Пазаруване от Aliexpress.com 48

  • 95 489
  • 721
  •   1
Отговори
# 75
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 092
Изчакай първо да ти откажат, пък после го мисли.

Какъв ще е смисълът да се занимават 10 човека да размишляват над екзистенциални въпроси, ако в понеделник отидеш и просто ти дадат пратката.

А де, и аз това се чудя  Peace

# 76
  • Мнения: 2 592
Никой да не се засяга, но теоретизиращите сами решиха да си теоретизират върху екзистенциалния въпрос, какво значи съобщението.   Laughing

А пратката или ще ми я дадат, или няма. Ако я дадат -диспут няма. Ако не я дадат - диспут има. Това е очевидно. Мислех си, че задавам прост въпрос, че и го написах няколко пъти даже, но не ми отговориха - как тези, на които се е случило, са си решили диспута.

Така и не се включи човек, на когото реално се е случило. Явно не четат темата, така че да не разчитам на отговор тук    Peace

# 77
  • Мнения: 80
Излиза ли ви такъв код при влизане в Али? От скоро започна да ме кара да въвеждам кодове при всяко влизане. Много е досадно.

# 78
  • Мнения: 269
Излиза ли ви такъв код при влизане в Али? От скоро започна да ме кара да въвеждам кодове при всяко влизане. Много е досадно.


Да! Постоянно, но незнам каква е причината.

# 79
  • Berlin
  • Мнения: 12 889
Някой възползвал ли се е от доставяне до врата на пратка от митницата? Как се плаща в такъв случай? newsm78 В този сняг май ще е по-добре да си уредя доставката, отколкото да ходя с такси до митницата.

# 80
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
Кода със символи при вход, а и при разлистване дори ми се появява, от скоро е, с цел по-голяма сигурност на профила е.

# 81
  • Мнения: 8
Здравейте, преди около половин година си счупих телефон Sony Xperia Z10 mini, дисплея му направо се натроши. Сега стои в един шкаф безполезно, все се чудя ако му поръчам диспей + тъч от aliexpres дали ще ми свърши работа?  newsm78

Десертчето кажи какво му е на телефона. Ако може да се включи телефона и на дисплея се покаже нормалната първоначална картинка, но не реагира на допир, то счупен е само скрийн сензора а не самия дисплей. Ако обаче не се получава това което писах, по добре го прежали и си купувай нов, което може би си направил/а.
Скрийн сензора в зависимост от  марката и модела на телефона е с различна цена. Смяната му не е чак толкова сложна, колкото ти дерат кожата в сервизите. Средно сръчен човек внимателно може да извърши смяната му.
Дано съм бил полезен.



Благодаря за съвета, мисля че е направо за нов дисплей... екранът е сцепен на две, има първоначален изглед, но реагира само половината от екрана на допир. Аз всъщност отдавна го прежалих, но скоро се присетих за него и ми се иска да го оправя по-икономично с дисплей от алиекспрес и да го подаря на племенника ми да си го ползва.. телефон на 1 месец ползване е принципно:) цените за нов дисплей в алиекспрес са доста по-ниски от другаде, въпросът е дали качеството ще е прилично.. newsm78

# 82
  • Мнения: 1 030
Моля за малко помощ..нещо не мога да се оправя с диспутите. Отварям диспут, продавачът естествено решава да удължи с 30 дни времето за получаване. Как мога да не го приема и да си ми върне парите сега. И ако остане 30 дни удулжено време..ако не дойде за този период пак ли трябва да отварям диспут или той  вече си е отворен.  newsm78

# 83
  • Мнения: 413
blackstreet Вариантите са два : или ескалирате и пак прилагате доказателствата или оставяте диспута така и чакате 30те дни . Удължавано ли е веднъж времето ? Ако - да , ескалирайте , ако - не , изчакайте още  Peace Не пишите проследим ли е номера или е непрепоръчана пратката  Thinking

# 84
  • София
  • Мнения: 176
17track дава ли лъжлива информация? .………в 17track където излезе, че са уж са в България. Ще попитам в другата тема за самия номер на поръчка, и колко е актуална информацията. Възможно ли е да е в страната от 2-3.12 и все още да не е в пощата? Ако е възможно къде отлежават? ........


Здравейте, и аз до сега не съм писала и чела при вас, но имам същия проблем. Уж нещата са тук от 03.01, а не пристигат в пощенския клон. В 17 track ми излизат малоазийски пощи, но днес звъннах в бг пощи и ми казаха, че не обслужват пратки, които не започват с R . Да не говорим, че имам една поръчка от австралийски пощи и още седем, които са само цифри и не излизат в 17трак т.е. както разбирам като чета не са реални.
Malaysia(Pos Malaysia)
Bulgaria
Latest Event -- 2016-01-03 07:45 Bulgaria, Item Arrived at Bulgaria
Destination Country
Origin Country - Cache Time: 2016-01-18 13:24
2016-01-03 07:45 Bulgaria, Item Arrived at Bulgaria
2016-01-01 12:03 MPC PMIH (KLIA), Item Sent to BULGARIA
2015-12-23 13:18 MPC PMIH (KLIA), Item Posted Over The Counter to Bulgaria
2015-12-23 11:12 MPC PMIH (KLIA), Initial item information received
Copy ResultCopy LinkTranslateAim language: English

Това според вас дали ще пристигне и къде е (да не е на митници случайно?! Макар, че е една лепенка)?
И за всички, които са например 0126.....   Да отварям ли направо диспут. Благодаря ви предварително за помощта! Поръчах за пръв път 15 неща и от тях като гледам само шест са с реални номера. Вече имам пристигнали четири от тях Simple Smile

П.п. Къде е другата тема за номерата на поръчките? Може би там ще намеря някои отговори?

Последна редакция: пн, 18 яну 2016, 15:25 от Ama O Mar

# 85
  • Мнения: 6 377
Благодаря за съвета, мисля че е направо за нов дисплей... екранът е сцепен на две, има първоначален изглед, но реагира само половината от екрана на допир. Аз всъщност отдавна го прежалих, но скоро се присетих за него и ми се иска да го оправя по-икономично с дисплей от алиекспрес и да го подаря на племенника ми да си го ползва.. телефон на 1 месец ползване е принципно:) цените за нов дисплей в алиекспрес са доста по-ниски от другаде, въпросът е дали качеството ще е прилично.. newsm78
Ако дисплея си тръгва нормално и виждаш всичко, но както казваш реагира само половинста дисплей, тогава ще ти трябва само тъч скрийн(digitizer). Телефона е  X10 mini, а не Z10 mini, нали?! Ако е само тъч => www.aliexpress.com/item/Touch-Screen-Digitizer-for-Sony-Ericsson … g/1867777479.html

# 86
  • Мнения: 1 030
Мерси за отговора. Непрепоручане е, няма тракинг номер и не е удулжаван срока досега, но ми писна да се занимавам и вече изгубих пари от такива недошли неща. Проблема е, че виждам при диспута: Modify и Cancel Disput.. а къде е това с ескалирането.  ooooh!

# 87
  • Бургас
  • Мнения: 196
sinergon2 аз си позволих да ви отговоря понеже вече 3 години всички препоръчани пратки ми минават през този статус. Входа на блока се заключва и няма как да ми ги доставят пратките. Дори преди няколко месеца една пощальонка ми звънна по телефона, че е пред блока, да слезна да си получа пратката. После ми се жалва как всеки път ми разнасяла пратките и и тежели в чантата. Аз и отговорих да не ги носи, а да ги оставя в пощенския клон. Тя ми отговори, че не можело, трябвало да направи опит за доставка и тогава, ако опита е неуспешен я оставя в пощата. Става въпрос за Бургас, но предполагам, че статуса в сайта на бг пощи означава едно и също във всички градове. Peace

П.С. Какво се случи с вашата пратка?

# 88
  • Мнения: 2 592
Скрит текст:
sinergon2 аз си позволих да ви отговоря понеже вече 3 години всички препоръчани пратки ми минават през този статус. Входа на блока се заключва и няма как да ми ги доставят пратките. Дори преди няколко месеца една пощальонка ми звънна по телефона, че е пред блока, да слезна да си получа пратката. После ми се жалва как всеки път ми разнасяла пратките и и тежели в чантата. Аз и отговорих да не ги носи, а да ги оставя в пощенския клон. Тя ми отговори, че не можело, трябвало да направи опит за доставка и тогава, ако опита е неуспешен я оставя в пощата. Става въпрос за Бургас,
но предполагам, че статуса в сайта на бг пощи означава едно и също във всички градове. Peace

Aми не - за повече от година, откакто съм открила Алиекспрес, за 120 покупки, никога не съм имала този статус, затова взех да търся, какво решава Алито, ако ти върнат пратка обратно. Имала съм неполучени известия, а като отида в пощата, ми изсипват изненадващо 5-6 неща, имала съм едно с червен химикал, че уж второ известие за една пратка, имало е случаи да си събера няколко пратки и след 3-4 дена да ми пуснат в кутията известията за тях, два пъти пощальонката ми връчва пратка, няколко пъти вместо пратка ми връчва известие, имам няколко неполучени изобщо пратки, имало е даже чуждо известие на човек с моето първо име, ама от друга улица .... абе всичко, което се сетиш. Но никога този статус.  Че и в събота в 15 часа - при нас в събота никой не носи никакви известия, ако си следиш тракинга, можеш да си вземеш нещото от пощата, но известието, ако пристигне, то ще е задължително в понеделник  Laughing , даже мисля че работят до 14 часа

П.С. Какво се случи с вашата пратка?
Laughing За мое учудване, бориха се със скенера нещо (и ми се стори, че не можаха да го надвият), обаче си получих колетчето.

# 89
  • Пловдив
  • Мнения: 199
Здравейте. Отворих диспут на 15 януари. Продавачът не го е приел и сега имам няколко бутона едно под друго: Accept, Modify, cancel Issue, Escalate Dispute.
Трябва ли да натискам нещо или след време ще се ескалира сам?
Диспута го отворих за неполучена стока, като веднъж вече удължавах защитата с 20 дни, която също изтече.

Общи условия

Активация на акаунт