СЕДМИ клас - 2

  • 56 261
  • 766
  •   1
Отговори
# 615
  • Пловдив
  • Мнения: 10 447
Ако има повече от една паралелка в МГ с един език, принципно при разпределянето в един клас събират децата, които са били в гимназията от 5 клас. Поне в Пловдив е така. Обаче тази година деца от паралелката на МГ има с немски, английски, английски с преподаване на математика на английски и в системно програмиране. На някои от тях МАТ води учителят им от 5 до 7 клас, но на други - не.
Кой учител на кого ще преподава става ясно на есен.

# 616
  • Бургас
  • Мнения: 4 549
момичета, моят синковец има 54т.  на Коледното, това горе-долу на каква оценка се равнява

# 617
  • Мнения: X
момичета, моят синковец има 54т.  на Коледното, това горе-долу на каква оценка се равнява
Ако не греша, по миналогодишната формула - 4.317.

# 618
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
И аз исках да питам същото.
Мисля, че е 100т - 6.00, но едва ли е 50т. - 3.00.
Каква е формилата на НВО?
И тя ли като българския се определя като проверят работите на децата? Или съм се объркала?

Дидева, къде може да се намери формулата?

# 619
  • Варна
  • Мнения: 4 295
А КМС по същия формат ли е проведено ,че смятате и оценки от него?!

# 620
  • Мнения: X
Дидева, къде може да се намери формулата?
В тайните ми екселски таблици и в аналите на форума.  Grinning
 Първи модул - (Х-18)/47*3+3
 Общо за двата модула - (Х-18)/82*3+3

# 621
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Мерси, Дидева! Сметнах го!

Да, Деска - затова специално се явяват. Форматът е същият, времето с половин час по-малко /благодарности на Svetlaem за разясненията!/.

# 622
  • Бургас
  • Мнения: 4 549
нещо не я схващам формулата
трябва ли да ме притеснява този резултат от 54т. спрямо общото ниво, гледам при нас в Бургас само 57 деца от общо 210 явили се имат над 50т.

# 623
  • Мнения: X
нещо не я схващам формулата
трябва ли да ме притеснява този резултат от 54т. спрямо общото ниво, гледам при нас в Бургас само 57 деца от общо 210 явили се имат над 50т.
Това е състезание. Няма как да ти е точен ориентир.
На мястото на Х се поставят точките и се смята.

# 624
  • дядовата ръкавичка
  • Мнения: 3 959
Не съм гледала задачите от КМС, но доколкото знам са с доста по-висока  трудност от тези на НВО. Ася, според мен детето е с чудесен резултат.

# 625
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Ася, аз смятах директно двата модеула. Замествайки X с точките.
Малко странно ми се видя и на мен.

Аз първо гледах колко остават до 100, после колко деца има с повече точки.
Но и двете неща са относителни - имат още да се готвят, ще имат повече време /очаква се по-ниска трудност освен това/, има неявили се деца много. Та най-полезно е май да се радваме на резултатите каквито и да са, каквото има като изводи и напред. Simple Smile

# 626
  • България, София
  • Мнения: 644
Дидева, къде може да се намери формулата?
В тайните ми екселски таблици и в аналите на форума.  Grinning
 Първи модул - (Х-18)/47*3+3
 Общо за двата модула - (Х-18)/82*3+3
Или тази: (Х-20)/80*3+3, когато тройката е 20т. Мисля, че ги сменяват в зависимост от общите резултати.         

# 627
  • Пловдив
  • Мнения: 10 447
Да, точките за 3.00 се определят след приключване на проверката. Като през последните 3 години формулата за МАТ и БЕЛ е била една и съща.
В пощата има екселска таблица с оценки на база 3.00 за 18т и 3.00 - за 20 т.  Peace

# 628
  • Мнения: 48
StefanB, Моята дъщеря не е двойкаджийка. Носи петици и шестици и рядко четворки. Не мисля, че класа би трябвало да й повлияе особено от сега нататък.

# 629
  • София
  • Мнения: 19 925
Елина,  СтефанБ е много възпитан  и умерен в изказванията си потребител и съм убедена, че не е визирал дъщеря Ви по никакъв повод, още по-малко като двойкаджийка. Peace Без и за миг да се усъмня в  качествата  и потенциала на момичето Ви, разбирам какво имаше предвид той. Много по- дърпаща  нагоре  и стимулираща е конкурентната среда, да не си ти в позицията на отличника на фона на преобладаващо слабите ученици в клас. От една страна можеш лесно да се повлияеш от масата и да неглижираш поготовката си, носейки се по течението. От друга  страна, даже за мен по-важната, е  че в такива класове, с оглед общото ниско ниво, преподаването е повърхностно и критериите за оценяване са силно занижени. Тоест аз лично не бих се доверила на шестиците в училище като обективен измерител, бих проверила реалното ниво на знанията на детето другаде - състезание, пробни и т.н... И пак казвам - не защото дъщеря Ви не е на ниво, а защото мнозинството определя посоката, нивото на преподаване, интензитета на работа, изискванията, критериите за оценяване..

Общи условия

Активация на акаунт