закупил съм телефон от Виваком на мое име заедно с преподписване на договор за двугодишна мобилна услуга.Към момента телефонът е в гаранционен срок и дефектира. Проблема е, че не мога да намеря гаранционната карта, към която е щракната и касовата бележка. Възможно е да са прибрани дълбоко из къщи, но подозирам, че са изхвърлени от служители в автомивката. Телефонът обаче е закупен чрез дебитна карта, така че /предполагам/ мога да изкарам извлечение от банката за прехвърлените от моята сметка пари по тази на виваком, което не зная дали все пак може да се тълкука като "Договор за продажба" по смисъла на закона за защита на потребителите:
При досегашните ми разговри по телефона ме режат навсякъде, а вече е късно да се консултирам със самата комисия за защита на потребителите, всеки съвет е добре дошъл.
На кратко, телефонът ми който е в гаранция, но липсва гаранционна книжка или касова бележка, а има само банково извлечение за съответният превод на пари при покупка и догов мобилна услуга намаляваща цената на устройството се нуждае от гаранционен ремеонт.