Какво повече НЯМА да КУПЯ - тема 8

  • 136 719
  • 728
  •   1
Отговори
# 585
  • София
  • Мнения: 551
Добре, как така 400 грама карфиол при размразвяване и отново замразяване ще станат на 200 newsm78 Разбирам да има разлика, но количеството е на половина. А пропо - броколи на същата фирма, от същия магазин имаха съвсем малко лед.

# 586
  • Пловдив
  • Мнения: 1 039
Добре, как така 400 грама карфиол при размразвяване и отново замразяване ще станат на 200 newsm78 Разбирам да има разлика, но количеството е на половина. А пропо - броколи на същата фирма, от същия магазин имаха съвсем малко лед.

И аз съм купувала броколи, супер си бяха. Карфиол не съм, просто не го харесвам.

# 587
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Тоалетна хартия Емека. Ужасно качество.

# 588
  • Мнения: 5 128
Вкъщи купуваме само тоалетна хартия Емека, доволни сме. По едно време беше станала по-тънка, но сега напоследък попадаме само на добри партиди с прилично качество. За цената си е супер.

# 589
  • София
  • Мнения: 31 393
На нас пък Емека ни идва прекалено парфюмирана. Засега съм се спряла на Zewa (класическата) и съм доволна.

# 590
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Аз по принцип взимам от Лидл една  и съм много доволна, но ми беше свършила и взех Емека, е ужасна е, рони се, къса се, в сравнение с лидлската е направо боклучава.

# 591
  • Мнения: 891
Маски за лице Sea Stars -  Sick  миришат ужасно! Миризмата се пропива в кожата и се усеща цял ден.

# 592
  • Мнения: 17 546
Повече няма да купя нищичко от Pandora България, та ако ще да дават талисманите по два за левче!  Crossing Arms Ужасни, ужасни, неразбрани и неуважителни хора! И Pandora са дрънкулки като всички останали сребърни неща, та даже и не по-добре направени, само 100 пъти по-скъпи! И съветвам никой да не си дава парите за техните неща от наш магазин! Ако се получи проблем, от офиса ще го разиграват, ще се правят че не разбират, ще прескачат въпросите като невидими, изобщо - такава мъка е кореспонденцията с тях, че просто съм потресена! Обаждания получавам от продавачката в магазина с това, което и е наредено от офиса без да може да даде грам обяснение защо така, но и без парвото да направи каквото и да е различно от това, което са и наредили. Толкова съм разочарована и ядосана, че ще се обърна към http://www.ecc.bg/ и няма да ги оставя да ме разиграват, та ако ще и до съд да стигнем! Изобщо не съм очаквала подобно нещо от представители на датска фирма.  ooooh!

# 593
  • Пловдив
  • Мнения: 4 660
Бижу, какво точно се е случило? Аз винаги съм била доволна от обслужването до сега.

# 594
  • Мнения: 20 886
Бижу, защо не напишеш едно гневно писмо до датчаните, с копие до офиса тук, мисля, че ще има ефект  Laughing

# 595
  • Мнения: 17 546
Счупи се талисман, който струва 107 лв и е купен на 4-ти февруари. След като го занесох за рекламация, го поправиха накриво. Не го взех и пак с имейл се свързах с офиса, защото друг начин за контакт с тях няма. Щели да го носят на експерт бижутер. Е, той явно не е глупак и казал, че просто не може по друг начин да се поправи и те казаха да отида да взема нов. Попитах ги дали мога да взема друг модел, защото този явно не е направен както трябва като идея и просто като е на сглобка от този вид, винаги може да се счупи пак там. Просто като замисъл не е добър, а аз не очаквах, че е направен по този начин. Не можело. Можело само нов, но от същия вид. Питам защо?! Защото трябвало, за да го върна, да е нов и неупотребяван. Ами той е нов, по дяволите, нали сега ще го извадят от витрината! Ами не  ooooh! не могло, защото ... Отговорът е просто абсурден! ooooh!
Ето го
Скрит текст:
Цитат
Здравейте г-жо ............,

разбираме, че искате да замените бижуто с друг модел, но за съжаление това е невъзможно.

Във вашия случай става въпрос за рекламация, за която ние ви предлагаме да заменим бижуто ви с ново, но същото. Новото ви бижу не се води като нова покупка, която може да смените, а като "замяна при рекламация". Гаранционните срокове за нея отговарят на първоначалната ви покупка и датата, на която е направена.

Това, по което се подвеждате, може би е т.9 от Сертификата за автентичност, в която пише, че "Замяна или връщане може да се извърши в рамките на месец от датата на закупуване"- тази точка важи при покупка на бижу, а не при удовлетворяване на рекламация.

Във вашия случай новото ви бижу се води замяна при рекламация на покупката направена на 04.02..

Надяваме се да сме достатъчно полезни и изчерпателни.
И да, писах им, че ще взема талисмана, но ще препратя цялата кореспонденция на някой от контактитеCrossing Arms Отгоре на всичкото на три пъти ми пращат продавачката да ми се обажда по телефона, да ми казва какво те и казали, но да не може да ми отговори на нито един въпрос като питам, защото тя не взима решения и аз пиша имейл, чакам отговор на следващия ден, и това се проточва вече две седмици! Такава тъпотия с толкова претенции не съм срещала! Сащисана съм! ooooh! Shocked

# 596
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 655
Заменяш с ново, но същото, и на следващия ден го връщаш здраво и си искаш парите. Дали тази схема би сработила? Какъв мотив биха намерили да ти откажат? Нали за здраво ще ти ги възстановят, а и ще спазиш изискуемите срокове за замяна или връщане. След като си получиш парите, избираш ново и си доплащаш, ако е по-скъпо.

Скрит текст:
"Новото ви бижу не се води като нова покупка, която може да смените, а като "замяна при рекламация". Гаранционните срокове за нея отговарят на първоначалната ви покупка и датата, на която е направена."

"Това, по което се подвеждате, може би е т.9 от Сертификата за автентичност, в която пише, че "Замяна или връщане може да се извърши в рамките на месец от датата на закупуване"- тази точка важи при покупка на бижу, а не при удовлетворяване на рекламация."
Да се върнем на болднатото, при което сами твърдят, че новият продукт изцяло замества стария и за него важат същите условия и срокове за връщане.

Май са се оплели в собствените си черва.

# 597
  • Мнения: 17 546
И това им написах! Обаче той не е купен сега според тях, а е замяна от рекламация, което е малоумен аргумент, естествено, но бюрокрацията и ината на някой самозабравил се пандорски шеф тук в България, потиска здравия разум и не му влиза в главата нищо от това, което обясних поне 5 пъти с най-малки подробности, за да схванат за какво иде реч. Ми не! Не става... ooooh!

Ето моето писмо по този повод:
Скрит текст:
Здравейте, Pandora!

Току що вашата служителка от магазинът в The Mall ми се обади, за да ми каже, че вашият бижутер е преценил, че не може талисманът да бъде поправен по друг начин, защото ще се изкриви още повече и затова мога да отида в магазина и да взема нов, но... същия модел. Попитах момичето дали не мога да получа друг модел талисман, дори и по-скъп с доплащане, тя каза, че от офиса на фирмата, са и наредили да получа нов, но същия. Наистина не разбирам, уважаеми Pandora, защо всичко това се превръща вече в лично отношение?! Защо след като мога да получа чисто нов талисман, не мога да получа друг модел талисман на същата или по-висока стойност? Обяснете, моля къде е логиката на това решение. Съответно в обясненията за замяна на вашите бижута пише:



Т.е. аз съм в пълното си право, ако взема днес нов талисман от същия модел, утре да се върна в магазина и да искам замяна или да искам да го върна и да получа обратно сумата, която съм платила за него. Защо трябва да е същия модел, а не друг? Защо изобщо се случва целият този абсурд?!  Разбирате ли, че първо кореспонденцията е абсурдна, защото не си правите труда да ми отговорите официално, а ми пращате продавачката в магазина да ми се обажда по телефона и тя не може да ми даде никакво обяснение, освен да ми каже, че така са и наредили от Офиса... И второ - при факта, че талисманът, който е приет за рекламация не може да бъде поправен както трябва и съответно бива заменен с нов, той обаче не може да е друг модел, все едно е чифт обувки и няма как да са друг номер и модел, така ли?
Смятам цялата тази абсурдна кореспонденция да я препратя към централният ви офис в Копенхаген и на чист датски език да се обърна към регионалния мениджър за Източна Европа, с убедеността, че ще бъда разбрана, защото очевидно, кореспондирайки с българският офис, на чист български език, оставам неразбрана. А отношението ви като официални представители на чужда марка към клиент на пазара, на който я представлявате, е повече от неучтиво и меко казано непрофесионално!
Иначе, вярвам, че се подразбира, че никога повече няма да купя каквото и да е бижу Pandora от магазин в България, защото вие тук не разбирате, че нищо не е вечно, всичко може да се повреди и не може да си представяте, че клиентите ви са глупави хорица, които няма да търсят правото си на клиент срещу съответната сума, която са платили.
Впрочем, може би ще се обърна и към http://www.ecc.bg/
ако наистина продължите да се отнасяте така неуважително и нелогично към създалия се проблем.


Желая ви приятен уикенд!
И след него това! ooooh!
Скрит текст:
Цитат
Уважаема г-жо ..................,

разбираме неприятната ситуация, но ви уверяваме, че няма място за лично отношение.

Спрямо нашите условия за замяна и връщане от сертификата за автентичност т.9: "бижуто трябва да е в първоначалния си вид и състояние, без видими наранявания". Във вашия случай носите пречупено бижу, което се завежда за рекламация.

Спрямо ЗЗП, ако три пъти предявите рекламация на един и същи дефект сме задължени да ви дадем нов талисман, от същия вид. Във вашия случай ви предлагаме тази опция преди това да се е наложило, което е изключение, което правим специално за вас.

Съжаляваме, че оставате с неприятно чувство от създадената ситуация.

Пожелаваме ви успешна и спокойна седмица!

Оставаме на разположение,

екипът на магазини PANDORA България
Отговорих любезно
Скрит текст:
Здравейте, Pandora!

Ако вие бяхте на мое място, нямаше да останете с по-приятно чувство, уверявам ви!
Вижте сега, опираме до едно противоречие, което вие отново подминавате без коментар. Значи, ще обясня подробно и простичко, пък дано този път ме разберете вече... Обади ми се служителката ви, за да взема от магазина НОВ талисман, чисто нов, както се казва, защото старият според бижутера не може да се поправи по-добре, тъй като ще се изкриви повече. Това бяха думите на момичето, което ми се обади. Добре, ще отида и ще взема чисто новия талисман, същия модел и ето, вие току що написахте това: Спрямо нашите условия за замяна и връщане от сертификата за автентичност т.9: "бижуто трябва да е в първоначалния си вид и състояние, без видими наранявания". Във вашия случай носите пречупено бижу, което се завежда за рекламация.
В колко по-първоначален вид и състояние да е бижуто, което искам да върна, след след момента на изваждането му от витрината?! Е, какъв е проблемът тогава да го върна в момента на взимането, когато ще е непокътнато и неупотребявано, и без следи от нищо друго върху него, освен от погледа ми, а той следи оставя само върху определени хора, но това е друга тема. Моля ви, смешно ми става вече, толкова е нелепо всичко! Нека не си създаваме повече взаимна досада, защото ако преиначавате нещата и отказвате да направите нещо елементарно, което не ви струва абсолютно нищо, тъй като, така или иначе старият талисман няма да може да бъде поправен и получавам нов, повярвайте ми, няма да се откажа!
Просто моля, вместо да получа чисто нов от витрината ви талисман "Зимна ваканция", да си избера на неговата стойност или на по-висока като доплатя за това, друг модел талисман от всички налични, които продавате и ви обещавам, че повече няма да чуете за мен ама никога!
Дали ме разбрахте колко простичко нещо питам и искам? Давате ми нов, НОВ, чисто нов, непокътнат талисман, но аз не искам този модел! И се отказвам от правото си да получа нов, чисто нов талисман, за сметка на друг модел талисман. Повтарям се, не, ами за 20-ти път сигурно го обяснявам. Наистина ми е смешно, повярвайте ми! Продавате такива красиви неща, няма как да сте хора, на които им е трудно да разберат толкова простичка молба...

Благодаря ви, че писахте! До скоро!
И последва днешният отговор, с който започнах! Joy
Ама то се счупи и го занесох на 18-ти март! Бижутата имат 2(две!) години гаранция! Заменя се само ново. ОК, нали получавам ново, от витрината, защото старото е непоправимо? Къде е абсурда и аз ли не разбирам защо не може замяна на модела?! Дефакто бижуто ще е чисто ново, но те вземат предвид срока, в който е купено счупеното! Ама това е откачено!!!

# 598
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 655
Големи маймуни са. И ново да вземеш, счупи ли се, няма оправия. Единият месец гаранционен срок е изтекъл още със закупуването на първия талисман. Дори и вторият да се счупи в изискуемия срок, свърши ли месецът - никакъв шанс за смяна на модела. Почваш да носиш всяка седмица счупени да ти ги заменят с нови, може и да кандисат накрая. Ти имаш права да сменяш колкото искаш, защото държиш сертификата, който ти гарантира право да имаш здраво бижу от съответния модел. Гадничко е, ама като няма друг начин.

Дефакто бижуто ще е чисто ново, но те вземат предвид срока, в който е купено счупеното! Ама това е откачено!!!
Така е. Новата стока не идва с нова гаранция. И на мен така ми застъпиха една пералня в срок за рекламация с нова без да ѝ продължат гаранцията.

# 599
  • Мнения: 17 546
Не, не! Ще си кореспондирам с Датския офис и наистина ще им препратя цялата кореспонденция! Абсурдно и малоумно е всичко, уверявам те. Най вече това, че са толкова важни, че продавачката им измива очите и се обажда вместо тях. Няма всякакви самозабравили се хора да си развяват коня по българските пазари, защото тук в България сме тъпаци и сме съгласни с всичко. Пък ще видим. И тук ще им се зарадват http://www.ecc.bg/
И, хора, търсете си правата когато ви правят на глупаци в магазини у нас, в които продават на тройни от цените на същите неща в Европа!

Дефакто бижуто ще е чисто ново, но те вземат предвид срока, в който е купено счупеното! Ама това е откачено!!!
Така е. Новата стока не идва с нова гаранция. И на мен така ми застъпиха една пералня в срок за рекламация с нова без да ѝ продължат гаранцията.
Ама като преподписваш договор с мобилен оператор преди да е изтекъл срока на стария договор, новия започва да тече за същия срок в пълен размер, а?! Е що така двойни стандарти?!

Общи условия

Активация на акаунт