Къде да подам жалба? Търся съвет.

  • 11 697
  • 78
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: X
Цитат
Онзи избухва скача, започва да плюе (междудругото аз съм през това време с детето на прозореца и го виждам цялото това нещо) скача и троши с юмрук стъклото на входната врата.

Ей това не ми стана ясно, как ще видиш какво се случва пред входа от прозореца?

# 16
  • Мнения: 3 535
Е що пък да не види? От моя прозорец се вижда какво става пред входа.
И да ползвам темата да попитам. Не се ли дава бакшиш на доставчика на пицата?

# 17
  • Мнения: 12 742
Даването на бакшиш не е ли по желание на клиента? Ако не, тогава се включва в цената като такса.

# 18
  • Мнения: 6 930
По желание на клиента е, разбира се. Аз лично винаги оставям, закръглям към по-голямата сума просто. Peace

# 19
  • Мнения: 3 535
Доставчикът сигурно затова се е издразнил. Вместо да чуе, че му дават бакшиш, е получил искане на ресто. Логично е при 33 лева сметка да закръглиш на 35 и да оставиш 2 лева ресто.
Това обаче не оправдава избухливата му реакция. Бих повикала полиция на момента и бих поискала от пицарии Домино да платят счупеното входно стъкло.

# 20
  • Мнения: 242
И на мен в тази история ми липсват някои моменти...Първо чупи прозореца или първо мъжа се крие и тогава се чупи прозореца ? Надявам се историята е 100℅ коректно написана...

# 21
  • Мнения: 12 722
Следващият път дай бакшиш на момчето.

# 22
  • Мнения: 47 352
Нищо не оправдава агресията.
Следващия път звъннете веднага в Полицията, без значение какъв е поводът за трошене.
Ако нещата не са както ги представяш, бързо ще се изясни.

# 23
  • Мнения: 24
Здравейте и сърдечни благодарности за многото откликнали на публикацията ми.

Идеята ми не е била да оплювам пицарията тъй като ние много често поръчваме от тях и винаги сме били доволни. Просто си мислех, че са сериозна и отговорна компания и след такава случка ще вземат отношение и ще разрешат ситуацията без да се налага да се оплакваме в полицията или другаде.
Затова и не сме подали жалба същата вечер, а директно се обадихме на телефона в сайта им и обяснихме ситуацията на мениджъра на кол центъра и й изпратихме снимки на счупеното стъкло. Но тъй като това е кол център предположихме, че те нямат идея какво да правят и мъжът ми се облече и отиде в пицарията да говори с управителя.
Въпросното момче също е било там и най-интересното е, че е казал как не той, а мъжът ми е счупил стъклото ... което вече не знам тъжно ли е или смешно.. Естествено на въпроса защо един човек с три пици в ръка ще счупи стъклото на собствения си вход отговор не е последвал..
Обещаха ни да ни върнат обаждане и да разрешат ситуацията, но все още нищо. Явно наистина си мислят, че нищо повече няма да се случи и ние да се оправяме, което вече наистина е тъжно, защото не би следвало да се процедира така. Има си разумни начини, по които да се реагира и да се постъпи отговорно.
Явно ще трябва да отидем все пак до районното и да подадем оплакване.

Още веднъж много благодаря за отзивчивостта Simple Smile

# 24
  • Мнения: 24
И на мен в тази история ми липсват някои моменти...Първо чупи прозореца или първо мъжа се крие и тогава се чупи прозореца ? Надявам се историята е 100℅ коректно написана...

Извинявам се ако не съм я описала максимално разбираемо. Момчето изкрещява:" Няма ресто, това е България, бе", мъжът ми му казва: "Добре ти как се казваш и как се казва твоя мениджър, веднага ще се обадя да му докладвам за твоето поведение. Как може да се държиш като идиот" - нещо от този сорт на леко развален български обаче.
В този момент момчето скача от колата започва да плюе и да крещи " На кой ще се обаждаш бе нещастник" и мъжът  ми като го вижда да се нахвърля затваря входната врата и онзи в беса си троши стъклото...

# 25
  • Мнения: 24
Доставчикът сигурно затова се е издразнил. Вместо да чуе, че му дават бакшиш, е получил искане на ресто. Логично е при 33 лева сметка да закръглиш на 35 и да оставиш 2 лева ресто.
Това обаче не оправдава избухливата му реакция. Бих повикала полиция на момента и бих поискала от пицарии Домино да платят счупеното входно стъкло.

Абсолютно съм съгласна и винаги оставяме дори и повече бакшиш, но в случая сме преценили, че искаме ресто тъй като още преди мъжа ми да слезе долу да вземе пицата доставчикът му извика по телефона: " Ако не слезеш до 1 минута си тръгвам".. то още оттам тръгнаха нещата... той си е бил вече бесен още преди да слезем до долу явно.

Както и да е може би наша грешка, че не сме извикали полицията, дано все пак няма подобни ситуации в бъдеще, в които да се налага да я викаме, но напълно съм съгласна с теб!

# 26
  • Мнения: 24
Цитат
Онзи избухва скача, започва да плюе (междудругото аз съм през това време с детето на прозореца и го виждам цялото това нещо) скача и троши с юмрук стъклото на входната врата.

Ей това не ми стана ясно, как ще видиш какво се случва пред входа от прозореца?

Самият ни блок е в френски прозорци, които са издадени някак си по-напред и ако си в тази част на апартамента се вижда, мен само ме е яд, че домоуправителя не е бил случайно на балкона си, защото често го виждам да пуши цигара там, а от неговите прозорци се вижда още по-ясно.

# 27
  • Мнения: 47 352
...Просто си мислех, че са сериозна и отговорна компания и след такава случка ще вземат отношение и ще разрешат ситуацията без да се налага да се оплакваме в полицията или другаде...

Трошене на стъкла и т.н. е работа на полицията. Не на компанията.
Именно такива действия прерастват в саморазправа. Ако сте държали на рестото си, след като му е отговорил - Това е България, е трябвало да се прибере и да подаде жалба, щяха да ви ги дадат тези 2 лв.

# 28
  • Мнения: 24
Подайте оплакване в полицията за хулиганство. Поне счупеният прозорец може да се докаже.
От фирмата надали ще направят нещо. Преди време подадох оплакване за грубо държание и обиди от шофьорка в градския транспорт и...нищо! Няколко пъти се обаждах да проверя за резултат - нямало! Така и си остана!
За съжаление простаците станаха мнозинство!

Точно това ми е най-големия въпрос всъщност. Всички гледат да оставят нещата така, за да не се занимават с жалби и т.н. да не си губят времето, което е абсурдно само по себе си защото нищо никога няма да се случи ако всички така правим, а от друга страна като си потърсиш гражданските права в редица ситуации, ето и при теб е такъв примера, нищо не се случва.
Нямам думи  просто. Но въпреки това съм все още на мнението, че трябва непременно да си търсим правата и да ни се занимава и да търчим по институции, защото иначе съвсем нищо, никога няма да се оправи.

# 29
  • Мнения: 6 930
Обещаха ни да ни върнат обаждане и да разрешат ситуацията, но все още нищо. Явно наистина си мислят, че нищо повече няма да се случи и ние да се оправяме, което вече наистина е тъжно, защото не би следвало да се процедира така. Има си разумни начини, по които да се реагира и да се постъпи отговорно.
Явно ще трябва да отидем все пак до районното и да подадем оплакване.

Така е, но проблемът тук е, че имаме твоята и на мъжа ти версия срещу тази на доставчика, т.е. страничен човек няма как да е сигурен каква е истината. Peace В една такава ситуация без доказателства е нормално от пицарията да защитят служителя си, защото по този начин бранят и своето реноме.

Общи условия

Активация на акаунт