Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Пазаруване от Aliexpress.com 49

  • 102 250
  • 725
  •   1
Отговори
  • Ямбол
  • Мнения: 1 589
link=topic=849214.msg30926097#msg30926097 date=1432940149]

aliexpress.com


ПРЕДИ ДА ПИШЕТЕ В ТЕМАТА,МОЛЯ ОТДЕЛЕТЕ ВРЕМЕ И ПРОЧЕТЕ ТУК, НЕ СМЕ ДЛЪЖНИ САМО НИЕ ДА ВИ ОТДЕЛЯМЕ ВРЕМЕ ЗА ОТГОВОРИ,ОБЯСНЕНИ ТУК ИЛИ В ТЕМАТА МНОГОКРАТНО ! Мерси!!

Има много изгодни предложения,но си иска доста ровене да се попадне на най-евтиното. (Не винаги,най-евтиното е реална оферта и често има и подводни камъни и заблуди,затова четете,питайте,преди да се нахвърлите  на уж "изгодно)
Обикновено търговците са коректни,понеже заплащането не е директно към тях,а към сайта,след потвърждение от нас за получена пратка,им се превеждат парите.
Не се връзвайте на нереално ниски оферти от сорта на дрехи и други за 2-3-5 $, гледайте рейтинга на продавача и кога е регистриран,ако е съвсем пресен и вс,артикули са му в 1 категория others,
просто го подминете,за да нямате ядове и надежди излишно.
Заплащането не е чрез PAYPAL ,но е абсолютно сигурно.
Има възможност да се пусне диспут до 60 дни след заплащането.
Срока на обработка на поръчките варира от 1-2 дни,до 30 дни,това го пише от на самия артикул,под цената.
Канселиране на поръчка,може да се направи след появата на бутона,до няколко дни,но това не гарантира отказа и,изисква се съгласие и от страна на продавача.
Доставката е различна,от 2-3 седмици,до 4-5 дори.
Метод на доставка При всеки продавач е различна,някои предлагат безплатна,други не,трети предлагат избор.
Търсачкатаа можете да избирате и слагате отметки за
* безплатна доставка ;* само 1 брой ;* България ;*най-евтино...
за да ви излязат най-изгодните оферти,понеже има стоки,предлагащи се в лотове по няколко бр.
Условия някои продавачи имат изисквания за минимум на поръчка (примерно 10$),за да може да поръчате от тях.
Продавачите обикновено са много отзивчиви,отговарят на всички въпроси,помагат с размери,ако им се поиска пращат и снимки допълнителни.
Несъответствие и оплакванe имате право да отворите диспут,но не потвърждавайте в случая получаването на пратката,понеже губите ,тогава право за диспут.
Диспут може да отворите 5 дни,след като продавача е потвърдил пращането.
Появява се бутон "Open Dispute".Продължителността му е 14 дни,ако не ескалирате.В диспута имате вие и продавача дума и опит за договаряне,ако няма споразумение се преминава в ескалиране.
Ескалиране ,ескалирате ли диспута,решение взима вече само Алиекспрес.
Ввъзстановяване/връщане на пари- продавачите имат практика,ако се налага да ни връщат пари да ги върнат чрез paypal, защото предпочитат да не им се отваря диспут.
Замразена поръчка означава, че продавача се преглежда-има съмнение за измама, след решение ще получите известие и евентуално връщане на парите по сметка.
Парите се връщат в срок от 7-10 дни в сметката.
Таобао Много от продавачите имат и магазини в Таобао,съответно ще ви ги покажат и можете да се договорите за изпращане на артикул от Таобао и без посредник.
Чат Винаги може да се кореспондира и с тях онлайн,като е отбелязано кога са на линия,но имайте предвид часовата разлика,не винаги отговарят.
Магазините Много от продавачите имат по няколко магазина,може да се направи запитване лично,при което да ви комбинират,дори и ако 1 артикул го нямат в 1 магазин,го добавят същия като от 2 магазин,така може всичко да е от 1 търговец.
Отстъпки Доста често,като им се пише са склонни да намалят цената си,но за целта предварително трябва да сте се договорили и да не сте направили все още заплащането,а само поръчката,е при поръчката променят цената,след което вие може да заплатите новата цена.
Договорено Намаление при съгласие на продавача да намали от цената, избирате артикула,натискате place order ,,след което чакате продавача да промени цената.
Получавате известие на мейла...payment adjusted,след което отново влизате в поръчката и правите плащането.
Кодове и купони Сайта рядко  предлага универсални кодове за отстъпки,но има някои отделни търговци,които на личната им страничка пише GET COUPON, като го натиснете и после си влезете в профила My Aliexpress-My coupons -Seller Coupon и се вижда получения код,но  те обикновено са за 2$ и могат да се използват при поръчки над 30 или 50$ ,всеки е различен,както и има давност около 3 дни.
При регистрация в сайта пишете ваш личен адрес ,а не на пощата,получавате известие за получена пратка,която да вземете от пощ.клон.

ПРОБЛЕМ С ПЛАЩАНЕТО На поръчката има бутон Want To Claim. Натискате го и се отваря страница, в която трябва да се прикачат три документа:
1. Копие на личната карта. Спокойно можете да закриете ЕГН и номер на картата (или част от тях).
2. Копие на кредитната карта. Само предната страна, не съм сигурна дали можете да закриете част от номера, но името трябва да съвпада с това на личната карта.
3. Банково извлечение на транзакцията, е плащането е преминало в банката. Може и принтскрийн, ако имате онлайн банкиране

ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ -САМО ЧАТ

Заплащане чрез ВИЗА  Маестро и Master Card  --всякакъв тип!
Премахване на запаметен карта/данни https://intl.alipay.com/user/queryUserBindCard.htm?locale=ru_RU
Известие след направена поръчка,получавате на мейл известие,че заплащането е минало успешно.
След няколко дни,в рамките на посочения срок за обработка на поръчката,ще получите съобщение с номер на поръчката,в което ще е посочен и номера за проследяване на пратката.


Номера за проследяване става валиден след около 7 раб. дни след получаването му.
Винаги може да си виждате номера за проследяване в самата поръчка отдолу.

!!!!!!!Не се притеснявайте излишно,ако номера не ви показва данни за местонахождение,не значи,че не е наред,изчакайте спокойно около 3 седмици,после проверявайте в БГсайт на пощите.


ВСЯКАКВИ ВЪПРОСИ И ТЕХНИ ОТГОВОРИ ,МОЛЯ ЧЕТЕТЕ ТУК

Сайтове за проследяване
www.17track.net
1. Пействаш номера в полето Enter your postal numbers
2. Натискаш Track
3. Отдолу проверяваш Destination - да пише България
4. Най-вдясно под Operate натискаш Details
5. Отдолу излиза текст на китайски, копираш и превеждаш с google translate

http://www.hongkongpost.hk/
post-tracker.ru
trackitonline.ru
intmail.183.com.cn
sao.cn

Български пощи -тук инфо за пратката се появява,едва след като е влязла в страната,не и преди това.-  http://www.bgpost.bg/?cid=176

ПРОГРАМА за проследяване на пратки
Една полезна програма за проследяване на международни пратки. Трябва да се инсталира на компютъра.
http://www.trackchecker.net
Инструкция за ползване на тази програма,направена от heros e тук: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=663504.525  № пост 539


Искате да си връщате печалба 1% от стойността на всяка поръчка,може да го направите като трупате пари чрез сайта http://www.extrabux.com/
Повече инфо тук в темата http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=714661.0
Може да се регистрирате и чрез покана от приятел,като 2 страни автоматично печелят 5$.
При наличие на 10 $ ,може да си ги изтеглите и използвате.
* моля линкове за регистрация да не се разпространяват в темата,а само на лични при молба
БГ сайт,връщащ 1% от поръчки http://pesti.bg/ , при поръчка,за стъпка на плащане влизате през сайта,Пести.бг,за да мине от там плащането,след което пишете на сайта от "връзка с нас" номера на направената поръчка,за да ви я приемат и въведат.
* моля линкове за регистрация да не се разпространяват в темата,а само на лични при молба

Мито и ДДС Според закона в БГ,за пратки с написана стойност над 30 лв се дължи ДДС 20%,а МИТО за над 150ЕВРО ,но винаги пишете молба на продавачите да пишат ниска стойност,за да не се избегне разправията и разкарването по митници,ако е възможно пускайте отделни няколко поръчки,а не за големи суми.(Реалните суми обаче,могат да са с над тези стойности,стига продавача да бъде помолен за това)
Профил Може да получите ниво VIP Silver /Gold/Platinum ,ако направите поръчки за над 1000 $ и нагоре растете,но не дава особени привилегии.
След получаване на пратката,не забравяйте да поставите оценка на продавача,както и вие ще получите по-късно.
Примерен текст молба към продавача,за описвае на по-никса стойност от реалната:
"Please write  on the value declaration price less than 15$,thanks".

МЕТОД НА ДОСТАВКА China post,Hongkong post -тук не се заплаща такса за доставка,освен,ако сумата не подлежи на ДДС/МИТО.
Singapore post -също,но обикновено е ДОСТА по-бърза доставка ДО 10 ДНИ
ТNT,DHL,EMS ...-ИДВАТ НА МИТНИЦА !!! - заплаща се

 тема с въпроси и отговори за МИТНИЦИТЕ

 линк за повече инфо при получаване на стоки от страни извън ЕС -
ТЕМА ЗА РАЗМЯНА НА НЕУСПЕШНИ ПОКУПКИ

FACEBOOK страницата ни за отзиви и снимки
ТЕМА свързана с проследяване на пратките ни
Тема и Блог на РУСКИ за  сайта
http://aliexpress.com.ua/
http://thedomainfo.com/go/?domain=aliexpressblog.ru

http://shophelp.ru/forum/forumdisplay.php?f=265

ПОЛЕЗЕН РУСКИ ФОРУМ/ блог в Алиекспрес: 1 тема
последна тема

търсене на Repliki
Adidas - Adey / Adi / Addas/
Alpinestars - A STARS
Asics - ASKS
Burberry - BUR / Berry
Calvin Klein - C K
Chanel - CC
Diesel - Die / Dies / Diezel / Dsl
Ecko - Rhino
Emporio Armani - A X / E A
GAP - G A P
Hollister - H C O / Hollistes / Hollistants
Lacoste - Crocodile / Croc
Louis Vuitton - L V
Mizuno - MZ
New Balance - N shoes
Nike - NK
Oakley - O
Prada - Pra / Prad / Prd
Puma - P-U-M-A
Ralph Lauren - Horse / R L
Ray Ban - RB
Rolex - ROLE
Tommy Hilfiger - Tommis
Yves Saint Laurent - Y S L
Zara - Zar / Za
philipp plein-Philpp, philippe,Philipp

Relógios:
Armani – AR, Ea7
Citizen - AT/BR
Diesel - DZ
Hugo Boss - HB
[/quote]

# 1
  • София
  • Мнения: 1 735
Да се разпиша първа в новата тема.Чакам 5 неща и се бавят вече над 3седмици.Не бях поръчвала от октомври някъде,но преди идваха нещата за около две седмици в повечето случаи.Бавят ли ви се пратките на вас?

# 2
  • Sofia
  • Мнения: 7 708
Темата май стана главно за диспути (което не е учудващо предвид масово ужасното качество), но да споделя няколко успешни дреболии:

Този зареждащ кабел Леново е чудесен, напоследък имам проблеми с разни менте кабели, този работи перфектно:
http://www.aliexpress.com/item/100-genuine-original-Lenovo-Micro … /32414729774.html

Часовник за момче, чудесен за цената си, синът ми съсипа набързо доста скъп подарък-часовник и реших, да му взема нещо евтино, за да не ме е яд, като спре да работи след 2-3 месеца. Mr. Green Приятно съм изненадана, доста е хубав за тези пари, май ще поръчам още един за резерва:
http://www.aliexpress.com/item/Waterproof-Kid-Watches-Children-S … /32428876310.html

Преди време някой препоръча този продавач за сребърни бижута, вече за трети път си поръчвам, нещата са нежни, не мога със сигурност да твърдя дали е сребро (не съм ги тествала), но се държат като сребро и изглеждат напълно сребърни. Получавам алергии от разни метали, с тези нямам никакъв проблем, ще поръчвам още:
http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Sterling-Silver-Pla … a/1756452555.html

# 3
  • Мнения: 227
Благодаря, за новата тема.  bouquet За Никид

# 4
  • Бургас
  • Мнения: 116
 В очакване на поръчките си ... и аз тук...  bouquet

# 5
  • Мнения: 1 613
И аз съм в очакване на 5 поръчки.

Благодаря за темата.  Simple Smile

# 6
  • Мнения: 396
И аз чакам десетина дрънкулки които се бавят от 13 февруари.

# 7
  • Бургас
  • Мнения: 687
Да ви питам - получих една доста позабавила се поръчка, уж отбелязах че е пристигнала , даже писах коментар, а сега като погледнах да я махна от my orders - имам само една опция - Open Dispute . Каво да правя сега?

# 8
  • Мнения: 22
Щом сте я получили, естествено, че няма да отваряте диспут.
Тази опция, за отваряне на диспут е активна, но ако в дясно от нея виждате "Finished ", значи, че всичко е наред и може да я изтриете.

# 9
  • Бургас
  • Мнения: 687
Аз не искам да отварям диспут, но това е единствената активна опция. В дясно няма Finished и затова не мога да я изтрия, има само Fund Processing в дясно.

# 10
  • Пловдив
  • Мнения: 1 447
Аз направих първата си поръчка телефон Xiaomi Redme 3. Доволна съм , дойде за 25дни.Мисля още неща да си поръчам.

# 11
  • Мнения: 22
Аз не искам да отварям диспут, но това е единствената активна опция. В дясно няма Finished и затова не мога да я изтрия, има само Fund Processing в дясно.

Ако е активно, кликни на Fund Processing и се опитай от там да финализираш сделката.

# 12
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 155
Да ви питам - получих една доста позабавила се поръчка, уж отбелязах че е пристигнала , даже писах коментар, а сега като погледнах да я махна от my orders - имам само една опция - Open Dispute . Каво да правя сега?
И на мен ми се случи веднъж. Нищо не правих, оставих го така.
След известно време се оправи. Излезе си "finished"  и ми позволи да я изтрия от кошницата.

# 13
  • Варна
  • Мнения: 1 655
Аз направих първата си поръчка телефон Xiaomi Redme 3. Доволна съм , дойде за 25дни.Мисля още неща да си поръчам.
Не отиде ли на митница?

# 14
  • Пловдив
  • Мнения: 1 447
Не , доставиха ми го направо на адреса който бях посочила . Продавача писа цена 45долара.

Общи условия

Активация на акаунт