СЕДМИ клас - 7 - Успех!/30.05. - 5.06.2016 г./

  • 216 155
  • 1 482
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 976
    Значи в тази тема ще се радваме и вълнуваме!
    Но не забравяйте,  че обикновено при резултатите майки и деца  повече реват и се тръшкат, а след класирането - подскачат от радост!
    Пожелавам ви да стигнем второто без първото!

# 106
  • Italia
  • Мнения: 1 060
Здравейте момичета!
Първо успех на всички - пожелавам на всички деца да ги приемат по първо желание!  Flowers Four Leaf Clover
Идвам със следния въпрос - децата ми са близнаци Simple Smile  В наредбата за прием пише, че за да бъде записан втория в паралелката, в която е приет първия, е достатъчно втория да е положил приемните изпити. Трябва ли, обаче, да има записана и самата паралелка като желание? Покрай цялата информация последния месец отнякъде съм останала с впечатление, че децата трябва да дублират желанията си (дори и под различен номер), за да могат (ако се наложи) да се възползват от от класирането на другия.

# 107
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Преди години поне, винаги се кандидатстваше а по-високият /и класирал резултат/ на едното дете, класираше и другото. Но кандидатстваха и двете - изпит и желания. Не знам дали още е така, но ми се вижда логично.

# 108
  • Мнения: 340
Ха! Току що по новините казаха за сгрешена задача по математика за 7 клас. Имало оплаквания от родители, но МОН твърдял,  че не е сгрешена. Не разбрах за коя задача се говореше. Казаха го само ей така.

# 109
  • Мнения: 44
Ха! Току що по новините казаха за сгрешена задача по математика за 7 клас. Имало оплаквания от родители, но МОН твърдял,  че не е сгрешена. Не разбрах за коя задача се говореше. Казаха го само ей така.

Беше анонс за новините в 20 ч по БНТ. Става въпрос за 20 задача. Тогава по-подробно ще кажат. Ще видим.

# 110
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
20 ще да е вероятно. Накрая ще я видя и аз!
Скрит текст:
Още само 20 пъти трябва да го прочета...

# 111
  • Мнения: 118
Става въпрос за зад 20 от първи модул по математика. Повече тук. https://offnews.bg/news/Obshtestvo_4/Drama-s-izpita-po-matematik … dacha_630120.html
Уродливото в отговора на министерството е:
Цитат
Коректното цитиране на условието на задача 20 от Националното външно оценяване по математика за VІІ клас е с акцент и разбиране на началото на първото изречение:
Да разбираме ли, че ученици, получили изпитна книжка с некоректно цитирана задача (т.е. без акцент) ще бъдат преоценени?

# 112
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
ОК. Видях я в горния линк. Показали са 14 триъгълника, карат те разглеждаш 7 /именуваните прави ъгли/, а казват че са 8. И? Как това повлиява първата част?
Втората няма нищо общо.

# 113
  • София
  • Мнения: 571
Ами например търсиш осмия, мислиш си, че не си разбрал условието и времето ти изтича.

# 114
  • Мнения: 340
Да, грешна или не пак можеш да я направиш с верен отговор.  Това не повлиява по никакъв начин.

# 115
  • Мнения: 335
Ом, половината от предишната тема е посветена на въпросната задача, ако ти се чете...

За отговора на МОН-  smile3501

# 116
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Unna, аз темата я изчетох, но задачата не я бях погледнала.
Къде по-големи гафове забелязах, ама то мина.

# 117
  • Мнения: 335
Да. Да минава и 3-ти, че да скачаме и да се радваме, както предрича Мари дьо ла Фер Simple Smile

# 118
  • Мнения: 118
Да, грешна или не пак можеш да я направиш с верен отговор.  Това не повлиява по никакъв начин.

Задачка:
"Дадени са три числа: 2015 и 2016. Да се намери сборът на първите две."
Ще кажеш, очевидно е. Да видим:
1. Сигурна ли си, че вищаш първите две числа? може да виждаш първото и третото.
2. Дали числата не са 20, 15 и 2016?
3. Дали листът със задачи не ми е сбъркан?
4. Дали в задачата няма някаква друга уловка?

Докато се чудиш кое е, времето си върви. А тази задача ти дава много точки. Мъчиш я до последно, не успяваш да си провериш другите. Нервите поддават. Следва втори модул, на него вече знаеш, че оная задача от първия модул, с многото точки, май не ти е добре, сърцето се свива.

По идея децата трябва да дават конкретни и коректни отговори на конкретни и коректни въпроси. С тази задача съставителите просто се оцапаха. За доброто на днешните шестокласници трябва да искаме от съставителите на НВО да бъдат на ниво за отличен или да понесат някаква отговорност, ако не са.

# 119
  • Мнения: X
Вариантите не са много.
Оставят нещата, каквито са. Най-вероятен, доколкото проверката вече е приключила.
Признаване задачата на всички.
Анулиране на задачата и съответно намаляване на максималния брой точки за първи и общо за двата модула.
Последните два варианта водят и до удължаване на срока за изнасяне на резултатите, тъй като ще е необходима повторна проверка, макар и само на една задача.

Общи условия

Активация на акаунт