Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как се определя къде децата със специални образователни нужди могат да учат?
Как да подготвим дете със специални образователни нужди за специализирана детска градина?
Как мога да убедя съпруга си в ползите от включването на дете със специални образователни нужди в училище?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как се определя къде децата със специални образователни нужди могат да учат?
Децата със специални образователни потребности се представят пред Екипа за индивидуално педагогическо оценяване (IPRO) към Регионалния инспекторат по образованието. Там специалисти оценяват състоянието на детето и определят подходяща учебна среда. Родителите участват в процеса, но крайното решение зависи от комисията.
-
Как да подготвим дете със специални образователни нужди за специализирана детска градина?
За да подготвите дете със специални образователни потребности за специализирана детска градина, поетапните посещения са от съществено значение. Това позволява на детето и родителите постепенно да свикнат с новата среда. Освен това е изключително важно родителите да се подготвят за усвояване на информация и подкрепа на детето по време на този преход.
-
Как мога да убедя съпруга си в ползите от включването на дете със специални образователни нужди в училище?
Убеждаването на съпруга в ползите от включването на дете със специални образователни нужди в училище може да включва обсъждане на значението на социалната интеграция и развитието на умения за независимост. Споделянето на примери и добри практики от други семейства или общности може да бъде полезно за убеждаването.
-
Какви са необходимите документи и срокове за отлагане на деца със специални образователни потребности, които да започнат училище?
-
Как се определя дали дете със специални образователни нужди е подходящо за определено училище?
нас! остава само да се борим за надеждата и тук да е така организирано действието на институциите.
Ние все още нямаме ресурсен учител тази учебна година.Уж заради стачките...все никой нищо не знае.Последното,което разбрах,е че до вчера е бил срока за подаване на кандидатури на желаещите/не знам така ли се нарича,в смисъл до вчера е бил конкурса/.Може ли да ми кажеш колко време след това идват новоназначените ресурсни на работа?Честно казано,въпреки толерантостта и търпеливостта ми,никак не ми е приятно това разтакаване и губене на време.
защото било заварено положение,а от тази учебна година важало това с Q. Така поне ми каза психиложката за едно друго детенце и много се ядосваше че не е знаела за да му го намали. То сега е първокласник. Ресурсната може да го взима само на добра воля след като му е отказано ресурсно подпомагане,а не искам да ви казвам тя каква добра воля има.До обяд е сърдита на себе си а след обяд на хората
идея нямам.