Сдружение „Фридрих Шилер“ - Тема 4 (прием 2016)

  • 149 946
  • 1 188
  •   1
Отговори
# 1 140
  • София
  • Мнения: 70
Чудесно е това с липсата на условие над задачата.......на тази с картинките и квадратчетата, жената която ми показва теста ми каза, че е трябвало да се отбележи колко звука има всяка дума- а не само гласните?????Няма да коментирам, че първо ми каза, че трябвало срички да се отбелязват и после се поправи, тъй като все ги бъркала  ooooh! ooooh! ooooh!
А пък и липсата на точки на всяка задача, нямаше нищо поправено или отбелязано.......Тестът на детето ми изглеждаше все едно никой не го е проверявал.

# 1 141
  • Мнения: 431
Чудесно е това с липсата на условие над задачата.......на тази с картинките и квадратчетата, жената която ми показва теста ми каза, че е трябвало да се отбележи колко звука има всяка дума- а не само гласните?????Няма да коментирам, че първо ми каза, че трябвало срички да се отбелязват и после се поправи, тъй като все ги бъркала  ooooh! ooooh! ooooh!
А пък и липсата на точки на всяка задача, нямаше нищо поправено или отбелязано.......Тестът на детето ми изглеждаше все едно никой не го е проверявал.

Ако е така, то тогава задачата, както я е нправил дребния щеше да е вярна, защото напр. на топка той е задраскал всички 5 квадратчета колкото са звуковете, но не е получил точки.

# 1 142
  • София
  • Мнения: 70
Чудесно е това с липсата на условие над задачата.......на тази с картинките и квадратчетата, жената която ми показва теста ми каза, че е трябвало да се отбележи колко звука има всяка дума- а не само гласните?????Няма да коментирам, че първо ми каза, че трябвало срички да се отбелязват и после се поправи, тъй като все ги бъркала  ooooh! ooooh! ooooh!
А пък и липсата на точки на всяка задача, нямаше нищо поправено или отбелязано.......Тестът на детето ми изглеждаше все едно никой не го е проверявал.

Ако е така, то тогава задачата, както я е нправил дребния щеше да е вярна, защото напр. на топка той е задраскал всички 5 квадратчета колкото са звуковете, но не е получил точки.

А къде видяхте колко точки е получил или не е получил за съответната задача?

# 1 143
  • Мнения: 1 122
А пък и липсата на точки на всяка задача, нямаше нищо поправено или отбелязано.......Тестът на детето ми изглеждаше все едно никой не го е проверявал.


Ами как да отбелязват, като има 3 независими проверки?! Някъде сигурно си отбелязват- на техни листи най- вероятно.

# 1 144
  • София
  • Мнения: 70
А пък и липсата на точки на всяка задача, нямаше нищо поправено или отбелязано.......Тестът на детето ми изглеждаше все едно никой не го е проверявал.


Ами как да отбелязват, като има 3 независими проверки?! Някъде сигурно си отбелязват- на техни листи най- вероятно.

И според всяка независима проверка , верните отговори са различни ли??? Или точките които носят тези верни отговори са различни??? Моля Ви се......
За да не звуча като хейтър, ще кажа че детето ми според тях има 70,4 точки( много добре според мен)Не се е справила само с прословутото дърво и спиралите и фигурите от финната моторика....но това че не разбрах как са се получили тези точки, много ме подразни......

# 1 145
  • Мнения: 1 122
А пък и липсата на точки на всяка задача, нямаше нищо поправено или отбелязано.......Тестът на детето ми изглеждаше все едно никой не го е проверявал.


Ами как да отбелязват, като има 3 независими проверки?! Някъде сигурно си отбелязват- на техни листи най- вероятно.

И според всяка независима проверка , верните отговори са различни ли??? Или точките които носят тези верни отговори са различни??? Моля Ви се......

За да не звуча като хейтър, ще кажа че детето ми според тях има 70,4 точки( много добре според мен)Не се е справила само с прословутото дърво и спиралите и фигурите от финната моторика....но това че не разбрах как са се получили тези точки, много ме подразни......

Ами най- малкото, за да не си оставят някакви знаци. Или за това не сте помислили?!

# 1 146
  • София
  • Мнения: 70
А пък и липсата на точки на всяка задача, нямаше нищо поправено или отбелязано.......Тестът на детето ми изглеждаше все едно никой не го е проверявал.


Ами как да отбелязват, като има 3 независими проверки?! Някъде сигурно си отбелязват- на техни листи най- вероятно.

И според всяка независима проверка , верните отговори са различни ли??? Или точките които носят тези верни отговори са различни??? Моля Ви се......

За да не звуча като хейтър, ще кажа че детето ми според тях има 70,4 точки( много добре според мен)Не се е справила само с прословутото дърво и спиралите и фигурите от финната моторика....но това че не разбрах как са се получили тези точки, много ме подразни......

Ами най- малкото, за да не си оставят някакви знаци. Или за това не сте помислили?!
Достатъчно места за деца с предимство имаше, че да им е било необходимо да си оставят знаци  Simple Smile

# 1 147
  • Мнения: 1 122

Достатъчно места за деца с предимство имаше, че да им е било необходимо да си оставят знаци  Simple Smile

Въпросът е принципен. А и за тези деца се знае предварително- не кои са им работите, а че ще ги има.

# 1 148
  • София
  • Мнения: 243
Определено ми е  интересна системата за оценяване щом резултатите се определят с точност до 0,1 точка.
Аз ще прегледам работата на детето другата седмица и ще споделя впечатления.
За съжаление детето не е от класираните. Има 70,9 т. Доколкото разбрах от форума, последното класирано момче без предимство е със 75 точки.
Към момента като няма обявени точките на всички деца, положили изпита, не мога да разбера има ли реален шанс за второ класиране.
Обадих се в сдружението  да ги питам и ми казаха, че изобщо няма да има допълнително класиране.

# 1 149
  • Мнения: 1 122
Към момента като няма обявени точките на всички деца, положили изпита, не мога да разбера има ли реален шанс за второ класиране.
Обадих се в сдружението  да ги питам и ми казаха, че изобщо няма да има допълнително класиране.

Как да има, като има приети деца в Сдружението, а неприети в училищата. Ако има отказали се, то точно тези ще заемат местата им.
*Не го приемайте като заяждане, ако обяснение на ситуацията тази година.

# 1 150
  • Мнения: 19 999
Хмм, доста странен подход да няма изкараните точки от всяка задача и максималният възможен.
Как точно се преценява дали няма грешка при пресмятането на крайния резултат?
Трите независими проверки могат да проверяват с различни цветове. Така се прави на нормалните изпити. Ох, напушва ме смях с тези много проверки на петгодишни hahaha
Не съм чувала досега за състезание, в което не знаеш коя задача колко точки дава или пък отбелязването на грешките от проверител да се счита за знак  Joy

# 1 151
  • Мнения: 431
Чудесно е това с липсата на условие над задачата.......на тази с картинките и квадратчетата, жената която ми показва теста ми каза, че е трябвало да се отбележи колко звука има всяка дума- а не само гласните?????Няма да коментирам, че първо ми каза, че трябвало срички да се отбелязват и после се поправи, тъй като все ги бъркала  ooooh! ooooh! ooooh!
А пък и липсата на точки на всяка задача, нямаше нищо поправено или отбелязано.......Тестът на детето ми изглеждаше все едно никой не го е проверявал.

Ако е така, то тогава задачата, както я е нправил дребния щеше да е вярна, защото напр. на топка той е задраскал всички 5 квадратчета колкото са звуковете, но не е получил точки.

А къде видяхте колко точки е получил или не е получил за съответната задача?
Казаха ми, че няма верни отговори на тази задача, а той беше направил всички думи по този начин. Питах ги не е ли доста трудна задачата за възрастта им и тогава ми обясниха това, което писах по-горе, как някои деца са решили задачата, като са си написали буквите над квадратчета и че имало детски градини, в които ги готвели по този начин за изпита.

Казаха, че имало деца в 1-ви клас, които идвали на у-ще с Хари Потър и може ли свободно да я четат Simple Smile

# 1 152
  • Мнения: 2 285
И аз не помня да имаше задача за отбелязване на гласните, май наистина беше за броене на звуковете.  Peace
И моят не се беше справил със задачата за критично мислене. На чайника, вместо дръжка, беше нарисувал течащ чай от чучура и го беше украсил с някакви заврънтулки. Laughing На слона, вместо ухо, беше сложил перчем  Mr. Green , но той има такава играчка, та поне логиката му ми е ясна. На топката, ми обясниха, че оцветеното кръгче било по-голямо, отколкото трябва. И, разбира се, табелките с градовете.
На задачата 'Задраскай излишното' беше зачертал козата в реда с африканските животни.
На задачата с цветята и ягодите имаше само 1 пропусната. Въпросите върху прочетения разказ - 1 грешка.
Задачката за памет - без грешки. Двете за звуков анализ, разликите и страницата с разнообразните въпроси - също.
Фината моторика - според мен се беше справил доста добре. Но той не беше доволен от себе си. Laughing А пък как е бил оценен в крайна сметка, си е пълна мистерия.
Прозорците на къщата - без перденца и дървото - без корени.  Whistling Семдесеидветочки.

# 1 153
  • софия
  • Мнения: 106
Към момента като няма обявени точките на всички деца, положили изпита, не мога да разбера има ли реален шанс за второ класиране.
Обадих се в сдружението  да ги питам и ми казаха, че изобщо няма да има допълнително класиране.

Как да има, като има приети деца в Сдружението, а неприети в училищата. Ако има отказали се, то точно тези ще заемат местата им.
*Не го приемайте като заяждане, ако обяснение на ситуацията тази година.


Второ класиране едва ли ще има, след като 21 от класираните деца не са приети в нито едно от двете училища. Пълно безобразие за сметка на труда на децата  #2gunfire #2gunfire #2gunfire

# 1 154

Общи условия

Активация на акаунт