Пазаруване от Amazon - тема №45

  • 102 479
  • 742
  •   1
Отговори
# 135
  • Варна
  • Мнения: 1 583
Здравейте,
чудех се някой дали скоро е заменял артикул?Днес след размисъл,но още в срок реших да пусна искане за замяна с друг номер,защото се оказа,че получените от мен кецове са умалени,но за мое учудване ми изписа,че ще бъда таксувана допълнително за тях на новата по-висока цена.При вас как е?И това от кога е? До сега когато съм искала замяна просто е ставало без да плащам на новата висока цена.

# 136
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Момичета, търся ролери за момче, 35 номер. Някой, ако е срещал изгодни, ще съм благодарна да сподели.
http://www.amazon.de/FA-Sports-Inline-Skates-schwarz-951/dp/B009 … rds=Kinderinliner  70 лв

# 137
# 138
  • София
  • Мнения: 9 850
Здравейте,
чудех се някой дали скоро е заменял артикул?Днес след размисъл,но още в срок реших да пусна искане за замяна с друг номер,защото се оказа,че получените от мен кецове са умалени,но за мое учудване ми изписа,че ще бъда таксувана допълнително за тях на новата по-висока цена.При вас как е?И това от кога е? До сега когато съм искала замяна просто е ставало без да плащам на новата висока цена.
Като връщах ролерите, защото бяха умалени, ми казаха, че могат да ги заменят само със същия номер, и то само ако са дефектни. За друг номер трябва да поръчаш отново. Поне това ми обясниха от немския амазон.

# 139
  • Варна
  • Мнения: 1 583
Здравейте,
чудех се някой дали скоро е заменял артикул?Днес след размисъл,но още в срок реших да пусна искане за замяна с друг номер,защото се оказа,че получените от мен кецове са умалени,но за мое учудване ми изписа,че ще бъда таксувана допълнително за тях на новата по-висока цена.При вас как е?И това от кога е? До сега когато съм искала замяна просто е ставало без да плащам на новата висока цена.
Като връщах ролерите, защото бяха умалени, ми казаха, че могат да ги заменят само със същия номер, и то само ако са дефектни. За друг номер трябва да поръчаш отново. Поне това ми обясниха от немския амазон.

Благодаря не съм им писала,но се учудих от новите опции.Преди време имаше възможност за замяна без  да се доплащат допълнителни такси.

# 140
  • Пловдив
  • Мнения: 44 115
някой с покупка на това детско яке...есенно е според мен,по-скоро като за вятър  Thinking
http://www.amazon.de/gp/product/B00OUPM2UW?psc=1&redirect=tr … id=A3JWKAKR8XB7XF

# 141
  • Русе
  • Мнения: 3 710
Получих си плеймобилите, сега в момента нищо не чакам, но гледам вече коледни играчки Simple Smile.

# 142
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
Аз не знам в немския да е имало възможност да се заменя. Обикновенно се връща стоката и се получава рифънд и след това трябва наново да се поръча стоката. От край време е било така независимо от артикула. В английският сайт има заменяне . Аз обикновенно им звъня и им се обеснявам напоително, че е умалено или уголемено и не е по моя вина и си искам коректния номер на цената която съм го поръчала първоначално и те ме карат да направя поръчка (с новата цена) и после коригират цената на артикула. Но не всеки се съгласява. Преди 2 седмици исках да върна една рокля на Десикуъл, че е с 2 номера по малка, а за първи път поръчвах и на 3 пъти попадах на една и съща служителка която не искаше да ми коригира цената, но ме посъветва да съм опитала при друг неин колега който можел и да се съгласял. Накрая моя размер свърши, а когато се появи на мен ми мина 30-дневния срок вече. Едни скечърси така върнах, замених за по-малък номер че с тяхната номерация не знаех как са дадени в немския сайт. Така че те съветвам да им пишеш или звъннеш и да им обясниш случая.

Ще ви помоля като слагате линк на някакъв артикул и пишете че е намален да посочвате и цената. Много бързо се променят цените и няма гаранция че дори и след 1ч ще можем да видим това което сте имали в предвид. Влязох да видя цената на ски обувките от предните 2 страници, но нищо намалено не видях.

Имам приблем и се надявам някой да е имал такъв и да ми помогне. Съпругът ми си поръча преди 8-10м кожена "куриерска" чанта от немския бай вип. Чантата е ползвана не много (не я ползва всеки ден) и подплатата и се отлепи (отгоре до ципа е залепена, не зашита). За чанта която струва 100€ ми се струва абсурдно и се чудя дали мога да предевя притенции при положения че вече е минал 1м. Не ми се иска да ме компенсират а направо да си им я върна и да ми върнат парите а аз ще си купя нова. Оригиналната цена беше около 200€ по спомен. Какво бихте ме посъветвали?

Последна редакция: вт, 04 авг 2015, 16:36 от ronicat

# 143
  • София
  • Мнения: 566
Аз също мислих, че няма възможност за замяна, но при последното ми връщане се появи такава (за немския амазон става въпрос). Връщах сутиен и с голяма изненада установих, че ми дава опция за замяна. Посочих друг размер и това беше. Не ми поиска доплащане, въпреки че новият размер беше с 10 евро по-скъп от поръчания от мен  Shocked Автоматично ми се появи нова поръчка с новия размер, шипнаха я веднага и след 3 дни вече беше при превозвача. Аз междувременно върнах първия и като го получиха ми върнаха и 3 EUR доставка. Не съм си писала с никой за нищо, само подадох автоматично заявка за връщане от системата им и получих всички тези благинки  Laughing
Не знам дали зависи и от причината, която се посочва за връщане - аз отбелязах опцията, че продуктът ми е малък.

# 144
# 145
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
Да, много зависи от причината. Преди месец връщах един речник и понеже нищо не отговаряше от опциите реших да отбележа ме не ми трябва вече и ми даде опция 8€ доставка за връщане, смених че не отговаря на описанието и се появи безплатно връщане.
А какво отбелязваш първо за да стигнеш до опция че ти е малко?
Аз поръчах една рокля на Еспри и ми дойде грешен размер и се въртях сума и време да търся такава опция и отбелязах сгрешен артикул (не размер) и имаше поле където описах с думи. Все още чакам да ни върнат парите.

# 146
  • София
  • Мнения: 46 861
някой с покупка на това детско яке...есенно е според мен,по-скоро като за вятър  Thinking
http://www.amazon.de/gp/product/B00OUPM2UW?psc=1&redirect=tr … id=A3JWKAKR8XB7XF
по-скоро даже пролетно...

# 147
  • Сф
  • Мнения: 5 469
С кой превозвач поръчвате от франция и сте доволни? Преди бях с някакви, които гледам, че сега са фалирали.

# 148
  • Мнения: 5 821
С кой превозвач поръчвате от франция и сте доволни? Преди бях с някакви, които гледам, че сега са фалирали.
Има  нов,доволни са,виж в подфорума за линк-Превоз от Франция
Скрит текст:
Вивакомския интернет е флашка е мега-бавен,иначе бих дала линк

# 149
  • Сф
  • Мнения: 5 469
Аз съм с телефона и мн ме дразни липсата на нет. Видях го , регистрирах се о сега чакам ид да ми пратят. Ще изтърва май бугатито от склада.
Мерси

Общи условия

Активация на акаунт