КАКВО ПОВЕЧЕ НЯМА да КУПЯ - тема 9

  • 186 679
  • 774
  •   1
Отговори
# 570
  • София
  • Мнения: 12 292
Ние се махнахме от Теленор, а бяхме с тях от времето на Глобул, над 13 години. При подновяване на договора ни предложиха по-скъпи пакети от настоящите и от тези за нови клиенти. Ми хайде чао. Минахме на Виваком и си пуснахме пакет телевизия , интернет и мобилни за 65 лева месечно за двамата с мм, и плащаме 65 лв общо, имаме 12 гб мобилен интернет, с Теленор имах 600 мегабайта мобилен интернет, а телевизията на Виваком е върха, IPTV, с всички HBO пакети.

# 571
  • София
  • Мнения: 24 690
Понеже присъствах на преподписването на един договор към Мтел, ми направи впечатление, че първо подписваш договора - слагаш подпис на някакво електронно устройство подобно на това при издаването на лична карта, а след това го принтират и четеш.  Rolling Eyes Тоест, не знаеш какво точно подписваш, не си го видял черно на бяло предварително.  Confused
Груба грешка - трябва да поискаш да го изчетеш и чак тогава подписваш. И на мен се опитаха този номер да спретнат, обаче не са познали.....Обръщат монитора, чета внимателно ТОГАВА подписвам и се разпечатва.

Преподписах договор с Мтел, но ги накарах да обърнат монитора и изчетох много внимателно договора, уточних някои неща, които ме интересуваха и тогава подписах.

# 572
  • Мнения: 7 149
Аз съм клиент на Глобул (вече Теленор) от както са на БГ пазара... И те не са цвете за мирисане...
1. На телефон, който даже няма wap начисляваха международни данни... Сумати време се разправяхме, докато накрая ми казаха, че това били начислени мегабайти newsm78
2. Няколко пъти се случва, да ме абониран за услуга без моето знание, камо ли - съгласие... В няколко офиса отказваха да ми дадат и информация каква е услугата Shocked
3. Гаранционен телефон, който взеха за ремонт и уж не са отваряли, го върнаха по-счупен, отколкото го дадохме...
4. При план с прословутия им "резерв", при изразходване на мегабайтите/минутите, не взимат от резерва, а начисляват съответните суми... На въпроса ми защо, ми казаха, че трябвало специално да ги уведомя, че искам да ползвам резерва Rolling Eyes
В КЗП съм пускала поне 10 жалби срещу тях - НИКАКЪВ резултат. Винаги становището е, да се обърна към арбитражната комисия WhistlingИ към тях съм се обръщала - даже един път лично, специално за това ходихме в София...познайте дали има резултат...
Имам още няколко и друг месец от договора и не искам и да ги чуя вече...


   С предишното име на Теленор,  Глобул, имах големи разправии с тях преди 10 години. Платих предварително таксите за всички месеци при покупка на телефон. Нищо не знаех и бях спокойна, че всички задължения са погасени към Глобул. Тази сим карта на Глобул изобщо не съм я използвала. Приех тази оферта, тъй като телефонът струваше по-евтино със сключване на едногодишен тарифен договор. Изведнъж се появява писмо, което искаха да ме съдят за неплатени такси.  Изобщо никога няма да бъда техен абонат докато съм жива.

   И от Мтел не съм доволна. И там имах преди половин година големи разправии, тъй като ме принуждаваха да сключа нов договор и голямо притискане беше от страна на служителите и управителят на главния офис в града. Всеки месец ме притесняваха. Надявам се, че няма да ме притесняват повече, след като им казах преди Нова Година да не ме безпокоят повече по такива теми за предлагане на тарифни планове и да ме увещават да сключа договор. 

# 573
  • София
  • Мнения: 31 415
Същите са и Теленор-ските служители. И понеже работят и на процент, правят всякакви гимнастики да си продадат продуктите, а когато не успеят, се озъбват на клиента и си показват лошото възпитание. Личен опит!
А, в Мтел пък точно обратното, гледат как да не ти продадат продукта си. Laughing

......Тази сим карта на Глобул изобщо не съм я използвала. Приех тази оферта, тъй като телефонът струваше по-евтино със сключване на едногодишен тарифен договор. Изведнъж се появява писмо, което искаха да ме съдят за неплатени такси.  Изобщо никога няма да бъда техен абонат докато съм жива.

   .....
След като има договор, дори да не се говори изобщо от картата, таксата е дължима.

# 574
  • София
  • Мнения: 9 850
Да, но тя казва, че е предплатила всички такси.

Нито един оператор не е "като хората", както е изразът.
Майка ми е на Свиваком, миналата година септември й пратили смс, че поради технически причини няма да има сигнал на мобилния 7-10 дни. Щели да го оправят дистанционно, без да се налага посещение на място. Съответно вечерта същия ден сигналът прекъсва, нямат обхват нито тя, нито баща ми (с карта на неговото си име, той дори смс не получи). Аз звъня от тук, мъча се да се свържа, нищо. Звъннах им на кол центъра, един насреща ми мрънка, че той не знаел за такова нещо. Викам, възрастни хора са и двамата, нямат домашен телефон, ако нещо стане, да не дава Господ, какво правим? Ами, можете да си заявите обезщетение в размер на 30 безплатни минути на сайта....
Отделно, майка ми има флашка с интернет. Уж. Интернетът е под всякаква критика - скоростта е по-зле от dial-up интернет преди 16-17 години, една страница се зарежда по над 10 минути, ако изобщо зареди. В центъра на град на 60км от София! Вечер интернет просто няма. Ходили сме в магазин, служителката се опитва да се свърже (с нашата флашка и карта, с техен лаптоп), не става. Смени картата, свърза се, прибираме се - не ще. На следващия ден пак до офиса, обясняваме - пак опитват, пак не става. Проблемът бил във флашката, ама тя вече не е в гаранция... А обяснение защо на мобилния телефон на майка ми няма интернет, не можаха да дадат. Там е друга карта, няма флашка...

# 575
  • Мнения: 1 318
На моменти оптичният интернет е под всякаква критика. Обяснението на един служител беше, че Мтел слагали много мощни рутери, които заглушавали нашия сигнал. Купих мощен рутер, който от друга страна влияе зле на здравето. Имаше някакво подобрение в сравнение с използването на този, който предоставят безплатно. Плащаме най-високата тарифа.
Не мога да кажа, че повече няма купя услуга от Виваком, защото знам какво представляват и другите. Имам познати, които са на по-ниска тарифа и казват, че при тях лети.

# 576
  • При децата ми
  • Мнения: 7 383
Така и така сте се заговорили за телефони, да питам и аз: Случаят е следният: Преди месец купувам карта за дъщеря си от "bob". Таксата е най-ниската /5,90 лв./, защото тя е малка. Има 80 безплатни минути към всички мобилни оператори и ако не се лъжа още толкова към всички стационарни. Преди дни получава SMS на телефона, че има фактура на стойност 94 лв! Shocked Отидох в офис на Мтел и попитах как е възможно това!? Отговорът беше, че това съобщение е за две карти, нейната карта и на батко и. Аз съм титуляр и на двете карти. На въпроса ми: Защо е толкова голяма сумата, ми отговарят, че детето е ползвало Интернет и от там има натрупани 60 лв.!? Питам как е възможно това и служителката ме пита какъв телефон ползва детето!? Казвам и марката на телефона и тя ми казва: "Ами, включила е мобилните данни!?" Питам: Как така!? Не трябва ли при купуването на картата да ме уведомят, че към картата има включени мобилни данни!? Аз също съм абонат на "Боб" от почти три години, но никога не съм получавала такава сметка от включени мобилни данни!? Аз нямах много време да се разправям в офиса, но ще проуча как стои въпросът с тези мобилни данни? Моля, ако някой е имал подобен казус да как как го е разрешил?

# 577
  • Мнения: 10 605
На моменти оптичният интернет е под всякаква критика. Обяснението на един служител беше, че Мтел слагали много мощни рутери, които заглушавали нашия сигнал.
При мен на моменти се появява безжична връзка, само на моменти.
Не се разбрах с тях при многократно звънене на 123.  #Cussing out
Скрит текст:
Свързах се с кабел към рутера и сега съм на жична връзка. Съжалявам, че не си останах на стария интернет. Вързах  се на приказките им за високото качество на оптиката.
Сега ми обясняват същото, че други рутери с по-мощен сигнал заглушавали моя и да нямам претеции, щото този, който ми предоставили бил подарък с плана и ако искам по-мощен, да си купя от магазините на Виваком. Там пък нямаха представа за такова нещо и ме гледаха недоумяващо.
Изобщо с тази оптика ми паднаха в очите. И други споделиха същото разочарование.
 
Тази година приключвам с този договор и се замислям.  Thinking
А бях доволна от тях.

# 578
  • Мнения: 7 149
......Тази сим карта на Глобул изобщо не съм я използвала. Приех тази оферта, тъй като телефонът струваше по-евтино със сключване на едногодишен тарифен договор. Изведнъж се появява писмо, което искаха да ме съдят за неплатени такси.  Изобщо никога няма да бъда техен абонат докато съм жива.

   .....
След като има договор, дори да не се говори изобщо от картата, таксата е дължима.
[/quote]

   Написах, че бях платила всички такси от началото до края на договора предварително.

# 579
  • Мнения: 738
Ей така изхвърлени 50 лв.Утре ще ходя до Технополис дано се съгласят да ми върнат парите(имате ли представа възможно ли е)...Преди 1 седмица го взех.Там го пробвахме показа 36.00.Сега се наложи да измеря 31 , 30 , 32 три различни и не възможни температури.Знам , че този вид термометри преди употреба трябва да поседи в стаята.Е нашия си е в стаята постоянно....

# 580
  • Мнения: 1 318
Ей така изхвърлени 50 лв.Утре ще ходя до Технополис дано се съгласят да ми върнат парите(имате ли представа възможно ли е)...Преди 1 седмица го взех.Там го пробвахме показа 36.00.Сега се наложи да измеря 31 , 30 , 32 три различни и не възможни температури.Знам , че този вид термометри преди употреба трябва да поседи в стаята.Е нашия си е в стаята постоянно....

Не знам дали ще ти върнат парите.
Извади батериите, после пак ги сложи и опитай да измериш температурата. Ако имаш нови батерии, още по-добре. Може в тях да е проблемът.

# 581
  • Мнения: 738
Ей така изхвърлени 50 лв.Утре ще ходя до Технополис дано се съгласят да ми върнат парите(имате ли представа възможно ли е)...Преди 1 седмица го взех.Там го пробвахме показа 36.00.Сега се наложи да измеря 31 , 30 , 32 три различни и не възможни температури.Знам , че този вид термометри преди употреба трябва да поседи в стаята.Е нашия си е в стаята постоянно....

Не знам дали ще ти върнат парите.
Извади батериите, после пак ги сложи и опитай да измериш температурата. Ако имаш нови батерии, още по-добре. Може в тях да е проблемът.
Чисто нова батерия сложихме днес  #2gunfire

# 582
  • Мнения: 1 318
Скрит текст:
Ей така изхвърлени 50 лв.Утре ще ходя до Технополис дано се съгласят да ми върнат парите(имате ли представа възможно ли е)...Преди 1 седмица го взех.Там го пробвахме показа 36.00.Сега се наложи да измеря 31 , 30 , 32 три различни и не възможни температури.Знам , че този вид термометри преди употреба трябва да поседи в стаята.Е нашия си е в стаята постоянно....

Не знам дали ще ти върнат парите.
Извади батериите, после пак ги сложи и опитай да измериш температурата. Ако имаш нови батерии, още по-добре. Може в тях да е проблемът.
Чисто нова батерия сложихме днес  #2gunfire

Тогава отидете в магазина и си носете касовата бележка.

# 583
  • Мнения: 10 605
Ей така изхвърлени 50 лв.Утре ще ходя до Технополис дано се съгласят да ми върнат парите(имате ли представа възможно ли е)..
На мен ми бяха заменили стационарен телефон.
Уведомиха ме, че различните фирми производители си имат своя политика при рекламация.
Може и да го сменят веднага, може и да го пратят на сервиз.
Пари много трудно връщат, но може пък да извадиш късмет. Praynig

# 584
  • Мнения: 2 414
Аз имам безконтктен термометър на Медисана от около година. Взех го за да измервам температурата на детето, млякото и водата за къпане...след първите 2 дни спрях да меря водата и млякото...тук таме измервах темп след ваксина. Излизаше под 37...когато усетя, че ме наболява главата и измеря с него, показваше всеки път 37,1...така съм от преди...отделно го сравнявах с електронния който имам и излизаха еднакви стойности, та смятах че нормално мери. Това, когато го купих...
Снощи усетих, че детето е топло и взех безконтактния показа 39,1...меря след 5мин 38,3...пробвам с електронния 34,4 ...
Пробвам и двата на мен безконтактния към 37,7...електронноя 35,5...
Пробвам пак на детето безконтактния всеки път различна стойност от 37,5 до 38,3. Електронния продължава с някакви стойности между 34-35градуса...
Днес сутринта ходих до аптеката да купя друг електронен...меря темп на детето 35,5...  ooooh! Меря на мен пак около 35-36градуса...
Безконтактния пак си шари...от едната стрна на слепоочието 38,3 от другата 37,7... В средата на челото 36,7...та върви разбери колко е в крайна сметка...
Та явно не само моя показва каквото си иска...

Общи условия

Активация на акаунт