От Франция до България - превоз на покупките ни (24)

  • 99 943
  • 517
  •   1
Отговори
# 105
  • Sofia
  • Мнения: 10 875
Направо ви се чудя на желанието да играете тази руска рулетка. newsm78 Аз лично няма да поръчвам, докато няма положително развитие. Не мога да повярвам, че при наличен номер на колет, представител на превозвача във Франция не може да отиде до пощите и да изиска категорично доказателство кога точно е доставена пратката и от кого е получена. И в този склад нали има камери? Те какво показват точно?
Защо не се свържете и с френските пощи?
Вие сте получател, имате номер колет но той не ви е доставен. Да ви докажат, че са го доставили.

# 106
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Мимита, получена ли е пратката ти от Сефора?
На мен ми пратиха повторно продуктите, утре трябва да пристигнат на френския адрес. Наистина се надявам този път да не се изгуби!

Не, според ДДМ не е получена. Препоръчва ми да съм им пишела да ми я изпратят пак....
Тази работа въобще не ми харесва, ние така може да си играем на изпращане и неполучаване много време. Това просто е едно безумие! Щял да се свързва с полицията, от пощите отбелязвали пратки като получени, а те не били. Какви са тези глупости? Може би само на този адрес пощите не си правят труда да доставят пратките?! Като не можеш да вършиш нещо адекватно, защо трябва да лъжеш и заблуждаваш хората?
За мен това беше първият и последен път с този превозвач и въобще няма да оставя нещата така.
Lodsi, ще ти пиша на лични.

# 107
  • София
  • Мнения: 1 974
даааа, абсолютни глупости са Simple Smile
Но ние му го позволяваме, затова продължава.
Аз също няма да оставя нещата така, само чакам утре да каже, че отново не е получил пратката!
Пратила съм му проследяващ номер, предупредила съм, че утре ще е на адреса и нека да има "късмета" отново да "не пристигне".

# 108
  • Мнения: 470
Някой с добър френски да преведе писмо до френските пощи.  Как ще изчезват пратки? Малко невероятно, но е факт и според мен някой си се снабдява с безплатна стока !
Превозвачът има най-много вина и никой друг! Щом досега не взе мерки, да възстанови за липсващите пратки сумите, а не да ви кара да пишете писмо на изпращача! Пратките имат номер за следене, какво по-сигурно от това за изпращача?!
 Превозвачът да звеме светкавични мерки за намиране на пратките ! #Cussing out #2gunfire

# 109
  • на терасата
  • Мнения: 797
И аз се записвам сред оплакващите се с липсващи пратки.
Изчезна пратка от Esprit. Според Colissimo е доставена на 29 януари, но превозвачът казва, че не е получена.
Мейли, доказателства, тел. разговори с ДДМ, накрая писах нa Esprit.
Още чакам отговор от тях, но вече нямам надежда, че ще се получи нещо...

За щастие нищо от LaRedoute не липсва, но аз не съм поръчвала обувки от това намаление.

# 110
  • Мнения: 470
Не изчезват само обувки ! Аз имах 2 пратки с маратонки , които си получих!
Има пратки с липсващи дрехи, якета.....
Работата е сериозна и трябва да се сезира КЗП.

# 111
  • София
  • Мнения: 1 974
Говорих с Матю по телефона преди малко, втората ми пратка е получена при тях!
Аз съм пуснала запитване до фр пощи относно "загубената" пратка и чакам отговор - била ли е доставена, на кого, има ли подпис и т.н. Надявам се да получа отговор!
Някой пускал ли е жалба в КЗП?

# 112
  • Мнения: 5 827
От Фд се оплаквахме на КЗП,прехвърляха си топката- и нищо .
Аз имах 2 поръчки сдрехи от ЛР през ДДм и си ги получих.Поръчвам толкова,колкото мога да прежаля  Mr. Green

# 113
  • Мнения: 86
момичета, момичета още от преди три месеца ви казвах че нещата не са както трябва.... но тогава всеки беше многооооооооо  доволен. сега като ви чета то много липси много нещо. за трети път ви каня да се съберем и да пишем всички потърпевши и до ЛР и до пощите[/color]. даже снощи си мислих и до господарите да пиша.това просто в 21 век няма как да се случва...длъжни сме да си търсим правата защото всичките тези липси са от месеци но, като че ли сега е бума... това са нашите пари и нашето лично време с които няма право никой да се разпорежда. единствената ви надежда е ПП. от ДДМ пари изобщо не очаквайте от ЛР пък още по-трудно. и да ви обещават съдействие и т.н. всичко е моментно. ще ви напишат един мейл и после ще ви кажат че не се свързва с пощите и ЛР и че всичко трябва да се прави от вашият акаунт и по този тактичен начин ви отсвирват... баща ми казваше че една работа до като не се разтури няма да се оправи. ooooh!
Lodsi  очаквам да пишеш на лични.... след теб и аз отивам в КЗП
Моля, някоя по информирана съфорумка ако е наясно как се казва френското КЗП  Laughing да пише дали на лични дали тук в темата имам намерение да пиша и до там. аз ще намеря начин да ми го преведат на подходящ френски

# 114
  • Мнения: 470
момичета, момичета още от преди три месеца ви казвах че нещата не са както трябва.... но тогава всеки беше многооооооооо  доволен. сега като ви чета то много липси много нещо. за трети път ви каня да се съберем и да пишем всички потърпевши и до ЛР и до пощите[/color]. даже снощи си мислих и до господарите да пиша.това просто в 21 век няма как да се случва...длъжни сме да си търсим правата защото всичките тези липси са от месеци но, като че ли сега е бума... това са нашите пари и нашето лично време с които няма право никой да се разпорежда. единствената ви надежда е ПП. от ДДМ пари изобщо не очаквайте от ЛР пък още по-трудно. и да ви обещават съдействие и т.н. всичко е моментно. ще ви напишат един мейл и после ще ви кажат че не се свързва с пощите и ЛР и че всичко трябва да се прави от вашият акаунт и по този тактичен начин ви отсвирват... баща ми казваше че една работа до като не се разтури няма да се оправи. ooooh!
Lodsi  очаквам да пишеш на лични.... след теб и аз отивам в КЗП
Моля, някоя по информирана съфорумка ако е наясно как се казва френското КЗП  Laughing да пише дали на лични дали тук в темата имам намерение да пиша и до там. аз ще намеря начин да ми го преведат на подходящ френски
Напълно съгласна! Подкрепям!!!! Peace Hug И до пощите , и до превозвача!
ПП Сестра ми писа до пощите, ако има развитие, ще пиша!

# 115
  • Мнения: 2
Подкрепям Piipito в инициативата, да се обединим всички с неполучените пратки и да действаме по случая. Не може кражбите да стоят премълчавани, или много е удобно за превозвача - няма пратка -няма услуга за клиента и той е чист по неговите "Общи условия". Пощите ли не доставят или той укрива доставки - и си плюе на името ? Въпрос, чийто отговор, трябва да се намери. Обединени , по-лесно и бързо ще открием отговора, убедена съм.

# 116
  • София
  • Мнения: 2 296
Отговорът е пределно ясен, според мен, но не виждам това как би помогнало да се прекратят тези недоразумения...

# 117
  • Мнения: 14
Здравейте,
и аз съм от потършевшите, откраднаха ми стока на голяма сума, като получих старателно залепен колет с празна опаковка вътре. От прочетеното във форума виждам, че от ноември насам кражбите са станали систематични. Проблемът е в превозвача, който позволява да ни крадат или е в комбина с тези, които ни крадат.
По същество: трябва да си търсим правата. Говоря много добре френски. Начинът не е да се изпрати жалба към пощите. Те са коректни и ако вие живеехте във Франция и си получавахте колетите на домашен адрес нямаше да имате никакви проблеми. Живяла съм във Франция. Пощите са много стриктни. Веднъж за колет до ДДМ Сожетра , който се загуби писах до пощата. Получих имейл след една седмица да им се обадя на телефон, за да им задам въпросите си., защото са претоварени и не отговарят на мейли. От чужбина е много трудно, почти невъзможно да направите нещо, дори да говорите перфектен френски. Вие не сте физическото лице, което е получател на пратката,  на своя домашен или служебен адрес, не забравяйте това.  Единственото, с което разполагате е договорката ви с ДДМ да ви свърши услугата срещу заплатената цена.
ЕДИНСТВЕНИЯТ НАЧИН ДА ПОЛУЧИМ КОМПЕНСАЦИЯ и виновният да си получи заслуженото е да се ПИШЕ ДО ОРГАНИЗАЦИЯ ЗАЩИТАВАЩА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. Тук идва въпроса ДДМ КАКВА ФИРМА СА, КЪДЕ СА РЕГИСТРИРАНИ, В БЪЛГАРИЯ ИЛИ ФРАНЦИЯ? Имате ли данните им, за да знаем къде да пуснем случая за разглеждане? Моля, отговорете, ако знаете отговора на този въпрос.

# 118
  • Sofia
  • Мнения: 10 875
От моя опит пощите определено са стриктни, когато става дума за домашни адреси, как стои въпросът с пратки, доставяни в склад обаче?
Аз си представям ситуацията така - пощенският камион изсипва на адреса 50 пратки наведнъж (поне). Според мен на адреса или няма кой да ги приеме лично (просто се изсипват в някаква клетка), или някой ги приема, но изобщо не си прави труда да провери пратките 50 ли са или 45 например.
Ако се изсипват в някаква клетка нищо чудно всеки, минаващ наблизо да може да си взима (особено живущи/работещи наоколо, запознати с изсипването на пратки там).
Ако никой не ги приема и брои е възможно и пощенският служител, знаейки че никой не брои пратките, да "забравя" да остави разни пакети.
Много добре помня, че с Франс деливъри имаше няколко въпроса по доставени пратки на техния адрес (по времето, когато работеха добре). Те веднага бяха в състояние да изпратят копие на това какво точно и кой е подписал при тях при получаване.
Очевидно с ДДМ организацията е без получател, иначе досега щяха да изискат от пощите подписан документ за уж доставените при тях пратки.

За мен трябва задължително да се направи контакт с френските пощи - има номер колет, има получател, той не е получил. Да се изясни въпросът на този адрес подписва ли се някой за доставени пратки или не.

# 119
  • на морето
  • Мнения: 1 498
Аз днес имам отговор от Ларедут,че на 23.02 са ми възстановили парите за изгубената пратка в картата. Но пари в сметката няма. Как мислите лъжат ли или ще се забавят? В Хисторито на поръчката ми пише, че се е върнала при тях и за това ми връщат и парите newsm78 Не знам, но ще се включа и аз в жалбата ако се пуска такава Peace

Общи условия

Активация на акаунт