Отговори
  • Мнения: 64
Изключително съм афектирана в момента, затова моля да бъда предварително извинена за драматичния тон.
Купихме два климатика от Технополис Бургас през Ноември 2013, и при покупката, ни обясниха, че за да важи гаранцията, трябва всяка година около датата на монтажа да се викат от фирмата, която ги монтира - дотук добре.
Миналата година (Ноември 2014) ги извикахме на първата профилактика, пристигнаха техниците, измериха градусите, пръснаха филтрите с някакъв спрей за почистване, въпреки че бяха чисти, и казаха - ами то каква профилактика, всичко си е чисто ново, няма смисъл, но О, изненада - трябваше за удоволствието да се заплатят по 30лв на климатик, толкова струвало. 60лв хвръкнаха ей така - без дори да ни бяха предупредили, че ще се плаща, въпреки че уж са в гаранция.
Тази година, в Понеделник се обаждам в офиса на фирма "Сити Клима" за да дам заявка да дойдат, съответно служителката ми каза, че "най-вероятно ще дойдат в сряда, но допълнително на следващия ден ще ми се обадят да потвърдят".
Вчера, вторник, в 3 следобяд ми се обажда някакъв техник, и ме пита "Има ли някой на адреса?". Аз му отговарям, че момичето от офиса ми е казало сряда, и се разбрахме в Сряда (днес) около 14ч. да дойдат. Освободих си целия ден днес, за да мога да приготвя терена, т.е. да разместя мебелите, за да осигуря достъп до климатиците, понеже са монтирани на недостъпни места и в двете стаи, съответно до 14ч. съм приготвила всичко и чакам....и чакам....и чакам....и в 16.30 вече реших да се обадя и все пак да проверя, аджеба, защо още никой не е дошъл, нито се е обадил.
Звъня първо на номера на техника, с когото се уговорих вчера, но нямаше отговор. Звъня в офиса, и служителката реагира сякаш за пръв път чува такова нещо, и се наложи да и обясня с най-големи подробности, за да разбере, че изобщо е имало такава заявка. Помоли ме да изчакам да звънне на техниците и пак да ми се обади. След 5 минути ми звъни и казва "ами съжалявам, ама няма да успеят за днес, предишните заявки нещо са се забавили"....Изразих възмущението си, че съм си пропиляла целия ден специално да чакам, а дори не дойдоха, при което служителката най-нагло и ехидно ми се изсмя и каза "всички сме заети, госпожо", и че не можело да се каже точен час за профилактиките, понеже не били спешни. Ех, като ми накипя....  #Cussing out #Cussing out #Cussing outКазах й, че разбирам, че всичко се случва и няма как да се предвиди, но съм изключително недоволна от чистия им НЕПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ, понеже ако аз не се бях обадила, щях сигурно още да си чакам и да се чудя защо никой не идва - нима не е тяхна работа да координират заявките си и в случай на непредвидени обстоятелства ПОНЕ да се обадят навреме да предупредят!!!
Чудя се за тези 5 години гаранция по 60лв на година, това са 300лв ей така, за всеки случай - дали си заслужават изобщо, иде ми да се откажа от гаранцията! Те ако с гаранция искат пари само да дойдат, за да важи, без дори да направят съответната профилактика, тогава ако не дай си Боже се развали климатика - представям си колко ще се плаща!

# 1
  • Мнения: 13 281
Недей писа тук, не че не те разбираме и ти съчувстваме  Hug

Ами:

1. Пишеш писмо в комисията за защита на потребителя - каква е тая платена профилактика, че да важи гаранцията.
2. Пишеш писмо на Технополис, Техномаркет и всяка друга голяма верига магазини /до управителя/ изразявайки възмущение от изпрания и оторизиран от тях сервиз.
3. Погледни кой е представителя за Бг на съответната марка и хайде писма до де който намериш там с възмущение от сервиза, който са избрали са вашия град.
4. Пък ако щеш пиши и на английски и в самата фирма производител.

Принципно да ти кажа може би производителя най-ще се впечатли  Mr. Green
Аз бих написала писмото до Комисията и отдолу ще изброя копие до кого ще го пратя още + преведено на английски за производителя.

Може и нищо да не се промени, ама барем ти олекне  Hug

# 2
  • Мнения: 64
Мерси за съветите, точно затова пиша тук (освен да вентилирам) - за да се посъветвам и по възможност да събера информация от другите, като например при вас гаранцията важи ли си без условия, да не би аз нещо да съм в грешка - чувала съм, че за някои автомобили има такива гаранции с условия да се минава на годишен преглед, който задължително се плаща, но това е автомобил все пак, не ми се струва съпоставимо  newsm78

# 3
  • Мнения: 2 581
За пръв път чувам за задължителна профилактика /платена/  за да може да се ползва гаранцията.Просто са си измислили допълнителен бизнес .

# 4
  • Мнения: 14 946
Платих 30 лева за профилактика след като изтече  гаранцията от производителя.
Така  фирмата ми удължи г-цията с още 1 година.

# 5
  • Мнения: 2 450
Мен ми се струва, че си е много отдавна тази практика.  Според мен и за компютри трябва да я въведат, че като знам приятелките ми колко са чували за чистене и антивирусни програми  Joy А иначе е непрофесионално да не се обадят, като са назад с графика, няма спор  Peace

# 6
  • Мнения: 11
За пръв път чувам за задължителна профилактика /платена/  за да може да се ползва гаранцията.Просто са си измислили допълнителен бизнес .

За съжаление преди години като си купувах климатик тук в Пловдив и при мен беше същото.
Без профилактика ( платена) не ти важи гаранцията !

# 7
  • Мнения: 1 856
На теб поне са ти напръскали с нещо филтрите, нашата профилактика  протичаше по следния начин:
Влизат в стаята, виждат каква "марка" е "Ооо ама вие сте с ..., няма какво да го гледаме", плащаме и "довиждане, да не забравите следващата профилактика".  Crazy

Вярно, климатикът  работи без грешка вече 7г., но тези пари буквално ги хвърлихме на вятъра.  Close

# 8
  • Мнения: 10 575
Нашата профилактика струваше 40 лв., но се възползвах от нея само веднъж.
Гаранцията беше 2 години, та за едно впръскване, не ми се стори много изгодно да им се обаждам и преди да изтече гаранцията.
Явно тази практика я има навсякъде и всеки сам преценява, дали ще ги вика или ще си плати ремонта в случай, че нещо стане.

# 9
  • Варна
  • Мнения: 38 329

Чудя се за тези 5 години гаранция по 60лв на година, това са 300лв ей така, за всеки случай - дали си заслужават изобщо, иде ми да се откажа от гаранцията! Те ако с гаранция искат пари само да дойдат, за да важи, без дори да направят съответната профилактика, тогава ако не дай си Боже се развали климатика - представям си колко ще се плаща!

Аз пък си представям, ако не дай Боже се развали, колко ще се чака...

# 10
  • Мнения: 64
Здравейте отново!  Simple Smile
Да ви разкажа за развоя на събитията от днес. След вчерашния ми разгорещен разговор с офиса им, и компромисното обещание днес да дойдат в интервала между 3 и 5 следобед, поне да няма излишно чакане цял ден, телефонът ми днес звъни в 12 на обяд, обажда се техникът и пита "има ли някой на адреса"....да се смееш ли, да плачеш ли Laughing Казвам "няма, понеже нали УЖ се уговорихме с вашата колежка за 3-5 следобед, обаждате се да потвърдите ли?", а той "ами сега сме свободни понеже, не знам за следобед как ще бъде... Казах им, че след 20 минути ще има човек, съответно се освобождавам по спешност, хващам такси и се прибирам, размествам отново в хола (понеже вчера нямаше как да се използват мебелите и пак трябваше да си ги върна по местата) и сядам запъхтяна да чакам. И познайте какво - пак чакам, чакам, чакам....Като мина 1 час от времето, в което казаха, че ще дойдат, дето уж бяха "на една крачка" от адреса, звъня аз пак на техника, съответно той ми затваря и след още половин час ми се обажда и ми обяснява как ги били задържали в някаква банка, която била до нас, и как те мислели, че ще им отнеме само 5 минутки, но на, накарали ги да попълват някакви бланки...." дрън дрън, не ме интересува. Питам в крайна сметка в колко ще дойдат, понеже вече е 2 без нещо, казват "след малко".
Дойдоха в 2.30, поне да не бях бързала толкова!
Пак напръскаха с киселината, разписаха се и си тръгнаха, но поне си поговорихме и те самите се оплакаха от шефката си (с която всъщност се оказа, че съм говорила вчера) и служителките в офиса, понеже в крайна сметка административната част на нещата е тяхна грижа, не на самите техници, които са просто изпълнители. Посмяхме се, и така. Гаранцията е заверена, света отново се върти!  Laughing

Относно дали си заслужава гаранцията - попитах дали като плащам за профилактика, за да поддържам гаранцията, ако нещо се развали поправката ще е безплатна, и той потвърди, само че се оказа, че пълната гаранция важала само за първите две години, а останалите 3 са само за компресора, но момчето каза, че без гаранция компресорът струвал колкото нов климатик, така че явно си заслужава в крайна сметка - за всички, които са се питали същото. И те така.  Simple Smile

# 11
  • Мнения: 13 281
Не се отказвай да пишеш! Ако всеки път щом ни напръскат климатика и се видим с невиновните мирясваме то все по-зле ще става  Peace

Общи условия

Активация на акаунт