WIZZ AIR - 19

  • 69 688
  • 739
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 3 477
Не са заредили повече гориво, знаейки, че ще кацат в тежки условия и може да се наложи да бъдат отклонени?
Не е имало никакви други летища по пътя? (преди да минат над София)
Освен да са разбрали, че духа вятър като са влезли в България newsm78

# 586
  • след Околовръстното
  • Мнения: 1 812

И накрая - по повод дискусията, завихрила се докато пиша - в такава метеорологична обстановка определено бих предпочела връщане в изходната точка, отколкото риска да се кацне в лошо време. И това само потвърждава нещо, което писах преди време, и за което, както споменах вече, бях изядена с парцалите - че нискотарифните АК според мен са готови да поемат повече риск поради по-сгъстените си графици и нежеланието си да поемат допълнителни разходи по обслужването на пътниците. Така че благодарността към пилота е едно, критиката към шефовете му съвсем друго. Луфтханза преди няколко месеца, при сходни (дори може би по-леки) метеорологични условия, отклониха полет до София в Белград малко преди да кацне в София (мъж ми каза, че вече е виждал летището).


Гориво нямахме да стигнем до Букурещ, камо ли да се върнем до Дубай.
Дълго време се въртяхме около София, докато се разбере че е абсурдно да кацнем там и дълго време обикаляхме около Пловдив, докато пилота намери участък, през който да преведе самолета и да кацнем без да се пребием предварително.
Допълнителните разходи са си ги поели /с или без желание/ Да събудят служителите на летището, които дойдоха да обработят полета в извън работно време, както и 5 автобуса София-Пловдив-София.
За цените на билетите си Уиз предлагат най-добрите варианти качество-цена.


Peace
Ето това е голата истина.
С тях може да се направи едно наистина бюджетно пътуване.
И всеки сам да си прецени дали ще се възползва от чекиран багаж или ще си ходи с раничка на гърба, дали ще пие бира на борда и ще яде сандвичи или ще прави това като кацне.
Никой не ни задължава с нищо, но е хубаво човек да има избор дали да пътува двупосочно за 40лв. до Малмьо например или за 400.

# 587
  • Мнения: 2 960
Здравейте,
извинявам се, че ви се бъркам в дискусията сега, но имам един въпрос - WIZZ Discount Club важи от дата до дата т.е. ако съм купила на 01.06.2015 важи 1 година  ( 01.06.2016) или важи до края на годината ? Също така автоматично ли се подновява и същата стойност ли се заплаща като изтече годишната давност? newsm78 newsm78 newsm78

# 588
  • Мнения: 19 901
Здравейте,
извинявам се, че ви се бъркам в дискусията сега, но имам един въпрос - WIZZ Discount Club важи от дата до дата т.е. ако съм купила на 01.06.2015 важи 1 година  ( 01.06.2016) или важи до края на годината ? Също така автоматично ли се подновява и същата стойност ли се заплаща като изтече годишната давност? newsm78 newsm78 newsm78

важи за 12 месеца от датата на купуването
не се подновява автоматично, трябва да си платиш отново след като изтече

# 589
  • Мнения: 3 477
Гориво нямахме да стигнем до Букурещ, камо ли да се върнем до Дубай.
Дълго време се въртяхме около София, докато се разбере че е абсурдно да кацнем там и дълго време обикаляхме около Пловдив, докато пилота намери участък, през който да преведе самолета и да кацнем без да се пребием предварително.
Допълнителните разходи са си ги поели /с или без желание/ Да събудят служителите на летището, които дойдоха да обработят полета в извън работно време, както и 5 автобуса София-Пловдив-София.

Вятърът не беше изненада - дори обикновените граждани бяха информирани в петък още. Всичко това е било предвидимо, може би не достатъчно време предварително, така че да може да се избегнат извънредни разходи в Дубай (т.е. да могат 7-8 часа преди полета да сменят часа). Поне така ми изглежда на мен, без да съм експерт. В крайна сметка са поели някакви допълнителни разходи, разбира се, най-вероятно минималните възможни. Мисля, че това е политика на нискотарифните АК. Мое мнение.

За бюджетното пътуване и прочее, напълно съм съгласна, вече го написах, макар че и тук мога да добавя, че ще бъда искрено изненадана, ако някой е в състояние да ми покаже копие от своя двупосочен билет (за където и да е из Европа), с включени всички такси, вкл. таксата за дискаунта (без багаж) - за 40лв. Това вече ми се струва леееко изхвърляне  Wink

# 590
  • след Околовръстното
  • Мнения: 1 812
Гориво нямахме да стигнем до Букурещ, камо ли да се върнем до Дубай.
Дълго време се въртяхме около София, докато се разбере че е абсурдно да кацнем там и дълго време обикаляхме около Пловдив, докато пилота намери участък, през който да преведе самолета и да кацнем без да се пребием предварително.
Допълнителните разходи са си ги поели /с или без желание/ Да събудят служителите на летището, които дойдоха да обработят полета в извън работно време, както и 5 автобуса София-Пловдив-София.

Вятърът не беше изненада - дори обикновените граждани бяха информирани в петък още. Всичко това е било предвидимо, може би не достатъчно време предварително, така че да може да се избегнат извънредни разходи в Дубай (т.е. да могат 7-8 часа преди полета да сменят часа). Поне така ми изглежда на мен, без да съм експерт. В крайна сметка са поели някакви допълнителни разходи, разбира се, най-вероятно минималните възможни. Мисля, че това е политика на нискотарифните АК. Мое мнение.

За бюджетното пътуване и прочее, напълно съм съгласна, вече го написах.

Факт е, че и Луфтханза бяха пренасочени и кацнаха в Букурещ.
Те не са нискотарифна и също би трябвало да са знаели за вятъра.

# 591
  • Мнения: 3 477
Именно - и вероятно изживяването по време на кацането им е било по-различно  Wink  Макар и неудобствата след това да са им били повече, рискът ми се струва е бил по-малък.

# 592
  • Мнения: X
И е факт, че имаше и кацнали самолети на летище София. Просто са уцелили момент, когато вятърът беше поутихнал. А прогноза по принцип има, но пък никой не може да предвиди порива на вятъра точно в секундата на вашето пристигане.

Аз честно не мога да разбера за какво е дискусията. Пилотите са взели най -доброто решение къде да кацнат съобразявайки няколко факта и са преценили, че метерологичната обстановка в Пловдив позволява кацане и това на фона на наличното гориво и отдалечеността от първоначалната дестинация.
Аз лично ако бях в пътник, бих им била много благодарна.


 

# 593
  • след Околовръстното
  • Мнения: 1 812

За бюджетното пътуване и прочее, напълно съм съгласна, вече го написах, макар че и тук мога да добавя, че ще бъда искрено изненадана, ако някой е в състояние да ми покаже копие от своя двупосочен билет (за където и да е из Европа), с включени всички такси, вкл. таксата за дискаунта (без багаж) - за 40лв. Това вече ми се струва леееко изхвърляне  Wink

Без таксата на дискаунта, разбира се.
За дискаунт даваме 100 лв. на година /до миналата 60/.
Пътуваме 4-5 пъти годишно, 4-5 човека на полет.
Всеки билет ми се оскъпява с по 2 лв. ако разпределя членството на брой полети и брой хора.
Така, че тези 40лв. станаха 44лв.
Да не казвам, че преди 2-3 години ходихме четирима до Будапеща с голям ръчен багаж за 80лв. двупосочно за всички.

# 594
  • Мнения: 3 477
Bliss, за мен лично дискусията е дали Уиз са поели излишен риск да кацнат в тази метеорологична обстановка. Аз лично оставам с впечатление, че са. Което не ме изненадва. Слава Богу, всичко е завършило добре, браво на капитана. И да, поривът на вятъра, разбира се, не може да се предвиди, но може поне да тръгнат достатъчно заредени, така че да не трябва да поемат рискове и да имат няколко опции.

Впрочем самолетът на Луфтханза, за който писах, отиде до Белград, заредиха го с още гориво, и се върна да кацне в София с няколко часа закъснение и също издебвайки удобен момент. Кацането е било обичайно за пътниците - и в Белград, и в София. Моето мнение е, че редовните АК са по-малко склонни на риск, това е.

# 595
  • Мнения: X
Bliss, за мен лично дискусията е дали Уиз са поели излишен риск да кацнат в тази метеорологична обстановка. Аз лично оставам с впечатление, че са. Което не ме изненадва. Слава Богу, всичко е завършило добре, браво на капитана. И да, поривът на вятъра, разбира се, не може да се предвиди, но може поне да тръгнат достатъчно заредени, така че да не трябва да поемат рискове и да имат няколко опции.

Впрочем самолетът на Луфтханза, за който писах, отиде до Белград, заредиха го с още гориво, и се върна да кацне в София с няколко часа закъснение и също издебвайки удобен момент. Кацането е било обичайно за пътниците - и в Белград, и в София. Моето мнение е, че редовните АК са по-малко склонни на риск, това е.

Това са интерпретеции на човек, който не е компетентен по темата. Моето мнение е че съобразно обстановката са взели най-правилното решение. Отделно от това според мен и РВД имат доста сериозна вина, която в момента се неглижира. И честно казано обобщението, че нискотарифните са склонни да поемат повече риск е несъстоятелно. Има безброй примери за доказани пилотски грешки именно при нормални авиокомпании. Само ще припомня Еърфранс в океана преди години. Всички компании се подчиняват на едни и същи регулации, но последиците от една авиокатастрофа (недай си Боже) са за конкретната авиокомпанията. Никоя авиокомпания не би поела такъв риск, който би довел до трагичен резултат и сериозни финансови последици, че дори и до фалит.

Последна редакция: вт, 24 ное 2015, 10:52 от Анонимен

# 596
  • Мнения: 3 477
Разбира се, че има грешки и при редовните АК - и пилотски, и проблеми с машините и т.н. Не съм твърдяла обратното. Иначе спорът вече сме го водили, така че е безпредметен. Моето мнение си е мое мнение, написала съм го, написала съм и че не съм експерт. Единствено ми се губи момента ти в качеството си на експерт ли интерпретираш и го обявяваш за несъстоятелно или просто споделяш ти самата какво мислиш по темата?

# 597
  • Мнения: X
Не, не съм експерт. Но пък тъй като ми беше любопитна ситуацията се допитах до експерти. Имам двама познати пилота. И двамата бяха категорични в правилността на решението за кацане в Пловдив. И двамата казаха, че има сериозни неясноти в участието на РВД в тази ситуация.
Отделно, нямам никави скрупули и не разделям компаниите на нискотарифни и високотарифни. Ценообразуването няма абсолютно нищо общо с мерките за сигурност и качествата на персонала. Всички компании спазват едни и същи правила.

Разбирам реакциите ви, но аз в подобна ситуация в никой случай не бих тръгнала да обвинявам пилотите, а бих им била благодарна, че са такива професионалисти.

Толкова по темата.

# 598
  • Мнения: 366
Не е болка за умиране, но имайте предвид, че при късните полети на Уиз свършват сандвичи, супи.....и можете да си умрете от глад. На отиване за Барселона сандвичите свършиха до 4-ти ред, а на връщане имаше само супа от спагети.

# 599
  • Мнения: 3 477
Bliss, ами и аз правя точно така, представи си  Simple Smile И очевидно имаме различно мнение, само дето аз се въздържам да обявявам твоето за несъстоятелно. Даже, честно казано, предпочитам ти да си права, тъй като ми се налага да ползвам нискотарифни АК  Wink
(ценообразуването не влияе директно, разбира се, но други политики и практики за намаляване на разходите, което да направи възможно това ценообразуване, влияят)
(пилотите мисля никой не ги е обвинявал, поне аз със сигурност не съм!)

Общи условия

Активация на акаунт