Има ли подвеждаща информация в Booking.com?

  • 17 480
  • 103
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 3 248
Правили сме доста резервации за чужбина през букин и не сме имали проблеми. Просто трябва да се ЧЕТЕ!

Обикновено по-евтините стаи са по-кофти, без анулация и т.н. В конкретната ситуация букинг не са виновни с нищо. Авторката е избрала икономична стая, която много добре си личи каква е, условията за анулация са повече от ясно написани. Лесно е да обвиняваме другите за собствените си грешки. То за това всичко си пише, с направата на резервацията човек се съгласява с условията. Нелогично е да резервираш стая без анулация и по-ниска класа, за да ти излезе по-евтино и после да си търсиш някакви права, защото условията, които си си избрал не ти харесват.

На повечето хотели снимките изглеждат по-добре, отколкото е в действителност. Човек винаги трябва да има едно наум. Освен това нормално е да се четат ревюта на повече от едно места, да се сравнят цените в сайта на самия хотел и други подобни на букинг. Трябва си потребителска култура.

# 46
  • София
  • Мнения: 23 118
И аз се върнах от хотел,миналата седмица,в който липсваха "морския изглед" и "ваната" , за които уж платихме повече пари,но не мога да виня букинг за това.Веднъж се е случвало да ми блокират пари,като пишеше,изрично,че няма да бъде изискван депозит,в последствие стана ясно,че просто са проверявали дали картата не била открадната,което явно е честа на практика,но на мен не ми се беше случвало до сега.Трябваше да звъня на банката да питам какво се е случило с парите ми,според мен е редно,когато се блокират суми,да бъдем уведомени поне с 1 мейл...

# 47
  • Мнения: 1 298
Относно цените на Букинг и това, че се разминават и на рецепция са по-евтини, не виждам защо се изненадвате. Букинг не работи с хотелиерите на доброволни начала, прибират си комисионната и си свирукат. Затова и много от хотелиерите си слагат комисионната им върху исканата цена и ние си плащаме всичко.
Относно другото, чете се от до, с извинение, но глупаво е да обвиняваме някого заради собствената си разсеяност.
За България използвам Букинг само за справка, после звъня в хотела и преценявам коя цена ме устройва повече.
За чужбина директно през тях, по-сигурно ми е.

# 48
  • Milano
  • Мнения: 3 700
На мен ми пристига смс при преауторизация на картата.

Обикновено го правят да видят дали картата е валидна, не открадната.


Аз си правя резервациите в зависимост от това откъде ми е най-изгодно.
При равни други условия предпочитам директния сайт на хотелите.

За Испания напр. досега Букинг не ми е бил изгоден, за САЩ - обратното, дават ми много по-добра цена в сравнение със сайта на хотелите.


Нещото, което намирам за ''проблемно'', е че сайта не успява да прекалкулира цената, ако пише че децата до определена възраст не плащат.
Нещо, което сайта на хотела в последната ми резервация направи автоматично въвеждайки датата на раждане.

Т.е. запазвайки през Букинг съответният хотел щеше да ми излезне доста по-скъпо.

Сайтовете на някои хотели също не го правят.

# 49
  • Пловдив
  • Мнения: 3 641
Да, нещата винаги имат две страни.
Букинг е супер сайт, ако знаеш какво искаш и как да го ползваш. Аз много се ровя за оферти и мога да кажа, че това ми е вече специалност. За мен букинг работи както си трябва, но аз съм доста подробна, сравнявам, обмислям, не действам прибързано, сортирам по цена, по коментари, по квартали, избирам със закуска, която е вклч, чета дали има такса почистване ако е апартамент (почти винаги има за големите градове, независимо 1 нощувка или 10), чета ситния шрифт, дали може да анулирам безплатно и разбира се - паркинг, деца безплатни ли са, интернет наличен ли е.
Коментарите за мен са много важни и чета всички до един, защото си личи кой какво търси, някои пъти има хора, които са примерно соло пътуващи - техните коментари, че нямало голям телевизор в стаята не ме бъркат, гледам обективно нещата, а не преекспонирано.

Досега проблеми съм нямала, то може винаги да ми се случат, но внимавам доста.

Четете, четете и ползвайте често подобни сайтове, т.е поне ги разглеждайте - така ще се научите на някакъв тертип и няма да правите спонтанни грешки.

# 50
  • Варна
  • Мнения: 3 963
Друга информация кочто почти винаги е заблуждаваща това е за наличните места.Информацията е САМО  за квотата на сайта , т.е. може да ви дава , че няма места , а половината хотел да е празен.

# 51
  • Мнения: 1 239
И аз не съм имала проблеми до сега. Само веднъж попаднах на един хотел, който такъв монтаж на снимките беше направил, че щях да падна от смях - снимка на някакъв басеин и наслагани разни хора отгоре на снимката...  Outta Joint Outta Joint Outta Joint

# 52
  • Мнения: 2 241
Друга информация кочто почти винаги е заблуждаваща това е за наличните места.Информацията е САМО  за квотата на сайта , т.е. може да ви дава , че няма места , а половината хотел да е празен.

Нищо заблуждаващо не виждам в това. Дадена е наличността на стаите, които са с посочените цени, т.е. стаите които могат да се резервират през сайта. И това отново не е по вина на букинг - просто хотелите са си подали такива наличности.

# 53
  • Мнения: 1 404
И аз съм много доволна от booking.com. Преди 2 години имахме планирано пътуване в Корфу с 8 нощувки (в 2 различни хотела), но катастрофирахме тежко малко преди да стигнем. След като не пристигнахме късно вечерта ни звънна собственичката на единия хотел и й обяснихме, какво е станало. Не ни е минавало и през ум да си искаме парите обратно. Това ни беше последния проблем, защото се чудехме, как да се приберем с куп багаж и 8-месечно бебе от някакво затънтено гръцко селце. Но на другият ден ни се обади оператор на booking.com и каза, че ще ни възстановят парите и за двете места (говорила е и с другия хотел), но трябва само да изпратим на имейл акта от ПТП-то. Така и стана, много съм благодарна. Оказа се, че и колата успяха да закърпят и така се отървахме само с уплахата. На следващата година все пак осъществихме почивката в същите хотели.
Иначе, за да се ориентирам, дали описанието отговаря на истината, винаги чета коментарите. Особено по отношение на чистотата и удобство на местоположението, никога не са ме подвеждали.

Последна редакция: ср, 22 юли 2015, 12:58 от ice_sparky

# 54
  • Spain
  • Мнения: 3 750
Здравейте и аз като пове4ето тук мисля 4е БУКИНГ нямат нищо общо с невярна информация , вината е на некоректни собственици и хотели . никога до сега не бях резервирала 4рез самия саит  , но тази година ми се наложи ,защото местенцето ,на което резервирах няма страница , а само телефон . помислих си 4е е много по добре да имам нещо "4ерно на бяло " ,а не само един телефонен разговор с някакви уверения за нещо (искам да уто4ня 4е хотела е малък , семеен -ако беше голям ,или верига изобщо нямаше да ме притесни да резервирам с едно тел. обаждане ).
както и да е това е моята история . резервирах- вси4ко то4но - само 4е ! допълнителното легло ,което поръ4ахме за дете собствени4ката ми го продава на цена на Възрастен. първия път помислих 4е е станала грешка защото в запитването което правя БОокинг пишеха в мн. 4исло (т.е легла за деца ?) писах още един меил до тях но цената си остана същата ... тоест собствени4ката ве4е ЯДОСАНО(с големи букви Simple Smile ) ми пишеше за цената ! дори се опитах да говоря с нея по телефона - но ми отговори някаква възрастна жена , която се представи като "майка  и " ...  #2gunfire.... разбира се заради вси4ки тези проблеми сега не вярвам на този хотел . все още не сме осъществили пътуването си . цената дори с това увели4ение ми е изгодна а за мястото да не говорим , перфектно ми е заради определени планове , тоест не мисля да се откажа от мястото ...недоверието ми оба4е  в тях ве4е е голямо . в мейла ми 4рез букинг и в разговора ми с ?майката? ме уве4риха 4е стая ще има ... но дори и в това се съмнявам ве4е . какво бих могла данаправя 4рез букинг ако ме накарат да платя друга сума ? или пък няма свободна стая когато пристина ? не искам да споря сега с тях но когато се върна мисля да пиша на букинг 4е публикуват невярна информация  за определени цени(за самия хотел става въпрос )
 това е хотел4ето , цените за деца са написани 4ерно на бяло
http://www.booking.com/hotel/es/apartamentos-balcon-demaro.es.ht … total;ucfs=1&


ина4е за самия Букинг направи ми впе4атление 4е ако търсите нещо за възрастни с деца ! е добре да погледните в станиците на хотелите - ако е голям хотел 4есто децата до определена възраст влизат безплатно или могат да бъдатт добавени безплатно в страницата на хотела -докато в букинг ви от4ита броиката и според нея я раздделя на стаи (т.е. вместо 1 стая може да ви предложи 2 ) - не винафи , но на мен ми се слу4и 2-3 пъти

# 55
  • Мнения: 3 248
Колко годишно е детето?

# 56
  • Мнения: 1 377
Да не предизвиквам съдбата но и ние от години ползваме Букинг и винаги четем много внимателно. Не само в Букинг. Винаги отварям и Трипадвайзор за да видя и там рейтинга и мнението на хората. Винаги търся дали упоменатия хотел има собствен сйат за да направя сравнение.

За да не ние случват подобни инциденти обикновено се оглеждаме за места които не ти взимат парите предварително. До сега в повечето случаи резервирали през Букинг и сме плащали едва като стигнем на място.

# 57
  • Мнения: 5 230
Hada Despeinada, колко деца и на каква възраст имаш?
При мен пише, че могат да сложат максимум 1 кошара/легло.
The maximum number of extra beds/cribs in a room is 1.

Аз съм много доволна от съпорта на букинг и ако имам въпроси или оплаквания, бих им писала без да чакам.

# 58
  • Мнения: 1 298
Ако няма стая от хотела са длъжни да ви настанят в друг при равни условия на техните без вие да трябва да заплащате нещо извън цената договорена чрез Букинг. Сума различна от договорената също не трябва и не може да ви бъде изискана, освен примерно за допълнителни услуги като например, ако не е включена закуска и т.н.
Правилата на Букинг и спрямо хотелите са доста затегнати, защото ако не ви настанят те пак си дължат комисионната на Букинг, могат да им прекратят договора при такива диспути и т.н.

# 59
  • Мнения: 1
Да, има подвеждаща информация в Booking.com. Изчетох всички коментари, някои са толкова наивни - като например, досега съм работила с Booking.com, нямала съм проблем, но ако имах, веднага бих им писала и т.н. Именно защото не сте имали проблем с некоректен хотелиер, затова не сте разбрали, че се оправяте сам и от сайта получавате само копи-пейст извинение. Ето и моя случай. Направих резервацията си, получих и потвърждение по имейла директно от хотела. Беше апартамент в Истанбул за 4 човека за 1 нощувка в Stone House Oldcity с крайна цена 53,10 евро. Дори звъннах в самия хотел, за да попитам всичко коректно ли съм направила в резервацията си и дали съм резервирала точно това, което ми трябва. Дотук чудесно. След 6 часа път пристигнахме в Истанбул, намерихме адреса, и се оказа, че на посочения адрес изобщо няма такъв хотел. Докато се оглеждахме, две жени от другата страна на улицата ни попитаха какво търсим, ние им казахме и те заявиха, че това бил техния хотел, а в интернет бил адреса на офиса им! Вкараха ни в къщата отсреща и ни заведоха при един мургав мазно усмихнат младеж, представиха го за "шефа". Като разбра кои сме, взе да звъни по телефона на някого, говориха, после стана и ни поведе нанякъде. На въпроса ми къде отиваме, каза, че резервирания апартамент не бил готов, и ни води в друг хотел, където ще ни настани в две стаи на същата цена. Дотук като по учебник. В другия хотел се оказа, че стаите, освен че бяха 2 на 2, струват 50 евро едната, 60 евро другата, и всъщност не ме компенсират за това, че резервираният апартамент, който всъщност изобщо не видях, не е готов, а просто ми предлагат друго място на двойна цена. Възмутено отказах и си тръгнахме по груповия смях на "шефа" и персонала - явно не сме първите излъгани и бяха убедени, че ще се върнем, защото не можем да се оправим в града. Резервацията беше без анулиране, така че веднага прехвърлих наличността по картата си в друга сметка и пуснах картата за преиздаване, за да се застраховам от измама и интернет. Оправихме се, там има и много свестни хора. Писах на Booking.com за случилото се, те са се свързали с хотела, откъдето им заявили, че съм поискала настаняване в два апартамента и всъщност те ми били отказали. Ясна като бял ден схема за изнудване на наивници! Коментари в страницата на хотела в сайта на Booking.com обаче не мога да напиша, защото право на това имат само хора, които са провели заявената нощувка. От Booking.com получих стандартно извинение и предложение да им пратя касови бележки за допълнителни разходи, ако имам такива - нямам, това е Истанбул, който е бил там, знае за какво става въпрос. Затова давам гласност на случилото се - всичко да изчетете, и с хотела да говорите , и снимките да гледате - две са реални, десет не, и сумата да осигурите - попаднете ли на измамници, оправяте се сам! А Booking.com продължава да си работи с тези хотели, рекламите си вървят, бандитите си плащат, наивниците също!

Общи условия

Активация на акаунт