СЕДМИ клас - 7 - Успех!/30.05. - 5.06.2016 г./

  • 215 874
  • 1 482
  •   1
Отговори
# 495
  • Пловдив
  • Мнения: 10 457
emilio94, подреждате според вашите желания.
Ами може при прием от 91 момчета, последното прието в НЕГ да е под № 250. Просто 160 момчета са избрали други училища като първо желание. Не всеки пише на първо място НЕГ примерно.

# 496
  • Мнения: 864
Аааа,Русалке ,в нашата година (2013та) ,София беше пуснала статистика на малък интервал ,а нашите не, и завидях много.  Mr. Green Звъннах ,попаднах на една много приятна и явно работлива дама и след няма и час я имахме като вашата.  Laughing  Така че ,не се оплаквайте много!  Hug

Помня я и аз тази справка, даже съм си я запазила и много се надявах да пуснат и за нашия набор толкова подробна (че едни 100 човека все ми бяха в повече Mr. Green), но в следващите две години така и не видяхме такава. Дано тази година са по-работливи.

# 497
  • София
  • Мнения: 19 932
Копирала съм ти пост към майка на момче, Емилио. Peace За момичета логиката е същата.  Мястото на последното  прието дете през предходна година (момче/момиче) можеш да разбереш като от минималния бал извдиш условно две шестици от дипломата и получиш удвоения сбор от изпитните оценки. Като го разделиш на две вече имаш  и сбора по интервали. В статистиката от въпросната предходна  година ще се ориентираш къде в класацията се е намирало като поредност това дете и ще сравниш с позицията на твоето през настоящата година. Но в този метод има доста условности и е по-скоро занимавка за родителите в процеса на чакане. Най-напред никак не сигурно, че  децата в един интервал са равномерно разпределени и няма струпване на оценки долу, горе или в средата му. Не е ясно и дали модата от една година, изразена в засилен интерес към дадено училище, ще се запази и през идната.

Последна редакция: чт, 02 юни 2016, 09:44 от пенсионирана русалка

# 498
  • Мнения: 179
Защото не всички деца с висок бал пишат като първо желание 91 НЕГ, тези, които отиват в АК и други частни училища също  отпадат,една немалка част от тях изобщо не участват в класирането.

а защо се явявят на НВО? Нали е задължително втори модул само за кандидатстване? Каква е логиката да изкараш висок бал и после да не участваш? И то "немалка част от тях" ?

# 499
  • Бургас
  • Мнения: 3 158
...
ами и аз чувам само лоши неща за АЕГ-Бургас последните години, имам една съседка, младо момиче, която доскоро беше учителка там,  но напусна, също няколко познати деца, учещи там в момента, аз също съм я завършила и познавам някои от старите учители... та....дисциплината била трагедия, нивото на учене също, старите учители повечето в пенсия, новите се задържали по 5-6 месеца и бягали, да, влиза се с висок бал, но после всеки се спасява поотделно,  децата, които познавам ходят на частни уроци по езика, което за мен е недопустимо в престижна гимназия
Много деца от немската също ходят на уроци по езика. Аз познавам такива и ми е доста странно това. От английската също знам за такива, разбира се. Но и познавам доста деца, които се справят отлично и без допълнителна помощ. Митове за дисциплината / и не само за нея Wink/ в двете най-добри езикови гимназии в Бургас се създават от много години, на практика се оказва, че нещата са по-различни. Във всички училища си има и зрънца, заради които се създават определени нагласи. За щастие, са само зрънца. Искрено се надявам тази година НЕГ да е по-предпочитаната гимназия. От всички проучвания, които съм направила през последните години, установих, че АЕГ с руски е най-добрият избор за езикова гимназия в Бургас. Не знам къде е истината за бързо напускащите учители от АЕГ, защото аз имам друга информация и не смея да обобщавам. Факт е, че много трудно ще подредим желанията след трите гимназии. В София може разликата в нивото да е пренебрежимо малка, но в Бургас по отношение на езиковите гимназии разликата между тези двете и останалите е сериозна.

# 500
  • Пловдив
  • Мнения: 10 457
emilio94, НВО е задължително. Втори модул можеш да правиш и ей така, за да си видиш силите.
Има училища с отделен прием и можеш да участваш и в двете класирания. Има деца, които кандидатстват в две области. Има АК, където някои чакат намаление на таксата, за да преценят дали да се запишат или не.
И втори модул не е задължителен за кандидатстване. Може да се кандидатства и с точките само от първи модул, но оценката ще е по-ниска.

# 501
  • Мнения: 29 210
Някой знае ли , утре при проверката на резултатите в сайта само точки ли ще видим или и оценки?

Точки няма да видим - само двете оценки по БЕЛ и МАТ.
А влизайки с ЕГН и входящ номер само на това дете резултатите ли ще видим или на всички от града? Rolling Eyes

# 502
  • Мнения: X
А влизайки с ЕГН и входящ номер само на това дете резултатите ли ще видим или на всички от града? Rolling Eyes
Само на детето, за което проверявате.

# 503
  • Мнения: 90
Добро утро. Вчера цял ден имаше проблем със сайта на РИО Пловдив. Тази сутрин се опитвам да влеза с входящ номер, но ми дава, че няма такъв номер или грешно егн. Някой има ли идея какво се случва?

# 504
  • В офиса
  • Мнения: 4 177
Защото не всички деца с висок бал пишат като първо желание 91 НЕГ, тези, които отиват в АК и други частни училища също  отпадат,една немалка част от тях изобщо не участват в класирането.

а защо се явявят на НВО? Нали е задължително втори модул само за кандидатстване? Каква е логиката да изкараш висок бал и после да не участваш? И то "немалка част от тях" ?

Всички, които ще учат в АК, се явяват и на двата модула и обикновено изкарват добри оценки. Това са 160 човека. Да не се явиш на втори модул, когато имаш знанията, е безразсъдно и глупаво.
Трябва да сложим в бройката и приетите в ТУЕС (отделно класиране), мисля че и НГДЕК също са с отделно класиране, + другите частни + деца, заминаващи в чужбина, и бройката излезе.

# 505
  • Варна
  • Мнения: 3 307
Ако трябва да отлича само един потребител, който ми е помогнал най-много да се ориентирам в дебрите на седмокласната сага, то това е пенсионирана русалка. От нея за първи път чух за относителни честоти, което доста ми помогна в двете седмокласни кампании, през които минах. И още една ме чака, но има още време да се подготвям.

Вярно е, че деца от ЕГ ходят на уроци по основния език. Не може да се очаква, че всички деца ще усвоят еднакво добре материала. Обикновено най-много ходят през 8-ми клас и после в 11-12-ти за да се подготвят за формата на сертификата.

Дъщеря ми например, а и много нейни съученици, никога не са ходили на уроци по НЕ, а постигнаха бих казала много високо ниво на владеене на езика само с подготовката в училище.  

# 506
  • Под гъбата
  • Мнения: 1 458
Момичета, има ли деца за ЕГ в Ловеч?  По миналогодишната статистика на второ класиране там за момичета балът е бил 29.

# 507
  • Мнения: 82
Копирала съм ти пост към майка на момче, Емилио. Peace За момичета логиката е същата.  Мястото на последното  прието дете през предходна година (момче/момиче) можеш да разбереш като от минималния бал извдиш условно две шестици от дипломата и получиш удвоения сбор от изпитните оценки. Като го разделиш на две вече имаш  и сбора по интервали. В статистиката от въпросната предходна  година ще се ориентираш къде в класацията се е намирало като поредност това дете и ще сравниш с позицията на твоето през настоящата година. Но в този метод има доста условности и е по-скоро занимавка за родителите в процеса на чакане. Най-напред никак не сигурно, че  децата в един интервал са равномерно разпределени и няма струпване на оценки долу, горе или в средата му. Не е ясно и дали модата от една година, изразена в засилен интерес към дадено училище, ще се запази и през идната.

По-точно от това не би могло да се каже. Благодаря, Русалке.

ха-ха-ха! Каква сложна глаголна форма използвах.

# 508
  • София
  • Мнения: 16 510
Защото не всички деца с висок бал пишат като първо желание 91 НЕГ, тези, които отиват в АК и други частни училища също  отпадат,една немалка част от тях изобщо не участват в класирането.

а защо се явявят на НВО? Нали е задължително втори модул само за кандидатстване? Каква е логиката да изкараш висок бал и после да не участваш? И то "немалка част от тях" ?
Аз мога да отговоря, като майка на дете, прието и вече записано в АК. Яви се на НВО, за да докажем на себе си и най-вече на тазгодишната ни учителката по БЕЛ, че е целенасочено подценяван при оценяването.

# 509
  • Мнения: 642
Надниквам в тази тема, защото знам миналата година какво ни тресеше по това време. Напрежението бе голямо. Предполагам и сега е така. Не искам да давам съвет на никого как да си подрежда желанията. Но е добре да вземете под внимание като най-важно желанието на детето. Аз имах огромни опасения дали това, което записа да учи детето ми ще му харесва, защото то си го избра, а не е лесно. Писахме само училищата, които предлагат този език. Е, хареса му и с желание учи- не се оплаква. Справя се относително добре. Учудвам се, че има деца (или родители ), които включват в желанията си всички първи езикови. Какъв език всъщност искат да учат тези деца. Знаете ли как изглежда 8 клас, че ако детето  запише нещо, което се оказва, че не му харесва - 20 часа тормоз седмично. Имам един пример пред себе си на близко дете. Ми то това дете се поболя от тормоз. Струва ли си? Колкото и да се отдават езиците на едно дете, все пак не е все едно дали учи руски, немски или китайски. Както беше писал някой миналата година, записвайки език  на практика избирате цяла култура. Позамислете се. Успех на всички!

Общи условия

Активация на акаунт