Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 885
  • Варна
  • Мнения: 15 279
Да, да, знам за шебата, но я бъркам със Шезир, т.е. мислех, че и тя е зле. Ще погледна тази Ягуар, но три кила е доста... Може да направим комбинация наистина някой път.
А на Стъзи верно няма точно количество, и мен това леко ме притесни. Хареса ми, че няма зърно, абе като за да спася положението ще стане.
п.п. Брех, тази Ягуар за мен става, чак ми се прияде като прочетох състава Simple Smile Ще я пробвам. Все пак ако решиш да вземаш някой път съм навита да разделим един пакет.

# 886
  • Мнения: 202
Брех, тази Ягуар за мен става, чак ми се прияде като прочетох състава Simple Smile Ще я пробвам. Все пак ако решиш да вземаш някой път съм навита да разделим един пакет.
Някои приятели са хапвали в къщи сьомга на Animonda Carny Ocean, както и риба тон на Шезир. Споделят, че са дори по-вкусни от тези за хора, само дето са напълно безсолни. Аз няма как да пробвам - от този месец вече 33-та година съм вегетарианец...

А за сухата храна - още не смея да дам на Мишел, защото котката - идиотка още не се е научила да лочи вода! Намалихме вече адаптираното котешко мляко на 30-60 мл на ден, но за сметка на това всеки път като и сипя консервата (2-3 пъти на ден), наливам около 70-80 мл вода вътре и разбърквам хубаво. А сухата храна трябва да се хрупа неовлажнена, за да сваля налепите от зъбите. Дано сега лятото, като започне да и става топло, дивачката ми да се сети за какво служи водата!

# 887
  • Варна
  • Мнения: 15 279
Аз също опитвам карнито всеки път, защото не мога да проумея какво не ѝ харесват моите калпазанки. Факт, сигурно е с по-добър състав от повечето пастети и консерви за хора. Вкусна е и мирише добре. Обаче.... не я щат магаретата му с магарета.

# 888
  • Варна
  • Мнения: 15 279
Колко време обикновено ви бавят поръчките от Стефанов? За първи път поръчвам, с опция вземане от магазин, на 10-ти ми я потвърдиха, писаха да чакам мейл за окомплектоване. Вече е 16-ти, колко време я комплектоват??? Интересно ми е в тоя случай как се броят работните дни и до кога да чакам, преди да им пиша да си искам 15-те % компенсация Whistling Котките ми останаха без манджа, не очаквах такова бавене, предвид, че вероятно я имат налична и аз ще си я вземам, а няма да се занимават с куриери...

# 889
  • Мнения: 12 386
Много време са ми бавили поръчките, писала съм преди - 9 работни дни май беше последният път (3 пъти поръчвах и 3-те пъти много дълго време чаках), че и нагло отношение получих, тогава нямаше май никаква компенсация, иначе трябва постоянно да компенсират. Условията им са ужасно написани (за клиента), поне бяха, последният път, когато ги четох - наистина не ставаше ясно какъв е максималният срок на доставката с това окомплектоване, стоиш, чакаш и не знаеш какво се случва. Нито може да проследиш поръчката, нито те ти казват кога ще дойде, не знаели, пратили я били, никой друг магазин не бил толкова евтин и не доставял толкова бързо като тях... като рекох да им противореча по въпроса, ме караха да изброявам такива магазини... Като имаш предвид, че преди да се преместим, бях доволна от физическия им магазин в Скай сити, но не знаех какво чудо е онлайн-магазинът им.

# 890
  • Мнения: 496
При мен винаги им отнема 3-4 дни, но поръчвам до техен магазин. Когато отбележа да ме уведомят по телефона, ако липсва артикул, забавянето е стигало и до 6 дни.

# 891
  • Варна
  • Мнения: 15 279
Мда, писах и аз да ме уведомят... Не знам, за първи път пазарувам от там, очаквах едва ли не светкавична реакция, колко му е да кажеш "ела и си вземи нещата"? Същия ден пуснах една заявка за възглавница на Jusk, да ми я заделят на касата, след половин час получих мейл да ходя да си я вземам Crazy Тук е ужас, (5+2)% намаление ми дадоха, обаче... трябва да не съм на зор, за да поръчам друг път през сайта.

# 892
  • Шумен, пристанище на Варна
  • Мнения: 751
Броят работни дни. Минимум 5 дни до адрес. Ако нещо липсва, чакат до петия ден и тогава ти се обаждат, че има проблем. Звънни  и  питай, правила съм го няколко пъти.

# 893
  • София
  • Мнения: 7 729
Мииии, не са ме бавили много. И са ми пращали подаръци за закъснение или липсващ артикул. А закъснението беше заради чакане за изтеглят от магазин нещо, което исках, а нямаха на склад за онлайн.
Аз съм нахална и ги накарах да го дръпнат.

Отстъпката ми е сумарно 13%, за онлайн и за от магазин.

# 894
  • Мнения: 2 524
Момичета, дайте акъл, моля Sad Опитвам се малко по малко да науча котарака на храна за възрастни. И му предлагам различни марки, за да видя коя ще хареса. Засега удрям на камък. Пробвах с taste of the wild, pro plan няколко и аплаус. Имх частичен успех само с delicate на про план. Другото дори не го помирисваше. Но пък от delicate имам чувството, че се запича. Какво друго да пробвам? Не може цял живот да кара на неговата бебешка Sad

# 895
  • Мнения: 497
Не може ли да продължиш да го храниш с храна от същата марка, но за пораснали котки?

# 896
  • София
  • Мнения: 2 436
Смесвай постепенно старата с новата храна. Иначе честно казано, не виждам особен проблем пораснала котка да яде бебешка храна.

# 897
  • Варна
  • Мнения: 15 279
Стефанов са ми писали снощи, че поръчката ми е окомплектована. В мейла е дадено работно време на магазина - всеки ден. Пуснали са ми и код за допълнителна отстъпка 5%. Сега се чудя да им пиша ли пък аз и да си искам 15-те %, защото ако за тях всеки ден е работен са си просрочили 5-дневния срок за доставка или да не се занимавам, защото официалните работни дни са 5 и в такъв случай не са в просрочие...

# 898
  • Шумен, пристанище на Варна
  • Мнения: 751
Имат предвид работни дни, не календарни .

# 899
  • Варна
  • Мнения: 15 279
Това ми е ясно. Въпросът е техни работни дни ли или официални. Защото те работят всеки ден, за техния магазин работни и календарни съвпадат.

Общи условия

Активация на акаунт