Има ли подвеждаща информация в Booking.com?

  • 17 483
  • 103
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 3 248
Free cancelation и pay later са две различни неща. Ако е само първото, тогава може и да си дръпнат парите. Но ако и второто е написано в условието на стаята, тогава плащането е неправомерно.

# 76
  • Мнения: 4 462
Като нищо може да има предплащане и безплатен отказ. Просто ти връщат взетите пари.

# 77
  • Мнения: 4 740
Сега проверих отново в Букинг, студиото, което сме взели е с две цени - едната е с Free cancellation+ Pay later и другата е Non-refundable и e с 40 евро по-евтино (тук пише,че плащането може да стане до няколко дни)... Ние резервирахме по-скъпата опция, а те ни взеха парите веднага, но по-скъпата цена, а не като за Non-refundable... Просто комбинираха двете неща, което е неправомерно и мисля да пиша на Букинг... Като са ми взели парите така или иначе, защо не са ми взели по-ниската цена?????? Shocked

# 78
  • Мнения: 380
Като са ми взели парите така или иначе, защо не са ми взели по-ниската цена?????? Shocked
Защото можеш да се откажеш и ще ти ги върнат  Peace

И си погледни в резервацията дали имаш нещо като "This hotel reserves the right to pre-authorise your credit card prior to arrival"

# 79
  • Мнения: 4 740
Писах на Букинг и ми отговориха, че по принцип не е правомерно и ще проучат нещата. Искат да им пратя разпечатка от извлечение от кредитната карта да видят, че парите са дръпнати... Peace

# 80
  • Пловдив / София
  • Мнения: 1 287
Аз имам доста резервации вече през Букинг както за чужбина, така и за България.

Досега нямам фалове.
Винаги чета много внимателно, особено условията по резервацията.

За България го предпочитам (за чужбина е ясно, че през сайт се резрвира, било букинг или друг), защото ми е досадно, ако трябва да резервирам нещо, да звъня на собственика, особено за по-малки къщи за гости. Да се разправяме по тел., имат ли, нямат ли места.
Мн. пъти даже никой не ти вдига телефона, а да не говорим, че и мейлите не си проверяват редовно.
А през букинг - гледаш, харесваш, ако те устройва, запазваш. Ако трябва да се плаща капаро, дърпат направо от картата. Не трябва да ходя до банката да внасям депозити.

Даже, мин. месец, тъй като не бяхме решили още къде ще почиваме и само варианти обсъждахме, аз, за всеки случай, бях направила резервации за хотели. По едно време се озовах с по два букнати хотела в Прага и Загреб за един и същ период.

Мин. година, напр., за морето, тъй като бяхме в Бг и през букинг не харесах нищо, се разтърсих по други сайтове. Писах мейли няколко за цени и т.н.
Накрая намерих, бях и резервирала вече и едва тогава, 2 месеца след моето запитване от едното място се сетили да ми пратят отговор, че имат свободни места на тая и тая цена.
Да, ама не. Като ги дават тия мейли, да ги гледат редовно.

Та, харесвам букинг. Освен, че е и мн.user friendly site. Simple Smile

Последна редакция: чт, 30 юли 2015, 14:14 от fam

# 81
  • Мнения: 1 686
Да, има подвеждаща информация в Booking.com. Изчетох всички коментари, някои са толкова наивни - като например, досега съм работила с Booking.com, нямала съм проблем, но ако имах, веднага бих им писала и т.н. Именно защото не сте имали проблем с некоректен хотелиер, затова не сте разбрали, че се оправяте сам и от сайта получавате само копи-пейст извинение. Ето и моя случай. Направих резервацията си, получих и потвърждение по имейла директно от хотела. Беше апартамент в Истанбул за 4 човека за 1 нощувка в Stone House Oldcity с крайна цена 53,10 евро. Дори звъннах в самия хотел, за да попитам всичко коректно ли съм направила в резервацията си и дали съм резервирала точно това, което ми трябва. Дотук чудесно. След 6 часа път пристигнахме в Истанбул, намерихме адреса, и се оказа, че на посочения адрес изобщо няма такъв хотел. Докато се оглеждахме, две жени от другата страна на улицата ни попитаха какво търсим, ние им казахме и те заявиха, че това бил техния хотел, а в интернет бил адреса на офиса им! Вкараха ни в къщата отсреща и ни заведоха при един мургав мазно усмихнат младеж, представиха го за "шефа". Като разбра кои сме, взе да звъни по телефона на някого, говориха, после стана и ни поведе нанякъде. На въпроса ми къде отиваме, каза, че резервирания апартамент не бил готов, и ни води в друг хотел, където ще ни настани в две стаи на същата цена. Дотук като по учебник. В другия хотел се оказа, че стаите, освен че бяха 2 на 2, струват 50 евро едната, 60 евро другата, и всъщност не ме компенсират за това, че резервираният апартамент, който всъщност изобщо не видях, не е готов, а просто ми предлагат друго място на двойна цена. Възмутено отказах и си тръгнахме по груповия смях на "шефа" и персонала - явно не сме първите излъгани и бяха убедени, че ще се върнем, защото не можем да се оправим в града. Резервацията беше без анулиране, така че веднага прехвърлих наличността по картата си в друга сметка и пуснах картата за преиздаване, за да се застраховам от измама и интернет. Оправихме се, там има и много свестни хора. Писах на Booking.com за случилото се, те са се свързали с хотела, откъдето им заявили, че съм поискала настаняване в два апартамента и всъщност те ми били отказали. Ясна като бял ден схема за изнудване на наивници! Коментари в страницата на хотела в сайта на Booking.com обаче не мога да напиша, защото право на това имат само хора, които са провели заявената нощувка. От Booking.com получих стандартно извинение и предложение да им пратя касови бележки за допълнителни разходи, ако имам такива - нямам, това е Истанбул, който е бил там, знае за какво става въпрос. Затова давам гласност на случилото се - всичко да изчетете, и с хотела да говорите , и снимките да гледате - две са реални, десет не, и сумата да осигурите - попаднете ли на измамници, оправяте се сам! А Booking.com продължава да си работи с тези хотели, рекламите си вървят, бандитите си плащат, наивниците също!
Ние пратихме едни такива бележки (при проблем в Прага), писах по-горе. НИЩО

# 82
  • Мнения: 4 740
Да ви кажа хората от Букинг си вършат работата... Peace Няколко дни след като им писах и от хотела ми върнаха парите, които бяха взели при опция Free cancellation... Така че не мога да се оплача от тях... Даже ми се обадиха по телефона да ме питат ОК ли е всичко....  Hug Браво, така се работи... Peace

# 83
  • Мнения: 6 305
Ползвам букинг редовно, но когато искам допълнителна опция /като доп.легло например/,която няма в сайта, ползвам агода, дори е по-евтино.

# 84
  • Мнения: 3 164
Аз пък/и съпругът ми също/ останахме супер  приятно  изненадани от офертата на букинг Winkтази година посетихме остров Корфу-Гърция и всичко отговаряше на написаното, дори получиихме допълнителен бонус Heart Eyes
Дори смятаме следващата почивка пак да разчитаме на тях за добра оферта.

# 85
  • София
  • Мнения: 178
Ползвам букинг редовно, но когато искам допълнителна опция /като доп.легло например/,която няма в сайта, ползвам агода, дори е по-евтино.
Само да добавя, че и двата сайта: Agoda и Booking  са с един собственик: Priceline.
За престоя ни в Флоренция, резервацията я направихме през Agoda/по-добра цена/, но всичко мина през Booking.

# 86
  • Мнения: 1 894
Всеки си знае дали иска да използва booking.com. Моето лично скромно мнение е, че отсега нататък няма как да ги използвам. Държаха се точно като scam site. Направих две резервации. Освен, че условията бпа подвеждащи, освен че условията бяха много по-неизгодни от агенции или директно с хотелите, предоставиха данните ми от кредитната карта на трети лица, които си изтеглиха каквото пожелаха. То да бях изгоряла само с подвеждащите условия на free cancellation, в коет онямаше нищо free в дребния текст. Изгорях си с пълно мошенисчество и като видяха колко са сгафили, решиха да ми игнорират мейлите.

Логнах си charge backs и всичко наред, но разправиите и разходите по charge-back, са си достатъчна причина да избягвам такива мошеници като Booking. Те самите не са лиценирани да боравят с разплащания с кредитни карти. Предоставят данните на партньоти, но не казват това. И следователно когато изгориш, вдигат ръце и се почва наистина безумние, с което ми стана ясно, че не само не познават законите - да, агентите на телефона не ги познават. Но всъщност, те тенденциозно си нарушават законите докъдето им мине номера. Неслучайно не използват paypal – малко транзакции ще останат неоспорени. Разчитат, че хората по-труфно биха прибегнали до charge-back аради тромавата процедура и високата такса.

# 87
  • Sofia
  • Мнения: 1 485
... предоставиха данните ми от кредитната карта на трети лица, които си изтеглиха каквото пожелаха.
И с мен се случи същото, дори знам кой хотел го направи  Mr. Green

# 88
  • Мнения: 247
Мили хора, на Букинг.ком им загрях мейлите не само в нашия локален офис, но и в централата-майка.
Отговориха с по един мейл за нередностите, които признаха, но срещу които нищо не предприеха и след още няколко поредни мейла, просто престанаха да ми отговарят.

На телфон е същата работа.
Говорих уж с мениджър някакъв пак от централата. Стилът на добре обучените служители веднага си проличава, когато започнат да разтягат ластици, да криволичат и да се измъкват но по мноооого любезен начин.
Когато става въпрос за кокала, големите ще направят всичко, за да не го пуснат.
Наивни сме ние.

Моят личен извод след всичко преживяно с Букинг.ком е, да се свързвам директно с хотелите и да си уговарям условия и пр.

Успех на всички пътешественици! newsm10

# 89
  • Мнения: 9 709
Сподели кaкъв тип беше проблемa.

Общи условия

Активация на акаунт