Какво повече НЯМА да КУПЯ - тема 8

  • 136 713
  • 728
  •   1
Отговори
# 600
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 655
Да, едно писмо да централния офис ще реши въпроса. Също намирам, че мотивите за отказа са безпочвени. Но е факт, че и аз исках тогава да модела на пералнята заради дефекта, който излезе, но ми отказаха. Трябвало да е същият модел. Говоря за преди повече от 10 години, когато още не бяхме сънували закон за закрила правата на потребителите.

# 601
  • Мнения: 1 168
За съжаление е безсмислено губене на време и нерви да си търси човек правата на потребител в България. Не понасям наглостта на бълг. търговци, които се държат така сякаш клиентът им е длъжен, а не обратното.
Каквото мога да намеря, го купувам онлайн от чуждестранни сайтове. пестя си нерви и пари.

# 602
  • Мнения: 17 546
Е, ами аз пък няма да оставя това така, защото нещата се промениха, но нравите на търгашите(не търговците, защото търговци са били едни от най-достойните хора, докато не се изроди това понятие) очевидно не. Аргументът за отказ е не безпочвен, ами не знам какъв - сапунен мехур! Ми няма да ме правят на глупачка и това е. Crossing Arms Ще видим кой прав, кой крив.

Няма такова нещо, wilian! Naughty Преборих се с М-тел  отново с безумен казус и не платих сума, която не им дължа, но ми изискваха; с емаг отново с абсурдна ситуация. С интернет магазин с дефектна стока, която работѝ само 10 часа след покупката, а беше на стойност 900 лв! Е, всички те ми върнаха парите.

# 603
  • Мнения: 678
Благодаря, че предупреди! Тея дни гледам за конкретна форма бижу и си харесах от техния сайт. Но няма да  си го купя, от другаде ще намеря.

# 604
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 655
От ЗЗП
Цитат
Чл. 68е. (Нов - ДВ, бр. 64 от 2007 г.)

(1) Търговска практика е заблуждаваща и когато от целия й фактически контекст и като се вземат предвид всички нейни характеристики и обстоятелства, както и ограниченията на използваното средство за комуникация, следва, че тя не предоставя съществена информация, необходима на средния потребител в зависимост от ситуацията за вземането на търговско решение, след като се е запознал с тях, което води или може да доведе до вземането на търговско решение, което средният потребител не би взел без използването на тази търговска практика.

 (2) Заблуждаваща е и всяка търговска практика, при която чрез премълчаване, имайки предвид елементите по ал. 1, търговецът прикрива съществена информация по смисъла на ал. 1 или я предоставя по неясен, неразбираем или двусмислен начин, или не я предоставя своевременно, или при която търговецът не посочва своята истинска търговска цел, ако тя не се разбира от контекста и има за резултат или е възможно да има за резултат вземането на търговско решение от средния потребител, което той не би взел без използването на търговската практика.

 (3) Когато използваното средство за комуникация, чрез което се прилага търговската практика, налага ограничения във времето или пространството, при извършване на преценка дали е използвана заблуждаваща търговска практика по ал. 2, се вземат предвид тези ограничения, както и всички мерки, предприети от търговеца за предоставяне на информацията на потребителите чрез други средства.
Настояваш, че не разбираш условията, изтъкваш противоречивата информация от кореспонденцията и подчертаваш дебело, че си среден потребител, който е разбрал за условията постфактум. Никъде не си подписала договор и нямаш гаранционна карта, в която да са описани условията за рекламация и връщане. Дали са ти един сертификат и касова бележка и толкова.

# 605
  • Мнения: 17 546
Благодаря Hug , спести ми много време, изпратих им го! Тъкмо се ровех за подобна информация.  Simple Smile

# 606
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 655
Успех  Peace

# 607
  • Мнения: 527
Дръж ни в течение,  какво става!

# 608
  • Мнения: 527
И даже може да им искаш са ти върнат всички пари,  защото вече не желаеш са носиш техни неща. Да им е за урок!

# 609
  • Мнения: 24 296
За съжаление Бижу не е единичен случай. Една позната имаше премеждия с въпросните, но не знам как свърши там историята.
Късмет на Бижу.  Praynig

По темата: Няма да купя вече омекотител на Silan Soft & Oils. Наложи се да пусна два пъти допълнително изплакване, защото дрехите ми бяха "лигави" и уплътнението едвам избърсах след приключване на прането.  Peace

# 610
  • Мнения: 17 546
Взех талисмана. Разбира се, всичко е постановка. Mr. Green Не е нов! Стария и кривия си е, който поправяха, почистен за достоверност на театъра.  Laughing Но със самозабравил се търгаш няма как да се разбере човек по нормален път. Те си въобразяват, че като сложат етикетче на талисмана и овцата, демек аз, ще се хване, че е нов. Не съм вчерашна и съм абсолютен Монк за такива неща, забелязвам това, което никой друг няма да види! Няма да им го оставя обаче и сега кротичко ще седна да опиша цялата история най-най-подробно и ще я пратя в датския офис. Те, разбира се, се застраховат с някакви хвърчащи листчета без печат, наречени Протокол за съгласие за взимане на нещото след ремонт, които нямат никаква стойност. Но няма да оставя Юнилин ЕООД просто така да се мислят за по-хитри, отколкото са. А от Pandora няма да са очаровани от действията им, убедена съм в това. Като стана готова, ще го пратя и ще чакам отговор, след това ще пиша какво се случва. Grinning

# 611
  • София
  • Мнения: 12 223
Успех! Аз така един път нахендрих Зара в Испания директно. Не искаха да ми свалят едно яке от манекена. Нямаше го в друг размер никъде. И ми казаха ако искам може след месец да дойда и ако още не са го продали може да го купя. Бяхме взели в ръцете неща за около 500лв да купуваме + якето искахме. Избеснях. Върнахме всичко и написах мейла. На следващия ден от Индитекс ми се обадиха да ми искат описание на управителя. От витрините нямат право да свалят но от манекените вътре имали право, якето беше вътре.  Предлагаха ми го с отстъпка ама така и не се съгласих.

# 612
  • Мнения: 20 886
И аз съм виждала как се разтичаха да оправят нещата в една немска фирма тук, след като получиха копие на писмо с оплакване директно до немците.

# 613
  • Мнения: 2 273
Шампоан Селсън Блу(зелен) няма нищо общо с някогашният син и хич не лекува пърхута.

# 614
  • Мнения: 1 326
Бебешки шампоан без сапун на Mixa-ужасна пяна прави,която не се мие за нищо на света.За да не го хвърля го пробвах на моята коса-ОТВРАТ!

Общи условия

Активация на акаунт