Тормоз в училищата и толеранс към него

  • 52 798
  • 842
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 610
Ти не разбираш тя използва Ирония , не ти ли стана ясно, колко е Велика и Умна, защото говори с Ирония и насмешка в сериозна  тема. И си мисли, че е оригинална освен това... И аз не съм имала късмет да попадна на учители, аз лично, не детето ми. Бях потърпевша в тормоз, а учителката беше крайно неадекватна, после се преместихме в друго училище , а с мен и тормозителя. Е там вече наистина имаше учители и проблема се реши. Родителите и моите и на тормозителя не се смениха, каква изненада. И  ако искате да знаете още имам следи от това. Не физически, но психически да . Само, който не го е изпитвал може да е ироничен и да се прави на Велик и Интелигентен и да твърди, че учителите нямат роля в конфликта...
Има свестни учители има и некадърни и съм попадала и на двата типа, не виждам какво сложно има да се признае. Защитавайки некадърните само позорите себе си индиректно...Аз признавам, че има и некадърни родители, това не ме прави по-малко родител, не знам защо решавате, че ви прави по-малко учител..

# 616
  • Мнения: X
Има свестни учители има и некадърни и съм попадала и на двата типа, не виждам какво сложно има да се признае. Защитавайки некадърните само позорите себе си индиректно...Аз признавам, че има и некадърни родители, това не ме прави по-малко родител, не знам защо решавате, че ви прави по-малко учител..
+1. Предполагам, че на някои хора им е трудно да схванат тази елементарна идея, поради липсата на зачатъци на мисловен процес.

# 617
  • Мнения: 50 676
Ценя учителите на децата си в момента, защото в миналото имахме близки контакти с доста посредствени учители. И децата ми ги ценят, и уважават.

# 618
  • Мнения: 536
Някой беше писал много точно по-назад в темата:
Повечето учители - а с това не искам да категоризирам тези, които не го правят - са априори в позиция на защитна атака. За съжаление го виждам. Основно са от по-"младото" поколение, до 40-42.
Пак повтарям, това е при някои. Но е по калъп.
Хвърлят се директно, като основният повод, който измислят, е "тон". "Какъв тон ми държиш?!". Нелепото е, че ако е по нет, се вижда, че няма никаква обида или "тон". При опит да бъдат помолени да прочетат, все пак, дали има нещо като "тон", лошо отношение, отказват и навлизат в още повече обвинения.
То е като някакъв автомат - насреща може човекът да си е отишъл, да мига на парцали, няма значение.
Основната теза е" как си позволяваш?!".
И, ако човекът е възпитам добре и мил и започне да обяснява, че не е искал да обиди... Конят наистина отива у реката. Изпитано и много разочароващо. Все си мисля,  че учителят трябва да има човещина в него, но надеждата умира последна. Реално "учителят"  е този, който наистина обижда и не се спира. Обикновено по-културният бива стъпкан. Но едно нещо знам - високомерието не помага никому. Най-интелигентните хора, които познавам, са скромни и ненападателни.


# 619
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 655
iskambebche, как точно се справиха новите ви учители с вашия конфликт?

Сега, общи приказки не ми се четат, защото това ще означава, че въображението ти не работи, а ти си много по-умна от мен и го знаеш. Може да разкажеш точно какво направиха, какво предприеха, какво ви казаха - ей така стъпка по стъпка да ни запознаеш. Ако не искаш, не разказвай  Peace Но пък от друга страна знай, че няма смисъл да подхвърляш умряла стръв на шараните, те и без това само трева пасат.

# 620
  • Мнения: 610
Не може ли вече да се публикува като анонимен ?

# 621
  • В полите на Пирин планина
  • Мнения: 21 622
Не може ли вече да се публикува като анонимен ?

Само в СО подфорума.

# 622
  • Мнения: 610
Пиша и изтривам после не искам да ми стои в профила. ..... .......
 Цаката е да им спечелиш доверието, но не защото си им приятел , а защото си им преподавател, знаеш и можеш повече, но въпреки това им се кефиш.
 ......
Далеч съм от мисълта, че всички може да са добри психолози, или че всички проблеми се решават така лесно.
Далеч съм от мисълта, че всички родители проявяват разбиране , напротив някои са откровени простаци и затова съм за глоби, връзки със социалните и отнемане на социални помощи и привилегии.
Ако един учител е пробвал , каквото е могъл със собствени сили и не постига нищо, то да прибегне тогава и до тези правила, правилници и алгоритми , които не познавам. Поне жертвата ще види, че не е сама и не е изоставена. Когато никой не си направи труда да направи нещо жертвата си мисли, ето дори госпожата не направи нищо, може би той е в правото си да ме тормози,  а аз наистина съм толкова ужасна и това вече е пагубно.
Едно са единичните и еднократни сбивания между децата, спъвания , скубания и псувни. Въпреки че и за тях трябва ясно и категорично да се покаже, че не са приемливи в едно нормално цивилизовано общество. Децата не го знаят, възрастните сме тези, които го твърдят и показват и съвсем друго системното тероризиране на един отделен индивид от друг. Месеци наред, че и години, както в моя случай беше.

Последна редакция: ср, 16 мар 2016, 14:19 от iskambebche

# 623
  • София
  • Мнения: 20 721
Аз съм между чук и наковалня - в ДГ госпожите казват, че синът ми е на всяка манджа мерудия, иска навсякъде да дава мнение и да казва как да се прави. Аз говоря, говоря, къде по-кротко, къде повишавам тон, но той пък се оплаква, че някои деца му казват направо, че не искат да играят с него. Той разбираемо се дразни, не познавам и голям човек, който няма да се засегне.
Госпожите, особено едната, от известно време сякаш го нарочиха, вместо да тушират конфликтните моменти.
Баща му и дума не дава да се каже против наследника, веднага започва да плюе другите деца и родители - понякога с основание, но не така се печелят приятели. Да не говорим, че такава "компетентна" по всички въпроси и отявлена всезнайка е свеки Simple Smile та крушката си има опашка, но не искам да го споменавам.
Оплаках се, пиша тук, защото наесен ще е 1-ви клас и като чета - ще си имам ядове на стари години, като съм нямала с кака му на млади

# 624
  • Мнения: 7 325
Аз съм между чук и наковалня - в ДГ госпожите казват, че синът ми е на всяка манджа мерудия, иска навсякъде да дава мнение и да казва как да се прави.
И моят беше такъв.  Laughing
Като отиде в училище първо мен викаха, щото ако не се набърка в конфликта нямаше да е той. Но не биеше. По скоро беше от тези емоционалните, неспокойни и прибързани деца дето не търпеше нещата да се движат бавно или ( според неговите не винаги правилни преценки ) грешно.
Добрата новина е, че с годините това се израства, стествено с не малка помощ от родителите. Но няма нищо общо с агресията и проблемите на децата, които я проявяват.

# 625
  • София
  • Мнения: 20 721
И моят беше такъв.  Laughing
Като отиде в училище първо мен викаха, щото ако не се набърка в конфликта нямаше да е той. Но не биеше. По скоро беше от тези емоционалните, неспокойни и прибързани деца дето не търпеше нещата да се движат бавно или ( според неговите не винаги правилни преценки ) грешно.
Червеното все едно съм го писала аз. Моят дава акъл на децата и иска да гледа техните тетрадки, вместо самият той да се съсредоточи в своята работа. И аз на моменти съм прибързана и импулсивна, така че явно има наследство и от двете страни.
Понякога ми е трудно да намеря правилния баланс между желанието да защитя детето си и обективната реалност. Тъй като той се кара и с мен, се усещам, че инстинктивно първо се доверявам 100% какво ми казват учителите, а после размислям (обикновено след спор с баща му), че той просто не е тихо и кротко дете, какъвто е техният идеал.

# 626
  • sofia
  • Мнения: 9 235
Аз съм между чук и наковалня - в ДГ госпожите казват, че синът ми е на всяка манджа мерудия, иска навсякъде да дава мнение и да казва как да се прави. Аз говоря, говоря, къде по-кротко, къде повишавам тон, но той пък се оплаква, че някои деца му казват направо, че не искат да играят с него. Той разбираемо се дразни, не познавам и голям човек, който няма да се засегне.
Да ти кажа, правилно се подготвяш психически. В класа на малкия ми син има дете, което се държи по подобен начин. Другите деца започват да се дразнят от наставническото му поведение и тон и почват да го отбягват. Логично, то търси контакт с тях, но не успява да се нагоди към другите и спиралата се завърта.
Говорила съм с дребния, че и другото дете търси компания и не бива да го отблъскват и в отговор ми се казва, че те опитвали да играят с него, ама той пак почвал да ги "дразни" (разбирайте да си налага мнението).
Честно казано, не виждам полезен ход в подобна ситуация.

# 627
  • Мнения: 5 177
https://news.bg/crime/mayka-nabi-uchitelka-pribrala-skapata-hilk … m_campaign=footer

Ето това е моето квартално училище, където съм учила аз и където учителите се уважаваха..
Абсолютно адекватна директорка, учителка и инспекторат.
Ученикът ще сменя училището
И така както уж се искало съгласие на родител за преместването,  залагам на това, че ще я убедят да го премести.

В самото училище се помещава клубът за тенис на маса, тенис маси  са изкарани във фоайето на училището, където се е развило и действието ученик-учител. Децата играят там когато са в междучасие или имат свободен час..

# 628
  • Мнения: 7 325

 ooooh!
*Браво* на майката. Каквато тя такова и отрочето и. Дано учителката заведе дело срещу нея и да не се потулят нещата, та да даде пример и на синковеца със скъпата хилка какво може и какво не може.


Скрит текст:
Аз съм между чук и наковалня - в ДГ госпожите казват, че синът ми е на всяка манджа мерудия, иска навсякъде да дава мнение и да казва как да се прави. Аз говоря, говоря, къде по-кротко, къде повишавам тон, но той пък се оплаква, че някои деца му казват направо, че не искат да играят с него. Той разбираемо се дразни, не познавам и голям човек, който няма да се засегне.
Да ти кажа, правилно се подготвяш психически. В класа на малкия ми син има дете, което се държи по подобен начин. Другите деца започват да се дразнят от наставническото му поведение и тон и почват да го отбягват. Логично, то търси контакт с тях, но не успява да се нагоди към другите и спиралата се завърта.
Говорила съм с дребния, че и другото дете търси компания и не бива да го отблъскват и в отговор ми се казва, че те опитвали да играят с него, ама той пак почвал да ги "дразни" (разбирайте да си налага мнението).
Честно казано, не виждам полезен ход в подобна ситуация.
Не знам колко е удачно да се обсъжда в тази тема, но при нас имаше нагаждане. Бяха една групичка много силни и амбициозни деца и стремежа им да са кой е по-, по-, най- ги обединяваше. Живееха в един квартал и се търсеха и извън училище та това допълнително спомагаше. Учителката им също имаше голям пинос, а и родителите имахме връзка помежду си.

# 629
  • София
  • Мнения: 6 653

ами ето го крайният резултат от над 25 години толериране на агресивното поведение в училищата!
25 години показваме на децата, че всичко се решава с юмруци и че никой няма да те накаже за агресивно поведение, а после се чудим на такива съобщения? и каква е разликата между набитата учителка и набитият шофьор на улицата?

Общи условия

Активация на акаунт