Отивам пак днес,а те ме гледат като изкопаемо.Питам аз,те отговарят с половин уста.При това бях с детенцето,а те не му обърнаха никакво внимание,поне да и се усмихнат....Напазарувах за около 60 лв а те нито вопъл,ни стон.Държаха се така все едно ми дават те на мен пари,а не аз на тях.Излязох с неприятното чувство че с покупката си едва ли не съм им досадила....Нямам думи ! И както ви казах и преди,това отношение не е от вчера,това е всеки път като ходя !
Е,питам момичета,не трябва ли клиента да се уважава,(още повече че клиента в случая е майка с детенце)не трябва ли да му се съдейства при покупката,да му се благодари като плаща и да му се пожелава "приятен ден" при излизане при положение че аз на тях винаги им пожелавам ? И редно ли е да караш клиента да се чувства едва ли не виновен че е пазарувал при теб ?Аз ли нещо съм сбъркана,че искам като си давам парите да получа поне усмивка от отсрещната страна ? Не искам много - само да се почувствам като един глезен и ухажван клиент,което ще ме накара да посетя пак магазина.
Вие какво мислите ? Има ли някоя друга мама с оплаквания от този магазин (в който аз със сигурност вече няма да вляза) ?
Благодаря ,че ме изслушахте !