Време е да се възмутя....

  • 3 377
  • 46
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 237
 от един бебешки магазин в София ! Писна ми вече момичета и реших да ви се оплача,пък може някоя от вас да е имала проблеми със същия магазин.И така ,става въпрос за магазин "БеБе" в Дианабад,срещу басейн "Диана". Close От както посещавам този магазин не съм получила нито веднъж свястно обслужване ! Naughty  Продавачките са груби и нелюбезни и не съдействат с нищо.Отначало си мислех че си въобразявам,но след днешното ми посещение вече съм сигурна че са  newsm57  Давам пример за лошо отношение:преди време отидох да купя нещо на малката.Те отварят от 10 часа.Часът беше 10 и 15 а нямаше никой.Та чакам аз.По едно време се появява едната с кафе в ръка.Аз любезно я питам не трябваше ли да е дошла в 10.00 при което получих злобно изсъскване "Е,голяма работа,15 минути,не мога ли да пия едно кафе !"Отключва тя,а аз понечвам да влезна.При което тя ме спира и казва "Чакай малко бе,не съм пуснала алармата,къде влизаш !".При което аз възмутена все пак влизам и я питам там за каквото съм дошла..А тя троснато ми отговаря "Нямаме!" при което се завира някъде в склада...Еми излязох си супер възмутена  #2gunfireВеднъж пък докато пазарувах,в магазина влезе доста добре облечена дама.Въпросните продавачки веднага ме зарязаха,пратиха ме в "трета глуха" и взеха да се мазнят на дамата....Е,добре де,може да не съм с палто за 1000 лв,ама аз бях първа..... Sad
Отивам пак днес,а те ме гледат като изкопаемо.Питам аз,те отговарят с половин уста.При това бях с детенцето,а те не му обърнаха никакво внимание,поне да и се усмихнат....Напазарувах за около 60 лв а те нито вопъл,ни стон.Държаха се така все едно ми дават  те на мен пари,а не аз на тях.Излязох с неприятното чувство че с покупката си едва ли не съм им досадила....Нямам думи ! Weary И както ви казах и преди,това отношение не е от вчера,това е всеки път като ходя !
Е,питам момичета,не трябва ли клиента да се уважава,(още повече че клиента в случая е майка с детенце)не трябва ли да му се съдейства при покупката,да му се благодари като плаща и да му се пожелава "приятен ден" при излизане  при положение че аз на тях винаги им пожелавам ? newsm78 И редно ли е да караш клиента да се чувства едва ли не виновен че е пазарувал при теб ?Аз ли нещо съм сбъркана,че искам като си давам парите да получа поне усмивка от отсрещната страна ? Не искам много - само да се почувствам като един глезен  и ухажван клиент,което ще ме накара да посетя пак магазина.
Вие какво мислите ? Има ли някоя друга мама с оплаквания от този магазин (в който аз със сигурност вече няма да вляза)  ?
Благодаря ,че ме изслушахте ! Simple Smile

Последна редакция: пт, 07 апр 2006, 15:43 от blizna4e

# 1
  • Мнения: 161
Че защо ходиш там?!
На мен като не ми изнася някъде, не стъпвам втори път, в доста магазини имат такова отношение, да не ти пука

# 2
  • София
  • Мнения: 18 679
Имаш право да си възмутена.Просто не ходиш повече там и толкоз Simple SmileСвободен пазар Wink

# 3
  • Мнения: 4 546
направо се учудвам, че си отишла още веднъж. иначе, че имаш право да си възмутена - имаш. няма ли телефон на управителя на магазина на витрината да се оплачеш  Twisted Evil

# 4
  • Мнения: 1 205
Спираш да ходиш и не ти пука. АКо обаче наблизо нямаш друг удобен магазин искай визитка и се свържи с управителя.  bouquet

# 5
  • Мнения: 282
Я не се ядосвай-такива типажи се срещат над път и под път.Отвърни и ти със същото отношение пък да видят дали е приятно.  love001

# 6
  • Мнения: 7 186
Оплачи се на собственика. Снаха ми държи два детски магазина и се е случвало да гони продавачки, ако са нелюбезни с клиентите. Ако научи такова нещо продавачката е изхвърчала дирекшън. Лошо е, че шефовете рядко имат цялостен поглед върху поведението на продавачите. Защото ако са постоянно в магазина продавачите козируват, а като ги няма- пей сърце. Confused Именно затова оплакванията са полезни.
Изобщо не е трябвало да им правиш сметка 60 лв. на тия оФци. Naughty Другия път, ако въобще отидеш ги разкарай едно хубаво да ти наизкарат 100 неща и накрая си тръгни с празни ръце. Twisted Evil

# 7
  • Мнения: 2 237


 Абе бях решила да се оплача на собствениците,ама каквато съм си добродушна овца и аз...Сакън да не направя на някой нещо лошо Embarassed А иначе ходя там защото нямам друг удобен магазин наблизо...
Но ще намеря,само и само да не стъпвам повече в този...
Благодаря ви за отговорите ! Hug

# 8
  • София
  • Мнения: 2 901
Аз пък освен че не стъпвам повече при такива (ама още от първия път!!!), гледам да разберат защо го правя. Вдигам един хубав скандал, чета една кратичка лекция и напускам, че иначе ме е яд, че не съм им казала, какво ми е било! Иначе кел файда - разсърдил се заека на гората и си тръгнал! Може и да им е все едно без мен, но поне мен няма да ме е яд, че не съм се разтоварила. После и да пиша във форума, и да го дипля с някого на 4 очи, никога не мога да получа такова удовлетворение!

Иначе, ясно е - не са прави, но май и на управителя им не му пука! Много ясно, че не са търговци, дано скоро им се отрази по-ефективно някъде, та да разберат къде бъркат!

Сега виждам мнението на Lady Marmalade - честно ти казвам, няма да ти стане по-добре, колкото и да си говориш с нас. Я вземи и пак се разходи тие дни и ги разиграй едно хубаво и след това нищо не вземай.  Ха ма ха  Crossing Arms - край на овчите изпълнения и добродушието. Тепърва да искаш името и телефона на управителя е вече късно, май...

# 9
  • Мнения: 1 866
Аз в такива случаи спирам да влизам в магазина. Поне докато сменят продавачката. Защото съм забелязала, че в един и същ магазин са ме обслужвали супер добре и супер зле в зависимост от продачачката, която работи там. И друго съм забелязала : лошите продавачки след известно време изчезват.

# 10
  • София
  • Мнения: 3 800
За съжаление у нас в повечето магазини продавачките преценяват клиентите си по дрехите и от това зависи и обслужването #Cussing out

# 11
  • Мнения: X
Един път съм влязла в тоя магазин и повече не съм повторила. Мразя такова отношение.
Аз съм възпитана и любезна с продавачите, очаквам и отсреща такова отношение. Ако не го получа - забравям че магазина изобщо съществува. Обикновенно обаче преди да изляза от въпросния магазин казвам в прав текст на продавачките какво мисля за обслужването. Обикновенно много се спичат.

# 12
  • Мнения: 9 990
От краха на соц-а, като не ти харесва в един магазин обслужването имаш възможността да не стъпиш там.Аз имам чувството, че отношението е тенденциозно към теб, защото си подразнила с изискването си към продавачката да е точна, за да не я чакаш.Т.е-като те видят се държат нарочно така с теб.Не ходи там или се оплачи на управителя, но не в стил "Моля другарко " а ясно и точно-обслужването ви е под всякаква критика, не се спазва работното време и т.н.Бъди гадна ако трябва. Щом идват на работа, трябва да си спазват задълженията, ако им е крив света-не са за тази работа просто и трябва да бъдат уволнени.

Последна редакция: пт, 07 апр 2006, 16:23 от пенелопа

# 13
  • Мнения: 779
Заради подобноп поведение, много от магазините ( не само детските) ме загубиха като клиент  Crossing Arms . Обичам да пазарувам и като ми развалят настроението   ми сецват вдъхновението за шопинг.

# 14
  • Мнения: 1 655
Споделям мнението ти за въпросния магазин. Аз влязох един единствен път там и не смятам да повторя.

# 15
  • Мнения: 6 167
Разбирам те!!!
а какво ще кажете за магазина на Триумф на Патриарха и Борис?
МИ то бива бива бурсущина, но и не само, карат ме да се чуствам виновна, като влизам и излизам.откакто го има този магазин един път не са ме посрещнали поне с усмивка ( не искам поклони), да ми услужат, да ме посъветват.
аз понеже съм с голям бюст - тия завиждат ли , ядосват ли ми се нещо.. всеки път.
може да им изглеждам бедна ли.. не на ниво ли за тяхния магазин...
като видят, че няма да купувам и двете като някакви мижетурки в единия ъгъл се свират и ме гледат все едно ми казват да се разкарам.
а като реша да купя , давам поне 50 лв, тогава пък ми хвърлят торбичката, все едно ми го подаряват...
и аз се оплаках, ама ако има някой от Триумф да ги знае тия клявки -махнете ги, моля ви. Или им проведете някакво кратко обучение...

# 16
  • Мнения: 2 978
Ох ..ето това ме дразни най-много от всичко:
"Е,голяма работа,15 минути,не мога ли да пия едно кафе"

Не, неможе, щом на вратата ти пише 10 или 9.00 трябва в толкова да е отворено..овца...като и се пие кафе, ще отиде по- рано на работа....Много се дразня на такива #Cussing out

А ако те е срам, намери адреса на фирмата или мейл адреса им и напиши писмо до шефа им.

Така нестават тия неща Naughty

# 17
  • Paris
  • Мнения: 1 727
На вратата на магазина трябва да има данни на фирмата адрес, телефон. Веднага въртиш едно телефонче и  казваш какъв ти е проблема. И съответно повече никога не стъпваш в този магазин. Ако знаеш и на мене колко ми е писнало от нагли прости продавачки. Ама кво да  ги правиш. Те са навсякъде!!!

# 18
  • Мнения: 1 809
Само още една идея  Mr. Green Ако случайно на вратата им видиш телефона на управителя (или какъвто се води там шеф) звънни му и говори с него -оплачи му се от обслужването в еди кой си магазин, работно време, отношение и т.н. (името е много важно да го споменеш на висок глас  Laughing ) пред продавачката/те   Joy

# 19
  • Linz
  • Мнения: 11 619
От време на време ходя в този магазин- Бебе +. Наистина са нелюбезни, но това съвсем не е единствения магазин с такива продавачки. В района има достатъчно други детски магазини, просто не ходи там.

# 20
  • Мнения: 379
Като не ми хареса отношението на продавачките- повече не стъпвам там

# 21
  • Мнения: 2 039
Че защо ходиш там?!
На мен като не ми изнася някъде, не стъпвам втори път, в доста магазини имат такова отношение, да не ти пука

newsm10

# 22
  • Мнения: 5 622

 НА мен редовно ми се случва да ме пренебрегнат заради някоя, която е изглежда по-заможна..спокойно. Да не ти пука.

Както се казва "свиркай си"  Wink

То не може всички да сме невъзпитани и да ти кажа, не е лесно да си прост  Wink

# 23
  • София
  • Мнения: 4 966
Ние доста неща сме си купили от този магазин.Знам две продавачки.Едната се държи нелюбезно-по-младата ;другата е много печена.Мъжа ми ходи няколко пъти и всеки път си говорят и доста голямо внимание обръща.Искахме една обикновена дрънкалка-тя всичките ги извади да ни ги покаже.Исках да купя нещо-тя каза да не си даваме парите-няма да ни е нужно и така...доволна съм сравнително...

# 24
  • София
  • Мнения: 596
Лошо е, че шефовете рядко имат цялостен поглед върху поведението на продавачите. Защото ако са постоянно в магазина продавачите козируват, а като ги няма- пей сърце. Confused Именно затова оплакванията са полезни.
Аз само да споделя - имах точно обратния случай. Ходех в магазин, именно заради конкретна продавачка, а откакто я изгониха, не ходя често, да не кажа никак. Naughty

А, иначе, го зарежи този магазин, има много други - да, може да ти е удобен, и по път, но пък така или иначе ги даваш тези пари, поне го прави с удоволствие, но на друго място!!!

# 25
  • София
  • Мнения: 4 015
Е,питам момичета,не трябва ли клиента да се уважава......(

Уважавай се, за да те уважават и другите. Аз не бих ходила там повече от един път. Sick

# 26
  • Мнения: 8 917
Че защо ходиш там?!
На мен като не ми изнася някъде, не стъпвам втори път, в доста магазини имат такова отношение, да не ти пука

Peace

# 27
  • На черешата
  • Мнения: 8 393
  И с мен се държаха така във въпросният магазин...,ами вече не ходя там. newsm11

# 28
  • Мнения: 551
 newsm10  Аз пък обратното , редовно го посещавам и винаги са много внимателни

# 29
  • Мнения: 10 758
Няколко пъти съм ходила до въпросния магазин.Последния път вече им вдигнах биг скендъл, щото вече прекалиха.Колкото и пъти да отида, никога не са ми обръщали внимание.Като ги питам за нещо ми отговарят с половин уста.Последния път вече ми изкипя и им казах, че ако не им се работи да си ходят в къщи, ако ли пък им се работи да дойдат и да ми обърнат поне малко внимание.

# 30
  • София
  • Мнения: 11 733
Аз имах подобна случка с един детски магазин при нас,от който бях пазарувала,но и където понякога бях само зяпала/повечето случаи/.И повече не ми стъпва крака там и то най-демонстративно!
Есента бях тръгнала да купувам подарък и влизам там разглеждам и казвам,че ще отида да се обадя на майката на детенцето.Това става около 18.40 и около 18.55 се връщам в магазина за да купя подаръка.А той работи до 19.А продавачката вече е измила и ще си ходи и като ми се развика, ама какво да се прави жената като не е добре с нервите!А аз бях и с количката, бебка беше на 3 месеца,врътнах се и повече никога не влезнах в този магазин.И тя като ме види след това си обръща главата.Дори веднъж собственичката беше вътре,а аз бях отвън и онази продавачката нещо ме сочи и говори,от къде да знам може да и е казала,че съм откраднала нещо.Там наистина имаше не лоши неща,на добри цени,но не влизам!
Така че и ти игнорирай този магазин,колкото и да ти е удобен,навярно има и други магазини в района!

# 31
  • София
  • Мнения: 11 733
Няколко пъти съм ходила до въпросния магазин.Последния път вече им вдигнах биг скендъл, щото вече прекалиха.Колкото и пъти да отида, никога не са ми обръщали внимание.Като ги питам за нещо ми отговарят с половин уста.Последния път вече ми изкипя и им казах, че ако не им се работи да си ходят в къщи, ако ли пък им се работи да дойдат и да ми обърнат поне малко внимание.
Чисто от любопитство ми е интересно как реагираха!

# 32
  • Мнения: 10 758
Няколко пъти съм ходила до въпросния магазин.Последния път вече им вдигнах биг скендъл, щото вече прекалиха.Колкото и пъти да отида, никога не са ми обръщали внимание.Като ги питам за нещо ми отговарят с половин уста.Последния път вече ми изкипя и им казах, че ако не им се работи да си ходят в къщи, ако ли пък им се работи да дойдат и да ми обърнат поне малко внимание.
Чисто от любопитство ми е интересно как реагираха!
Троснато ми отговориха -"Кажете".Е т`ва беше вече върха на наглостта.Казах им, че сигурно са на заплата, за да се държат така с клиентите.Иначе едва ли ще е такова поведението им.Повече не съм влизала в този магазин, няма и да го направя.
Работила съм в магазин и зная как може да си спечелиш клиенти.Шефката ни казваше, че трябва да "флиртуваме" с клиентите.И е напълно права.

# 33
  • Мнения: 903
Aз те съветвам да потърсиш собственика и да му обясниш всичко. Не е задължително да спираш да пазаруваш от този магазин ако ти е на близо и цените са добри. Просто поговори с човека, той едва ли знае какво е отношението на продавачките. Даже ще ти е благодарен като му кажеш.

# 34
  • Мнения: 5 790
Отдавна спрях да влизам в този магазин точно поради същите причини. Гледат те, все едно си им длъжен с нещо. И са супер нелюбезни и троснати. Сигурно трябва да им покажеш пачка с пари, за да ти обърнат внимание. Детски магазини вече има навсякъде. Просто смени магазина.

# 35
  • Мнения: 295
Не ходи там има и други магазини.

# 36
  • Мнения: 2 309


 Абе бях решила да се оплача на собствениците,ама каквато съм си добродушна овца и аз...Сакън да не направя на някой нещо лошо Embarassed А иначе ходя там защото нямам друг удобен магазин наблизо...
Но ще намеря,само и само да не стъпвам повече в този...
Благодаря ви за отговорите ! Hug
Така или иначе и в двата случая правиш лошо.В първия е ,че не казваш на собственика,а втория,както казваш се опасяваш да не ги уволнят.Според мен трябва да се оплачеш.Така ще направиш едно добро на работодателя и ще предоставиш евентуална възможност,на други по-ведри жени да работят в този магазин.Така и на теб ще ти е приятно да пазаруваш там.

# 37
  • Мнения: 4 978
Blizna4e, ако с мен се държат по този начин, в който и да е магазин, просто не влизам 2-ри път. Сега поне, магазини колкото щеш. Ти защо се самонаказваш като ходиш пак?

# 38
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 367
Оплачи се на собственика. Снаха ми държи два детски магазина и се е случвало да гони продавачки, ако са нелюбезни с клиентите. Ако научи такова нещо продавачката е изхвърчала дирекшън. Лошо е, че шефовете рядко имат цялостен поглед върху поведението на продавачите. Защото ако са постоянно в магазина продавачите козируват, а като ги няма- пей сърце. Confused Именно затова оплакванията са полезни.
Изобщо не е трябвало да им правиш сметка 60 лв. на тия оФци. Naughty Другия път, ако въобще отидеш ги разкарай едно хубаво да ти наизкарат 100 неща и накрая си тръгни с празни ръце. Twisted Evil




Подкрепям изказването на Лейди
Собственика едва ли знае за отношението на служителките си към клиентите, ако има телефон се обади и се оплачи  Grinning

# 39
  • София
  • Мнения: 771
Последно бях в магазина миналия петък и продавачката ми обърна внимание повече от обикновеното, но собственичката беше там. Аз също съм се натъквала на безразлично отношение, ама не ми дреме, взимам си каквото съм решила и си отивам, защото това ми беше най-удобния магазин до скоро.

# 40
  • Мнения: 641
Ле леее колко си упорита... Laughing
При подобно отношение не бих се върнала там!
Но... явно имаш основателна причина да посещаваш въпросния магазин отново и отново, та както са ти казали говори със собственичката.

# 41
Момичета , искрено съжаляваме за причиненото Ви неудобство при пазаруване в магазин Бебе+ и Ви уверяваме че ще бъдат взети мерки с цел избягване на неприемливо отношение от страна на персонала. Всеки един проблем или възникнал въпрос може да изпращате на e-mail: magazin_bebe@dir.bg   
 Благодарим Ви , че ни съдействате! Приемете нашите извинения
.[/size]       

# 42
  • София
  • Мнения: 771
Момичета , искрено съжаляваме за причиненото Ви неудобство при пазаруване в магазин Бебе+ и Ви уверяваме че ще бъдат взети мерки с цел избягване на неприемливо отношение от страна на персонала. Всеки един проблем или възникнал въпрос може да изпращате на e-mail: magazin_bebe@dir.bg   
 Благодарим Ви , че ни съдействате! Приемете нашите извинения
.[/size]       

Браво, че четете и се интересувате от мнението на клиентите си. Като цяло магазинът е доста добре зареден и приятен и не си струва да страда само заради персонала си.

# 43
  • София
  • Мнения: 8 283
Момичета, искрено съжаляваме за причиненото Ви неудобство при пазаруване в магазин Бебе+ и Ви уверяваме че ще бъдат взети мерки с цел избягване на неприемливо отношение от страна на персонала. Всеки един проблем или възникнал въпрос може да изпращате на e-mail: magazin_bebe@dir.bg   
 Благодарим Ви , че ни съдействате! Приемете нашите извинения
.   

Браво, че четете и се интересувате от мнението на клиентите си. Като цяло магазинът е доста добре зареден и приятен и не си струва да страда само заради персонала си.

Нормално е да четат, а е напълно възможно собственичката да е мама от форума, виждал съм я с малкото там.
Относно мнрението ми за магазина ето:
- подкрепям мнението, че има разлика между продавачките, предпочитам по-възрастната
- продаваните дрешки изглеждат много добре, но докато се изперат, така че спрях да купувам дрехи там, спазих тончо инструкцията, а плата стана на петна; незнайно защо наблягат на вноса (ТУРЦИЯ)
- хубавото му е, че има всичко (почечето ни големи-едри придобивки са от там) сега ходя за разни дреболии

# 44
  • Бургас
  • Мнения: 3 080
Браво на собственика на магазина за поднесените извинения!
За съжаление в БГ наистина е мн трудно с намирането на качествен персонал. Уж има голяма безработица, пък като тръгнеш да търсиш никой не можеш да намериш... (казвам го от соствен опит)

# 45
И аз съм пазарувала от там няколко пъти, докато дъщеря ми беше още съвсем малка. Не го правя от много време, защото и в момента студената и апатична физиономия на едната продавачка ми е още пред очите.
Радвам се, че има отношение по въпроса, защото магазина наистина е много приятен и до момента се изкушавам да вляза отново.

# 46
  • Montana
  • Мнения: 49
Продавачките забравят,че са обслужващ персонал и са зависими от техните клиенти, така че бих те посъветвала да отидеш в магазина и с лек тон и високомерно отношение към тях, да ги накараш да ти покажат /разгънат,свалят.../ наи-различни неща, като искаш по-голям номер да видиш /примерно/ и т.н. След това с едно мерси и без НИКАКВИ ИЗВИНЕНИЯ И СЪЖАЛЕНИЯ да си тръгнеш. Аз така съм постъпвала , поне им даваш урок , а и  незабравяй че те са длъжни да те обслужват.  Ще се почувстваш по-добре.

Общи условия

Активация на акаунт