Купихме два климатика от Технополис Бургас през Ноември 2013, и при покупката, ни обясниха, че за да важи гаранцията, трябва всяка година около датата на монтажа да се викат от фирмата, която ги монтира - дотук добре.
Миналата година (Ноември 2014) ги извикахме на първата профилактика, пристигнаха техниците, измериха градусите, пръснаха филтрите с някакъв спрей за почистване, въпреки че бяха чисти, и казаха - ами то каква профилактика, всичко си е чисто ново, няма смисъл, но О, изненада - трябваше за удоволствието да се заплатят по 30лв на климатик, толкова струвало. 60лв хвръкнаха ей така - без дори да ни бяха предупредили, че ще се плаща, въпреки че уж са в гаранция.
Тази година, в Понеделник се обаждам в офиса на фирма "Сити Клима" за да дам заявка да дойдат, съответно служителката ми каза, че "най-вероятно ще дойдат в сряда, но допълнително на следващия ден ще ми се обадят да потвърдят".
Вчера, вторник, в 3 следобяд ми се обажда някакъв техник, и ме пита "Има ли някой на адреса?". Аз му отговарям, че момичето от офиса ми е казало сряда, и се разбрахме в Сряда (днес) около 14ч. да дойдат. Освободих си целия ден днес, за да мога да приготвя терена, т.е. да разместя мебелите, за да осигуря достъп до климатиците, понеже са монтирани на недостъпни места и в двете стаи, съответно до 14ч. съм приготвила всичко и чакам....и чакам....и чакам....и в 16.30 вече реших да се обадя и все пак да проверя, аджеба, защо още никой не е дошъл, нито се е обадил.
Звъня първо на номера на техника, с когото се уговорих вчера, но нямаше отговор. Звъня в офиса, и служителката реагира сякаш за пръв път чува такова нещо, и се наложи да и обясня с най-големи подробности, за да разбере, че изобщо е имало такава заявка. Помоли ме да изчакам да звънне на техниците и пак да ми се обади. След 5 минути ми звъни и казва "ами съжалявам, ама няма да успеят за днес, предишните заявки нещо са се забавили"....Изразих възмущението си, че съм си пропиляла целия ден специално да чакам, а дори не дойдоха, при което служителката най-нагло и ехидно ми се изсмя и каза "всички сме заети, госпожо", и че не можело да се каже точен час за профилактиките, понеже не били спешни. Ех, като ми накипя....



Чудя се за тези 5 години гаранция по 60лв на година, това са 300лв ей така, за всеки случай - дали си заслужават изобщо, иде ми да се откажа от гаранцията! Те ако с гаранция искат пари само да дойдат, за да важи, без дори да направят съответната профилактика, тогава ако не дай си Боже се развали климатика - представям си колко ще се плаща!