СЕДМИ клас - 7 - Успех!/30.05. - 5.06.2016 г./

  • 215 951
  • 1 482
  •   1
Отговори
# 390
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
   Кажете какво предпочитате - към последни в първата гимназия или от първите в по-обикновена. Честно казано, в момента не знам...

Изобщо нямам предпочитания. Времето за предпочитанията ми мина. Доволна бях.
Сега друг избира и ми е най-важно да учи където иска.
В крайна сметка и двете ти хипотези имат плюсове. Някои доста косвени, но немаловажни.

Иначе има статистика че първите на определеното място полуават работа първи, обаче на друго място, друга образователна степен и в крайна сметка уменията изобщо не се отичитат даже в подобни сметки.

ПП Flash, при добро училище, макат и не сред топ 5, има много предимства да има малко натоварване детето. Особено ако има цели ясни и вече следвани. Все пак е останало в прилично училище, а състезания има къде да си намери и може да с апо-смислени от трудно спечелените оценки в една от том гимназиите.

# 391
  • Мнения: 9
С риск да си навлека гнева на някои родители, ще кажа, че според наблюденията ми тази учебна година от доста училища в София "елитните" не са толкова "елитни", по-скоро модерни. За съжаление...

# 392
  • Мнения: X
Изобщо нямам предпочитания. Времето за предпочитанията ми мина. Доволна бях.
Сега друг избира и ми е най-важно да учи където иска.

Това ми беше важно и на мен. Много хора ме питаха защо не "едно-друго-математическо-училище", а това.
Той си го избра и за момента не съм усетила и за секунда да се е почувствал разколебан в избора си. Или разочарован.

С риск да си навлека гнева на някои родители, ще кажа, че според наблюденията ми тази учебна година от доста училища в София "елитните" не са толкова "елитни", по-скоро модерни. За съжаление...
Имаш деца във всички гимназии от челната десятка по бал?

# 393
  • Бургас
  • Мнения: 3 158
Аз не бих насочила детето си към посредствено училище, ако има сили и желание за добро такова. Какво значи "последен в първото училище"? Като влезе там, оценките от изпитите вече нямат никакво значение, да не говорим, че понякога те не отразяват реалните възможности на децата. Нито съм питала съучениците си, нито са ме питали за оценките, с които съм влязла в гимназията.

# 394
  • Мнения: 9
Заяжданията са излишни. Имам дете в 8 клас, което има съученици в много столични училища, включително и "елитни". А и има още едно дете, което догодина ще е 7 клас, така че нещата ме интересуват. Извинявам се, ако се натрапвам. Смятах, че мога да бъда полезна, защото знам какво е в момента на всички вас. Приятна вечер и успех на децата.

# 395
  • София
  • Мнения: 5 551
С риск да си навлека гнева на някои родители, ще кажа, че според наблюденията ми тази учебна година от доста училища в София "елитните" не са толкова "елитни", по-скоро модерни. За съжаление...
Интересно. На каква база се основават твоите наблюдения? Понеже и аз (като учител) имам наблюдения за различните гимназии, но не ги споделям.

# 396
  • София
  • Мнения: 62 595
С риск да си навлека гнева на някои родители, ще кажа, че според наблюденията ми тази учебна година от доста училища в София "елитните" не са толкова "елитни", по-скоро модерни. За съжаление...

Ами, виж сега, класиката си остава класика. Колкото и да им е спаднало нивото, пак е достатъчно високо, че да се отличава от нивото в други училища.

# 397
  • София
  • Мнения: 5 551
Заяжданията са излишни. Имам дете в 8 клас, което има съученици в много столични училища, включително и "елитни". А и има още едно дете, което догодина ще е 7 клас, така че нещата ме интересуват. Извинявам се, ако се натрапвам. Смятах, че мога да бъда полезна, защото знам какво е в момента на всички вас. Приятна вечер и успех на децата.


Въобще не си полезна, защото пишеш като ученик- повърхностно и без аргументи. Имам дете, то имало доста приятели и т.н. Смешно и необосновано!

# 398
  • Мнения: 340
Нещо много се разписахте. Отивам да ви чета Grinning

# 399
  • София
  • Мнения: 16 510
Всъщност, в един анонимен форум как да се пише? Да се изброяват имената на децата и учителите? Всеки споделя лични мнения.

# 400
  • София
  • Мнения: 19 932
Vani65, никой не се е заял. Peace Нормално е да се пита на какво се базира подобно изказване. И аз имам познати деца от може би  всички "елитни" гимназии, но не бих си позволила да коментирам на база техните впечатления.  А и не отреагирахте на това, че няколко души обориха твърдението Ви, че през последните години резултатите излизали по-рано.. Когато има една неточност, заявена с такава убеденост, човек подхожда подсъзнателно резервирано към следваща информация..

# 401
  • Мнения: 340
Между другото и на мен не ми се вярваше за 60% двойки, но имаме информация от учител. Ако 30% примерно са тройките и четворките, то какво остава за добрите оценки??

# 402
  • Мнения: 976
    А дали не сме малко грубички към всеки новодошъл, ей тъй, подсъзнателно? На мен лично ми е интересно всяко мнение...

# 403
  • Варна
  • Мнения: 3 307
Между другото и на мен не ми се вярваше за 60% двойки, но имаме информация от учител. Ако 30% примерно са тройките и четворките, то какво остава за добрите оценки??

Като излезе статистиката пак се обадете на този учител, да видим как ще коментира. По-вероятно е да му са се паднали слаби работи и този процент (ако е верен) да се отнася само за проверените от него работи.

Нали не си представяте, че МОН би публикувал резултати с 60% двойки? Ако трябва ще сложи 10т. за тройка  Mr. Green

# 404
  • София
  • Мнения: 19 932
Мари, разбирам афекта ти и то насочен конкретно към мен, но виждаш, че не е било лично...Тогава попитах и теб как с лекота обобщаваш навсякъде как е. Peace Точно като тази потребителка. Peace Отзивите от деца не винаги са обективни. Доказва го фактът, че деца в една и съща паралелка, в една и съща гимназия спооделят диаметрално противоположни мнения. На кое да се доверим?

Съгласна съм с Ясмина, това е излишна паника, ще правят, ще струват и пак ще нагласят нещата до дежурния праг за 3, +- малко. Къде иначе ще учат тези 60%, нямащи право да участват в класирането?

Общи условия

Активация на акаунт