Работа на пасажерски кораби

  • 150 142
  • 736
  •   1
Отговори
# 195
  • Варна
  • Мнения: 4 277
Здравейте! Одобрена съм на интервюто за камериерка на sea shefs,


Разкажи за интервюто , цитирай въпросите.

# 196
  • Мнения: 3
Интервюто мина много леко ,около 10мин. Предимно по SV.Къде си работил? Колко години? Кога можеш да започнеш работа.И след това ми казаха за тяхните условия.


Разкажи за интервюто , цитирай въпросите.
[/quote]

# 197
  • Мнения: 27 165
Разкажи за фирмата повече, къде плават, какви кораби, какви условия, заплащане, часове...и т.н. Може да си полезна на други кандидати.

# 198
  • Мнения: 116
За много години на всички пишещи в тази тема, да сте живи, здрави и работоспособни. Dimitrichka Krasteva, след прочетеното в темата разбирам че набирате кадри, главно в Hotel Department, как стои въпроса за Engine Dp. ?  Пиша просто информативно като имате време да драснете 2 реда.

# 199
  • Мнения: 3
Разкажи за фирмата повече, къде плават, какви кораби, какви условия, заплащане, часове...и т.н. Може да си полезна на други кандидати.
.   Това,което зная е, че се работи около 10 часа на ден, заплата - 1450€, плават по реките в Европа, корабите са Amawaterways. Договорите са за 8-10 месеца. Полага се 2 седмици отпуск по време на договора. Дано да съм била полезна. Ако някой има повече инфо, нека да пише. Ето сайта, където може да разгледате корабите : www.amawaterways.com

# 200
  • Мнения: 3
Здравейте,и аз както други прочетох кажи речи всичко в предишната и тази теми и ми стана интересно нещо.Доколкото разбирам за разлика от преди години сега,желаещите да работят на кораб са за речните кораби тук в Европа,за разлика от преди примерно 8-9 години когато всеки желаещ да работи на кораб беше кандидат за големите компании в САЩ и ми е интересно защо(ако изобщо има такова нещо разбира се ).Някой по компетентен ако може да даде отговор ще се радвам да го прочета.Не знам дали е само заради ниският курс на долара или има и нещо друго

# 201
  • Мнения: 1 133
Здравейте,и аз както други прочетох кажи речи всичко в предишната и тази теми и ми стана интересно нещо.Доколкото разбирам за разлика от преди години сега,желаещите да работят на кораб са за речните кораби тук в Европа,за разлика от преди примерно 8-9 години когато всеки желаещ да работи на кораб беше кандидат за големите компании в САЩ и ми е интересно защо(ако изобщо има такова нещо разбира се ).Някой по компетентен ако може да даде отговор ще се радвам да го прочета.Не знам дали е само заради ниският курс на долара или има и нещо друго

Отговора е много прост. Речните кораби са в Европа,много по близо до вкъщи/не че няма и презокеански в Европа/. Контрактите обикновено са от 3 до 6 месеца, заплаща се в евро, ако си плащате сами първия билет за качване цените са по ниски/не е като да се качиш от Тайланд или Австралия/. Почивката е по вече време от средата на октомври до края на март. Не на последно място и подготовката за документи е по опростена и по малко пари отиват и за това, не Ви искат сертификати/не всички:) /, не Ви трябва виза, медицинското е до 200 лева.

# 202
  • Мнения: 1
Здравейте и от мен! Искам да попитам знаете ли дали корабните компании (MSC, Costa, Princess и т.н. включвам и речните) плащат осигуровки и ако плащат в кои страни осигуряват?

# 203
  • Мнения: 3
Здравейте,и аз както други прочетох кажи речи всичко в предишната и тази теми и ми стана интересно нещо.Доколкото разбирам за разлика от преди години сега,желаещите да работят на кораб са за речните кораби тук в Европа,за разлика от преди примерно 8-9 години когато всеки желаещ да работи на кораб беше кандидат за големите компании в САЩ и ми е интересно защо(ако изобщо има такова нещо разбира се ).Някой по компетентен ако може да даде отговор ще се радвам да го прочета.Не знам дали е само заради ниският курс на долара или има и нещо друго

Отговора е много прост. Речните кораби са в Европа,много по близо до вкъщи/не че няма и презокеански в Европа/. Контрактите обикновено са от 3 до 6 месеца, заплаща се в евро, ако си плащате сами първия билет за качване цените са по ниски/не е като да се качиш от Тайланд или Австралия/. Почивката е по вече време от средата на октомври до края на март. Не на последно място и подготовката за документи е по опростена и по малко пари отиват и за това, не Ви искат сертификати/не всички:) /, не Ви трябва виза, медицинското е до 200 лева.


Благодаря за отговора но тези всички неща които ги изброихте са съществували и преди,и това не е пречело на хората да имат желание да тръгват натам(САЩ) а сега-не толкова желаещи може би.И се чудех просто каква може да е причината но определено нещата които описвате не ми звучат сериозно.А и като разглеждам обявите на агенциите,изглежда всички са се насочили към работа с речните кораби и много малко с наистина големите корабни компании.А преди явно е било обратното

# 204
  • Мнения: 27 165
Здравейте и от мен! Искам да попитам знаете ли дали корабните компании (MSC, Costa, Princess и т.н. включвам и речните) плащат осигуровки и ако плащат в кои страни осигуряват?
Корабите плават под панамски или бахамски флаг, какви осигуровки, какви 5лева... Laughing Laughing
Вземаш си кеша и се надяваш, да се прибереш жив и здрав.

Здравейте,и аз както други прочетох кажи речи всичко в предишната и тази теми и ми стана интересно нещо.Доколкото разбирам за разлика от преди години сега,желаещите да работят на кораб са за речните кораби тук в Европа,за разлика от преди примерно 8-9 години когато всеки желаещ да работи на кораб беше кандидат за големите компании в САЩ и ми е интересно защо(ако изобщо има такова нещо разбира се ).Някой по компетентен ако може да даде отговор ще се радвам да го прочета.Не знам дали е само заради ниският курс на долара или има и нещо друго

Отговора е много прост. Речните кораби са в Европа,много по близо до вкъщи/не че няма и презокеански в Европа/. Контрактите обикновено са от 3 до 6 месеца, заплаща се в евро, ако си плащате сами първия билет за качване цените са по ниски/не е като да се качиш от Тайланд или Австралия/. Почивката е по вече време от средата на октомври до края на март. Не на последно място и подготовката за документи е по опростена и по малко пари отиват и за това, не Ви искат сертификати/не всички:) /, не Ви трябва виза, медицинското е до 200 лева.


Благодаря за отговора но тези всички неща които ги изброихте са съществували и преди,и това не е пречело на хората да имат желание да тръгват натам(САЩ) а сега-не толкова желаещи може би.И се чудех просто каква може да е причината но определено нещата които описвате не ми звучат сериозно.А и като разглеждам обявите на агенциите,изглежда всички са се насочили към работа с речните кораби и много малко с наистина големите корабни компании.А преди явно е било обратното
Речните са предпочитани, защото заплащането е по добро. Американските компании режат много особено типинг позишънс са за ожалване, високите постове вземат хубави пари, а персонала се гърби за дребни долари. На речните плащат в евро, корабите са по малки, тоест работата като обем е по малко, и не се опъват 14 часови смени. Клиентите са малко на по високо ниво, за разлика от американските пасажери, които возят буквал утайката на обществото. За друго не сещам в момента.

# 205
  • Мнения: 3
Речните са предпочитани, защото заплащането е по добро. Американските компании режат много особено типинг позишънс са за ожалване, високите постове вземат хубави пари, а персонала се гърби за дребни долари. На речните плащат в евро, корабите са по малки, тоест работата като обем е по малко, и не се опъват 14 часови смени. Клиентите са малко на по високо ниво, за разлика от американските пасажери, които возят буквал утайката на обществото. За друго не сещам в момента.

So Lucky,това за типинг позишънс за всички компании ли е валидно?Чувал съм от хора които са работили там че Карнивал не е вече за нас(преди е имало много българи ),но дали в другите компании е същото?Ако не е то кои компании са за предпочитане?Роял Карибиън може би?Дисни,Кристъл,Селебрити или някоя друга за която аз не знам?
Това че плащат на речните в евро и аз си мисля че е доста валидно но с покачването на долара(даже се очаква да мине еврото като стойност тази година) ???Мъча се да избера за къде да кандидатствам един ден и мисля е нормално да гледам миналото и особено бъдещето на този бизнес за да знам къде е по-доходно,защото в крайна сметка ако ще ходя на майната си по-добре да го направя за повече пари Simple Smile

# 206
  • Варна
  • Мнения: 4 277
Здравейте и от мен! Искам да попитам знаете ли дали корабните компании (MSC, Costa, Princess и т.н. включвам и речните) плащат осигуровки и ако плащат в кои страни осигуряват?

Ти си гастърбайтер бе човек , да не изкаш и американско гражданство.Никой работодател не плаща осигуровки никъде по света.Или ако ги плаща ги плаща проформа , а в действителност ти ги взема от заработката.Всичко е стъкмистика , когато даден работодател те вземе на работа не те осиновява.Виж как е из Европа.Има много държави в които здравните осигуровки са по 300 - 400 евро , отделно пенсионните още толкоз.
http://europa.eu/youreurope/citizens/health/when-living-abroad/h … over/index_bg.htm

# 207
  • Мнения: 27 165

Речните са предпочитани, защото заплащането е по добро. Американските компании режат много особено типинг позишънс са за ожалване, високите постове вземат хубави пари, а персонала се гърби за дребни долари. На речните плащат в евро, корабите са по малки, тоест работата като обем е по малко, и не се опъват 14 часови смени. Клиентите са малко на по високо ниво, за разлика от американските пасажери, които возят буквал утайката на обществото. За друго не сещам в момента.

[/quote] So Lucky,това за типинг позишънс за всички компании ли е валидно?Чувал съм от хора които са работили там че Карнивал не е вече за нас(преди е имало много българи ),но дали в другите компании е същото?Ако не е то кои компании са за предпочитане?Роял Карибиън може би?Дисни,Кристъл,Селебрити или някоя друга за която аз не знам? [/quote]

Оправи си поста, моя коментар е сложен в цитат на димитричка.

Не става ясно на каква позиция мислиш да се качваш. Аз съм на КАарнивал и в момента сме 4 ма българи в казиното (45човека персонал с мениджмънта),дали е за нас или не е, не мога да кажа, факт е че сме тук.
Можеш да се качиш на роял сравнително лесно е, но не знам дали ще си ОК със количеството работа, отговорности и целия друг бул шит. Селебрити е малко по добре, определено, но пак зависи какво ще работиш.
Кристал доколкото знам не качват хора без предишен корабен стаж.
Виж на МСЧ качват всичко живо, но живота на крю мембъра е подобен на затворник на лек режим.(спомням си че ми взеха пресата за коса, един от контрактите, не можело, било опасност от пожар, добре че познавах chief security, че си я взех след седмица)
Много много пари никъде няма да ти завалят. Започва се от някъде и се бориш за повишение, това е.

Последна редакция: ср, 27 яну 2016, 00:31 от So Lucky*

# 208
  • Варна
  • Мнения: 4 277
Трябва веднъж завинаги да се разбере , че качването на дадена позиция и получаването на конкретна заплата изобщо не е въпрос на лични предпочитания , желания , изисквания , визия и тем подобни.Важно е за какво имаш сертификат , т.е способност и допуск до дадена позиция и решението на корабособственика каква работа можеш да му свършиш и къде да те напасне в често огромния няколкостотин или дори хиляди членен екипаж за да може това много сложно съоръжение круизен кораб да храни , пои , забавлява и осигурява безопасност на милионоте си почитатели Simple Smile

# 209
  • Мнения: 1 133
Аз от толкова време в бранша само за една компания съм чувала да плаща пенсионни и това е Scenic Cruises, компанията е Немска и сега я купи една от фирмите с който работим. За съжаление искат жени, на почти всички позиции  Mr. Green

П.С от март стартира новата кампания за набиране на персонал, обява ще има в jobs.bg с отворените позиции и съответното заплащане, за тези които се интересуват. Повече инфо на лични или на телефоните които съм дала.
Лек ден на Всички!

Общи условия

Активация на акаунт