Липсващ цикъл (2 месеца) след прием на противозачатъчни

  • 9 918
  • 13
  •   1
Отговори
  • Мнения: 8
Здравейте,
пих противозачатъчни Ясмин 5 години (без почивки) и след като ги спрях цикълът ми тотално се разбърка. Спрях ги април месец тази година и от тогава ми е идвало само 2 пъти. Сега ми закъснява 2 месеца - ходих два пъти на гинеколог, тя ми каза че проблеми не вижда и да го чакам да ми дойде (не исках да пия Дуфастон, за да се поизчистя от хормоните). Някоя от вас имала ли е подобен проблем? Също така се чудя, ако сега все пак пия Дуфастон, за да ми дойде, ще мога ли да си изследвам хормоните за да видя какъв е проблема (лекарката ми каза, че ако го предизвикам с Дуфастон не може да се изследвам,а в интернет чета обратното).
Благодаря предварително  Simple Smile

# 1
  • Мнения: 25 623
Да, и аз съм така.Разбира се правя почивки, например пия 6-7 месеца ясмин и почивам 2.
Закъснява да.Максимум 10 дни, докато се намести цикъла сам.
Преди 2 години, ми откриха киста 5 см(закъсняваше доста), доста бях уплашена. Пих дуфастон и кистата се спука.

Вариантите са 2:
-Пиеш противозачатъчни и си в омагьосания кръг.
-Спираш ги и си регулираш цикъла.
 Peace

# 2
  • Мнения: 71
По-добре не си тъпчи тялото с още  хормони. Храни се здравословно, спортувай и постепенно всичко ще се оправи, ще видиш. В първите месеци след спиране на противозачатъчни таблетки организмът е в шок, но след това нещата се връщат към нормалното си състояние. Ако си имала проблеми с цикъла преди започването на таблетките обаче,не очаквай всичко да е по мед и масло.

# 3
  • Мнения: 25 623
И това огромно закъснение не е добре, отиди да те видят на един ехограф. Peace

# 4
  • София
  • Мнения: 9 517
И аз бях като теб, но пих 7 години Логест без почивки. Като го спрях ту не ми идваше по два месеца, ту не си отиваше по два месеца... постепено се регулира  Peace

# 5
  • Мнения: 8
Благодаря ви за отговорите. Вече два пъти ходих на ехограф, видими причини за закъснението нямаше. Искам да си изследвам хормоните да видя дали не е там проблема, но ако пия Дуфастон не знам дали ще са коректни резултатите. Започнах да се притеснявам, тъй като вече от близо половин година не пия противозачатъчни и вместо да ми се нормализира цикъла става по-зле.

# 6
  • Мнения: 8
И аз бях като теб, но пих 7 години Логест без почивки. Като го спрях ту не ми идваше по два месеца, ту не си отиваше по два месеца... постепено се регулира  Peace
Благодаря, това малко ме успокои Simple Smile

# 7
  • Мнения: 25 623
Дуфастона, ако е изписан от лекар и се пие точно по схемата (мисля беше от 14ти ден на цикъла) ще помогне да се нормализира.
Другия вариант е да пиеш разни билки за регулиране на менструацията. Rolling Eyes

# 8
  • София
  • Мнения: 7 645
Хормоните се изследват на 3-ти ден от цикъла.
Ако тялото ти няма достатъчно прогестерон, който да удебели лигавицата, кървене няма да получиш сигурно.
Можеш да чакаш, а можеш да си го предизвикаш.

Ако пиеш дуфастон или слагаш утрогестан, в тялото ти ще се събере прогестерон, той ще удебели лигавицата и след като ги спреш ще ти дойде. Идването на кървенето е предизвикано от внезапния спад на прогестерона след като спреш хапчетата. Няма както да ти обърка хормоните.

При предишното ми забременяване посещавах репродуктивна клиника. Не ми беше идвало от 4м, когато ми предизвикаха цикъла с утрогестан и на 3-тия ден след като ми дойде ми направиха хормонални изследвания... Надали прогестерона нещо е направил, освен да ми даде цикъл и с него възможност да се изследвам.

2 месеца без менструация не е добре. Според мен е трябвало да послушаш лекаря.
Има една тема тук за изследването на хормоните и на 1-ва страница са описани кои хормони се изследват на 3-ти ден от цикъла, кои се изследват на чисти дни и кои се изследват 7 дни след доказана овулация.
Можеш сега да си пуснеш теЗи за чистите дни, да почнеш дуфастона или утрогестан (който считам за по-щадящ) и като ти дойде да пуснеш другите на 3-ти ден.

Късмет!

# 9
  • Мнения: 8
Хормоните се изследват на 3-ти ден от цикъла.
Ако тялото ти няма достатъчно прогестерон, който да удебели лигавицата, кървене няма да получиш сигурно.
Можеш да чакаш, а можеш да си го предизвикаш.

Ако пиеш дуфастон или слагаш утрогестан, в тялото ти ще се събере прогестерон, той ще удебели лигавицата и след като ги спреш ще ти дойде. Идването на кървенето е предизвикано от внезапния спад на прогестерона след като спреш хапчетата. Няма както да ти обърка хормоните.

При предишното ми забременяване посещавах репродуктивна клиника. Не ми беше идвало от 4м, когато ми предизвикаха цикъла с утрогестан и на 3-тия ден след като ми дойде ми направиха хормонални изследвания... Надали прогестерона нещо е направил, освен да ми даде цикъл и с него възможност да се изследвам.

2 месеца без менструация не е добре. Според мен е трябвало да послушаш лекаря.
Има една тема тук за изследването на хормоните и на 1-ва страница са описани кои хормони се изследват на 3-ти ден от цикъла, кои се изследват на чисти дни и кои се изследват 7 дни след доказана овулация.
Можеш сега да си пуснеш теЗи за чистите дни, да почнеш дуфастона или утрогестан (който считам за по-щадящ) и като ти дойде да пуснеш другите на 3-ти ден.

Късмет!
Благодаря ти много, така и мисля да направя Simple Smile

# 10
  • Мнения: 1 404
Аз бях така, докато пиех Логест, отидох на лекар и ми ги смениха с Жанин и си ми идваше.

# 11
  • Мнения: 589
josalinda И аз съм в същата ситуация. Пих Ясмин само година и половина (преди това също не ми беше редовен), но след като ги спря не ми идваше по 3 месеца. Вече почти две години не пия нищо и още не се е нормализирал и сега ще ходя да си правя изследвания. Днес си правих за прогестерон и бяха добре. Сега чакам да ми дойде и да тествам и другите неща.

Ще следя темата с интерес.

# 12
  • Мнения: 8
josalinda И аз съм в същата ситуация. Пих Ясмин само година и половина (преди това също не ми беше редовен), но след като ги спря не ми идваше по 3 месеца. Вече почти две години не пия нищо и още не се е нормализирал и сега ще ходя да си правя изследвания. Днес си правих за прогестерон и бяха добре. Сега чакам да ми дойде и да тествам и другите неща.

Ще следя темата с интерес.

Здравей,
аз в крайна сметка пих дуфастон и ми дойде, но беше много слабо. На следващия месец ми дойде на 22 ден (толкова кратък цикъл не съм имала никога). Надявах се, че до половин-една година след като ги цикъла ще се нормализира, но май и при мен няма да стане така. При теб откриха ли защо се получава така? Моята лекарка ми каза, че проблем не вижда и ми изписа инофолик за да пробваме да го нормализираме.

# 13
  • Мнения: 589
josalinda И аз съм в същата ситуация. Пих Ясмин само година и половина (преди това също не ми беше редовен), но след като ги спря не ми идваше по 3 месеца. Вече почти две години не пия нищо и още не се е нормализирал и сега ще ходя да си правя изследвания. Днес си правих за прогестерон и бяха добре. Сега чакам да ми дойде и да тествам и другите неща.

Ще следя темата с интерес.

Здравей,
аз в крайна сметка пих дуфастон и ми дойде, но беше много слабо. На следващия месец ми дойде на 22 ден (толкова кратък цикъл не съм имала никога). Надявах се, че до половин-една година след като ги цикъла ще се нормализира, но май и при мен няма да стане така. При теб откриха ли защо се получава така? Моята лекарка ми каза, че проблем не вижда и ми изписа инофолик за да пробваме да го нормализираме.

Аз в момента правя хормонални изследвания и като ми дойде отново, ще ходя пак при лекарката да види резултатите и да ми каже какво да правя и защо става така.

Общи условия

Активация на акаунт