ЧЕТВЪРТИ КЛАС

  • 65 663
  • 748
  •   1
Отговори
# 705
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Благодаря, MIK.
В "б" паралелка е моята. Та тя не е ходила на някои състезания. Но за късмет всичките ѝ съученици, които са приети, са в същата паралелка и някои други нейни стари познати другарчета.
Дали имаш информация кои ще са класните и преподавателите?

# 706
  • Мнения: 1 727


Дали имаш информация кои ще са класните и преподавателите?
В началото на септември става ясно, аз си предполагам, че тези, които водят 7 клас. Ще видим.

# 707
  • София
  • Мнения: 6 094
Брей, много математици имаме в темата  Grinning  Браво на децата!

Понеже стана въпрос за "Старогръцки легенди и митове" - днес видях книгата на Н.Кун, адаптирана за ученици.

Последна редакция: нд, 29 май 2016, 17:29 от Спунк

# 708
  • нейде там, където ....
  • Мнения: 5 374
....
 нямаме право на експерименти и грешки.
.....
От пишещите в темата едва ли има някой, който да има желание да прави експерименти с децата си. Всички ние се опитваме да направим най-доброто за тях, според разбиранията и възможностите си. Както и всеки от нас в един или друг момент се е питал кое е най-доброто и дали наистина успява да го направи.  Peace

Споделеното от други родители тук, във форума,често ми е помагало, благодаря  Hug bouquet

# 709
  • Мнения: 11 917
      Отново допуснах грешката от миналата година. Embarassed
      Предадохме учебниците и не се усетих, че трябва да си преснема речника по английски език. Моля, някоя добра душа ако може, да ми помогне като ми го изпрати! Praynig

# 710
  • Пловдив
  • Мнения: 2 102
И нашите са предадени днес. Защо са ви думичките?

# 711
  • густо майна Филибето
  • Мнения: 8 539
С много неща съм съгласна със Сандо. Разбира се, няма ка да не се отчетат и индивидуалните способности и наклонности на детето. И това дали е момиче или момче също е от значение. Момчетата започват да се справят с материала по-добре чак в горните класове. Дотогава са малко заблудени, като цяло. Момичетата са по-старателни, затова и с по-голяма лекота успяват на изпити.
 Едва ли някой от МГ остава с гимназиалното си образование, но във висше учебно заведение, където класирането е по диплома или оценки от нея, шестицата от селска гимназия е нивото на петица или дори четворка от МГ, но при класирането това е без значение. И в един момент се оказваш в института с посредствени колеги, дори нещо повече - те заемат по-добрите специалности.

# 712
  • Мнения: 4 188
Аз, да ви кажа честно се издразних, че някои обсъждат само оптимистичния вариант. Не съм черноглед, но исках да обсъдим и песимистични варианти. Не само ние, всички нямаме право на грешки. От 25 математика в една паралелка в МГ, не е естествено всички да са със шестици, защото няма как всички да са на едно ниво. Летвата ще вдигнат най - добрите, и шестиците ще са за тях. В моята паралелка останахме трима, които не кандидатствахме. Единият стана мафиот, втората се омъжи и роди, аз на улицата - карах такси, някоя далаверка, манекен бях по едно време, хохохо, после в строителството. Аверите, дето правихме зулуми с тях са икономисти, доктори, адвокати иии да не изреждам. Това имах предвид, като казах " умни, но безполезни", Дидева. Каква ми беше ползата от това МГ, като останах на улицата без работа, с двете ръце тикнати отзад. Без професия, без насоченост, даже не бях наясно какво ми се прави. Добре, че мама и тати изкарваха добре, че и сателитна антена от най - големите ми купиха от ПЛ. панаир, хохохо. Такъв некадърник и неграмотник бях, сега си давам сметка, но е късноооо. Та в този смисъл поисках мнения за варЯнтите, ако някое дете клекне, какви са изходите. Не знам пубертета, къде ще отнесе дъщеря ми, на какъв акъл ще бъде. Не ми се ще да върви по моите стъпки и да стане продавачка или сервитьорка. Мерси, че ме изчетохте.

# 713
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Сега има толкова много варианти за ВУЗ, че чак на крака ти идват да те вземат да те запишат. И с матура може да се кандидатства, и с тест - елементарен, и само по диплома. Нашите деца, които сега ще са в пети клас, ще имат време до десети добре да си помислят, учили им се или им се работи. Дотогава, за мен е важно да попаднат на място, където средата е от деца, на които им се учи и подготовката е на ниво, после, ако реши, да си изкара някакви курсове или да записва професионална гимназия, което ми се струва малко вероятно.
Толкова много програми има и евтини курсове, че не е необходимо да влачиш няколко години в професионална гимназия, за да вземеш документ, който можеш да изкараш за 3 месеца най-много.

# 714
  • Мнения: 4 188
Най - вероятно си права. Но, като имам предвид, че математиката не и е силата на моята, в МГ ще е посредствена ученичка, докато в професионална ще е пълен отличник, частните уроци няма да ги спирам. Нивото на подготовката ще и е голямо, но в МГ, няма как да се премери с гениалните и талантливи, природно надарени деца. Имам приятели с такива деца, знам за какво иде реч. Шестицата на моята е тройка, в сравнение с тях. Кажи ми, че твоето дете е такова. И като седми клас в МГ изкара петица, обещай да се гръмнеш, хохохо #2gunfire Тогава, най - вероятно, моето ще е едни гърди напред Mr. Green, дано и пораснат до тогава, че много страда горката. Joy

# 715
  • Мнения: 21 455
Най - вероятно си права. Но, като имам предвид, че математиката не и е силата на моята, в МГ ще е посредствена ученичка, докато в професионална ще е пълен отличник, частните уроци няма да ги спирам. Нивото на подготовката ще и е голямо, но в МГ, няма как да се премери с гениалните и талантливи, природно надарени деца. Имам приятели с такива деца, знам за какво иде реч. Шестицата на моята е тройка, в сравнение с тях. Кажи ми, че твоето дете е такова. И като седми клас в МГ изкара петица, обещай да се гръмнеш, хохохо #2gunfire Тогава, най - вероятно, моето ще е едни гърди напред Mr. Green, дано и пораснат до тогава, че много страда горката. Joy
Смесваш нещата. Състезателната математика е едно, задължителната подготовка - съвсем друго. И най-талантливите математици си правят най-обикновени контролни, които биват оценявани.
Що се отнася до примера в седми клас, може едно дете с надута шестица да има единица преднина пред такова с трудно изкарана петица в МГ, но на изпита нещата ще си дойдат на мястото.

# 716
  • Мнения: 4 188
Не говоря нито за състезателна математика, нито за обикновени контролни, нито за задължителната подготовка. Говоря за разликата между природно надарените, на които математиката им е в кръвта, и останалите, като моето, примерно. Не, че в следващите две години нещата няма да се обърнат, и да се окаже, че точно това е, което искаме. Но може и да е обратното. В МГ пресяват най - добрите, но няма как всички да са най - добри, все се намира по - добър, от опит.

# 717
  • Мнения: 21 455
Не говоря нито за състезателна математика, нито за обикновени контролни, нито за задължителната подготовка. Говоря за разликата между природно надарените, на които математиката им е в кръвта, и останалите, като моето, примерно.
Говорим за едно и също. Тази разлика се проявява точно в състезателната математика, СИП и евентуално ЗИП. Задължителната подготовка оценките от която имат значение за кандидатстване е една и съща и в МГ, и в общообразователно училище. И е по силите на повечето деца.

# 718
  • Мнения: 11 917
И нашите са предадени днес. Защо са ви думичките?

      Не съм убедена, че са научени, по-скоро със сигурност зная, че не са научени всички. Затова ми се искаше да ги имам, надявам се, за цяло лято ще се научат.

# 719
  • Мнения: 1 153
Не са ли записани в тетрадката - речник?

Общи условия

Активация на акаунт