СЕДМИ клас - 7 - Успех!/30.05. - 5.06.2016 г./

  • 216 135
  • 1 482
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 118
Последните два варианта водят и до удължаване на срока за изнасяне на резултатите, тъй като ще е необходима повторна проверка, макар и само на една задача.

... което подличко ще бъде използвано от министерството в подкрепа на "оставят нещата каквито са".
Дано шумотевицата доведе до повече внимание от страна на съставителите следващата година.

За мен коректният вариант е премахване на задачата и преоразмеряване на точките. Той е и най-лесен.
(не не ми се иска да почваме пак този спор. Вече имаме 2-3 теми с него.)

# 121
  • Мнения: 335
От отговора им личи, че няма да има каквито и да било действия. В медиите е оповестено, че грешка няма.

Последна редакция: пн, 30 май 2016, 19:50 от unna

# 122
  • Мнения: 864
11 точки са прекалено много. Ако искате да компенсират децата, които не са я решили, то тогава как предлагате да бъдат компенсирани децата, които са я решили. От класа на моето дете не е имало никакви съмнения и обърквания за тази задача. Значи не е била чак толкова неразбираема, колкото се опитвате да я изкарате.

# 123
  • Русе
  • Мнения: 12 218
Мимс, никой не е изкарал задачата неразбираема. За друго иде реч.

# 124
  • София
  • Мнения: 571
Ясно е, че няма да има действия.
Но това не означава да спре да се говори. Сгрешен изпит за 7 клас не е нещо незначително. Някой трябва да понесе отговорност.

# 125
  • Мнения: 335
Е като само си говорим, няма как да я понесе. Даже няма и да търсят кой е този някой, както се видя.

# 126
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Мимс, никой не е изкарал задачата неразбираема. За друго иде реч.

И кое е то?

Темата е недогледана. Задачата има "расейващ момент" не особено подходящ за повода. Това е ясно.
От друга страна всичко необходимо за решението ѝ е дадено. Деца, които са решавали спокойно /или  дори с допускането, че може да има грешка/ вероятно са я решили.

Сега да прознаят на всички, или да е нула за всички по-справедливо ли ще е?
Ще накажат едни деца - тези, които са я решили. И защо?

Горния пример с трите числа дето са две няма нищо общо. Защо? Защото е абсолютно произволен - в №20 не липсва нищо. И понеже май не е първият подобен коментар, ако в резултат не нещо подобно се промени оценяването това ще е най-жалкото в цялата история.

Не е ли друга правилната мярка, колкото и да не се е случвала досега?

# 127
  • София
  • Мнения: 571
ом, липсва осмата хипотезуза на чертежа. Ако на мен ми кажат по условие, че я има, аз ще я търся.
Не се притеснявай, никой няма да промени оценяването  Simple Smile.

# 128
  • Мнения: 335
Мимс, това, за което идеше реч е другата година да няма:

Цитат
Темата е недогледана. Задачата има "расейващ момент" не особено подходящ за повода. Това е ясно
Peace

Мисля, всички сте съгласни с това. Тазгодишният мач вече е свирен. Stop

# 129
  • Мнения: 118
Мимс, никой не е изкарал задачата неразбираема. За друго иде реч.

И кое е то?

Темата е недогледана. Задачата има "расейващ момент" не особено подходящ за повода. Това е ясно.
От друга страна всичко необходимо за решението ѝ е дадено. Деца, които са решавали спокойно /или  дори с допускането, че може да има грешка/ вероятно са я решили.

Сега да прознаят на всички, или да е нула за всички по-справедливо ли ще е?
Ще накажат едни деца - тези, които са я решили. И защо?

Горния пример с трите числа дето са две няма нищо общо. Защо? Защото е абсолютно произволен - в №20 не липсва нищо. И понеже май не е първият подобен коментар, ако в резултат не нещо подобно се промени оценяването това ще е най-жалкото в цялата история.

Не е ли друга правилната мярка, колкото и да не се е случвала досега?
Опасно близо сме да завъртим още един цикъл с "анулирай-признавай-не пипай", който да запълни 20-30 страници.

В 20 липсва 1. Задачата е сгрешена, но решима. От министерството очакваме признание, извинение и уволнение. И гаранции, че занапред няма да има резил. Засега имаме нескопосан отговор в стил "Ко?Нье!". Малограмотни роми.

# 130
  • София
  • Мнения: 571
Да, според тях грешка няма - имало акцент   hahaha

# 131
  • Бургас
  • Мнения: 4 550
по новините казаха - МОН не смята че задачата е сгрешена, не виждам смисъл да го нищим повече този въпрос

# 132
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 4 717
Никой няма да наказват.Трябва да се смени системата и да се премахват НВО
. Това си е пълно безумие с тези школи и уроци.Сегашната система е пълна лудост.

# 133
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Май наистина пак си дойдохме на думата.
Имам неприятното чувство че малкото НВО може спокойно ряпа да яде спрямо това дето децата минаха.

Никой нищо нема да променя. Заети са да въвеждат едносменно обучение по цял ден. При липса на училища. Къде ресурс за още едно толкова рязко движение при все цялата неадекватност на първото? Успоредно пишат работни листи за два набора докато им осигурят учебници.

И все пак задачата е една смешка. Колко години има НВО? Колко инструктажа минават? Как пък нищо не знаят тез' квестори... има деца с решения и преразкази по черновите заради техни действия...

# 134
  • Мнения: 335
Цитат
От министерството очакваме признание, извинение и уволнение. И гаранции, че занапред няма да има резил. Засега имаме нескопосан отговор в стил "Ко?Нье!".

В МОН много добре знаят, че добрите признания водят до добри наказания  Laughing
Необходимо е някой татко/мама, юрист да се потруди, но не да иска преразглеждане, а точно това, което посочи. Веднъж съдебна институция произнесе ли се официално, че боговете от МОН грешат, отношението към съставянето на изпитите ще се промени, надявам се.

Общи условия

Активация на акаунт