Пазаруване от Amazon - тема №51

  • 157 669
  • 757
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 97
Здравейте, налага се да върна уред с батерии до Германия. Спомням се, че са коментирани като варианти  и Спите, но кой е удачния вариант с оглед на това, че уреда е ползван?

# 241
  • Мнения: 1 549
Здравейте, налага се да върна уред с батерии до Германия. Спомням се, че са коментирани като варианти  и Спите, но кой е удачния вариант с оглед на това, че уреда е ползван?
Уред с батерии се съгласиха да транспортират единствено Спееди, другите фирми ми отказаха.

# 242
  • Мнения: 535
Момичета, налага се да върна една тениска от итал.ВИП заради сгрешена номерация, разпечатах етикета и баркода от сайта, днес ще изпращам към тях, но на какъв мейл им изпращате сканираната касова бележка от БГ пощи?

# 243
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
Аз пуснах тази ютия и се чудя дали да я плащам
https://www.amazon.de/gp/product/B00BC58XLA/ref=ox_sc_sfl_title_ … mid=A8KICS1PHF7ZO
Мнения четох доста,но не ме ориентират много. Има ли я някой,да се изкаже. Чудя се дали си заслужава не намалената цена.
Имам ютия Сименс ,по-нисък клас от тази,която супер ме дразни и искам да я сменя. Но и тя е същата мощност и не знам ,дали и тази няма да ме дразни.. Моята не може да глади на слаба степен,само на макс и със пара. Тоест по-фините тъкани,не мога да ги гладя..
Скрит текст:
Преди имах една ровента,която беше супер,яд ме е,че я изхвърлих,а само кабела трябваше да сменя
Имам подобна от 10-на години някъде (е, по-стар модел разбира се  Laughing). Ами и до ден днешен си е като нова, глади на всякаква степен, с пара и без пара, никакви проблеми. Единствените "грижи", които полагам са, да гладя само с дестилирана вода, никога не съм сипвала обикновена.
Чак ме дразни, защото вече искам нова, а тя нито се разваля, нито ми прави някакви проблеми  Laughing Когато (и ако  newsm78) се развали, пак Филипс ще си купя със сигурност  Peace
Напълно подкрепям мнението. Ползвам от над 10г. Падала е незнайно колко пъти, нищо й няма. Единствено не може да глади добре вертикално - пердета например. В склада е по 17€ което си е без пари.  Но немога да кажа как сасегашните модели. Почти всички марки правят вече продуктите си да се развалят и чупят след като им мине гаранцията или се налага да купуваш консуматив който е почти колкото новуред. Имам страхотна прахосмукачка филипс на която трябва да заменя филтъра. Но той струва 90€ а нова прахосмукачка е 120€. А не ми се хвърля работещ уред. Лошото е че и фалшиви филтри няма поне да закърпя замалко положението, анемога да не го сменя, понеже вече не дърпа така силно като преди. Имам и принтер на същия хал. Струва 120€ а консумативите му са по 80€. Ако почнеш да ползваш други консумативи след време спира да работи и ти изписва като грешка, че живота на принтера е свършил. Луда работа. Затова по-добре не изхвърляйте старите си уреди, не се знае дали след 2-3-5г. няма да се наложи да ги извадите отново.

# 244
  • Sofia
  • Мнения: 4 911
Момичета, налага се да върна една тениска от итал.ВИП заради сгрешена номерация, разпечатах етикета и баркода от сайта, днес ще изпращам към тях, но на какъв мейл им изпращате сканираната касова бележка от БГ пощи?

Вип- овете винаги възстановяват €7 за транспортни разходи автоматично, а за тениска пощенските са горе- долу толкова. Можеш и нищо да не прикачваш.
Ако държиш да им пратиш някъде бележката, най - лесно е да им пишеш през хелп-а и когато ти върнат отговор, да изпратиш бележката (като отговор на техния отговор).

# 245
  • София
  • Мнения: 6 103
Здравейте. От едно известно време в складовите сделки не попадам на нито един продукт с описание Like New (в немския склад). Аз ли попадам на такива продукти или Very Good е новото Like New ?

# 246
  • София
  • Мнения: 2 462
Здравейте. От едно известно време в складовите сделки не попадам на нито един продукт с описание Like New (в немския склад). Аз ли попадам на такива продукти или Very Good е новото Like New ?

Имам в кошницата няколко Like new. Very good не би ме притеснило, най-вероятно пак ще дойде нещо чисто ново  Peace

# 247
  • София
  • Мнения: 6 892
Аз напоследък поръчвам често от склад, предимно обувки, все са Very Good или Like NEW. Никакви издънки досега  Peace До такава степен, че вече даже не гледам много описанията на състояние и дали има забележки по външния вид. Дано не се изненадам неприятно в някой момент.  Confused

# 248
  • Мнения: 10
Здравейте,интересува ме като пазарувате бебешки млека(хип и др.)може ли да им се има доверие за качеството,защото става дума за бебета.При дрехите и козметиката е ясно...Има ли гаранция за съдържанието,защото тук ги купуваме от аптеки.

# 249
  • Мнения: 1 088
Смятам. че спокойно можеш да пазаруваш. Аз съм купувала пюрета- никакъв проблем. Добре опаковани  са. А за адаптираните млека е още по-сигурно. В амазон се продават и витамини и храни и  хранителни добавки.В БГ детски храни се продават не само в аптеки.

# 250
  • Казанлък
  • Мнения: 954
Моята поръчка от вторник до бг вече е шипната. 2 часа след пускането и съм си харесала друг сешоар за 8 евро. Направих още една поръчка с него директно до бг на празна карта и писах на амазонците да ги обединят,ако има такава възможност. Час по-късно получих отговор,че обединяването може да доведе до грешка в системата и по-добре е да премахнат цената на доставката на основната поръчка и ще ги шипнат заедно. Така цялата доставка ми излезе още по-изгодна (около 10 евро). Как да не го обичаме този сайт  Whistling Peace

# 251
  • Мнения: 154
Препоръчайте калъф за Samsung galaxy s6 edge от Амазон.

# 252
  • Мнения: 1 170
Поразтърси се в английския Амазон.  От там си купих калъфа за Samsung Galaxy S6+ Edge.

# 253
  • Мнения: 3 005
А по-скъпа техника бихте ли рискували да поръчате от склада с описание Вери гут  Tired
 Hug

# 254
  • Мнения: 958
А по-скъпа техника бихте ли рискували да поръчате от склада с описание Вери гут  Tired
 Hug
Не се доверявайте много на описанията в склада!
Получавал съм продукти с описание Good само разопаковани. Онзи ден получих продукт с описание Like new, който беше целия в мазни петна и с липсваща част, което на практика го прави неизползваем!
Така че не се предоверявайте на описанията, защото те се правят от служители на Амазон, които са претрупани от работа и няма как оценките им да не са субективни! За някой една драскотина може да е сериозен дефект, а за друг това не би било никакъв проблем и оттам описанията са различни за един и същи дефект!

Общи условия

Активация на акаунт