Има ли подвеждаща информация в Booking.com?

  • 17 486
  • 103
  •   1
Отговори
# 60
  • Spain
  • Мнения: 3 750
Барелина детето е 1 и е на възраст 11 години , не е недерозумение а "изнудване " от страна на "собствени4ката " или пък тази която поддържа хотела според мен ...не ми е до сумата ..разликата не е голяма ,а до данни които ти дават, а после променят .. не виждам смисъл да има три разли4ни суми (в слу4ая ) според възрастта и накрая да те отси4ат с най- скъпата ....и аз се надявам да не ме отсекат с друга цена ,просто веднъж разклати ли се доверието ми в нещо мн трудно го възстановявам ....
margoleta наистина гадно преживяване ... букинг поне това трябва да могат да проследят ... местоположението ...щом аз като обикновен потребител влизам в нета и намирам хотела би трябвало и те да се подсигурят ,аз бих писала на някоя инстанция ,която се занимава с това в интернет и според мен даже би могла да съдиш букинг за неверна информация . адреса които дава хотела в гугъл мап какво показва , ако не виждаш хотела мисля 4е можеш да им натриеш носа и не само извинение да полу4иш .... моят хотел поне знам 4е е там Simple Smile друг е въпроса тези които го държат колко са коректни , уж хората не пишат мн лоши неща Simple Smile

# 61
  • Мнения: 5 230
margoleta, благодаря ти, че се регистрира, за да споделиш мнението си.
Наивно ти се струва да се свържеш с букинг при проблем ли? Laughing
Имала съм проблем с хотел, съпорта на букинг беше блестящ, настаниха ни в по-готин, изкарахме си страхотно, а хотелът беше премахнат от сайта.  Sunglasses
Ти звънна ли на букинг изобщо, когато те заведоха в друг хотел и ти поискаха 110 евро?
Живяла съм с години в Истанбул и винаги след престой в хотел, съм получавала освен касова бележка и фактура, представи си Laughing
Също така получавам и месечни извлечения от кредитната си карта Laughing

Hada Despeinada, хотелът иска да платиш 10 евро за 11 годишно дете, а не 5 евро, както е написано, така ли? Thinking

# 62
  • Мнения: 9 709
Ако няма стая от хотела са длъжни да ви настанят в друг при равни условия на техните без вие да трябва да заплащате нещо извън цената договорена чрез Букинг....

Toчно така! Ей ме, на, аз великата хотелиерка плащах като поп преди няколко години, защото дублирах много брутално няколко резервации.  Mr. Green

Да, има подвеждаща информация в Booking.com. Изчетох всички коментари, някои са толкова наивни...

Напоследък е изключително популярно хотелиерите по БГ черноморието да си правят сами резервации за 1 нощувка и след това да пишат сами за себе си положителни коментари.
Пуска си една стая на супер промоция. "Буква" я веднага и рекламата излиза изключително по-евтино и ефективно, отколкото чрез всякакви други канали!  ooooh!

-----

Некоректността в 99% от случаите идва от хотелиера, а не от сайта. Ние сами си поддържаме страниците в Букинг и това, което четете като инфо или виждате като снимки е качено от нас, упълномощените да продаваме хотела.  Peace

Моят съвет е да правите справка и в другите сайтове, където има реални снимки от гости, да видите мненията в различни форуми. Ако нещо все пак ви притеснява - звъннете в хотела, попитайте, искаите хотела да ви го потвърди писмено на мейла и т.н.

Ползвала съм Букинг и като клиент и засега нямам фалове.  Simple Smile

# 63
  • София
  • Мнения: 13 263
Ice Queen, сега ми е "паднало" да питам човек от другата страна.  Wink Възможно ли собствениците на хотели да трият негативните мнения? Преди няколко години ми се случи с турски хотел и още ми е чудно как става? Нали уж оценките са реални ...

Иначе в Истанбул ми се е случвало на посочения в Букинг адрес да има само офис и ресторант, а настаняването да е в необозначена сграда на съседна уличка. Но бяхме подготвени от мненията на гостите. Всъщност точно това беше причината хотелът да е с нисък рейтинг (5.6-5.8 или подобно), цената да е ниска, а всъщност предложените условия бяха много по-добри от хотели с оценка 9.  Laughing Затова не винаги ниската оценка означава лоши условия. При по-ниска оценка чета какво не им е харесало на хората и ако е нещо незначително за нас като това, че те настаняват на съседна улица и се "хабиш" да ходиш на закуска в ресторант на друго място, не ми пречи оценката да е 5.  Wink

Слава богу, не ни се е случвало да ни карат да доплащаме. И ми е чудно как може да се предпази човек от подобни случаи?  Sad  Иначе обратния вариант ни се е случвал - за същите пари да ни настанят при по-добри условия.  Wink

# 64
  • Мнения: 4 740
Имали ли сте следния случай?
Резервирам от Букинг хотел в Париж за септември с free cancelation един ден преди датата на настаняване... Всичко е ОК с резервацията, а след няколко дни ми дърпат парите от кредитната карта за всички нощувки??? newsm7
Такова нещо не ми се бе случвало, при free cancelation толкова рано да ми вземат парите и то за всички нощувки? Защо тогава го водят free cancelation? Да разбирам ли, че ако се откажа преди датата на free cancelation, ще ми върнат парите в кредитната карта??? #2gunfire Ако стане гаф с това, кой да търся и обвинявам - хотела или Букинг???? Whistling

# 65
  • Мнения: 2 241
Сигурна ли си, че са изтеглени, а не са само блокирани?

# 66
  • София
  • Мнения: 11 513
Сигурна ли си, че са изтеглени, а не са само блокирани?
Само блокирани са  Hug

# 67
  • Мнения: 9 709
Ice Queen, сега ми е "паднало" да питам човек от другата страна.  Wink Възможно ли собствениците на хотели да трият негативните мнения? Преди няколко години ми се случи с турски хотел и още ми е чудно как става? Нали уж оценките са реални ...

Не можем да ги трием. 1 коментар се пази 14 месеца и след това би трябвало системата автоматично да го трие с цел актуално обновяване на инфото. В смисъл преди 14 месеца може храната да е била ужасна, а сега нивото да се е вдигнало (или обратното) и съответно старите мнения изчезват за да се даде "път" на актуалното.

п.с. Скоро получих и-мейл от Букинг, че вече политиката им няма да е "гарантирано най-ниска цена" и ние сме свободни да продаваме по-евтино другаде, ако решим. Досега рових в пощата за да ви покажа мейла, но от толкова писма не го намирам.
В началото, когато аз почнах да работя с Букинг (2009г), наистина ни следяха, контролираха,  "мрънкаха" и дори "заплашваха" за цените.  Laughing

# 68
  • Мнения: 1 298
Да и аз го получих същият имейл. Сетиха се те, защото особено българи постоянно звънят да питат дали това е цената и пропускат букването през тях. Ако искат най-ниската цена да намалят комисионните. Аз като клиент също не искам да платя цената на рецепция + комисионната.

# 69
  • Sofia
  • Мнения: 1 485
Имали ли сте следния случай?
Резервирам от Букинг хотел в Париж за септември с free cancelation един ден преди датата на настаняване... Всичко е ОК с резервацията, а след няколко дни ми дърпат парите от кредитната карта за всички нощувки??? newsm7
Такова нещо не ми се бе случвало, при free cancelation толкова рано да ми вземат парите и то за всички нощувки? Защо тогава го водят free cancelation? Да разбирам ли, че ако се откажа преди датата на free cancelation, ще ми върнат парите в кредитната карта??? #2gunfire Ако стане гаф с това, кой да търся и обвинявам - хотела или Букинг???? Whistling
На мен ми се е случвало. И не бяха блокирани, а направо изтеглени!  Mr. Green
В момента, в който се усетих какво става, се издразних и анулирах резервацията.  Букинг признаха, че парите ми неправилно са дръпнати, около месец си писах и говорих с тях и в крайна сметка ми възстановиха парите. Това е единственият ми негативен опит, но въпреки това, предпочитам да резервирам с тях.

# 70
  • Мнения: 4 740
Aми как да разбера дали са блокирани, за мен те са си дръпнати, защото от банката ми ги искат този месец да ги покривам??? Според мен това е платен предварително хотел, както е без free cancelation. Ето ти подвеждаща информация в Букинг... А виновни са може би от хотела, те са си дръпнали парите за всеки случай, което е неправомерно... Преди време имах такъв случай с резервиране на rent a car в чужбина, при free cancelation бяха изтеглили на момента парите. Но добре, че тогава не ми се наложи да канселирам...  Thinking
Това се прави с цел да "натиснат" хората да не канселират въпреки опцията free cancelation и се разчита на това, че някои хора не обичат разправии и неприятности....  #2gunfire

# 71
  • Sofia
  • Мнения: 1 485
Оплачи се на Букинг, изпрати им разпечатката от резервацията /доказателство, че резервацията е безплатна/ и скриншот с картовото плащане. Те ще погнат хотела. Но първо, разбира се, се увери, че има плащане, а не блокиране. Ще оправят нещата, но си е разправия...

# 72
  • Мнения: 4 740
Добре де, как да разбера дали са само блокирани? В интернет банкирането като проверявам на сметката на кредитната карта ми излизат с минус, т.е. са похарчени и на падежната дата трябва да ги погася. Ако не са изтеглени сега (а само блокирани), защо трябва да ги погасявам този месец? Може би ще се показват по друг начин, знам ли?  #Crazy

# 73
  • Sofia
  • Мнения: 1 485
Пише ли sold?
Най-добре се обади в колцентъра и питай - работят денонощно  Peace

# 74
  • Мнения: 380
Добре де, как да разбера дали са само блокирани? В интернет банкирането като проверявам на сметката на кредитната карта ми излизат с минус, т.е. са похарчени и на падежната дата трябва да ги погася. Ако не са изтеглени сега (а само блокирани), защо трябва да ги погасявам този месец? Може би ще се показват по друг начин, знам ли?  #Crazy

Ако са ти излезли в извлечението и трябва да ги платиш, значи са изтеглени.
Блокираните пари не можеш да ги ползваш, това е един вид като гаранция за хотела, че ще има откъде да си дръпне (той после по авторизационния код на блокировката си ги тегли, като дойде време), но те са си в твоята сметка и няма да ти излязат в извлечението.

При някои банки в банкирането може да си видиш авторизациите (и за покупки и само временни авторизации) още от момента, в който си ги направила.

Общи условия

Активация на акаунт