че ще се оплачем в Букинг, настани другото семейство( възр.+дете ) в друга стая без допълн.заплащане. На тоя апартамент отзивите бяха от 8 нагоре. А в Прага, след като пристигнахме на мястото, собственикът по телефона каза , че има проблем с апартамента и ни пренасочи към хотел. После от България се оплакахме в Букинг, ама какво от това. Но и аз мисля, че проблемът не е в сайта, а в некоректните понякога наемодатели(говоря за апартаменти или стаи под наем).

# 42
  • Мнения: 2 285
Ами, повече от ясно са си го написали хората, че стойността не се възстановява, какво повече?
Да, и аз сложих произволни дати, на някои варианти пише, че парите не се възстановяват, при това си го пише на главната страница с нормален шрифт. Никъде не пише, че стаите имат балкони.


Освен това, дори на снимката аз балкон не виждам. Има само панорамен прозорец до пода и парапет от ковано желязо от външната страна...

# 43
  • Мнения: 5 215
Разбира се, че има стаи с балкони! При мен се вижда много добре на снимките в booking.com.
Ето я сградата :



Няма балкон в икономичната стая, която гледа към вътрешния двор.

Според мен е най-добре да пишеш на хотела, да кажеш, че си се объркала при резервацията и да ги помолиш да доплатиш за нормална двойна стая.

Вижте примерно Шератон. Големите снимки в страницата на хотела са общи за хотела, и там има снимки на всички типове стаи, т.е. ще има снимки и на президентския апартамент примерно, но ако изберете по-долу икономична стая, няма да ви настанят в президентския. Когато избирате стаята има снимки на самата нея.

# 44
  • София
  • Мнения: 3 771
Заглавието на темата е силно заблуждаващо!

Резервирала съм десетки хотели през Букинг и досега не съм срещнала нито един, за който да е описано нещо различно от това, което съм получила в последствие!

Подкрепям това на 100%. Също и да се смени заглавието на темата...

Темата става дразнеща за всички, които малко или много пътуват и знаят как стоят нещата.
Всеки има право на мнение, но преди да го напише трябва да го обмисли.
Да, грешки стават във всяка една платформа за резервации на хотели, не само в тази.
Но да се говори за измами, точно в тази, е просто прекалено.
Както е написано, тук много пътуващи имат десетки резервации без проблеми, а нашите са стотици.
Не може с лека ръка да се слага петно на нещо, което ни е крайно необходимо...
99% от проблемите се получават след наше недоглеждане и неразбиране на резервацията.
Във форума има поне още две теми свързани с тези резервации, няма да е лошо да бъдат прочетени преди да се направят първи стъпки. Или най-малкото да се попита.
Още повече, че всичко в платформата се качва от собствениците на хотели.
И когато даден хотел сгафи/случва се често/, веднага получава червен картон...
Лично аз съм сигнализирала за такива хотели, след което те вече не могат да бъдат резервирани.

Обръщайте внимание, освен на всичко друго, каква е стаята ?
Икономична
Класическа
Екзекютив
Супериорна

Няма нещо, което да не е описано, остава да се съобразим с това...

Въздействието на пуснатата тема е обратно на търсеното.
Темата става рекламна брошура на тази платформа, поради това, че почти не виждам негативни мнения.


# 45
  • Мнения: 3 248
Правили сме доста резервации за чужбина през букин и не сме имали проблеми. Просто трябва да се ЧЕТЕ!

Обикновено по-евтините стаи са по-кофти, без анулация и т.н. В конкретната ситуация букинг не са виновни с нищо. Авторката е избрала икономична стая, която много добре си личи каква е, условията за анулация са повече от ясно написани. Лесно е да обвиняваме другите за собствените си грешки. То за това всичко си пише, с направата на резервацията човек се съгласява с условията. Нелогично е да резервираш стая без анулация и по-ниска класа, за да ти излезе по-евтино и после да си търсиш някакви права, защото условията, които си си избрал не ти харесват.

На повечето хотели снимките изглеждат по-добре, отколкото е в действителност. Човек винаги трябва да има едно наум. Освен това нормално е да се четат ревюта на повече от едно места, да се сравнят цените в сайта на самия хотел и други подобни на букинг. Трябва си потребителска култура.

# 46
  • София
  • Мнения: 23 032
И аз се върнах от хотел,миналата седмица,в който липсваха "морския изглед" и "ваната" , за които уж платихме повече пари,но не мога да виня букинг за това.Веднъж се е случвало да ми блокират пари,като пишеше,изрично,че няма да бъде изискван депозит,в последствие стана ясно,че просто са проверявали дали картата не била открадната,което явно е честа на практика,но на мен не ми се беше случвало до сега.Трябваше да звъня на банката да питам какво се е случило с парите ми,според мен е редно,когато се блокират суми,да бъдем уведомени поне с 1 мейл...

# 47
  • Мнения: 1 298
Относно цените на Букинг и това, че се разминават и на рецепция са по-евтини, не виждам защо се изненадвате. Букинг не работи с хотелиерите на доброволни начала, прибират си комисионната и си свирукат. Затова и много от хотелиерите си слагат комисионната им върху исканата цена и ние си плащаме всичко.
Относно другото, чете се от до, с извинение, но глупаво е да обвиняваме някого заради собствената си разсеяност.
За България използвам Букинг само за справка, после звъня в хотела и преценявам коя цена ме устройва повече.
За чужбина директно през тях, по-сигурно ми е.

# 48
  • Milano
  • Мнения: 3 688
На мен ми пристига смс при преауторизация на картата.

Обикновено го правят да видят дали картата е валидна, не открадната.


Аз си правя резервациите в зависимост от това откъде ми е най-изгодно.
При равни други условия предпочитам директния сайт на хотелите.

За Испания напр. досега Букинг не ми е бил изгоден, за САЩ - обратното, дават ми много по-добра цена в сравнение със сайта на хотелите.


Нещото, което намирам за ''проблемно'', е че сайта не успява да прекалкулира цената, ако пише че децата до определена възраст не плащат.
Нещо, което сайта на хотела в последната ми резервация направи автоматично въвеждайки датата на раждане.

Т.е. запазвайки през Букинг съответният хотел щеше да ми излезне доста по-скъпо.

Сайтовете на някои хотели също не го правят.

# 49
  • Пловдив
  • Мнения: 3 641
Да, нещата винаги имат две страни.
Букинг е супер сайт, ако знаеш какво искаш и как да го ползваш. Аз много се ровя за оферти и мога да кажа, че това ми е вече специалност. За мен букинг работи както си трябва, но аз съм доста подробна, сравнявам, обмислям, не действам прибързано, сортирам по цена, по коментари, по квартали, избирам със закуска, която е вклч, чета дали има такса почистване ако е апартамент (почти винаги има за големите градове, независимо 1 нощувка или 10), чета ситния шрифт, дали може да анулирам безплатно и разбира се - паркинг, деца безплатни ли са, интернет наличен ли е.
Коментарите за мен са много важни и чета всички до един, защото си личи кой какво търси, някои пъти има хора, които са примерно соло пътуващи - техните коментари, че нямало голям телевизор в стаята не ме бъркат, гледам обективно нещата, а не преекспонирано.

Досега проблеми съм нямала, то може винаги да ми се случат, но внимавам доста.

Четете, четете и ползвайте често подобни сайтове, т.е поне ги разглеждайте - така ще се научите на някакъв тертип и няма да правите спонтанни грешки.

# 50
  • Варна
  • Мнения: 3 956
Друга информация кочто почти винаги е заблуждаваща това е за наличните места.Информацията е САМО  за квотата на сайта , т.е. може да ви дава , че няма места , а половината хотел да е празен.

# 51
  • Мнения: 1 231
И аз не съм имала проблеми до сега. Само веднъж попаднах на един хотел, който такъв монтаж на снимките беше направил, че щях да падна от смях - снимка на някакъв басеин и наслагани разни хора отгоре на снимката...  Outta Joint Outta Joint Outta Joint

# 52
  • Мнения: 2 241
Друга информация кочто почти винаги е заблуждаваща това е за наличните места.Информацията е САМО  за квотата на сайта , т.е. може да ви дава , че няма места , а половината хотел да е празен.

Нищо заблуждаващо не виждам в това. Дадена е наличността на стаите, които са с посочените цени, т.е. стаите които могат да се резервират през сайта. И това отново не е по вина на букинг - просто хотелите са си подали такива наличности.

# 53
  • Мнения: 1 400
И аз съм много доволна от booking.com. Преди 2 години имахме планирано пътуване в Корфу с 8 нощувки (в 2 различни хотела), но катастрофирахме тежко малко преди да стигнем. След като не пристигнахме късно вечерта ни звънна собственичката на единия хотел и й обяснихме, какво е станало. Не ни е минавало и през ум да си искаме парите обратно. Това ни беше последния проблем, защото се чудехме, как да се приберем с куп багаж и 8-месечно бебе от някакво затънтено гръцко селце. Но на другият ден ни се обади оператор на booking.com и каза, че ще ни възстановят парите и за двете места (говорила е и с другия хотел), но трябва само да изпратим на имейл акта от ПТП-то. Така и стана, много съм благодарна. Оказа се, че и колата успяха да закърпят и така се отървахме само с уплахата. На следващата година все пак осъществихме почивката в същите хотели.
Иначе, за да се ориентирам, дали описанието отговаря на истината, винаги чета коментарите. Особено по отношение на чистотата и удобство на местоположението, никога не са ме подвеждали.

Последна редакция: ср, 22 юли 2015, 12:58 от ice_sparky

# 54
  • Spain
  • Мнения: 3 750
Здравейте и аз като пове4ето тук мисля 4е БУКИНГ нямат нищо общо с невярна информация , вината е на некоректни собственици и хотели . никога до сега не бях резервирала 4рез самия саит  , но тази година ми се наложи ,защото местенцето ,на което резервирах няма страница , а само телефон . помислих си 4е е много по добре да имам нещо "4ерно на бяло " ,а не само един телефонен разговор с някакви уверения за нещо (искам да уто4ня 4е хотела е малък , семеен -ако беше голям ,или верига изобщо нямаше да ме притесни да резервирам с едно тел. обаждане ).
както и да е това е моята история . резервирах- вси4ко то4но - само 4е ! допълнителното легло ,което поръ4ахме за дете собствени4ката ми го продава на цена на Възрастен. първия път помислих 4е е станала грешка защото в запитването което правя БОокинг пишеха в мн. 4исло (т.е легла за деца ?) писах още един меил до тях но цената си остана същата ... тоест собствени4ката ве4е ЯДОСАНО(с големи букви Simple Smile ) ми пишеше за цената ! дори се опитах да говоря с нея по телефона - но ми отговори някаква възрастна жена , която се представи като "майка  и " ...  #2gunfire.... разбира се заради вси4ки тези проблеми сега не вярвам на този хотел . все още не сме осъществили пътуването си . цената дори с това увели4ение ми е изгодна а за мястото да не говорим , перфектно ми е заради определени планове , тоест не мисля да се откажа от мястото ...недоверието ми оба4е  в тях ве4е е голямо . в мейла ми 4рез букинг и в разговора ми с ?майката? ме уве4риха 4е стая ще има ... но дори и в това се съмнявам ве4е . какво бих могла данаправя 4рез букинг ако ме накарат да платя друга сума ? или пък няма свободна стая когато пристина ? не искам да споря сега с тях но когато се върна мисля да пиша на букинг 4е публикуват невярна информация  за определени цени(за самия хотел става въпрос )
 това е хотел4ето , цените за деца са написани 4ерно на бяло
http://www.booking.com/hotel/es/apartamentos-balcon-demaro.es.ht … total;ucfs=1&


ина4е за самия Букинг направи ми впе4атление 4е ако търсите нещо за възрастни с деца ! е добре да погледните в станиците на хотелите - ако е голям хотел 4есто децата до определена възраст влизат безплатно или могат да бъдатт добавени безплатно в страницата на хотела -докато в букинг ви от4ита броиката и според нея я раздделя на стаи (т.е. вместо 1 стая може да ви предложи 2 ) - не винафи , но на мен ми се слу4и 2-3 пъти

# 55
  • Мнения: 3 248
Колко годишно е детето?

# 56
  • Мнения: 1 377
Да не предизвиквам съдбата но и ние от години ползваме Букинг и винаги четем много внимателно. Не само в Букинг. Винаги отварям и Трипадвайзор за да видя и там рейтинга и мнението на хората. Винаги търся дали упоменатия хотел има собствен сйат за да направя сравнение.

За да не ние случват подобни инциденти обикновено се оглеждаме за места които не ти взимат парите предварително. До сега в повечето случаи резервирали през Букинг и сме плащали едва като стигнем на място.

# 57
  • Мнения: 5 215
Hada Despeinada, колко деца и на каква възраст имаш?
При мен пише, че могат да сложат максимум 1 кошара/легло.
The maximum number of extra beds/cribs in a room is 1.

Аз съм много доволна от съпорта на букинг и ако имам въпроси или оплаквания, бих им писала без да чакам.

# 58
  • Мнения: 1 298
Ако няма стая от хотела са длъжни да ви настанят в друг при равни условия на техните без вие да трябва да заплащате нещо извън цената договорена чрез Букинг. Сума различна от договорената също не трябва и не може да ви бъде изискана, освен примерно за допълнителни услуги като например, ако не е включена закуска и т.н.
Правилата на Букинг и спрямо хотелите са доста затегнати, защото ако не ви настанят те пак си дължат комисионната на Букинг, могат да им прекратят договора при такива диспути и т.н.

# 59
  • Мнения: 1
Да, има подвеждаща информация в Booking.com. Изчетох всички коментари, някои са толкова наивни - като например, досега съм работила с Booking.com, нямала съм проблем, но ако имах, веднага бих им писала и т.н. Именно защото не сте имали проблем с некоректен хотелиер, затова не сте разбрали, че се оправяте сам и от сайта получавате само копи-пейст извинение. Ето и моя случай. Направих резервацията си, получих и потвърждение по имейла директно от хотела. Беше апартамент в Истанбул за 4 човека за 1 нощувка в Stone House Oldcity с крайна цена 53,10 евро. Дори звъннах в самия хотел, за да попитам всичко коректно ли съм направила в резервацията си и дали съм резервирала точно това, което ми трябва. Дотук чудесно. След 6 часа път пристигнахме в Истанбул, намерихме адреса, и се оказа, че на посочения адрес изобщо няма такъв хотел. Докато се оглеждахме, две жени от другата страна на улицата ни попитаха какво търсим, ние им казахме и те заявиха, че това бил техния хотел, а в интернет бил адреса на офиса им! Вкараха ни в къщата отсреща и ни заведоха при един мургав мазно усмихнат младеж, представиха го за "шефа". Като разбра кои сме, взе да звъни по телефона на някого, говориха, после стана и ни поведе нанякъде. На въпроса ми къде отиваме, каза, че резервирания апартамент не бил готов, и ни води в друг хотел, където ще ни настани в две стаи на същата цена. Дотук като по учебник. В другия хотел се оказа, че стаите, освен че бяха 2 на 2, струват 50 евро едната, 60 евро другата, и всъщност не ме компенсират за това, че резервираният апартамент, който всъщност изобщо не видях, не е готов, а просто ми предлагат друго място на двойна цена. Възмутено отказах и си тръгнахме по груповия смях на "шефа" и персонала - явно не сме първите излъгани и бяха убедени, че ще се върнем, защото не можем да се оправим в града. Резервацията беше без анулиране, така че веднага прехвърлих наличността по картата си в друга сметка и пуснах картата за преиздаване, за да се застраховам от измама и интернет. Оправихме се, там има и много свестни хора. Писах на Booking.com за случилото се, те са се свързали с хотела, откъдето им заявили, че съм поискала настаняване в два апартамента и всъщност те ми били отказали. Ясна като бял ден схема за изнудване на наивници! Коментари в страницата на хотела в сайта на Booking.com обаче не мога да напиша, защото право на това имат само хора, които са провели заявената нощувка. От Booking.com получих стандартно извинение и предложение да им пратя касови бележки за допълнителни разходи, ако имам такива - нямам, това е Истанбул, който е бил там, знае за какво става въпрос. Затова давам гласност на случилото се - всичко да изчетете, и с хотела да говорите , и снимките да гледате - две са реални, десет не, и сумата да осигурите - попаднете ли на измамници, оправяте се сам! А Booking.com продължава да си работи с тези хотели, рекламите си вървят, бандитите си плащат, наивниците също!

# 60
  • Spain
  • Мнения: 3 750
Барелина детето е 1 и е на възраст 11 години , не е недерозумение а "изнудване " от страна на "собствени4ката " или пък тази която поддържа хотела според мен ...не ми е до сумата ..разликата не е голяма ,а до данни които ти дават, а после променят .. не виждам смисъл да има три разли4ни суми (в слу4ая ) според възрастта и накрая да те отси4ат с най- скъпата ....и аз се надявам да не ме отсекат с друга цена ,просто веднъж разклати ли се доверието ми в нещо мн трудно го възстановявам ....
margoleta наистина гадно преживяване ... букинг поне това трябва да могат да проследят ... местоположението ...щом аз като обикновен потребител влизам в нета и намирам хотела би трябвало и те да се подсигурят ,аз бих писала на някоя инстанция ,която се занимава с това в интернет и според мен даже би могла да съдиш букинг за неверна информация . адреса които дава хотела в гугъл мап какво показва , ако не виждаш хотела мисля 4е можеш да им натриеш носа и не само извинение да полу4иш .... моят хотел поне знам 4е е там Simple Smile друг е въпроса тези които го държат колко са коректни , уж хората не пишат мн лоши неща Simple Smile

# 61
  • Мнения: 5 215
margoleta, благодаря ти, че се регистрира, за да споделиш мнението си.
Наивно ти се струва да се свържеш с букинг при проблем ли? Laughing
Имала съм проблем с хотел, съпорта на букинг беше блестящ, настаниха ни в по-готин, изкарахме си страхотно, а хотелът беше премахнат от сайта.  Sunglasses
Ти звънна ли на букинг изобщо, когато те заведоха в друг хотел и ти поискаха 110 евро?
Живяла съм с години в Истанбул и винаги след престой в хотел, съм получавала освен касова бележка и фактура, представи си Laughing
Също така получавам и месечни извлечения от кредитната си карта Laughing

Hada Despeinada, хотелът иска да платиш 10 евро за 11 годишно дете, а не 5 евро, както е написано, така ли? Thinking

# 62
  • Мнения: 9 682
Ако няма стая от хотела са длъжни да ви настанят в друг при равни условия на техните без вие да трябва да заплащате нещо извън цената договорена чрез Букинг....

Toчно така! Ей ме, на, аз великата хотелиерка плащах като поп преди няколко години, защото дублирах много брутално няколко резервации.  Mr. Green

Да, има подвеждаща информация в Booking.com. Изчетох всички коментари, някои са толкова наивни...

Напоследък е изключително популярно хотелиерите по БГ черноморието да си правят сами резервации за 1 нощувка и след това да пишат сами за себе си положителни коментари.
Пуска си една стая на супер промоция. "Буква" я веднага и рекламата излиза изключително по-евтино и ефективно, отколкото чрез всякакви други канали!  ooooh!

-----

Некоректността в 99% от случаите идва от хотелиера, а не от сайта. Ние сами си поддържаме страниците в Букинг и това, което четете като инфо или виждате като снимки е качено от нас, упълномощените да продаваме хотела.  Peace

Моят съвет е да правите справка и в другите сайтове, където има реални снимки от гости, да видите мненията в различни форуми. Ако нещо все пак ви притеснява - звъннете в хотела, попитайте, искаите хотела да ви го потвърди писмено на мейла и т.н.

Ползвала съм Букинг и като клиент и засега нямам фалове.  Simple Smile

# 63
  • София
  • Мнения: 13 200
Ice Queen, сега ми е "паднало" да питам човек от другата страна.  Wink Възможно ли собствениците на хотели да трият негативните мнения? Преди няколко години ми се случи с турски хотел и още ми е чудно как става? Нали уж оценките са реални ...

Иначе в Истанбул ми се е случвало на посочения в Букинг адрес да има само офис и ресторант, а настаняването да е в необозначена сграда на съседна уличка. Но бяхме подготвени от мненията на гостите. Всъщност точно това беше причината хотелът да е с нисък рейтинг (5.6-5.8 или подобно), цената да е ниска, а всъщност предложените условия бяха много по-добри от хотели с оценка 9.  Laughing Затова не винаги ниската оценка означава лоши условия. При по-ниска оценка чета какво не им е харесало на хората и ако е нещо незначително за нас като това, че те настаняват на съседна улица и се "хабиш" да ходиш на закуска в ресторант на друго място, не ми пречи оценката да е 5.  Wink

Слава богу, не ни се е случвало да ни карат да доплащаме. И ми е чудно как може да се предпази човек от подобни случаи?  Sad  Иначе обратния вариант ни се е случвал - за същите пари да ни настанят при по-добри условия.  Wink

# 64
  • Мнения: 4 738
Имали ли сте следния случай?
Резервирам от Букинг хотел в Париж за септември с free cancelation един ден преди датата на настаняване... Всичко е ОК с резервацията, а след няколко дни ми дърпат парите от кредитната карта за всички нощувки??? newsm7
Такова нещо не ми се бе случвало, при free cancelation толкова рано да ми вземат парите и то за всички нощувки? Защо тогава го водят free cancelation? Да разбирам ли, че ако се откажа преди датата на free cancelation, ще ми върнат парите в кредитната карта??? #2gunfire Ако стане гаф с това, кой да търся и обвинявам - хотела или Букинг???? Whistling

# 65
  • Мнения: 2 241
Сигурна ли си, че са изтеглени, а не са само блокирани?

# 66
  • София
  • Мнения: 11 492
Сигурна ли си, че са изтеглени, а не са само блокирани?
Само блокирани са  Hug

# 67
  • Мнения: 9 682
Ice Queen, сега ми е "паднало" да питам човек от другата страна.  Wink Възможно ли собствениците на хотели да трият негативните мнения? Преди няколко години ми се случи с турски хотел и още ми е чудно как става? Нали уж оценките са реални ...

Не можем да ги трием. 1 коментар се пази 14 месеца и след това би трябвало системата автоматично да го трие с цел актуално обновяване на инфото. В смисъл преди 14 месеца може храната да е била ужасна, а сега нивото да се е вдигнало (или обратното) и съответно старите мнения изчезват за да се даде "път" на актуалното.

п.с. Скоро получих и-мейл от Букинг, че вече политиката им няма да е "гарантирано най-ниска цена" и ние сме свободни да продаваме по-евтино другаде, ако решим. Досега рових в пощата за да ви покажа мейла, но от толкова писма не го намирам.
В началото, когато аз почнах да работя с Букинг (2009г), наистина ни следяха, контролираха,  "мрънкаха" и дори "заплашваха" за цените.  Laughing

# 68
  • Мнения: 1 298
Да и аз го получих същият имейл. Сетиха се те, защото особено българи постоянно звънят да питат дали това е цената и пропускат букването през тях. Ако искат най-ниската цена да намалят комисионните. Аз като клиент също не искам да платя цената на рецепция + комисионната.

# 69
  • Sofia
  • Мнения: 1 484
Имали ли сте следния случай?
Резервирам от Букинг хотел в Париж за септември с free cancelation един ден преди датата на настаняване... Всичко е ОК с резервацията, а след няколко дни ми дърпат парите от кредитната карта за всички нощувки??? newsm7
Такова нещо не ми се бе случвало, при free cancelation толкова рано да ми вземат парите и то за всички нощувки? Защо тогава го водят free cancelation? Да разбирам ли, че ако се откажа преди датата на free cancelation, ще ми върнат парите в кредитната карта??? #2gunfire Ако стане гаф с това, кой да търся и обвинявам - хотела или Букинг???? Whistling
На мен ми се е случвало. И не бяха блокирани, а направо изтеглени!  Mr. Green
В момента, в който се усетих какво става, се издразних и анулирах резервацията.  Букинг признаха, че парите ми неправилно са дръпнати, около месец си писах и говорих с тях и в крайна сметка ми възстановиха парите. Това е единственият ми негативен опит, но въпреки това, предпочитам да резервирам с тях.

# 70
  • Мнения: 4 738
Aми как да разбера дали са блокирани, за мен те са си дръпнати, защото от банката ми ги искат този месец да ги покривам??? Според мен това е платен предварително хотел, както е без free cancelation. Ето ти подвеждаща информация в Букинг... А виновни са може би от хотела, те са си дръпнали парите за всеки случай, което е неправомерно... Преди време имах такъв случай с резервиране на rent a car в чужбина, при free cancelation бяха изтеглили на момента парите. Но добре, че тогава не ми се наложи да канселирам...  Thinking
Това се прави с цел да "натиснат" хората да не канселират въпреки опцията free cancelation и се разчита на това, че някои хора не обичат разправии и неприятности....  #2gunfire

# 71
  • Sofia
  • Мнения: 1 484
Оплачи се на Букинг, изпрати им разпечатката от резервацията /доказателство, че резервацията е безплатна/ и скриншот с картовото плащане. Те ще погнат хотела. Но първо, разбира се, се увери, че има плащане, а не блокиране. Ще оправят нещата, но си е разправия...

# 72
  • Мнения: 4 738
Добре де, как да разбера дали са само блокирани? В интернет банкирането като проверявам на сметката на кредитната карта ми излизат с минус, т.е. са похарчени и на падежната дата трябва да ги погася. Ако не са изтеглени сега (а само блокирани), защо трябва да ги погасявам този месец? Може би ще се показват по друг начин, знам ли?  #Crazy

# 73
  • Sofia
  • Мнения: 1 484
Пише ли sold?
Най-добре се обади в колцентъра и питай - работят денонощно  Peace

# 74
  • Мнения: 380
Добре де, как да разбера дали са само блокирани? В интернет банкирането като проверявам на сметката на кредитната карта ми излизат с минус, т.е. са похарчени и на падежната дата трябва да ги погася. Ако не са изтеглени сега (а само блокирани), защо трябва да ги погасявам този месец? Може би ще се показват по друг начин, знам ли?  #Crazy

Ако са ти излезли в извлечението и трябва да ги платиш, значи са изтеглени.
Блокираните пари не можеш да ги ползваш, това е един вид като гаранция за хотела, че ще има откъде да си дръпне (той после по авторизационния код на блокировката си ги тегли, като дойде време), но те са си в твоята сметка и няма да ти излязат в извлечението.

При някои банки в банкирането може да си видиш авторизациите (и за покупки и само временни авторизации) още от момента, в който си ги направила.

# 75
  • Мнения: 3 248
Free cancelation и pay later са две различни неща. Ако е само първото, тогава може и да си дръпнат парите. Но ако и второто е написано в условието на стаята, тогава плащането е неправомерно.

# 76
  • Мнения: 4 396
Като нищо може да има предплащане и безплатен отказ. Просто ти връщат взетите пари.

# 77
  • Мнения: 4 738
Сега проверих отново в Букинг, студиото, което сме взели е с две цени - едната е с Free cancellation+ Pay later и другата е Non-refundable и e с 40 евро по-евтино (тук пише,че плащането може да стане до няколко дни)... Ние резервирахме по-скъпата опция, а те ни взеха парите веднага, но по-скъпата цена, а не като за Non-refundable... Просто комбинираха двете неща, което е неправомерно и мисля да пиша на Букинг... Като са ми взели парите така или иначе, защо не са ми взели по-ниската цена?????? Shocked

# 78
  • Мнения: 380
Като са ми взели парите така или иначе, защо не са ми взели по-ниската цена?????? Shocked
Защото можеш да се откажеш и ще ти ги върнат  Peace

И си погледни в резервацията дали имаш нещо като "This hotel reserves the right to pre-authorise your credit card prior to arrival"

# 79
  • Мнения: 4 738
Писах на Букинг и ми отговориха, че по принцип не е правомерно и ще проучат нещата. Искат да им пратя разпечатка от извлечение от кредитната карта да видят, че парите са дръпнати... Peace

# 80
  • Пловдив / София
  • Мнения: 1 287
Аз имам доста резервации вече през Букинг както за чужбина, така и за България.

Досега нямам фалове.
Винаги чета много внимателно, особено условията по резервацията.

За България го предпочитам (за чужбина е ясно, че през сайт се резрвира, било букинг или друг), защото ми е досадно, ако трябва да резервирам нещо, да звъня на собственика, особено за по-малки къщи за гости. Да се разправяме по тел., имат ли, нямат ли места.
Мн. пъти даже никой не ти вдига телефона, а да не говорим, че и мейлите не си проверяват редовно.
А през букинг - гледаш, харесваш, ако те устройва, запазваш. Ако трябва да се плаща капаро, дърпат направо от картата. Не трябва да ходя до банката да внасям депозити.

Даже, мин. месец, тъй като не бяхме решили още къде ще почиваме и само варианти обсъждахме, аз, за всеки случай, бях направила резервации за хотели. По едно време се озовах с по два букнати хотела в Прага и Загреб за един и същ период.

Мин. година, напр., за морето, тъй като бяхме в Бг и през букинг не харесах нищо, се разтърсих по други сайтове. Писах мейли няколко за цени и т.н.
Накрая намерих, бях и резервирала вече и едва тогава, 2 месеца след моето запитване от едното място се сетили да ми пратят отговор, че имат свободни места на тая и тая цена.
Да, ама не. Като ги дават тия мейли, да ги гледат редовно.

Та, харесвам букинг. Освен, че е и мн.user friendly site. Simple Smile

Последна редакция: чт, 30 юли 2015, 14:14 от fam

# 81
  • Мнения: 1 681
Да, има подвеждаща информация в Booking.com. Изчетох всички коментари, някои са толкова наивни - като например, досега съм работила с Booking.com, нямала съм проблем, но ако имах, веднага бих им писала и т.н. Именно защото не сте имали проблем с некоректен хотелиер, затова не сте разбрали, че се оправяте сам и от сайта получавате само копи-пейст извинение. Ето и моя случай. Направих резервацията си, получих и потвърждение по имейла директно от хотела. Беше апартамент в Истанбул за 4 човека за 1 нощувка в Stone House Oldcity с крайна цена 53,10 евро. Дори звъннах в самия хотел, за да попитам всичко коректно ли съм направила в резервацията си и дали съм резервирала точно това, което ми трябва. Дотук чудесно. След 6 часа път пристигнахме в Истанбул, намерихме адреса, и се оказа, че на посочения адрес изобщо няма такъв хотел. Докато се оглеждахме, две жени от другата страна на улицата ни попитаха какво търсим, ние им казахме и те заявиха, че това бил техния хотел, а в интернет бил адреса на офиса им! Вкараха ни в къщата отсреща и ни заведоха при един мургав мазно усмихнат младеж, представиха го за "шефа". Като разбра кои сме, взе да звъни по телефона на някого, говориха, после стана и ни поведе нанякъде. На въпроса ми къде отиваме, каза, че резервирания апартамент не бил готов, и ни води в друг хотел, където ще ни настани в две стаи на същата цена. Дотук като по учебник. В другия хотел се оказа, че стаите, освен че бяха 2 на 2, струват 50 евро едната, 60 евро другата, и всъщност не ме компенсират за това, че резервираният апартамент, който всъщност изобщо не видях, не е готов, а просто ми предлагат друго място на двойна цена. Възмутено отказах и си тръгнахме по груповия смях на "шефа" и персонала - явно не сме първите излъгани и бяха убедени, че ще се върнем, защото не можем да се оправим в града. Резервацията беше без анулиране, така че веднага прехвърлих наличността по картата си в друга сметка и пуснах картата за преиздаване, за да се застраховам от измама и интернет. Оправихме се, там има и много свестни хора. Писах на Booking.com за случилото се, те са се свързали с хотела, откъдето им заявили, че съм поискала настаняване в два апартамента и всъщност те ми били отказали. Ясна като бял ден схема за изнудване на наивници! Коментари в страницата на хотела в сайта на Booking.com обаче не мога да напиша, защото право на това имат само хора, които са провели заявената нощувка. От Booking.com получих стандартно извинение и предложение да им пратя касови бележки за допълнителни разходи, ако имам такива - нямам, това е Истанбул, който е бил там, знае за какво става въпрос. Затова давам гласност на случилото се - всичко да изчетете, и с хотела да говорите , и снимките да гледате - две са реални, десет не, и сумата да осигурите - попаднете ли на измамници, оправяте се сам! А Booking.com продължава да си работи с тези хотели, рекламите си вървят, бандитите си плащат, наивниците също!
Ние пратихме едни такива бележки (при проблем в Прага), писах по-горе. НИЩО

# 82
  • Мнения: 4 738
Да ви кажа хората от Букинг си вършат работата... Peace Няколко дни след като им писах и от хотела ми върнаха парите, които бяха взели при опция Free cancellation... Така че не мога да се оплача от тях... Даже ми се обадиха по телефона да ме питат ОК ли е всичко....  Hug Браво, така се работи... Peace

# 83
  • Мнения: 6 304
Ползвам букинг редовно, но когато искам допълнителна опция /като доп.легло например/,която няма в сайта, ползвам агода, дори е по-евтино.

# 84
  • Мнения: 3 164
Аз пък/и съпругът ми също/ останахме супер  приятно  изненадани от офертата на букинг Winkтази година посетихме остров Корфу-Гърция и всичко отговаряше на написаното, дори получиихме допълнителен бонус Heart Eyes
Дори смятаме следващата почивка пак да разчитаме на тях за добра оферта.

# 85
  • София
  • Мнения: 178
Ползвам букинг редовно, но когато искам допълнителна опция /като доп.легло например/,която няма в сайта, ползвам агода, дори е по-евтино.
Само да добавя, че и двата сайта: Agoda и Booking  са с един собственик: Priceline.
За престоя ни в Флоренция, резервацията я направихме през Agoda/по-добра цена/, но всичко мина през Booking.

# 86
  • Мнения: 1 894
Всеки си знае дали иска да използва booking.com. Моето лично скромно мнение е, че отсега нататък няма как да ги използвам. Държаха се точно като scam site. Направих две резервации. Освен, че условията бпа подвеждащи, освен че условията бяха много по-неизгодни от агенции или директно с хотелите, предоставиха данните ми от кредитната карта на трети лица, които си изтеглиха каквото пожелаха. То да бях изгоряла само с подвеждащите условия на free cancellation, в коет онямаше нищо free в дребния текст. Изгорях си с пълно мошенисчество и като видяха колко са сгафили, решиха да ми игнорират мейлите.

Логнах си charge backs и всичко наред, но разправиите и разходите по charge-back, са си достатъчна причина да избягвам такива мошеници като Booking. Те самите не са лиценирани да боравят с разплащания с кредитни карти. Предоставят данните на партньоти, но не казват това. И следователно когато изгориш, вдигат ръце и се почва наистина безумние, с което ми стана ясно, че не само не познават законите - да, агентите на телефона не ги познават. Но всъщност, те тенденциозно си нарушават законите докъдето им мине номера. Неслучайно не използват paypal – малко транзакции ще останат неоспорени. Разчитат, че хората по-труфно биха прибегнали до charge-back аради тромавата процедура и високата такса.

# 87
  • Sofia
  • Мнения: 1 484
... предоставиха данните ми от кредитната карта на трети лица, които си изтеглиха каквото пожелаха.
И с мен се случи същото, дори знам кой хотел го направи  Mr. Green

# 88
  • Мнения: 247
Мили хора, на Букинг.ком им загрях мейлите не само в нашия локален офис, но и в централата-майка.
Отговориха с по един мейл за нередностите, които признаха, но срещу които нищо не предприеха и след още няколко поредни мейла, просто престанаха да ми отговарят.

На телфон е същата работа.
Говорих уж с мениджър някакъв пак от централата. Стилът на добре обучените служители веднага си проличава, когато започнат да разтягат ластици, да криволичат и да се измъкват но по мноооого любезен начин.
Когато става въпрос за кокала, големите ще направят всичко, за да не го пуснат.
Наивни сме ние.

Моят личен извод след всичко преживяно с Букинг.ком е, да се свързвам директно с хотелите и да си уговарям условия и пр.

Успех на всички пътешественици! newsm10

# 89
  • Мнения: 9 682
Сподели кaкъв тип беше проблемa.

# 90
  • Мнения: 1 668
Вие наистина ли говорите за букинг  newsm78. ползвала съм сайта стотици пъти и досега съм получавала винаги това, за което съм плащала.  Имала съм гафове само 2 пъти. Единия път пролетта в Париж не бях дочела, че картата, с която съм платила трябва да е в мен и съответно трябваше да върнат парите по картата, с която е направена резервацията и да вземат пари от друга карта, която беше в мен. Не е имало драми - просто аз не бях дочела. Вторият път за една резервация в Рио - резервиран хотел, но не дръпнаха парите. Звъняхме и те казаха, че политиката им е такава, че дърпат парите в деня на настаняването. Съответно не успяха няколко пъти да направят трандакцията от кредитната карта, която е упомената и трябваше хотелът да се плати на място. Не е било драма - българските КК не навсякъде минават и това често е заради ограничения на нашите банки. Букинг и двата пъти се хвърлиха да помагат с каквото могат и бяха супер отзивчиви. Та... при толкова резервации с тях аз лично проблеми с тях не съм имала. направо ми е чудно като чета.

# 91
  • Мнения: X
Сития на гладния не вярва. При мен сгафиха веднъж, но от тогава си отварям очите на 4 и ги ползвам само за информация.

# 92
  • Мнения: 149
Ето нещо по темата за booking.com с доста полезна инфо. Ние често ползваме букинга, но все пак трябва да се имат предвид някои неща

http://pochivkasdeca.eu/15-fakta-koito-tryabva-da-znaete-za-Booking-com.p284

# 93
  • Мнения: 9 682
Tочка 12 - имат офиси в България - София и Сл.бряг със сигурност. Лично съм посещавала в Сл.бряг. Говорят български, естествено(служителите са българи)... и съдействат.  Laughing
Звънкайте директно в български офис, какво звънене в Амстердам, какви 5 лева?

# 94
  • Мнения: 149
на мен ми се наложи и след доста търсене в сайта ми излезе само един номер, та верно си говорих с Амстердам...после намерих и телефон на бг офис, но още не съм го ползвала - слава богу и не знам дали е актуален  +359 2 425 3711

Последна редакция: ср, 25 ное 2015, 10:51 от heberlea

# 95
  • след Околовръстното
  • Мнения: 1 812
Към точка 1 мога да добавя, че за всеки хотел има информация от кога е на сайта, а на някои пише ”лично проверен от букинг”. Варианта да попадне човек на несъществуващ хотел е да е от скоро на сайта и без всякакви мнения за него.

# 96
  • Sofia
  • Мнения: 1 484
на мен ми се наложи и след доста търсене в сайта ми излезе само един номер, та верно си говорих с Амстердам...после намерих и телефон на бг офис, но още не съм го ползвала - слава богу и не знам дали е актуален  +359 2 425 3711
Актуален е, но това е техн. отдел и там, макар и да са любезни, не могат да съдействат.

# 97
  • Мнения: 1 894
Вие наистина ли говорите за букинг  newsm78. ползвала съм сайта стотици пъти и досега съм получавала винаги това, за което съм плащала.  Имала съм гафове само 2 пъти. Единия път пролетта в Париж не бях дочела, че картата, с която съм платила трябва да е в мен и съответно трябваше да върнат парите по картата, с която е направена резервацията и да вземат пари от друга карта, която беше в мен. Не е имало драми - просто аз не бях дочела. Вторият път за една резервация в Рио - резервиран хотел, но не дръпнаха парите. Звъняхме и те казаха, че политиката им е такава, че дърпат парите в деня на настаняването. Съответно не успяха няколко пъти да направят трандакцията от кредитната карта, която е упомената и трябваше хотелът да се плати на място. Не е било драма - българските КК не навсякъде минават и това често е заради ограничения на нашите банки. Букинг и двата пъти се хвърлиха да помагат с каквото могат и бяха супер отзивчиви. Та... при толкова резервации с тях аз лично проблеми с тях не съм имала. направо ми е чудно като чета.

Имам един въпрос. Колко време след първоначалното плащане ти върнаха парите по кредитната карта и изтеглиха от другата?

# 98
  • Мнения: 121
Имам следния казус – моля дайте съвет.
Регистрирах се в сайта онзи ден и букнах хотел в България през сайта. Не съм го плащала и не съм оставяла банкови данни – само две имена, емайл и телефон. От хотела трябва да се свържат с мен за плащането. Сега искам да анулирам резервацията, но ми искат цялата сума, която естествено не искам да им дам.
Могат ли по някакъв начин да ме накарат да платя?

# 99
  • Мнения: 9 682
Имам следния казус – моля дайте съвет.
Регистрирах се в сайта онзи ден и букнах хотел в България през сайта. Не съм го плащала и не съм оставяла банкови данни – само две имена, емайл и телефон. От хотела трябва да се свържат с мен за плащането. Сега искам да анулирам резервацията, но ми искат цялата сума, която естествено не искам да им дам.
Могат ли по някакъв начин да ме накарат да платя?

Не, естествено.
След като не си оставяла банкови данни няма как да ти вземат парите. (Освен да те намерят и да те набият и преджобят.  Laughing )
А хотела като иска да удържа пари на клиентите си - да си заложи такива оферти. Има варианти да може да се резервира без кредитна карта или задължително с такава. Като са сложили оферта без кр.карта - много им здраве, това не е твой проблем.
Пък и цялата сума искат тарикатите.  Rolling Eyes Обикновено "глобата" е цената за първата нощувка.

# 100
  • Мнения: 121
Притеснява ме
Моля, забележете, при анулиране, изменение или в случай на непристигане, общата цена за резервацията ще бъде изискана

# 101
  • Мнения: 1 400
Притеснява ме
Моля, забележете, при анулиране, изменение или в случай на непристигане, общата цена за резервацията ще бъде изискана
Не разбрах, какво е било подвеждащото във вашия случай? Още при букирането сте били на ясно, че анулирането не е безплатно. Трябвало е да изберете друга оферта при положение че, не сте били сигурни в плановете си. Аз съм изпадала в ситуация в последния момент да отменя пътуването си. Въпреки че, бях дала кредитна карта, от Букинг се свързаха с мен, че хотелът не може да изтегли парите. На другия ден отидох и им ги преведох по банков път. Ако искате хората да са коректни с вас, бъдете и вие коректна с тях. Не е въпросът, какво могат или не могат да ви накарат, а какво вие смятате за правилно.

# 102
  • Мнения: 889
Явно сте избрали оферта БЕЗ безплатно анулиране. Нормално е да си искат цялата сума. След като не сте дали данни на карта няма как да ви таксуват. Ако бяхте дали щяха да са си в правото да ви вземат цялата сума. Просто четете условията по-добре.

# 103
  • Мнения: 963
Притеснява ме
Моля, забележете, при анулиране, изменение или в случай на непристигане, общата цена за резервацията ще бъде изискана
Не се притеснявайте, а анулирайте смело.
В случаи като вашия, когато резервацията не е гарантирана с карта, практиката е хотелът да се свърже с туриста и да изиска да се преведе по банков път цялата или част от сумата, която служи за гаранция на резервацията. След като политиката на хотела е да приема резервации без да са гарантирани с карта, то няма проблем да анулирате безплатно.

Общи условия

Активация на акаунт