WIZZ AIR - 22

  • 107 645
  • 737
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 6 031
Здравейте.Току що направих он лайн чекиране но обърках датата на изтичане на л.к.
Не мога да поправя.Не мога да се свържа и по телефона.Ше има ли проблем и как да процедирам.

Няма да имате проблем.  Peace

# 676
  • Мнения: 15 387
Здравейте.Току що направих он лайн чекиране но обърках датата на изтичане на л.к.
Не мога да поправя.Не мога да се свържа и по телефона.Ше има ли проблем и как да процедирам.

Няма да имате проблем.  Peace
Благодаря Ви много.Ще се наложи ли да заплатм допълнителна такса.
И налага ли се да се свържа по телефона за разяснение.Опитвам сега но не отговарят.

# 677
  • Мнения: 6 031
Здравейте.Току що направих он лайн чекиране но обърках датата на изтичане на л.к.
Не мога да поправя.Не мога да се свържа и по телефона.Ше има ли проблем и как да процедирам.

Няма да имате проблем.  Peace
Благодаря Ви много.Ще се наложи ли да заплатм допълнителна такса.
И налага ли се да се свържа по телефона за разяснение.Опитвам сега но не отговарят.
Не правете нищо, не задавайте въпроси там и няма да плащате нищо.  Laughing

# 678
  • Мнения: 15 387
Здравейте.Току що направих он лайн чекиране но обърках датата на изтичане на л.к.
Не мога да поправя.Не мога да се свържа и по телефона.Ше има ли проблем и как да процедирам.

Няма да имате проблем.  Peace
Благодаря Ви много.Ще се наложи ли да заплатм допълнителна такса.
И налага ли се да се свържа по телефона за разяснение.Опитвам сега но не отговарят.
Не правете нищо, не задавайте въпроси там и няма да плащате нищо.  Laughing
Благодаря Ви.Надявам се да не забележат.

# 679
  • Мнения: 45
Здравейте. Извинявам се за въпроса, но мокрите кърпички и капките за очи водят ли се към течностите? И съответно трябва ли да ги поставям в торбичката? А гланцовете за устни? Благодаря.

# 680
  • София
  • Мнения: 15 285
Здравейте. Извинявам се за въпроса, но мокрите кърпички и капките за очи водят ли се към течностите? И съответно трябва ли да ги поставям в торбичката? А гланцовете за устни? Благодаря.

Мокрите кърпички не са течност. Капките са. Гланцовете за устни са различни видове. Има и течни, и сухи. Simple Smile

# 681
  • Мнения: 4 021
Винаги в ръчната ми чанта /дамска/ имам течно червило, малко парфюмче /9-10 мл/, малък спрей дезодорант - т.е. не са били в специално пликче за течности. Никога не са искали даже да ги видят.

# 682
  • Мнения: 13
Здравейте, има ли възможност да се сменят избраните места по време на резервация, след като тя вече е приключена. Намирам само за добавяне на багаж и други услуги. Благодаря предварително
Да, има възможност, трябва да стигнете до следващия екран след добавянето на багаж и други услуги:
Моите резервации > Преглеждане на резервация > Добавяне на услуги > Продължи

Благодаря  Hug

# 683
  • Мнения: 180
Някой анулирал ли е билет по независещи от уиз причини? Видях, че има такса за анулация, но тъй като стратегията на нискотарифните е да продават еднопосочни билети се чудя тези 60 евро дали не са само за едната посока и като тотал да стане 120 евро анулацията. Споделете моля, ако ви се е налагало.

# 684
  • София
  • Мнения: 853
Някой анулирал ли е билет по независещи от уиз причини? Видях, че има такса за анулация, но тъй като стратегията на нискотарифните е да продават еднопосочни билети се чудя тези 60 евро дали не са само за едната посока и като тотал да стане 120 евро анулацията. Споделете моля, ако ви се е налагало.

Таксата за отмяна е на полет на пътник - тоест да, за двупосочен билет е 120 евро (или 234 лева).

# 685
  • Мнения: 189
Здравейте!
Опитвам се да резервирам билет, но най-накрая след като натисна "Потвърди плащането" ми излиза съобщение от Уникредит Булбанк за "покана безплатно да абонирате Вашата карта за услугата "Сигурни плащания в Интернет" за максимална сигурност при извършване на онлайн покупки." Иска ми да въведа 9-цифрен клиентски номер.... А аз нямам представа какъв е този номер и нямам такъв. Някой може ли да ми каже какъв е този номер, моля? Не ми дава изобщо да си завърша регистрацията нито да пропусна тази част.
Благодаря!  Hug

# 686
  • София
  • Мнения: 402
Здравейте!
Опитвам се да резервирам билет, но най-накрая след като натисна "Потвърди плащането" ми излиза съобщение от Уникредит Булбанк за "покана безплатно да абонирате Вашата карта за услугата "Сигурни плащания в Интернет" за максимална сигурност при извършване на онлайн покупки." Иска ми да въведа 9-цифрен клиентски номер.... А аз нямам представа какъв е този номер и нямам такъв. Някой може ли да ми каже какъв е този номер, моля? Не ми дава изобщо да си завърша регистрацията нито да пропусна тази част.
Благодаря!  Hug
Напоследък банките масово въвеждат секюрити код за онлайн плащания. Не зная как процедира Уникредит, но в ДСК всеки път, когато се извършва такова плащане въпросният код се получава като  СМС. Мисля, че трябва да отидете във банката и там на място да го получите или поне да уточните подробностите около това.
За да завършите резервацията си сега, дайте опцията за плащане по банков път, като след това в рамките на 24 часа трябва да направите банковия превод.

# 687
  • Мнения: 189
Sweety_m , да точно така направих иначе щях да изпусна намалението. Утре ще отида в банката да разуча нещата. Благодаря!  bouquet

# 688
  • София
  • Мнения: 3 401
Gabchi:)
 9 цифрения клиентски номер го имате изписан на договора за откриване на сметка. Ако скоро сте си захранвали сметката, този код ще го видите отпечатан и на бележката.

# 689
  • Мнения: 1 520
Gabchi,скоро ми трябваше такъв код от Уникредит и си го взех от банкомат-има го като опция!  Peace

Общи условия

Активация на акаунт